-> Hurdis: Popravdě jsem ani nevědel o tvé úspešné karieře "závodníka" na otevřených tratich. Každopádně souhlasím, že času by člověk potřeboval min. 2x tolik. A to ještě nemáme potomstvo.
Jakej typ soutěží planujete jezdit, něco jako byl rallycup? Každopádně, bude paráda vás někde vidět
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak jsem díky neustálému stresu a přepracovanosti přišel o poslední zbytky rozumu a po třech letech pořídil zase škodovku. Marné hledání naprosté libovky, které zatím nevzdávám (teď už ano, EDIT 12/2011) mě přivedlo k tomuhle kousku.
Stručný popis po letmém seznámení:
Škoda Rapid 136
- motor 742.136
- vesměs původní stav
Zajímavosti:
vůz je vyroben v r. 1988 nicméně uveden do provozu až 26.5.1993 !
původní tovární lak byl dle TP a stop na karoserii oranžový, dost rarita
Plány:
Vzhledem k naprostému nedostatku volného času počítám s během na dlouhou trať, kterou hodlám začít postupným shromažďováním náhradních dílů a odstrojováním karoserie.
Poté by mělo následovat zrenovování vozu do originálního stavu a třeba i návrat k původnímu oranžovému laku :-). Během této činnosti se budu snažit postavit Rapida opět na doklady.
Všechno ovšem závisí pouze na čase a především trpělivosti, která není mojí silnou stránkou.
Nějaké ty hýbací obrázky:
http://youtube.com/v/fuZ _a_-oZos
http://youtube.com/v/FwB 1vkcqFyw
Motor:
volnoběh:
zvýšené otáčky:
z jízdy, střední pole otáček 2500–3800:
Auto je v současné době stále kompletní a provozu plně schopné, veškeré renovační práce zatím probíhají mimo vůz skládáním podvozkových skupin pro výměnu stylem kus za kus. Nutno přiznat, že velmi pozvolna. Při časové dotaci v průměru jeden víkend za měsíc, se nedají dělat zázraky.
Opět máme platné doklady s ekovýpalným a novými RZ, toho času v depozitu.
Shromažďování nových ND rovněž pokládám za téměř uzavřenou kapitolu, už mě ani nenapadá, co bych ještě mohl koupit.
03/2011:
Předchozí odstavec už zdaleka neplatí.
Auto není vůbec kompletní, naopak je momentálně zcela na kousky, rozptýlené v okruhu 140 km a probíhají práce na několika frontách.
12/2011:
Po téměř symbolických 9ti měsících je vozidlo zpět v místě kompletace, stejně jako novorozeně bude třeba naučit ho opět chodit.
05/2012:
Na den přesně po třech letech od přivezení auta absolvována STK, v následujícím týdnu pojištěno, ukončen depozit a tím je maraton u konce.
Už zbývá jen jezdit, ladit detaily a udržovat.
_________________________ __________________________ __________________________ ____________
Poděkování za spolupráci a pomoc při stavbě:
Ačkoliv zdaleka není vůbec hotovo, už předchozí více než půldruhý rok zaslouží vřelé díky následujícím zúčastněným projektu, tyto řady budou jistě rozrůstat s dalším postupem prací a také s postupným vybavováním těch, na které jsem napoprvé zapomněl.
