skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
88´ Rapid
Karoserie a Exteriér:
- kastle komplet vyvařena, opravena a ošetřena
- odstraněny mřížky z "C" sloupků, zámky ze dveří a nerezové lišty
- lak PPG 8151 Corrida (Fabia I)
- drobnosti (bílé směrovky, zpětná zrcátka Vitaloni Californian)
Motor:
- 742.136
- objem 1341ccm
- vrtání/zdvih 77/72
- písty Almet HK; vyvážena kliková hřídel s řemenicí a setrvačníkem (obojí odlehčeno); odlehčené a svážené ojnice; upravená hlava (spalovací prostory, kanály); vačka Motor Excel 265/258; karburátor SEDR 136; K&N filtr; L/A výfuk (Lukáš Žandovský); upravené uložení agregátu; startér 1kW - Felicia
Podvozek a převodovka:
- repasované nápravy, zadní vystužená dle L/A; většina brzdové soustavy nová, trubky taženy interiérem; repasované řízení; přední pružiny by Tuner#2, zadní kyvkové; tlumiče HP Sporting; vzpěra mezi předními tlumiči; převodovka s SP 4,22 by DAVON, upravená kulisa řazení
Kola:
- Jupiter MK2 a MK3, Semperit Comfort-Life 175/60 R13
- Ryesa 7x14 ET: hrozně malý - otázka budoucnosti, jestli na ně dojde, vzadu je vše OK, ale vpředu jsou vedle auta :)
Interiér:
- přední sedadla Suzuki Swift GTi, zadní origo (oboje přečalouněno); nová stropnice; nové koberce a tapecírunky; středový tunel; semiš volant Speedpro; přepínače pod volantem, pásy a vnitřní zpětné zrcátko Felicia
Tímto bych rád poděkoval mnohým lidem z Virtu (oni budou vědět :)) za jakoukoliv pomoc a podporu, které se mi tu dostalo. Věřte, že to pro mne bylo mnohdy dost podstatné. Takže dík ;)
Karoserie a Exteriér:
- kastle komplet vyvařena, opravena a ošetřena
- odstraněny mřížky z "C" sloupků, zámky ze dveří a nerezové lišty
- lak PPG 8151 Corrida (Fabia I)
- drobnosti (bílé směrovky, zpětná zrcátka Vitaloni Californian)
Motor:
- 742.136
- objem 1341ccm
- vrtání/zdvih 77/72
- písty Almet HK; vyvážena kliková hřídel s řemenicí a setrvačníkem (obojí odlehčeno); odlehčené a svážené ojnice; upravená hlava (spalovací prostory, kanály); vačka Motor Excel 265/258; karburátor SEDR 136; K&N filtr; L/A výfuk (Lukáš Žandovský); upravené uložení agregátu; startér 1kW - Felicia
Podvozek a převodovka:
- repasované nápravy, zadní vystužená dle L/A; většina brzdové soustavy nová, trubky taženy interiérem; repasované řízení; přední pružiny by Tuner#2, zadní kyvkové; tlumiče HP Sporting; vzpěra mezi předními tlumiči; převodovka s SP 4,22 by DAVON, upravená kulisa řazení
Kola:
- Jupiter MK2 a MK3, Semperit Comfort-Life 175/60 R13
- Ryesa 7x14 ET: hrozně malý - otázka budoucnosti, jestli na ně dojde, vzadu je vše OK, ale vpředu jsou vedle auta :)
Interiér:
- přední sedadla Suzuki Swift GTi, zadní origo (oboje přečalouněno); nová stropnice; nové koberce a tapecírunky; středový tunel; semiš volant Speedpro; přepínače pod volantem, pásy a vnitřní zpětné zrcátko Felicia
Tímto bych rád poděkoval mnohým lidem z Virtu (oni budou vědět :)) za jakoukoliv pomoc a podporu, které se mi tu dostalo. Věřte, že to pro mne bylo mnohdy dost podstatné. Takže dík ;)
Rapid05 - komentáře:
10:48:59
27.05.2014
27.05.2014
Rapid05
-> Tuner#2: Teoreticky ne uvidíme, jak to klapne
21:44:14
26.05.2014
26.05.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Rapid05 26.05.14 20:35:56: Není co odpouštět, krásná garáž a jsem rád, že máš STK. Nic teda nebrání tomu potkat tohle auto letos v Běšinech?
20:35:56
26.05.2014
26.05.2014
Rapid05
Za odměnu po absolvování technické, jsem Rápo uklidil do nového. T#2 snad odpustí tu malou parodii
17:34:36
01.04.2014
01.04.2014
Rapid05
-> Eidy: Široký
17:19:18
01.04.2014
01.04.2014
Eidy
-> Rapid05: Jaký kola budeš dávat?
10:55:35
01.04.2014
01.04.2014
Rapid05
Včera jsem si dal menší relax a zkoušel pár věcí na autě... apropos, neválí se někomu doma zbytečná sada nových předních ramen na užovku?
19:54:58
25.02.2014
25.02.2014
T
-> De&coN: : no to mě minule chyběly asi 2 cm od nádrže
19:43:58
25.02.2014
25.02.2014
Deacon
-> T: Taky mě teď čeká STK, asi to taky zkusím "na ostro" . Minule mu stačilo, když to lehlo na válcích
19:26:26
25.02.2014
25.02.2014
T
-> Rapid05: : minulou STK mi technik řekl, ať tam ani nejezdim, když jsem jen seděl v autě před STK
19:24:02
25.02.2014
25.02.2014
Rapid05
-> T: Njn, ale umíš si představit tu újmu na egu?
19:18:34
25.02.2014
25.02.2014
T
-> Rapid05: : tak ono neni čeho, v nejhorším ji nedostaneš, ne ?
18:56:20
25.02.2014
25.02.2014
Rapid05
-> De&coN: OK, domluveno
18:54:28
25.02.2014
25.02.2014
Deacon
-> Rapid05: Šroťák? Jen blbni Kdyžtak se zastav, já bych to vzal
18:47:16
25.02.2014
25.02.2014
Rapid05
Když já se docela bojím, holt jsem takovej posera ...uvidíme, při nejhorším pojedem místo do Běšin na šroťák
10:29:51
25.02.2014
25.02.2014
Deacon
-> T: Taky bych se toho nebál
20:33:39
24.02.2014
24.02.2014
T
-> Rapid05: : s tímhle autem bych to na STK klidně zkusil
19:44:19
24.02.2014
24.02.2014
Rapid05
-> Luky: Problém je v tom, že člověk, kterého jsem tam vždy s autem posílal už dnes není. Když tam s tím pojedu já, tak mě z voleje vyrazí, každopádně bude sranda
Marka už škodovky moc neberou, ale myslím, že by, nejen tebe, rád viděl
Marka už škodovky moc neberou, ale myslím, že by, nejen tebe, rád viděl
19:35:29
24.02.2014
24.02.2014
Luky
-> Rapid05: a v čem je problém s technickou?
Jo a přivez s sebou Marka, jestli ho teda ještě škodovky aspoň trochu zajímají...
Jo a přivez s sebou Marka, jestli ho teda ještě škodovky aspoň trochu zajímají...
19:15:18
24.02.2014
24.02.2014
Rapid05
Pánové, jak T správně píše, slibem neurazíš, tak slibuji, že na jaře se uvidíme v Běšinech
... ovšem, celý to má pár háčků, například mi začátkem června končí STK, scheisse
... ovšem, celý to má pár háčků, například mi začátkem června končí STK, scheisse
16:37:03
24.02.2014
24.02.2014
T
-> Luky: : kamarád vždy tvrdí, že slibem neurazíš