skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
88´ Rapid
Karoserie a Exteriér:
- kastle komplet vyvařena, opravena a ošetřena
- odstraněny mřížky z "C" sloupků, zámky ze dveří a nerezové lišty
- lak PPG 8151 Corrida (Fabia I)
- drobnosti (bílé směrovky, zpětná zrcátka Vitaloni Californian)
Motor:
- 742.136
- objem 1341ccm
- vrtání/zdvih 77/72
- písty Almet HK; vyvážena kliková hřídel s řemenicí a setrvačníkem (obojí odlehčeno); odlehčené a svážené ojnice; upravená hlava (spalovací prostory, kanály); vačka Motor Excel 265/258; karburátor SEDR 136; K&N filtr; L/A výfuk (Lukáš Žandovský); upravené uložení agregátu; startér 1kW - Felicia
Podvozek a převodovka:
- repasované nápravy, zadní vystužená dle L/A; většina brzdové soustavy nová, trubky taženy interiérem; repasované řízení; přední pružiny by Tuner#2, zadní kyvkové; tlumiče HP Sporting; vzpěra mezi předními tlumiči; převodovka s SP 4,22 by DAVON, upravená kulisa řazení
Kola:
- Jupiter MK2 a MK3, Semperit Comfort-Life 175/60 R13
- Ryesa 7x14 ET: hrozně malý - otázka budoucnosti, jestli na ně dojde, vzadu je vše OK, ale vpředu jsou vedle auta :)
Interiér:
- přední sedadla Suzuki Swift GTi, zadní origo (oboje přečalouněno); nová stropnice; nové koberce a tapecírunky; středový tunel; semiš volant Speedpro; přepínače pod volantem, pásy a vnitřní zpětné zrcátko Felicia
Tímto bych rád poděkoval mnohým lidem z Virtu (oni budou vědět :)) za jakoukoliv pomoc a podporu, které se mi tu dostalo. Věřte, že to pro mne bylo mnohdy dost podstatné. Takže dík ;)
Karoserie a Exteriér:
- kastle komplet vyvařena, opravena a ošetřena
- odstraněny mřížky z "C" sloupků, zámky ze dveří a nerezové lišty
- lak PPG 8151 Corrida (Fabia I)
- drobnosti (bílé směrovky, zpětná zrcátka Vitaloni Californian)
Motor:
- 742.136
- objem 1341ccm
- vrtání/zdvih 77/72
- písty Almet HK; vyvážena kliková hřídel s řemenicí a setrvačníkem (obojí odlehčeno); odlehčené a svážené ojnice; upravená hlava (spalovací prostory, kanály); vačka Motor Excel 265/258; karburátor SEDR 136; K&N filtr; L/A výfuk (Lukáš Žandovský); upravené uložení agregátu; startér 1kW - Felicia
Podvozek a převodovka:
- repasované nápravy, zadní vystužená dle L/A; většina brzdové soustavy nová, trubky taženy interiérem; repasované řízení; přední pružiny by Tuner#2, zadní kyvkové; tlumiče HP Sporting; vzpěra mezi předními tlumiči; převodovka s SP 4,22 by DAVON, upravená kulisa řazení
Kola:
- Jupiter MK2 a MK3, Semperit Comfort-Life 175/60 R13
- Ryesa 7x14 ET: hrozně malý - otázka budoucnosti, jestli na ně dojde, vzadu je vše OK, ale vpředu jsou vedle auta :)
Interiér:
- přední sedadla Suzuki Swift GTi, zadní origo (oboje přečalouněno); nová stropnice; nové koberce a tapecírunky; středový tunel; semiš volant Speedpro; přepínače pod volantem, pásy a vnitřní zpětné zrcátko Felicia
Tímto bych rád poděkoval mnohým lidem z Virtu (oni budou vědět :)) za jakoukoliv pomoc a podporu, které se mi tu dostalo. Věřte, že to pro mne bylo mnohdy dost podstatné. Takže dík ;)
Rapid05 - komentáře:
20:34:42
17.02.2011
17.02.2011
Rapid05
-> Vencars: Já bych to zas tak nepřeháněl, ale díky
09:34:04
17.02.2011
17.02.2011
Vencars
-> Rapid05: DOKONALEJ Rapid fakt krááása v jednoduchosti je krása
19:51:50
12.01.2011
12.01.2011
Janatka.Radek - zrušená registrace
krasa nemam slov
20:20:34
11.01.2011
11.01.2011
Rapid05
-> wenom: -> Honza M: Díky.
17:41:44
09.01.2011
09.01.2011
Honza M
nádhera
17:24:34
06.01.2011
06.01.2011
wenom
ako keby prave zisla z linky krasny rapid big up
14:18:23
15.10.2010
15.10.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Rapid05 15.10.10 14:17:14: No to snad ne a já se tak těšil... Na fotky jsem zvědavej a předem díky
14:17:14
15.10.2010
15.10.2010
Rapid05
-> Tuner#2: Jj, ML byla dobrá akce, škoda, že se to nechytlo. Až budu doma, tak ti odtut pošlu nějaké vzpomínkové foto do sbírky. Jinak mě včera položila nějaká bestie chřipka, takže s Běšinama je zase Amen, já už se tomu musím jenom smát
22:36:00
13.10.2010
13.10.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Rapid05 13.10.10 18:55:57: Tak to já nevěděl, že jí prodal. Kdysi jsme se viděli v ML na ploché dráze kde jsem v podstatě byl na 1. srazu se Žlutkou (ale to už je víc jak 5 let) a pak jse viděl pár pěkných průjezdů v Běšinách, ale majitele jsem nikdy neznal, jen jsem si z Tvých stránek kdysi dal spojitosti Marek=zelené kilo
18:55:57
13.10.2010
13.10.2010
Rapid05
-> Tuner#2: No neviděl jsem odtud fotky, ale na 99% je to Markova ex , teď má vpředu lízo, rampu, vevnitř anatomy...
18:50:53
13.10.2010
13.10.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Rapid05: No nějaká zelená 100vka ve společnosti dvou žlutých tam byla, ale třeba jsem si to jen blbě spojil.
18:49:03
13.10.2010
13.10.2010
Rapid05
-> Tuner#2: Heh Jarda Bošků tam byl se stovárnou? Apropos, když už jsi s těma závodama začal, tak kdy tě máme čekat na Autodesign cupu?
13:30:59
13.10.2010
13.10.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Rapid05 12.10.10 20:43:06: Tak to byl v neděli se mnou na slalomu
20:43:06
12.10.2010
12.10.2010
Rapid05
-> Tuner#2: Nepleteš
13:06:59
12.10.2010
12.10.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Rapid05 11.10.10 19:19:11: Paráda, to je ten Marek co jezdil se zelenou 100vkou? nebo si to pletu?
19:28:54
11.10.2010
11.10.2010
MATTESS
-> Rapid05: tak se budu těšit, uvidíme, jak to dopadne
19:19:11
11.10.2010
11.10.2010
Rapid05
-> MATTESS: Tak nakonec sice takhle, ale pokud se nestane nic nepředvídatelného, jedu do Běšin
22:09:32
06.10.2010
06.10.2010
Rapid05
-> MATTESS: Noooooo, zatím mají pořád přednost, ale pokud by se náhodou přes víkend z MarkaS100 stal MarekSImpreza a chtěl jet závodit na ADC, což se kreje, tak fakt nevím
13:37:10
05.10.2010
05.10.2010
MATTESS
-> Rapid05: koukal jsem, že jsi přihlášen na Běšiny, tak doufám, že vše vyjde a konečně uvidíme Tvého Rapida na vlasní kukadla a dáme řeč