skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130
rok výroby: 1985
původní barva: Bílá nyní Orientální oranžová
počet majitelů předemnou: 3
Karoserie:
- odstraněny okanpničky střechy, žlábky zavařeny a zacínovány (bohužel úprava předchozího majitele ne moje)
- vyvařena místa s mírnou korozí, vše dokonale ošetřeno Body 666 a Tlumexem, dutiny vystříkány Rezistinem
- všechny úchyty náprav vystuženy
- odstraněny trubky na zvedák a zavařen spodní lem prahu do jedné roviny
- plastové nárazníky svařeny do jednoho kusu a lakovány do černé matné
- na zadních a bočních sklech černé folie WrapStyle Zlín ( s atestem 8SD)
- zadní lampy (paraboly) nastříkány Chromem a nové kryty HirschCar
- boční polepy základ převzat z Fiatu Abarth, výroba Stickerz, montáž vlastní práce
- zpětná zrcátka Beskyd Sport v barvě auta
- kliky na dveřích z Felicie v barvě auta
- barva Orientální oranžová ze vzorníku AZNP (používaná na Škoda 110R v roce 1977 - 1980) autolakovna Ratiboř - Ševčík
Interiér:
- volant Rally (nástrojárna Kolín)
- sedačky Rapid (upravené - čalounictví Poličná)
- 3 bodové pásy Sparco
- zadní plata z DTD 16 mm očalouněná 4mm molitanem a černou autopotahovou látkou
- koberce lepené - šedý zátěžový koberec
- nové střešní okno
- autoradio Clarion
- ukazatel tlaku oleje, napětí a ampérmetr - Equus
- kontrolka řazení od ŘJ
- otáčkoměr Stacc
Přední náprava:
- kompletně vystužená ramena i nápravnice dle L/A
- tvrdé silentbloky od Pemita
- upravená geomtrie (závodní nastavení na vrchy - autoservis pan Plachý Loukov)
- pružiny 80kN (Tuner2)
- tlumiče GAZ schock (England)
- ložiska ZKL a ZVL + mazivo SKF
- náboje upraveny na rozteč 4x100 mm (Saky)
- řízení s ,,ostrým" pastorkem kretší o 1,5 ot. z rejdu do rejdu výroba Saky
- stabilizátor v tvrdých gumách od Pemita, stabilizator tl. 22 mm p. Svozil
- podložka pod stabilizátorem ocel 10 mm
- dokončení povrchu ramen a nápravnice Alkyton - žlutá
Zadní náprava:
- vystužená dle L/A
- pružiny od Fána o 40 mm kratší než kyvka
- tlumiče GAZ schock (England)
- ložiska ZKL a ZVL + mazivo SKF
- náboje vyrobeny na zakázku od Sakyho na rozteč 4x100 mm + kotoučová brzda
- na ramenech udělány ,,podvěsy"
Brzdy:
- přední kotouče Brembo tl. 22 mm vnitřkem chlazené (Saky)
- zadní kotouče Brembo tl. 12 mm vrtané (Speedpro)
- 4 pístové brzdiče s propojkou v předu
- destičky Ferodo DS 2500 v předu
- destičky Ferodo Premier - půlené v zadu
- brzdiče 4 pístové s přepážkou 2 pístky ruční brzda , 2 pístky provozní brzda
- omezovač brzdného účinku k zadní nápravě (Speedpro - Tilton)
- ruční brzda domácí výroby (základ origo ručka) váleček Girling 15,8 mm s nádržkou
- podtlakový brzdový posilovač Felicia včetně HBV (upravená karoserie v kufru + spojkový pedál)
Převodovka:
Aktuálně: 5Q Stálý převod 4,22 + dlouhá jednička
V zásobě 5Q SP 3,9 (2 ks) a 5Q SP 4,44 vše s dlouhou jedničkou a ocelovými víky dif.