Poděkování tedy patří:
- mojí partnerce Jitce a nyní i dceři Nikol za trpělivost, která občas dostává zabrat, holky, ještě to vydržte, rok, dva a pak to teprve vypukne :-))
- "švagrovi" Pavlovi (bez kterého už bych se asi ke škodovkám nikdy nevrátil - to Ti tedy mockrát děkuju :-)) ......za rady, pomoc, přepravu, skladovací prostory, půjčování dílny, kontakty atd. atd, je toho moc
- "tchýni" paní Hance, za pochopení a zapůjčení nemovitostí
- prarodičům za pozemek ke stavbě garáže, když už jsem se nikam nevešel
- rodinné firmě, za prostory, odstavné plochy a zámečnickou dílnu a pomoc při stavbě první ze serie garáží :-))
- zámečnictví Zdeněk Sadílek, Zdeňku díky za vyztužení náprav
- Sakymu, i když přes prostředníky, za odpružení náprav
- panu Tichému za vyřízení dokladů (na tomto i na dalších vozidlech)
- Alupro HK - za vstřícnost i kvalitu renovace kol, ještě něco bude
- Frei motorsport, Honzo díky za "výrobu" brzdičů
- Železářství Čížek, za dodávku a zdlouhavou přípravu spojovacího materiálu dle katalogu ND
- Milanu Pohlovi za pomoc s prodejem 110R a reinkarnaci zničených dokladů ke 105L, abych měl prostor na Rapida a zároveň škodovácky nezakrněl
- firmě S.K. za pochopení, podporu a zapůjčování tažných vozidel a dodávek a nabídku využití dílen a odstavných ploch a v neposlední řadě za zapůjčení plochy pro novou garáž
- Jendovi Fišarovi za skoro pravidelné zapůjčování podvalníku a různé servisní práce
- panu Václavu Fišarovi, za skvělé vyladění motoru 110R (škoda, že jsem ho více neužil, nejlepší motor se slepicí do 1,2 co jsem kdy jel) a za ochotu poskládat novou 742.136 a převodovku. Věřím, že budou vynikající.
- U-Geenovi a virtu, za to, že tato doména existuje.
- všem, kteří spolupracovali na dvouletém shánění dílů, poslali, prodali, našli, vyhandlovali, přivezli atd. jen abych měl co chci, je Vás strašná a neevidovatelná řada, kdo se pozná, hlaste se. Jmenovitě alespoň stálice Pavel Pánek, David, Roman B., Emil Č.
- Katce Makalové a spol. - za neskutečnou ochotu a neuvěřitelné karosářské a klempířské kreace, které v rukou křehčího pohlaví (ale při pohledu na odvedenou práci se tak spíše cítím já) zaslouží poklonu až na zem.
- Katlov motorsport (Honzovi Hruškovi a Štěpánovi Izajovi) za ochotu nechat se oslovit a postavit se před úkol lakýrnických a mechanických prací, který jim zabral spoustu času a nervů a nakonec vedl k velice zdařilému výsledku.
- a všem případným dalším budoucím pomocníkům už dopředu, za to, že až mne vyhodíte dveřmi, nezavřete okna.
DÍKY.
Celkové náklady na reinkarnaci kupé do současného stavu (k době do schválení k provozu na pozemních komunikacích) - 165.000,- Kč
Ostatní a provozní náklady se již nevyčíslují.
Veškerý zbytek se promítá do karty záložního auta: skoda-virt.cz/cz/.../5887 -hurdis-rapid-136-no-2-a-n o-3
Po dílčích záběrech v kultu Rapid i nějaká ta hlavní role - cca 550.000 diváků
www.stream.cz/autobazar/1 0007888-cinan
Stručný popis po letmém seznámení:
Škoda Rapid 136
- motor 742.136
- vesměs původní stav
Zajímavosti:
vůz je vyroben v r. 1988 nicméně uveden do provozu až 26.5.1993 !
původní tovární lak byl dle TP a stop na karoserii oranžový, dost rarita
Plány:
Vzhledem k naprostému nedostatku volného času počítám s během na dlouhou trať, kterou hodlám začít postupným shromažďováním náhradních dílů a odstrojováním karoserie.
Poté by mělo následovat zrenovování vozu do originálního stavu a třeba i návrat k původnímu oranžovému laku :-). Během této činnosti se budu snažit postavit Rapida opět na doklady.
Všechno ovšem závisí pouze na čase a především trpělivosti, která není mojí silnou stránkou.
Nějaké ty hýbací obrázky:
http://youtube.com/v/fuZ _a_-oZos
http://youtube.com/v/FwB 1vkcqFyw
Motor:
volnoběh:
zvýšené otáčky:
z jízdy, střední pole otáček 2500–3800:
Auto je v současné době stále kompletní a provozu plně schopné, veškeré renovační práce zatím probíhají mimo vůz skládáním podvozkových skupin pro výměnu stylem kus za kus. Nutno přiznat, že velmi pozvolna. Při časové dotaci v průměru jeden víkend za měsíc, se nedají dělat zázraky.
