Čokin Rapid Čokin Rapid

komentáře | popis | fotky | Čokin | 01.01.22 17:02 | 360x v oblíbených


Škoda Rapid 130

rok výroby: 1985

původní barva: Bílá nyní Orientální oranžová

počet majitelů předemnou: 3





Karoserie:



- odstraněny okanpničky střechy, žlábky zavařeny a zacínovány (bohužel úprava předchozího majitele ne moje)

- vyvařena místa s mírnou korozí, vše dokonale ošetřeno Body 666 a Tlumexem, dutiny vystříkány Rezistinem

- všechny úchyty náprav vystuženy

- odstraněny trubky na zvedák a zavařen spodní lem prahu do jedné roviny

- plastové nárazníky svařeny do jednoho kusu a lakovány do černé matné

- na zadních a bočních sklech černé folie WrapStyle Zlín ( s atestem 8SD)

- zadní lampy (paraboly) nastříkány Chromem a nové kryty HirschCar

- boční polepy základ převzat z Fiatu Abarth, výroba Stickerz, montáž vlastní práce

- zpětná zrcátka Beskyd Sport v barvě auta

- kliky na dveřích z Felicie v barvě auta

- barva Orientální oranžová ze vzorníku AZNP (používaná na Škoda 110R v roce 1977 - 1980) autolakovna Ratiboř - Ševčík



Interiér:



- volant Rally (nástrojárna Kolín)

- sedačky Rapid (upravené - čalounictví Poličná)

- 3 bodové pásy Sparco

- zadní plata z DTD 16 mm očalouněná 4mm molitanem a černou autopotahovou látkou

- koberce lepené - šedý zátěžový koberec

- nové střešní okno

- autoradio Clarion

- ukazatel tlaku oleje, napětí a ampérmetr - Equus

- kontrolka řazení od ŘJ

- otáčkoměr Stacc





Přední náprava:



- kompletně vystužená ramena i nápravnice dle L/A

- tvrdé silentbloky od Pemita

- upravená geomtrie (závodní nastavení na vrchy - autoservis pan Plachý Loukov)

- pružiny 80kN (Tuner2)

- tlumiče GAZ schock (England)

- ložiska ZKL a ZVL + mazivo SKF

- náboje upraveny na rozteč 4x100 mm (Saky)

- řízení s ,,ostrým" pastorkem kretší o 1,5 ot. z rejdu do rejdu výroba Saky

- stabilizátor v tvrdých gumách od Pemita, stabilizator tl. 22 mm p. Svozil

- podložka pod stabilizátorem ocel 10 mm

- dokončení povrchu ramen a nápravnice Alkyton - žlutá



Zadní náprava:



- vystužená dle L/A

- pružiny od Fána o 40 mm kratší než kyvka

- tlumiče GAZ schock (England)

- ložiska ZKL a ZVL + mazivo SKF

- náboje vyrobeny na zakázku od Sakyho na rozteč 4x100 mm + kotoučová brzda

- na ramenech udělány ,,podvěsy"





Brzdy:



- přední kotouče Brembo tl. 22 mm vnitřkem chlazené (Saky)

- zadní kotouče Brembo tl. 12 mm vrtané (Speedpro)

- 4 pístové brzdiče s propojkou v předu

- destičky Ferodo DS 2500 v předu

- destičky Ferodo Premier - půlené v zadu

- brzdiče 4 pístové s přepážkou 2 pístky ruční brzda , 2 pístky provozní brzda

- omezovač brzdného účinku k zadní nápravě (Speedpro - Tilton)

- ruční brzda domácí výroby (základ origo ručka) váleček Girling 15,8 mm s nádržkou

- podtlakový brzdový posilovač Felicia včetně HBV (upravená karoserie v kufru + spojkový pedál)



Převodovka:



Aktuálně: 5Q Stálý převod 4,22 + dlouhá jednička



V zásobě 5Q SP 3,9 (2 ks) a 5Q SP 4,44 vše s dlouhou jedničkou a ocelovými víky dif.



Kompletní repas a úpravu převodovek provedl VRBA MOTORSPORT



www.vrbamotorsport.cz





- stálý převod 4,22

- nové origo synchrony

- dlouhá jednička 3,09 (Sixta)

- seřízení vůlí a přetěsnění

- zaslepený náhon tachometru

- rozpěrka 3. převodového stupně

- ocelové boční víka diferenciálu (Jan Kubíček)

- tmel Victor Reinz

- olej Mogul PP80



Motor:



- základ Škoda Fabia 1,4 8V

- blok převrtán pro vložky 78,6 na objem 1509 ccm (Chovanec)

- klika Fabia zdvih 78 mm - odsoustružené vyvažováky a udělaný zápich na ložisko, (Chovanec)

