
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Info:
!!!PRODANO!!!
Škoda Rapid 135, rok výroby 1987 (Made in Kvasiny)
Motor:
Škoda Fábie 1.4 8v; kompese 10.6:1, ostrá vačka 274/264, leštěné + zvědšené kanálky, upravený + leštěný spal. prostor, upravené odlehčené ventily, hlinikovy tycky (saci); karbec natryskovanej SEDR 135 1.komora 210/122 a 2. komora 160/135 (vzdusnik/tryska) / Lekr na fávo potrubí + vyrovnávací klíny mezi hlavou a potrubím; odlehčená řemenice; 3bodový svíčky Brisk Extra; alternátor z Fábie Bosh 70A, startér z Feldy. Bezkontaktní zapalování z Favorita. Externí elektrický vysokotlaký čerpadlo zapojený do serie s 25W žárovkou pro snížení na 7V (nižší tlak) + odvod benzinu zpět do nádrže.
Podvozek:
Sportovní tlumice HP Sporting, vepředu L/A pružiny + L/A stabilizátor 18mm; Zadní náprava vystužená dle LA; GO brzd; Kola 14", pneumatiky 175*60*R14; vepredu převrtaný náboje, vzadu redukční podložky 3.5cm 4*130-4*100.
Karosérie:
Celkově vyvařená, vystíkaná, odhlučněná, nový lak - tmavě modrá metalíza, vysouvací střešní okno z Pažouta, přední bílý blinkry, boční blinkry z felicie, kliky dveří Fa(93+), bílý zástěrky, nápis "MOTORSPORT" na čelním skle, fólie na zadku a na šíbru, otvírání zadní haubny pístkama, stroboskopy v předních blinkrech, podsvícení podvozku, vyndané kryty ve světlech pro osvětlení SPZ,...
Interier:
Sportovni volant Victor Pulsar, lukasy z feldy, al koberečky, zkrácená řadící páka, interier na modro, zpětný zrcátko z Fiata Regaty, polepy na přístrojovce, clonítka z Fiata Tipo, koncovka řadící páky Fel., čudlíky zamykání dveří Fel., el. okna z třídveřovýho Fiata Uno...
Audio:
Radio JVC, kompa od Blaupunkktu GTc 660, 3pásmový ovály od Magnatu 693, antena se zesíkem.
V Plánu:
Podvozek - jiny tlumice, výstužit pření nápravu dle LA + snizeni, posilit brzdy..
Převodovka - G.O. + změna stálýho převodu z 3.9 na 4.22.
Jiný audio a střešní okno..
Tuning srazy: Jindrichův Hradec - Sprint na 400m - 7.misto do 1400ccm, čas 17.887s (jeste se seriovym Fa karburatorem).
Nově: Karburator 136ka SEDR a zrychleni z 0-100 se zlepsilo z puvodnich 10.5s na 9.5s
!!!PRODANO!!!
Škoda Rapid 135, rok výroby 1987 (Made in Kvasiny)
Motor:
Škoda Fábie 1.4 8v; kompese 10.6:1, ostrá vačka 274/264, leštěné + zvědšené kanálky, upravený + leštěný spal. prostor, upravené odlehčené ventily, hlinikovy tycky (saci); karbec natryskovanej SEDR 135 1.komora 210/122 a 2. komora 160/135 (vzdusnik/tryska) / Lekr na fávo potrubí + vyrovnávací klíny mezi hlavou a potrubím; odlehčená řemenice; 3bodový svíčky Brisk Extra; alternátor z Fábie Bosh 70A, startér z Feldy. Bezkontaktní zapalování z Favorita. Externí elektrický vysokotlaký čerpadlo zapojený do serie s 25W žárovkou pro snížení na 7V (nižší tlak) + odvod benzinu zpět do nádrže.
Podvozek:
Sportovní tlumice HP Sporting, vepředu L/A pružiny + L/A stabilizátor 18mm; Zadní náprava vystužená dle LA; GO brzd; Kola 14", pneumatiky 175*60*R14; vepredu převrtaný náboje, vzadu redukční podložky 3.5cm 4*130-4*100.
Karosérie:
Celkově vyvařená, vystíkaná, odhlučněná, nový lak - tmavě modrá metalíza, vysouvací střešní okno z Pažouta, přední bílý blinkry, boční blinkry z felicie, kliky dveří Fa(93+), bílý zástěrky, nápis "MOTORSPORT" na čelním skle, fólie na zadku a na šíbru, otvírání zadní haubny pístkama, stroboskopy v předních blinkrech, podsvícení podvozku, vyndané kryty ve světlech pro osvětlení SPZ,...
Interier:
Sportovni volant Victor Pulsar, lukasy z feldy, al koberečky, zkrácená řadící páka, interier na modro, zpětný zrcátko z Fiata Regaty, polepy na přístrojovce, clonítka z Fiata Tipo, koncovka řadící páky Fel., čudlíky zamykání dveří Fel., el. okna z třídveřovýho Fiata Uno...
Audio:
Radio JVC, kompa od Blaupunkktu GTc 660, 3pásmový ovály od Magnatu 693, antena se zesíkem.
V Plánu:
Podvozek - jiny tlumice, výstužit pření nápravu dle LA + snizeni, posilit brzdy..
Převodovka - G.O. + změna stálýho převodu z 3.9 na 4.22.
Jiný audio a střešní okno..
Tuning srazy: Jindrichův Hradec - Sprint na 400m - 7.misto do 1400ccm, čas 17.887s (jeste se seriovym Fa karburatorem).
Nově: Karburator 136ka SEDR a zrychleni z 0-100 se zlepsilo z puvodnich 10.5s na 9.5s
Pavel/Rapid 1.4 - komentáře:
-> Bagrr: pro ten pocit
nevim prostě mi to přijde lepšejší

