![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
SKODA RAPID 130
ZAKOUPEN 14.2.2010 za 10 tis. včetně kopretin
ROK VÝROBY: 1987
BARVA: Orientální oranž
Motor š130 po GO.
Kompresní poměr cca 10,5:1
Vačka 265/260
Bezkontaktní upraveny rozdělovač
Upravená hlava, vše slícované.
Převodovka: suchá 5q, SP.4.22
Ocelové dekly diferenciálu,
po očistě uvnitř i vně,nová guferka,
jeden synchron nový zbytek pětkové
převody seriové, trojka zajištěna proti slisování.
Přední náprava klasika emko,
horní trubková ramena se stavitelným odklonem,
zbytek po GO z originálních dílů, nová všechna ložiska,těsnící kroužky, svislé a kulové čepy,
vrtané koutouče ferodo, čtyřpístky po GO,
pružiny-35mm. od speedpro,
podložený stabilizátor 16mm v tvrdých gumách,
tlumiče originální nové
Zadní náprava: repasovaná vlečka, stavitelné odklony kol, příčná ramena-unibal, vyztužena, podložky 2,5cm
Brzdy-vše nové, nové bubny, prasátka 22mm.
Pružiny speedpro -35mm
Tlumiče plynokapaliny z patrola
Kola: převařky, pneu Nokian 175/70/13
Další upravy: Výztuha mezi tlumiči v kufru,
Baterie v kufru-kastlík odstraněn a zavařen
Odpojovač baterky v interiéru.
ZAKOUPEN 14.2.2010 za 10 tis. včetně kopretin
ROK VÝROBY: 1987
BARVA: Orientální oranž
Motor š130 po GO.
Kompresní poměr cca 10,5:1
Vačka 265/260
Bezkontaktní upraveny rozdělovač
Upravená hlava, vše slícované.
Převodovka: suchá 5q, SP.4.22
Ocelové dekly diferenciálu,
po očistě uvnitř i vně,nová guferka,
jeden synchron nový zbytek pětkové
převody seriové, trojka zajištěna proti slisování.
Přední náprava klasika emko,
horní trubková ramena se stavitelným odklonem,
zbytek po GO z originálních dílů, nová všechna ložiska,těsnící kroužky, svislé a kulové čepy,
vrtané koutouče ferodo, čtyřpístky po GO,
pružiny-35mm. od speedpro,
podložený stabilizátor 16mm v tvrdých gumách,
tlumiče originální nové
Zadní náprava: repasovaná vlečka, stavitelné odklony kol, příčná ramena-unibal, vyztužena, podložky 2,5cm
Brzdy-vše nové, nové bubny, prasátka 22mm.
Pružiny speedpro -35mm
Tlumiče plynokapaliny z patrola
Kola: převařky, pneu Nokian 175/70/13
Další upravy: Výztuha mezi tlumiči v kufru,
Baterie v kufru-kastlík odstraněn a zavařen
Odpojovač baterky v interiéru.
Rapid 1300 - komentáře:
-> Lukyn Fakír: třeba bude osmivál ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> tibor1: chlape nechci ti nic říkat, ale na 4 písty máš těch ojnic nejako moc
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Tuner#2: je to vzadu zvedlé na heveru
-> tibor1: Ty jsi prevaroval uchyty na pricce prevodovky pro sikma ramena? Na fotce 10,11 to vypada hrozne. V predu A a vzadu hrozna Tatra, s tim bude chtit neco udelat, jinak to bude mit tragicke vlastnosti.
-> Mára-rs: V čr se to schani spatne,nicmene jde to sehnat i u nas ale vetsinou to stoji dost,tento je z aukra. Dvakrat,trikrat za rok se tam obevi. Nejlepe na ebay tam jsou porad nejake.
-> tibor1: díky ale asi to není lehké sehnat co ?
-> Mára-rs: karbec i turbo je z renaultu fuego turbo
z čeho je to turbo ?
-> tibor1: Tak co,už jezdí konečně?![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> HLT: ale hovno![2](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![52](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/52.gif)
Ty plechové nárazníky jsou jak pěst na oko ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> tibor1: To nemáš nástrojárnu, kde by Ti ty 4 díry do každýho náboje vrtli za flašku rumu?
-> Vrba: Podlozky maji myslim 3cm, je to tam docasne nez budou penize na ty naboje,vsak uz jsme se domlouvali pres sz ze ti poslu na upravu,neboj nezapomel jsem,je to jen o penezich.
-> tibor1: Chtělo by to sundat podložky a navíc upravit odklony aby byla horní část kola více v blatníku. Takhle je to už moc
Kolik tam máš aktuálně podložku?
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> tibor1: je to škoda lebo potom ten celkový výsledok stráca zmysel
-> Tuner#2: Jasne je to v planu někdy na podzim až budu v nové práci a budou penizky
ještě to nejspíš spojím s chladáky vepředu.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> tibor1 04.08.14 18:34:18: Budeš předělávat v předu náboje? Předpokládám, že tam máš kola přes podložky a vypadá to hrozně.
-> Lubes: Je to me auto a jsem s tím spokojený, nemám kolik desitek tisic na profi lakovnu. Dělal jsem to všechno sám v dřevěné boudě bez zkušeností a praxe v oboru, takže ano není to dokonalé. Ani kdyby to mělo bezvadný lak tak to díky němu určitě lépe nepojede. Není to žadná leštěnka, chci si užit každou jizdu v tom autě a ne to doma pucovat hadrem z mikrovláken.