Opět máme platné doklady s ekovýpalným a novými RZ, toho času v depozitu.
Shromažďování nových ND rovněž pokládám za téměř uzavřenou kapitolu, už mě ani nenapadá, co bych ještě mohl koupit.
03/2011:
Předchozí odstavec už zdaleka neplatí.
Auto není vůbec kompletní, naopak je momentálně zcela na kousky, rozptýlené v okruhu 140 km a probíhají práce na několika frontách.
12/2011:
Po téměř symbolických 9ti měsících je vozidlo zpět v místě kompletace, stejně jako novorozeně bude třeba naučit ho opět chodit.
05/2012:
Na den přesně po třech letech od přivezení auta absolvována STK, v následujícím týdnu pojištěno, ukončen depozit a tím je maraton u konce.
Už zbývá jen jezdit, ladit detaily a udržovat.
_________________________ __________________________ __________________________ ____________
Poděkování za spolupráci a pomoc při stavbě:
Ačkoliv zdaleka není vůbec hotovo, už předchozí více než půldruhý rok zaslouží vřelé díky následujícím zúčastněným projektu, tyto řady budou jistě rozrůstat s dalším postupem prací a také s postupným vybavováním těch, na které jsem napoprvé zapomněl.
Poděkování tedy patří:
- mojí partnerce Jitce a nyní i dceři Nikol za trpělivost, která občas dostává zabrat, holky, ještě to vydržte, rok, dva a pak to teprve vypukne :-))
- "švagrovi" Pavlovi (bez kterého už bych se asi ke škodovkám nikdy nevrátil - to Ti tedy mockrát děkuju :-)) ......za rady, pomoc, přepravu, skladovací prostory, půjčování dílny, kontakty atd. atd, je toho moc
- "tchýni" paní Hance, za pochopení a zapůjčení nemovitostí
- prarodičům za pozemek ke stavbě garáže, když už jsem se nikam nevešel
- rodinné firmě, za prostory, odstavné plochy a zámečnickou dílnu a pomoc při stavbě první ze serie garáží :-))
- zámečnictví Zdeněk Sadílek, Zdeňku díky za vyztužení náprav
- Sakymu, i když přes prostředníky, za odpružení náprav
- panu Tichému za vyřízení dokladů (na tomto i na dalších vozidlech)
- Alupro HK - za vstřícnost i kvalitu renovace kol, ještě něco bude
- Frei motorsport, Honzo díky za "výrobu" brzdičů
- Železářství Čížek, za dodávku a zdlouhavou přípravu spojovacího materiálu dle katalogu ND
- Milanu Pohlovi za pomoc s prodejem 110R a reinkarnaci zničených dokladů ke 105L, abych měl prostor na Rapida a zároveň škodovácky nezakrněl
- firmě S.K. za pochopení, podporu a zapůjčování tažných vozidel a dodávek a nabídku využití dílen a odstavných ploch a v neposlední řadě za zapůjčení plochy pro novou garáž
- Jendovi Fišarovi za skoro pravidelné zapůjčování podvalníku a různé servisní práce
- panu Václavu Fišarovi, za skvělé vyladění motoru 110R (škoda, že jsem ho více neužil, nejlepší motor se slepicí do 1,2 co jsem kdy jel) a za ochotu poskládat novou 742.136 a převodovku. Věřím, že budou vynikající.
- U-Geenovi a virtu, za to, že tato doména existuje.
- všem, kteří spolupracovali na dvouletém shánění dílů, poslali, prodali, našli, vyhandlovali, přivezli atd. jen abych měl co chci, je Vás strašná a neevidovatelná řada, kdo se pozná, hlaste se. Jmenovitě alespoň stálice Pavel Pánek, David, Roman B., Emil Č.
- Katce Makalové a spol. - za neskutečnou ochotu a neuvěřitelné karosářské a klempířské kreace, které v rukou křehčího pohlaví (ale při pohledu na odvedenou práci se tak spíše cítím já) zaslouží poklonu až na zem.