Kompletní repas a úpravu převodovek provedl VRBA MOTORSPORT
www.vrbamotorsport.cz
- stálý převod 4,22
- nové origo synchrony
- dlouhá jednička 3,09 (Sixta)
- seřízení vůlí a přetěsnění
- zaslepený náhon tachometru
- rozpěrka 3. převodového stupně
- ocelové boční víka diferenciálu (Jan Kubíček)
- tmel Victor Reinz
- olej Mogul PP80
Motor:
- základ Škoda Fabia 1,4 8V
- blok převrtán pro vložky 78,6 na objem 1509 ccm (Chovanec)
- klika Fabia zdvih 78 mm - odsoustružené vyvažováky a udělaný zápich na ložisko, (Chovanec)
- upravené ojnice na pístní čep 18mm
- upravená Fábiová řemenice pro snímač polohy kliky a upravená na klínový řemen (Vrba)
- setrvavčník svrtaný ke klice a odlehčený
- hlava Felicie 50kW, srovnaná, zvětšené kanály, zabroušená sedla ventilů (Chovanec)
- těsnění pod hlavou (pan Kalina Zlín)
- olejová vana Š120, prsa Š130, olejové čerpadlo Š130 upravené na větší mazací tlak
- spojková lamela originální Škoda 190 mm a přítlačný talíř Sachs (Felicie 1,6)
- vačka 304 / 304
- výměník voda / olej ze Škody Felicie 1,9 D
- olejový filtr Fram PH3614
- olej Total Quartz Racing 10W60
- olejový cath tank
- nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
- vysokotlaké čerpadlo MAGNETI MARELLI
- rovné Alu sání ala Weber
- vstřikovací čtyřklapka
- vzduchový filtr Piepr Cross 2x
- zapalovací svíčky Denso IridiumPower
- ŘJ IgniJet
- ocelové výfukové svody 4-2-1 a nerezový přičný tlumič nad příčku (Bouhuš Krejčí)
- svody omotány a výfuk omotány termo páskou
- startér Magneton 1kw s reduktorem
- alternátor Magneton 70A
Kola a pneu:
- O.Z. Racing Superlegra ET33, rozteč 4x100, barva černá
- Pneumtiky Extrém Tyres 185/55 semislick
Čokin Rapid - komentáře:
15:49:31
12.08.2014
12.08.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Čokin 12.08.14 07:35:23: Jakou maji Tvoje gumy DOTku?
07:40:56
12.08.2014
12.08.2014
Luky
-> Čokin: Já vím, doufal jsem jestli ještě někde nevyplavou. Teda já si původně myslel že už tu značku nedělají vůbec
07:35:23
12.08.2014
12.08.2014
Čokin
-> Luky: Ty už nedělají
07:29:14
12.08.2014
12.08.2014
Luky
-> Čokin: doufal jsem ze by na mě mohly vyskočit 15" protože ty nikde nemají, ale koukám že je nikde nemají...
22:19:41
11.08.2014
11.08.2014
ŠKODA 120 GLS
-> Čokin: pěkná cena
21:47:40
11.08.2014
11.08.2014
Čokin
21:27:42
11.08.2014
11.08.2014
Vrba
-> minno: Novej karbec,nevidíš?
21:00:07
11.08.2014
11.08.2014
minno
-> Čokin: ty tie gumy konzumuješ? už si ani nepamätám, kedy si pridal inú novú fotku, ako nové gumy
20:37:06
11.08.2014
11.08.2014
Luky
-> Čokin: v jakém regálu jsi sehnal regály?
19:15:19
04.08.2014
04.08.2014
Čokin
-> Vrba: Tak uvidíme kam to auto posunu na příští rok
08:29:23
04.08.2014
04.08.2014
Vrba
-> Čokin: Pěkné celkové umístění na tom Pohofestu,jeste by to chtělo na takové akce poskládat skřín s převodem 4,22 nebo 4,44 - at je trošku náskok a rozgumované kolo
07:36:00
19.07.2014
19.07.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba 18.07.14 17:43:48: Tak mějte pochopení, že Ondra má teď jiné starosti/radosti života a obdivuju ho, že sraz vůbec dal.
17:43:48
18.07.2014
18.07.2014
Vrba
-> Čokin: NJ,myslím,že na ně čeká více lidí....komentovat to ale asi nemá smysl,...
17:29:32
18.07.2014
18.07.2014
Čokin
-> Vrba: Kdyby už byli výsledky nemusím si to blbě pamatovat Aspoň je se ještě kam posouvat v rámci rezerv
12:23:00
18.07.2014
18.07.2014
Vrba
-> vhml: Jo,taky mám 28 a za mě dobrý .Jenže,....sací koleno má na výstupu cca posledních 5-10mm rozšíření na 32mm a pak to padá do hlavy,která je 28. Zbytek sání je sériových 24.
12:12:39
18.07.2014
18.07.2014
vhml
-> Vrba 18.07.14 12:07:37: kanály i stačí. 28mm mám i ve 140LS a TTomas tuším říkal, že to měl i KitCar 1500
12:07:37
18.07.2014
18.07.2014
Vrba
-> Šediváček: Rezervy tam jsou hlavně v sání obecně. Jednak je tam sériové sací koleno a hlava taky není žádný zázrak. Kanály do 28mm max a neslícováno. Nějaké drobné by šlo nahnat právě tady.
12:00:29
18.07.2014
18.07.2014
Vrba
-> Čokin: čas byl 15.97,blbě si to pamatuješ :P
21:36:39
17.07.2014
17.07.2014
Šediváček
od Vény: -> vhml: Záleží jak moc na to chvátáš, zatím to je v řešení, ale věci se hýbou a ještě si to musím rozmyslet, ono už i tak ti to jede lip kdyžtak víc po SZ nebo e-mailu, ať to tady nezasírám. Véna.
22:35:59
16.07.2014
16.07.2014
vhml
-> Šediváček 16.07.14 21:59:58: btw: je u vény možnost si hrát s lambdou? nechce se mi kupovat extra budík a lambdu abych to jednou naladil s dal do supliku. Že bych někdy přijel na kus řeči se sadou trysek.