Pavel/Rapid 1.4 Pavel/Rapid 1.4

komentáře | popis | fotky | R@ZOR | 17.01.08 03:44 | 16x v oblíbených
Info:





!!!PRODANO!!!





Škoda Rapid 135, rok výroby 1987 (Made in Kvasiny)



Motor:

Škoda Fábie 1.4 8v; kompese 10.6:1, ostrá vačka 274/264, leštěné + zvědšené kanálky, upravený + leštěný spal. prostor, upravené odlehčené ventily, hlinikovy tycky (saci); karbec natryskovanej SEDR 135 1.komora 210/122 a 2. komora 160/135 (vzdusnik/tryska) / Lekr na fávo potrubí + vyrovnávací klíny mezi hlavou a potrubím; odlehčená řemenice; 3bodový svíčky Brisk Extra; alternátor z Fábie Bosh 70A, startér z Feldy. Bezkontaktní zapalování z Favorita. Externí elektrický vysokotlaký čerpadlo zapojený do serie s 25W žárovkou pro snížení na 7V (nižší tlak) + odvod benzinu zpět do nádrže.



Podvozek:

Sportovní tlumice HP Sporting, vepředu L/A pružiny + L/A stabilizátor 18mm; Zadní náprava vystužená dle LA; GO brzd; Kola 14", pneumatiky 175*60*R14; vepredu převrtaný náboje, vzadu redukční podložky 3.5cm 4*130-4*100.



Karosérie:

Celkově vyvařená, vystíkaná, odhlučněná, nový lak - tmavě modrá metalíza, vysouvací střešní okno z Pažouta, přední bílý blinkry, boční blinkry z felicie, kliky dveří Fa(93+), bílý zástěrky, nápis "MOTORSPORT" na čelním skle, fólie na zadku a na šíbru, otvírání zadní haubny pístkama, stroboskopy v předních blinkrech, podsvícení podvozku, vyndané kryty ve světlech pro osvětlení SPZ,...



Interier:

Sportovni volant Victor Pulsar, lukasy z feldy, al koberečky, zkrácená řadící páka, interier na modro, zpětný zrcátko z Fiata Regaty, polepy na přístrojovce, clonítka z Fiata Tipo, koncovka řadící páky Fel., čudlíky zamykání dveří Fel., el. okna z třídveřovýho Fiata Uno...



Audio:

Radio JVC, kompa od Blaupunkktu GTc 660, 3pásmový ovály od Magnatu 693, antena se zesíkem.



V Plánu:

Podvozek - jiny tlumice, výstužit pření nápravu dle LA + snizeni, posilit brzdy..

Převodovka - G.O. + změna stálýho převodu z 3.9 na 4.22.

Jiný audio a střešní okno..



Tuning srazy: Jindrichův Hradec - Sprint na 400m - 7.misto do 1400ccm, čas 17.887s (jeste se seriovym Fa karburatorem).



Nově: Karburator 136ka SEDR a zrychleni z 0-100 se zlepsilo z puvodnich 10.5s na 9.5s

Pavel/Rapid 1.4 - komentáře:

13:41:56
05.11.2006
havlik
-> Bagrr: pro ten pocit4 nevim prostě mi to přijde lepšejší
13:41:08
05.11.2006
Bagrr- máma mele Emu
-> havlik: A pročpa seš pro kliku, když 77 přijdou levnějš??
13:36:03
05.11.2006
havlik
-> Bagrr: já to nepopíram a neřekam že tam během příštího roku nepřijdou ale jinak sem pro celou kliku4
13:23:57
05.11.2006
Bagrr- máma mele Emu
-> havlik: Hlavně že ty si chtěl 774
13:19:08
05.11.2006
havlik
-> Bagrr: 5
13:16:55
05.11.2006
Bagrr- máma mele Emu
-> havlik: Ty toho taky napovídáš2
13:15:18
05.11.2006
havlik
-> Bagrr: já ti to řikal celou dobu1
13:14:23
05.11.2006
Bagrr- máma mele Emu
-> **R@ZOR**: Čéče tak asi zasejc změnim plány... Vrtání ani 77 ani 78 a přesto bude objem 1.44
22:02:26
04.11.2006
DuriQ
**R@ZOR**: mno lebo uz dlhsie zhanam motor z fabky a nemozem na neho dako natrafit 1
18:27:16
04.11.2006
R@ZOR
-> DuriQ: Jo a úplně seriovej motor z fábky mám už 3roky a měl jsem ho od jednoho známýho z Prahy za lidovejch 5000 5 Takhle upravenej je teprv druhým rokem a má najeto teprv 3000km. 2
18:24:05
04.11.2006
R@ZOR
-> DuriQ: Dveře zatím v pohodě. Drobet vlhkosti tam je, ale hned se to vypaří. Jj, je to šíbr, ale mě se vůbec nelíbí. :-( Časem bych tam chtěl jinej. 4

Jinak ty odlehčený ventily znamenaj to, že maj upravený dříky (nad taližkem ventilu). Ventil je proste zůženej, aby byl lehčí, užší a tolik nebránil proudění v sacím kanálu. Kapíšto? 1
13:34:43
04.11.2006
DuriQ
**R@ZOR**: este taka mala otazocka "odlahcene ventily" to je ako mysline ? upravene voditka pre rozvodove tycky ci dako inac ?
13:31:48
04.11.2006
DuriQ
**R@ZOR**: ahoj pocom sa da u vas zohnat taka fabka motor ? a jedna vec ma dost zaujala na tvojom auticku to na streche mas novy siber 9 to sa mi celkom paci 1 inac ako pozorujes spravanie sa tej vyplne dveri ? vlhne ti to alebo ani ne ?
19:06:45
29.10.2006
Bagrr- máma mele Emu
-> **R@ZOR**: Náhodou bolelo, víš jak těžce se mi bude loučit s 78kama3
18:51:48
29.10.2006
R@ZOR
-> Bagrr: No vidis, ani to nebolelo.. 3
11:09:41
29.10.2006
Bagrr- máma mele Emu
-> **R@ZOR**: Čéče tak si mě ukecal du do těch 77:o) Takže začínam sepisovat co a jak s tim motorem má províst:o)
08:10:27
26.10.2006
R@ZOR
-> Bagrr: Navic ty 78mm maj hodne slabou stenu valce! Z toho uz bych mel strach.. A kdyz na tom motoru jeste nechas odlehcit ojnice, upravis ventily, tak to bude priblizne stejny.. Az na ten kroutak 5
19:48:45
25.10.2006
Bagrr- máma mele Emu
-> **R@ZOR**: Mno tak 77 se ti asi nevyrovnaj:o) Ale ty 78 sou zase moooc drahý, podle toho co říkal sou ty 77 skoro dvakrát levnější:/
07:41:39
23.10.2006
R@ZOR
-> Bagrr: Jdi do tech 77mm nebo 78mm. Pak by te to sr*lo, ze jsi tam dal jen serii. Kdyz uz delas new motor, tak at za neco stoji! :-) Udelej poradnyho RABIAKA! :-) At mam s kym souperit :-))
21:29:21
22.10.2006
Bagrr- máma mele Emu
-> **R@ZOR**: Zdarec chlape, poraď, mam jít do origo bo 77 bo do těch 78?? Si furt nejsem jistej co od toho chci...4
Extreme Tyres