- Katlov motorsport (Honzovi Hruškovi a Štěpánovi Izajovi) za ochotu nechat se oslovit a postavit se před úkol lakýrnických a mechanických prací, který jim zabral spoustu času a nervů a nakonec vedl k velice zdařilému výsledku.
- a všem případným dalším budoucím pomocníkům už dopředu, za to, že až mne vyhodíte dveřmi, nezavřete okna.
DÍKY.
Celkové náklady na reinkarnaci kupé do současného stavu (k době do schválení k provozu na pozemních komunikacích) - 165.000,- Kč
Ostatní a provozní náklady se již nevyčíslují.
Veškerý zbytek se promítá do karty záložního auta: skoda-virt.cz/cz/.../5887 -hurdis-rapid-136-no-2-a-n o-3
Po dílčích záběrech v kultu Rapid i nějaká ta hlavní role - cca 550.000 diváků
www.stream.cz/autobazar/1 0007888-cinan
Hurdis / Rapid 136 - komentáře:
08:20:58
07.06.2017
07.06.2017
Antony - zrušená registrace
23:04:58
06.06.2017
06.06.2017
Hurdis
-> Antony: V těch "našich" soutěžích jsme s Michalem/Štěpánem nebo Terezou za poslední sezony vydrbali co šlo, obývák je plný plechu na podstavci. Baví nás to stále, ale každý už máme svoje priority a klasické veteránské se kryjí s dalšími akcemi.
Já např.budu letos pár akcí skrečovat kvůli golfovým turnajům se zápočtem do sponzorských tour.
Navíc předpokládám, že už mnohdy můžeme někoho srát .
Díky klukům, kteří se pohybují v uzavřených soutěžích, nově to lze pojmenovat HR MOTORS tým, bych se rád pozvolna (i když dle loňského podzimu bych to označil spíš za kopnutí neplavce do Tsunami vlny) naučil jinému systému. A i finančně se snažím směřovat do "autoškoly". Nicméně spousty prostředků poputují do depozitu, snad utáhnu spolu s kolegy placení účtů za veteran sport a další stavbu a k tomu pozici učedníka v závodění na uzavřených tratích.
Uvidíme, 2017 bude o zkoušení možností. Nejen jezdeckých, ale i finančních. Chtěl bych svoje obchodní a manažerské možnosti, kterými živím široký okruh naučit i do "zábavného průmyslu".
Nebude to prdel, ale dokud nejsou žádné hypotéky a stanovené alimenty, je možnost blbnout.
Já např.budu letos pár akcí skrečovat kvůli golfovým turnajům se zápočtem do sponzorských tour.
Navíc předpokládám, že už mnohdy můžeme někoho srát .
Díky klukům, kteří se pohybují v uzavřených soutěžích, nově to lze pojmenovat HR MOTORS tým, bych se rád pozvolna (i když dle loňského podzimu bych to označil spíš za kopnutí neplavce do Tsunami vlny) naučil jinému systému. A i finančně se snažím směřovat do "autoškoly". Nicméně spousty prostředků poputují do depozitu, snad utáhnu spolu s kolegy placení účtů za veteran sport a další stavbu a k tomu pozici učedníka v závodění na uzavřených tratích.
Uvidíme, 2017 bude o zkoušení možností. Nejen jezdeckých, ale i finančních. Chtěl bych svoje obchodní a manažerské možnosti, kterými živím široký okruh naučit i do "zábavného průmyslu".
Nebude to prdel, ale dokud nejsou žádné hypotéky a stanovené alimenty, je možnost blbnout.
21:54:38
06.06.2017
06.06.2017
Antony - zrušená registrace
-> Hurdis: tak paráda
21:45:07
06.06.2017
06.06.2017
Hurdis
-> Antony: Naštěstí se v tom nemáchám, ale podporuju a něco mi snad doma zůstane. Raději následuju Tvůj směr a snad se tady začnou ukazovat do budoucna "závoďáky" v režimu sponzorského drivingu.