-> havlik: A pročpa seš pro kliku, když 77 přijdou levnějš??
-> Bagrr: já to nepopíram a neřekam že tam během příštího roku nepřijdou ale jinak sem pro celou kliku

-> havlik: Hlavně že ty si chtěl 77

-> Bagrr:

-> havlik: Ty toho taky napovídáš

-> Bagrr: já ti to řikal celou dobu

-> **R@ZOR**: Čéče tak asi zasejc změnim plány... Vrtání ani 77 ani 78 a přesto bude objem 1.4

**R@ZOR**: mno lebo uz dlhsie zhanam motor z fabky a nemozem na neho dako natrafit

-> DuriQ: Jo a úplně seriovej motor z fábky mám už 3roky a měl jsem ho od jednoho známýho z Prahy za lidovejch 5000
Takhle upravenej je teprv druhým rokem a má najeto teprv 3000km.


-> DuriQ: Dveře zatím v pohodě. Drobet vlhkosti tam je, ale hned se to vypaří. Jj, je to šíbr, ale mě se vůbec nelíbí. :-( Časem bych tam chtěl jinej.
Jinak ty odlehčený ventily znamenaj to, že maj upravený dříky (nad taližkem ventilu). Ventil je proste zůženej, aby byl lehčí, užší a tolik nebránil proudění v sacím kanálu. Kapíšto?

Jinak ty odlehčený ventily znamenaj to, že maj upravený dříky (nad taližkem ventilu). Ventil je proste zůženej, aby byl lehčí, užší a tolik nebránil proudění v sacím kanálu. Kapíšto?

**R@ZOR**: este taka mala otazocka "odlahcene ventily" to je ako mysline ? upravene voditka pre rozvodove tycky ci dako inac ?
**R@ZOR**: ahoj pocom sa da u vas zohnat taka fabka motor ? a jedna vec ma dost zaujala na tvojom auticku to na streche mas novy siber
to sa mi celkom paci
inac ako pozorujes spravanie sa tej vyplne dveri ? vlhne ti to alebo ani ne ?


-> **R@ZOR**: Náhodou bolelo, víš jak těžce se mi bude loučit s 78kama

-> Bagrr: No vidis, ani to nebolelo..

-> **R@ZOR**: Čéče tak si mě ukecal du do těch 77:o) Takže začínam sepisovat co a jak s tim motorem má províst:o)
-> Bagrr: Navic ty 78mm maj hodne slabou stenu valce! Z toho uz bych mel strach.. A kdyz na tom motoru jeste nechas odlehcit ojnice, upravis ventily, tak to bude priblizne stejny.. Az na ten kroutak

-> **R@ZOR**: Mno tak 77 se ti asi nevyrovnaj:o) Ale ty 78 sou zase moooc drahý, podle toho co říkal sou ty 77 skoro dvakrát levnější:/
-> Bagrr: Jdi do tech 77mm nebo 78mm. Pak by te to sr*lo, ze jsi tam dal jen serii. Kdyz uz delas new motor, tak at za neco stoji! :-) Udelej poradnyho RABIAKA! :-) At mam s kym souperit :-))
-> **R@ZOR**: Zdarec chlape, poraď, mam jít do origo bo 77 bo do těch 78?? Si furt nejsem jistej co od toho chci...
