Rapid 1300 Rapid 1300

komentáře | popis | fotky | tibor1 | 05.11.23 20:40 | 126x v oblíbených
SKODA RAPID 130

ZAKOUPEN 14.2.2010 za 10 tis. včetně kopretin

ROK VÝROBY: 1987

BARVA: Orientální oranž



Motor š130 po GO.

Kompresní poměr cca 10,5:1

Vačka 265/260

Bezkontaktní upraveny rozdělovač

Upravená hlava, vše slícované.







Převodovka: suchá 5q, SP.4.22

Ocelové dekly diferenciálu,

po očistě uvnitř i vně,nová guferka,

jeden synchron nový zbytek pětkové

převody seriové, trojka zajištěna proti slisování.





Přední náprava klasika emko,

horní trubková ramena se stavitelným odklonem,

zbytek po GO z originálních dílů, nová všechna ložiska,těsnící kroužky, svislé a kulové čepy,

vrtané koutouče ferodo, čtyřpístky po GO,

pružiny-35mm. od speedpro,

podložený stabilizátor 16mm v tvrdých gumách,

tlumiče originální nové





Zadní náprava: repasovaná vlečka, stavitelné odklony kol, příčná ramena-unibal, vyztužena, podložky 2,5cm

Brzdy-vše nové, nové bubny, prasátka 22mm.

Pružiny speedpro -35mm

Tlumiče plynokapaliny z patrola



Kola: převařky, pneu Nokian 175/70/13



Další upravy: Výztuha mezi tlumiči v kufru,

Baterie v kufru-kastlík odstraněn a zavařen

Odpojovač baterky v interiéru.

Rapid 1300 - komentáře:

21:03:15
27.01.2014
m8rinek
-> Kocvin: existuje na konci s kostkou, kde je ale o stupeň volnosti méně. Tady u toho dvojitýho kloubu je jeden stupeň volnosti odebrán právě uložením v silonu...
20:55:55
27.01.2014
Kocvin
-> havlik: Opravdu existuje verze bez pevného uložení v průchodce? to jsem netušil..

-> tibor1: V tom případě pardon 4
20:53:10
27.01.2014
tibor1
Podobně jsem to delal u kamoše a funguje to bez problémů, myslím že témeř všechno je lepší než původní vymačkaná kost
20:48:44
27.01.2014
havlik
-> Kocvin: proč by nemohl? existují verze s uloženim v silonu a verze bez silonu
20:48:04
27.01.2014
Kocvin
Ty v tom máš 4q?? Protože jestli ne tak ten kloub asi fungovat nebude..
21:59:18
21.01.2014
Luboš Pospěch
dobrá práce jen tak dál
21:59:18
21.01.2014
Luboš Pospěch
dobrá práce jen tak dál
14:31:12
12.01.2014
tibor1
-> Kamil Vidlička: přestěhovali jsme se takže mám alespon takovou dřevěnou chajdu kde můžu dělat, hlavně je to v suchu.
23:52:43
11.01.2014
Kamil Vidlička
-> tibor1: Vidím že jsi máknul, taky bych měl na tý mojí kraksně začít něco dělat 1 Tak ať se daří 4
16:05:14
20.12.2013
Olin
Nádherné kopretiny, co všechno jsi s nimi udělal, že vypadají tak úžasně? Taky je vlastním a stále uvažuji, že je nechám odborně vyleštit, ale stojí to trochu víc, tak uvažuji nad kompromisem 6 4 Jinak super podívaná a šikovné ruce. Jen tak dál a díky předem za radu.
15:50:34
20.12.2013
Klubko_
-> LUKAS: "uchytenie napravy" myslis tu upravu pricky, jak jsou uchyceny sikmy ramena? Ti nemyslim, ze by to melo uletet. Ja to mam uz nekolik let a i nekolik aut tady to ma udelany.
13:38:23
15.12.2013
LUKAS
8 aj ked si sa rozhodol to vyvarat s kuskov plechu mohol si to lepšie zvarat toto neni ani poriadne nabodovane :/ ked chytiš poriadnu jamu, nečudoval by som sa keby ty to odtrhne to uchytenie napravy 17
09:26:10
15.12.2013
šadesa
jednu věc nechápu proč nekoupíš podlahu a to co je potřeba tak zní vyříznež a máš to daleko lepší
00:50:39
15.12.2013
Thomas
řeknu ti teda to vyření je pěkná prasárna......to když už bych se s tím takhle dělal,tak si na tom dám víc záležet,jak na tom čím to vařím,tak jak to vařím a na vytvarování novejch plechů 41
16:10:18
19.11.2013
tibor1
-> Lubes: máš pravdu, ještě to budu řešit, stejně se takto nejspíš nevejde pod kapotu
15:33:09
19.11.2013
Lubes - zrušená registrace
preco ten filter na karbeci?sak to nema ziadny vyznam podla mna ked to saje vsetok horuci vzduch..viac by spravil seriovy filterbox
22:08:26
11.11.2013
HLT
Jak pokračuješ pane?
21:15:47
22.07.2013
peter l
-> Vrba: Nic zlozite,da sa to v pohode naladit,trochu kucka na nizkych volnobehoch ale drzi to pekne,no a zavisi ze aj aku volu zvoli to robi dost pri naladeni...
14:35:31
22.07.2013
matoo
-> Vrba: jak zlozite? jake su s nou problemy?
Extreme Tyres