Čokin Rapid Čokin Rapid

komentáře | popis | fotky | Čokin | 01.01.22 17:02 | 360x v oblíbených


Škoda Rapid 130

rok výroby: 1985

původní barva: Bílá nyní Orientální oranžová

počet majitelů předemnou: 3





Karoserie:



- odstraněny okanpničky střechy, žlábky zavařeny a zacínovány (bohužel úprava předchozího majitele ne moje)

- vyvařena místa s mírnou korozí, vše dokonale ošetřeno Body 666 a Tlumexem, dutiny vystříkány Rezistinem

- všechny úchyty náprav vystuženy

- odstraněny trubky na zvedák a zavařen spodní lem prahu do jedné roviny

- plastové nárazníky svařeny do jednoho kusu a lakovány do černé matné

- na zadních a bočních sklech černé folie WrapStyle Zlín ( s atestem 8SD)

- zadní lampy (paraboly) nastříkány Chromem a nové kryty HirschCar

- boční polepy základ převzat z Fiatu Abarth, výroba Stickerz, montáž vlastní práce

- zpětná zrcátka Beskyd Sport v barvě auta

- kliky na dveřích z Felicie v barvě auta

- barva Orientální oranžová ze vzorníku AZNP (používaná na Škoda 110R v roce 1977 - 1980) autolakovna Ratiboř - Ševčík



Interiér:



- volant Rally (nástrojárna Kolín)

- sedačky Rapid (upravené - čalounictví Poličná)

- 3 bodové pásy Sparco

- zadní plata z DTD 16 mm očalouněná 4mm molitanem a černou autopotahovou látkou

- koberce lepené - šedý zátěžový koberec

- nové střešní okno

- autoradio Clarion

- ukazatel tlaku oleje, napětí a ampérmetr - Equus

- kontrolka řazení od ŘJ

- otáčkoměr Stacc





Přední náprava:



- kompletně vystužená ramena i nápravnice dle L/A

- tvrdé silentbloky od Pemita

- upravená geomtrie (závodní nastavení na vrchy - autoservis pan Plachý Loukov)

- pružiny 80kN (Tuner2)

- tlumiče GAZ schock (England)

- ložiska ZKL a ZVL + mazivo SKF

- náboje upraveny na rozteč 4x100 mm (Saky)

- řízení s ,,ostrým" pastorkem kretší o 1,5 ot. z rejdu do rejdu výroba Saky

- stabilizátor v tvrdých gumách od Pemita, stabilizator tl. 22 mm p. Svozil

- podložka pod stabilizátorem ocel 10 mm

- dokončení povrchu ramen a nápravnice Alkyton - žlutá



Zadní náprava:



- vystužená dle L/A

- pružiny od Fána o 40 mm kratší než kyvka

- tlumiče GAZ schock (England)

- ložiska ZKL a ZVL + mazivo SKF

- náboje vyrobeny na zakázku od Sakyho na rozteč 4x100 mm + kotoučová brzda

- na ramenech udělány ,,podvěsy"





Brzdy:



- přední kotouče Brembo tl. 22 mm vnitřkem chlazené (Saky)

- zadní kotouče Brembo tl. 12 mm vrtané (Speedpro)

- 4 pístové brzdiče s propojkou v předu

- destičky Ferodo DS 2500 v předu

- destičky Ferodo Premier - půlené v zadu

- brzdiče 4 pístové s přepážkou 2 pístky ruční brzda , 2 pístky provozní brzda

- omezovač brzdného účinku k zadní nápravě (Speedpro - Tilton)

- ruční brzda domácí výroby (základ origo ručka) váleček Girling 15,8 mm s nádržkou

- podtlakový brzdový posilovač Felicia včetně HBV (upravená karoserie v kufru + spojkový pedál)



Převodovka:



Aktuálně: 5Q Stálý převod 4,22 + dlouhá jednička



V zásobě 5Q SP 3,9 (2 ks) a 5Q SP 4,44 vše s dlouhou jedničkou a ocelovými víky dif.



Kompletní repas a úpravu převodovek provedl VRBA MOTORSPORT



www.vrbamotorsport.cz





- stálý převod 4,22

- nové origo synchrony

- dlouhá jednička 3,09 (Sixta)

- seřízení vůlí a přetěsnění

- zaslepený náhon tachometru

- rozpěrka 3. převodového stupně

- ocelové boční víka diferenciálu (Jan Kubíček)

- tmel Victor Reinz

- olej Mogul PP80



Motor:



- základ Škoda Fabia 1,4 8V

- blok převrtán pro vložky 78,6 na objem 1509 ccm (Chovanec)

- klika Fabia zdvih 78 mm - odsoustružené vyvažováky a udělaný zápich na ložisko, (Chovanec)