- upravené ojnice na pístní čep 18mm

- upravená Fábiová řemenice pro snímač polohy kliky a upravená na klínový řemen (Vrba)

- setrvavčník svrtaný ke klice a odlehčený

- hlava Felicie 50kW, srovnaná, zvětšené kanály, zabroušená sedla ventilů (Chovanec)

- těsnění pod hlavou (pan Kalina Zlín)

- olejová vana Š120, prsa Š130, olejové čerpadlo Š130 upravené na větší mazací tlak

- spojková lamela originální Škoda 190 mm a přítlačný talíř Sachs (Felicie 1,6)

- vačka 304 / 304

- výměník voda / olej ze Škody Felicie 1,9 D

- olejový filtr Fram PH3614

- olej Total Quartz Racing 10W60

- olejový cath tank

- nízkotlaké palivové čerpadlo Facet

- vysokotlaké čerpadlo MAGNETI MARELLI

- rovné Alu sání ala Weber

- vstřikovací čtyřklapka

- vzduchový filtr Piepr Cross 2x

- zapalovací svíčky Denso IridiumPower

- ŘJ IgniJet

- ocelové výfukové svody 4-2-1 a nerezový přičný tlumič nad příčku (Bouhuš Krejčí)

- svody omotány a výfuk omotány termo páskou

- startér Magneton 1kw s reduktorem

- alternátor Magneton 70A





Kola a pneu:



- O.Z. Racing Superlegra ET33, rozteč 4x100, barva černá

- Pneumtiky Extrém Tyres 185/55 semislick





Čokin Rapid - komentáře:

19:33:32
24.03.2013
Maťulo
-> Čokin: chlape bacha! na fotke 192 sa za tebou zakrada uchyl! 1
10:07:32
24.03.2013
Mil@n
-> Vrba: Ahoj,kdyby jsi se s -> Luky: domluvil,mužu mu jí vzít v kvetnu k Plzni
10:03:45
24.03.2013
Vrba
-> Luky: Kdyby jsi chtěl,můžu Ti takovou převodovku postavit.
10:50:42
20.03.2013
Luky
-> Čokin: jaj, to je škoda že jsem na tenhle verdikt čekal přes dva měsíce 10

No nic, jdu shánět dál...
20:13:38
18.03.2013
Čokin
-> Luky: Tak převodovka je na mokré poloosy aspon ta od Dušana, ty jsi chtěl suché že? Pak tam mám 2ks 3,9ky.





-> minno: Na gufero jsem se zatím nedíval tento víkend mrknu.
10:16:34
18.03.2013
Luky
A převodovku?
10:10:39
18.03.2013
minno
-> Čokin 27.02.13 19:40:12: pozrel si to gufero?
14:06:50
05.03.2013
Luky
-> Čokin 02.03.13 13:36:12: tak jak to dopadlo? 8 Bude z toho něco, nebo mám shánět jinde?
09:38:53
05.03.2013
Nwkt
-> Vrba: Ani jedno 3
08:20:36
05.03.2013
Vrba
-> TTomas: Ten,kdo chodí každej týden chlastat,to taky nepočítá.Co je smysluplnejsi?
13:42:14
02.03.2013
TTomas
-> Čokin: No ja jsme prave v klidu, protoze to nepocitam:D
13:37:37
02.03.2013
Čokin
-> TTomas: Taky začínám být z toho nervozní1 4
13:36:12
02.03.2013
Čokin
-> Luky: -> Čokin: Mrknu, mrknu!
14:24:17
01.03.2013
Luky
-> Čokin: když už tam budeš, mrkni taky na tu převodovku. Už bych tu transakci chtěl nějak zpáchat, nebo abych aspoň vědět že mám poptávat jinde. Díky
14:21:32
01.03.2013
TTomas
-> Čokin: Tohle je lepsi nepocitat, jinak bych se z toho zblaznil.
11:49:14
28.02.2013
minno
-> Čokin: OK, vopred dík.
19:40:12
27.02.2013
Čokin
-> minno: O víkendu budu v garaži tak se Ti na to podívám a dám vědět.
20:31:48
25.02.2013
RAPLTM
-> Vrba: mám to v plánu 4.-8.3 profrézovat záleží jak bude volná mašina
14:49:18
25.02.2013
minno
-> Čokin: ahoj, vidím na fotke guferá čo si kupoval na nový motor a je to v origo sáčkoch od škodovky a obidve tie guferá vyzerajú byť plne čierne. Čo je to za výroba, nedalo by sa ti pozrieť aké označenie je písané na tom veľkom gufere?
18:15:27
19.02.2013
Vrba
-> RAPLTM: a kdy to budes skladat?co ti jeste chybi?
upraveno 1x, naposled 19.02.2013 18:15:59
Extreme Tyres