21:40:38
06.06.2017
06.06.2017
Antony - zrušená registrace
-> Hurdis 06.06.17 21:28:33: pacient
21:28:33
06.06.2017
06.06.2017
Hurdis
Tak 722 jsou tři na tři.
R136 jsou 3, zachraňujeme 4tý.
Sedany jsou 1 na 1 úzká/široká.
Pořád se nedaří rozběhnutá Octavia Combi a zpět má nejmilejší 1202 STW. 1500cccm s webery a 15" alu by byly hned.
R136 jsou 3, zachraňujeme 4tý.
Sedany jsou 1 na 1 úzká/široká.
Pořád se nedaří rozběhnutá Octavia Combi a zpět má nejmilejší 1202 STW. 1500cccm s webery a 15" alu by byly hned.
19:12:30
01.06.2017
01.06.2017
Hurdis
Ke dvěma zdravým skeletům Š100, dva skelety R. Tenhle je nějaký málo děravý na C sloupku, všude jinde to vynahrazuje. Pájoš je pacoš. Už by z těch třech R mohlo do roku 20xy něco jezdit.
23:52:00
30.11.2016
30.11.2016
Hurdis
Zadávám si natvrdo poptávku s vlastním odvozem mimo ČR, tam kde jsou, ale ještě jednou zde:
skoda-virt.cz/cz/.../1803 13-karoserie-rapid-9
skoda-virt.cz/cz/.../1803 13-karoserie-rapid-9
23:26:50
30.11.2016
30.11.2016
Hurdis
Jinak týden staré foto čur**ci :-D.
Po 350 km služební cesty, seřízeno, vypařeno, 3x navoskováno a s novými Continentálkami.
Tak se staráme.
Po 350 km služební cesty, seřízeno, vypařeno, 3x navoskováno a s novými Continentálkami.
Tak se staráme.
23:23:52
30.11.2016
30.11.2016
Hurdis
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Vole, na sešlost jsi tu expert Ty. Začínám vyhrabávat nějakou boudu z depozitu, aby ses zapotil.
Od srpna to máme uděláno ve třech patrech. Iveco s rukou zakládalo do regálů. 2x bouda 110R, 2x 100/110, Rapid, 105, 120M... aby se lepší vešly po ruce.
Začneme separátně od náprav 2x coupé, 1x Rapid, 1x R, možná jedna další 120ˇ77 - dáš do roka jednu boudu - klempíra + lak do plánu????
Od srpna to máme uděláno ve třech patrech. Iveco s rukou zakládalo do regálů. 2x bouda 110R, 2x 100/110, Rapid, 105, 120M... aby se lepší vešly po ruce.
Začneme separátně od náprav 2x coupé, 1x Rapid, 1x R, možná jedna další 120ˇ77 - dáš do roka jednu boudu - klempíra + lak do plánu????
23:18:40
30.11.2016
30.11.2016
Hurdis
-> StepaNoFUN: Ale musím říct, že i když jsem se moc nesnažil, tak nevím čí to je. Ale museli to najít hrozným fofrem. Nicméně jsem rád, že "dvojka" neproběhla. Scénář jsem neznal, ale odhadl jsem ho dobře, myslím, že můj odhad co bude je zde i někde v tématech ze září.
23:13:58
30.11.2016
30.11.2016
Hurdis
Přesně kvůli tomuto záměru a hlavně přístupu (jinak dobrého týmu Negativu - byla to s nimi jinak sranda) jsem odmítnul opakovat účast.
Na požadavek týden předem "přistavte prosím auto 1.září (pro rodiče asi jasné) a pak ještě 3. září (termín škoda classic tour) jsem se rozhodl odpovědět negativně. Předpokládám, že se tak i výrazně zúžil scénář s Rapidem, tohle nebylo na dva natáčecí dny.
Nicméně mne ohromně pobavily komenty, které auta rozlišovaly stylem, hele to má jinou značku, asi přepis.
Na požadavek týden předem "přistavte prosím auto 1.září (pro rodiče asi jasné) a pak ještě 3. září (termín škoda classic tour) jsem se rozhodl odpovědět negativně. Předpokládám, že se tak i výrazně zúžil scénář s Rapidem, tohle nebylo na dva natáčecí dny.
