Čokin 31.08.12 10:22:18 napsal:
→ Karel.: No asi to nezvládnu, mám ted nějaký rodiný
problémy a musím to řešit, ale úplně jsem to ještě nezavrhl,
každopádně pokud bych přijel bylo by to spíš pouze na sobotu.
Dítě na cestě Určitě doraž kamaráde
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130
rok výroby: 1985
původní barva: Bílá nyní Orientální oranžová
počet majitelů předemnou: 3
Karoserie:
- odstraněny okanpničky střechy, žlábky zavařeny a zacínovány (bohužel úprava předchozího majitele ne moje)
- vyvařena místa s mírnou korozí, vše dokonale ošetřeno Body 666 a Tlumexem, dutiny vystříkány Rezistinem
- všechny úchyty náprav vystuženy
- odstraněny trubky na zvedák a zavařen spodní lem prahu do jedné roviny
- plastové nárazníky svařeny do jednoho kusu a lakovány do černé matné
- na zadních a bočních sklech černé folie WrapStyle Zlín ( s atestem 8SD)
- zadní lampy (paraboly) nastříkány Chromem a nové kryty HirschCar
- boční polepy základ převzat z Fiatu Abarth, výroba Stickerz, montáž vlastní práce
- zpětná zrcátka Beskyd Sport v barvě auta
- kliky na dveřích z Felicie v barvě auta
- barva Orientální oranžová ze vzorníku AZNP (používaná na Škoda 110R v roce 1977 - 1980) autolakovna Ratiboř - Ševčík
Interiér:
- volant Rally (nástrojárna Kolín)
- sedačky Rapid (upravené - čalounictví Poličná)
- 3 bodové pásy Sparco
- zadní plata z DTD 16 mm očalouněná 4mm molitanem a černou autopotahovou látkou
- koberce lepené - šedý zátěžový koberec
- nové střešní okno
- autoradio Clarion
- ukazatel tlaku oleje, napětí a ampérmetr - Equus
- kontrolka řazení od ŘJ
- otáčkoměr Stacc
Přední náprava:
- kompletně vystužená ramena i nápravnice dle L/A
- tvrdé silentbloky od Pemita
- upravená geomtrie (závodní nastavení na vrchy - autoservis pan Plachý Loukov)
- pružiny 80kN (Tuner2)
- tlumiče GAZ schock (England)
- ložiska ZKL a ZVL + mazivo SKF
- náboje upraveny na rozteč 4x100 mm (Saky)
- řízení s ,,ostrým" pastorkem kretší o 1,5 ot. z rejdu do rejdu výroba Saky
- stabilizátor v tvrdých gumách od Pemita, stabilizator tl. 22 mm p. Svozil
- podložka pod stabilizátorem ocel 10 mm
- dokončení povrchu ramen a nápravnice Alkyton - žlutá
Zadní náprava:
- vystužená dle L/A
- pružiny od Fána o 40 mm kratší než kyvka
- tlumiče GAZ schock (England)
- ložiska ZKL a ZVL + mazivo SKF
- náboje vyrobeny na zakázku od Sakyho na rozteč 4x100 mm + kotoučová brzda
- na ramenech udělány ,,podvěsy"
Brzdy:
- přední kotouče Brembo tl. 22 mm vnitřkem chlazené (Saky)
- zadní kotouče Brembo tl. 12 mm vrtané (Speedpro)
- 4 pístové brzdiče s propojkou v předu
- destičky Ferodo DS 2500 v předu
- destičky Ferodo Premier - půlené v zadu
- brzdiče 4 pístové s přepážkou 2 pístky ruční brzda , 2 pístky provozní brzda
- omezovač brzdného účinku k zadní nápravě (Speedpro - Tilton)
- ruční brzda domácí výroby (základ origo ručka) váleček Girling 15,8 mm s nádržkou
- podtlakový brzdový posilovač Felicia včetně HBV (upravená karoserie v kufru + spojkový pedál)
Převodovka:
Aktuálně: 5Q Stálý převod 4,22 + dlouhá jednička
V zásobě 5Q SP 3,9 (2 ks) a 5Q SP 4,44 vše s dlouhou jedničkou a ocelovými víky dif.