- upravené ojnice na pístní čep 18mm

- upravená Fábiová řemenice pro snímač polohy kliky a upravená na klínový řemen (Vrba)

- setrvavčník svrtaný ke klice a odlehčený

- hlava Felicie 50kW, srovnaná, zvětšené kanály, zabroušená sedla ventilů (Chovanec)

- těsnění pod hlavou (pan Kalina Zlín)

- olejová vana Š120, prsa Š130, olejové čerpadlo Š130 upravené na větší mazací tlak

- spojková lamela originální Škoda 190 mm a přítlačný talíř Sachs (Felicie 1,6)

- vačka 304 / 304

- výměník voda / olej ze Škody Felicie 1,9 D

- olejový filtr Fram PH3614

- olej Total Quartz Racing 10W60

- olejový cath tank

- nízkotlaké palivové čerpadlo Facet

- vysokotlaké čerpadlo MAGNETI MARELLI

- rovné Alu sání ala Weber

- vstřikovací čtyřklapka

- vzduchový filtr Piepr Cross 2x

- zapalovací svíčky Denso IridiumPower

- ŘJ IgniJet

- ocelové výfukové svody 4-2-1 a nerezový přičný tlumič nad příčku (Bouhuš Krejčí)

- svody omotány a výfuk omotány termo páskou

- startér Magneton 1kw s reduktorem

- alternátor Magneton 70A





Kola a pneu:



- O.Z. Racing Superlegra ET33, rozteč 4x100, barva černá

- Pneumtiky Extrém Tyres 185/55 semislick





Čokin Rapid - komentáře:

22:55:59
26.11.2013
peter55
-> Čokin: pekne kola4
22:49:57
26.11.2013
Čokin
-> Cossie: Jo jsou to pěkná kola, baví mě repasovat stará kvalitní kola co se dají sehnat za pár korun a udělat z nich slušné kousky aspoň na svoje auto. Ještě mám doma jednu sadu O.Z. tek a v hlavě ještě jednu variantu k mému autu 1 4
02:41:02
26.11.2013
Cossie
ty kola jsou pecka měl jsem je taky,ale v 15 " a dnes lituji,že jsem je dal pryč,na kita by se mne teď hodily mnohem víc než ty edition ak - 47
23:30:46
25.11.2013
Čokin
-> T: Ano
12:53:58
25.11.2013
-> Čokin: : to jen samolepka na tom límci ?
12:37:12
25.11.2013
onda
ted jsou s toho parádní kolečka.4
07:18:33
25.11.2013
Čokin
-> Star LC20: Díky!



-> T: Samolepky udělali hodně



-> Eidy: Ano, je to oranžová stejná jako na autě, bohužel foceno mobilem a za špatného osvětlení.
22:23:09
24.11.2013
Eidy
-> Čokin: Předpokládám, že ta divná barva mimo černou je ve skutečnosti stejná oranžová jako na autě. Kola hodně prokoukla a těším se na fotky.4
16:08:13
24.11.2013
-> Čokin: : když jsi ukázal kola poprvé, tak jsem si říkal, že jsi si moc nepomohl,ale takhle vypadají hodně pěkné, těším se, až je uvidím na autě 4
15:59:04
24.11.2013
Star LC20
-> Čokin: moc pěkný, ta úprava koleček 4
06:37:47
12.11.2013
Vrba
-> Čokin: Cim vic dratu a hlavne hadic!!
21:25:24
11.11.2013
Čokin
-> Vrba: Čím víc drátů tím pocitově nadupanější motor ne? 3 Estetika v motoře je to poslední co budu řešit..........
10:18:42
11.11.2013
Vrba
-> Alenka: Cukaní zatím stale je. Udělal jsem ještě pár změn,ale nebyla příležitost to vyzkoušet. Já doufam,ze se to vyresi...nerad bych to prijal jako vlastnost.
10:04:15
11.11.2013
Alenka
To vypada skoro jako ten muj bastl 3

Jsem zvedavy, jestli se vam podari vyresit to obcasne vynechavani.

Planuje se casem i nejaka zatezova regulace?
09:53:08
11.11.2013
Vrba
-> Čokin: Krásná fotka s tím drátovím 3
21:23:40
02.11.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Čokin: OK, díky za zprávu počítám s tím 4
18:58:38
02.11.2013
Čokin
-> Tuner#2: Dostal jsem se k netu až dnes ráno, trošku jsem na to v tom pracovním shonu zapomněl, peníze jsem poslal, v pondělí ráno by měli být na účtě.
23:47:00
01.11.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Čokin: Máš mail, pokud neodpovíš do neděle, vypadáváš z objednávky pružin.
18:10:56
20.10.2013
Vrba
-> Dušan: Uvidíme,dle meho nazoru je tam co dohánět i nahoře a hlavne to sladit k použití nějakého rozumného benzínu.
Extreme Tyres