Nicméně mne ohromně pobavily komenty, které auta rozlišovaly stylem, hele to má jinou značku, asi přepis.
18:54:41
20.11.2016
20.11.2016
Apple STS Chvojkovice-Brod
Ses o něj nějak přestal starat, ne? Trošku sešel :-))))
18:32:41
20.11.2016
20.11.2016
StepaNoFUN
-> Nwkt: Dobrá past. :-D
18:23:37
20.11.2016
20.11.2016
Nwkt
19:53:51
17.10.2016
17.10.2016
Nwkt
-> Hurdis: Toto video je soukromé
Dej ho jako neveřejný
Dej ho jako neveřejný
22:43:01
11.10.2016
11.10.2016
Hurdis
Děkovačka již proběhla mnohá, stejně jako ještě hodinová důkladná telefonní rozborka před nedávnou chvilkou.
Přesto těžko uvěřit, že nějaký opilecký nápad a dohoda z brzkých raních hodin může mít tak reálný důsledek. Pravda, vůz zapůjčený měl býti primárně mladší a o něco slabší, přesto i přes technické potíže byla dohoda zajištěna.
A předpokládáme, že po první zkušenosti bude navazovat další tréning na dalších akcích.
Popravdě řečeno, pár výletů mimo mokrou trať na suchých gumách a zaseknutý plyn a následný mírný kontakt se soupeřem nebyl hezký začátek. Po vyladění a mokrém obutí to naopak byl zážitek monstrozní, a díky technice (nikoliv řidiči) i výsledně 3. místo ve třídě. Byť to byl pokles o třídu níže. Tu hlavní vyhrál majitel sám.
Ale první kontakt s pořádným nářadím, zázemím, na vodě...
Leoši, fakt díky moc za půjčení auta a rady, Štěpáne díky za servis. Mám se sakra co učit.
Přesto těžko uvěřit, že nějaký opilecký nápad a dohoda z brzkých raních hodin může mít tak reálný důsledek. Pravda, vůz zapůjčený měl býti primárně mladší a o něco slabší, přesto i přes technické potíže byla dohoda zajištěna.
A předpokládáme, že po první zkušenosti bude navazovat další tréning na dalších akcích.
Popravdě řečeno, pár výletů mimo mokrou trať na suchých gumách a zaseknutý plyn a následný mírný kontakt se soupeřem nebyl hezký začátek. Po vyladění a mokrém obutí to naopak byl zážitek monstrozní, a díky technice (nikoliv řidiči) i výsledně 3. místo ve třídě. Byť to byl pokles o třídu níže. Tu hlavní vyhrál majitel sám.
Ale první kontakt s pořádným nářadím, zázemím, na vodě...
Leoši, fakt díky moc za půjčení auta a rady, Štěpáne díky za servis. Mám se sakra co učit.
19:48:53
28.09.2016
28.09.2016
Hurdis
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) :
Máš tady ten obrázek popelníčků, co jsi chtěl. Jsi podepsán pod šesti hezkými kousky. Smůla, že příští týden nejedeš. Tím se hatí šance na hattrick.
A navíc nějaký smlolař nebo pravděpodobněji smlolařka bude na první pokus muset absolvovat můj vrozený a každodenním nácvikem vstřebaný nátlak na rychlejší a preciznější práci. :D
Výše uvedé jest skrytou omluvou za průjezd posledním úsekem II. etapy o posledním víkendu.
Máš tady ten obrázek popelníčků, co jsi chtěl. Jsi podepsán pod šesti hezkými kousky. Smůla, že příští týden nejedeš. Tím se hatí šance na hattrick.
A navíc nějaký smlolař nebo pravděpodobněji smlolařka bude na první pokus muset absolvovat můj vrozený a každodenním nácvikem vstřebaný nátlak na rychlejší a preciznější práci. :D
Výše uvedé jest skrytou omluvou za průjezd posledním úsekem II. etapy o posledním víkendu.