Kompletní repas a úpravu převodovek provedl VRBA MOTORSPORT
www.vrbamotorsport.cz
- stálý převod 4,22
- nové origo synchrony
- dlouhá jednička 3,09 (Sixta)
- seřízení vůlí a přetěsnění
- zaslepený náhon tachometru
- rozpěrka 3. převodového stupně
- ocelové boční víka diferenciálu (Jan Kubíček)
- tmel Victor Reinz
- olej Mogul PP80
Motor:
- základ Škoda Fabia 1,4 8V
- blok převrtán pro vložky 78,6 na objem 1509 ccm (Chovanec)
- klika Fabia zdvih 78 mm - odsoustružené vyvažováky a udělaný zápich na ložisko, (Chovanec)
- upravené ojnice na pístní čep 18mm
- upravená Fábiová řemenice pro snímač polohy kliky a upravená na klínový řemen (Vrba)
- setrvavčník svrtaný ke klice a odlehčený
- hlava Felicie 50kW, srovnaná, zvětšené kanály, zabroušená sedla ventilů (Chovanec)
- těsnění pod hlavou (pan Kalina Zlín)
- olejová vana Š120, prsa Š130, olejové čerpadlo Š130 upravené na větší mazací tlak
- spojková lamela originální Škoda 190 mm a přítlačný talíř Sachs (Felicie 1,6)
- vačka 304 / 304
- výměník voda / olej ze Škody Felicie 1,9 D
- olejový filtr Fram PH3614
- olej Total Quartz Racing 10W60
- olejový cath tank
- nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
- vysokotlaké čerpadlo MAGNETI MARELLI
- rovné Alu sání ala Weber
- vstřikovací čtyřklapka
- vzduchový filtr Piepr Cross 2x
- zapalovací svíčky Denso IridiumPower
- ŘJ IgniJet
- ocelové výfukové svody 4-2-1 a nerezový přičný tlumič nad příčku (Bouhuš Krejčí)
- svody omotány a výfuk omotány termo páskou
- startér Magneton 1kw s reduktorem
- alternátor Magneton 70A
Kola a pneu:
- O.Z. Racing Superlegra ET33, rozteč 4x100, barva černá
- Pneumtiky Extrém Tyres 185/55 semislick
Čokin Rapid - komentáře:
16:23:09
06.09.2012
06.09.2012
Karel.
-> Čokin: tak co jedeš?
00:28:20
03.09.2012
03.09.2012
Vencars
m-> Čokin: Máš to pěkný chlape!
10:47:23
31.08.2012
31.08.2012
Karel.
-> Čokin: i sobota by byla super, tak ať ti to dobře dopadne a doraž
10:22:18
31.08.2012
31.08.2012
Čokin
-> Karel.: No asi to nezvládnu, mám ted nějaký rodiný problémy a musím to řešit, ale úplně jsem to ještě nezavrhl, každopádně pokud bych přijel bylo by to spíš pouze na sobotu.
07:56:15
31.08.2012
31.08.2012
Karel.
-> Čokin: prej nejedeš na sraz
11:47:42
28.08.2012
28.08.2012
radekp
-> Čokin: do převaření nahoře se mi nechce...jestli se rozhodneš pro toto, můžu poslat výkresy pro výpalky, ikdyž jsem je dolaďoval flexou:-)
10:31:51
28.08.2012
28.08.2012
Čokin
-> ŠKODA 120 GLS: Ono to není moc fajn řešení, protože ta guma co trčí přes okraj tlumiče má pružnou funkci a když se to odpiluje není to ono.
10:30:36
28.08.2012
28.08.2012
Čokin
-> radekp: Hezké řešení, sice to čučí pod rameno ale ne moc, já to ted mám stejně vypodložkováno, takže mě to trčí min. stejně. Celkem se mě to i líbí to tvoje řešení, ale stejně to bude chtít asi převařit i horní uchycení, myslím, že už ted to mám tak tak na doraz tlumiče při velkém propružení.
Jo ze zvedáku mám celkem radost, až sním skončím bude to krasavec
Jo ze zvedáku mám celkem radost, až sním skončím bude to krasavec
09:18:25
28.08.2012
28.08.2012
ŠKODA 120 GLS
-> radekp: a nebo spilovat uchycení tlumiče na seriový držák
09:00:07
28.08.2012
28.08.2012
radekp
-> Čokin: aha, to se divím že vůbec šel roztáhnout. Já když jsem rozevíral originál držáky na moje Spaxy, tak se vždycky rozerval, teď nemám žádné a mám to chycené přímo na rameni:
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../2261_2012-07 -22_13-04-28_92.jpg
jinak hezký zvedák, taky bych bral...
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../2261_2012-07 -22_13-04-28_92.jpg
jinak hezký zvedák, taky bych bral...
08:42:54
28.08.2012
28.08.2012
ŠKODA 120 GLS
-> Čokin: zvedák auta poslední fotky ?
22:05:30
20.08.2012
20.08.2012
Čokin
-> radekp: Ne ne obyčejná seriovka, žádná úprava.....prostě to ten tenký plíšek nevydržel. Budu muset stvořit něco pořádného. Já jsem držák nový nedělal prostě jsem ho upravil kladivem, ale tohle prasklo vyloženě namáháním, ten druhý už je taky načnutý.
17:00:22
20.08.2012
20.08.2012
vojta99
-> Čokin: Hezkej rapid jde k oblíbeným
16:47:04
20.08.2012
20.08.2012
radekp
-> Čokin: kdepak jsi utrhl držák tlumiče...je to ten svařovaný?
23:30:06
25.07.2012
25.07.2012
Čokin
Ty woe to je tady zase debata -> Karel.: No začínám pochybovat, že se prodá a pod cenu materiálu a úprav fakt nejdu to to radši dodělám odladím a trochu pojezdím. A taky na co mít 100k 15ku která se ve skupině speciálů úplně ztratí, když ted mám 13ku co jezdí na bednu Takže do speciálů to chce trochu jinou koncepci motoru
15:31:46
25.07.2012
25.07.2012
MOLSO
11:35:24
25.07.2012
25.07.2012
minno
11:00:21
25.07.2012
25.07.2012
afro100
-> minno: