
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
88´ Rapid
Karoserie a Exteriér:
- kastle komplet vyvařena, opravena a ošetřena
- odstraněny mřížky z "C" sloupků, zámky ze dveří a nerezové lišty
- lak PPG 8151 Corrida (Fabia I)
- drobnosti (bílé směrovky, zpětná zrcátka Vitaloni Californian)
Motor:
- 742.136
- objem 1341ccm
- vrtání/zdvih 77/72
- písty Almet HK; vyvážena kliková hřídel s řemenicí a setrvačníkem (obojí odlehčeno); odlehčené a svážené ojnice; upravená hlava (spalovací prostory, kanály); vačka Motor Excel 265/258; karburátor SEDR 136; K&N filtr; L/A výfuk (Lukáš Žandovský); upravené uložení agregátu; startér 1kW - Felicia
Podvozek a převodovka:
- repasované nápravy, zadní vystužená dle L/A; většina brzdové soustavy nová, trubky taženy interiérem; repasované řízení; přední pružiny by Tuner#2, zadní kyvkové; tlumiče HP Sporting; vzpěra mezi předními tlumiči; převodovka s SP 4,22 by DAVON, upravená kulisa řazení
Kola:
- Jupiter MK2 a MK3, Semperit Comfort-Life 175/60 R13
- Ryesa 7x14 ET: hrozně malý - otázka budoucnosti, jestli na ně dojde, vzadu je vše OK, ale vpředu jsou vedle auta :)
Interiér:
- přední sedadla Suzuki Swift GTi, zadní origo (oboje přečalouněno); nová stropnice; nové koberce a tapecírunky; středový tunel; semiš volant Speedpro; přepínače pod volantem, pásy a vnitřní zpětné zrcátko Felicia
Tímto bych rád poděkoval mnohým lidem z Virtu (oni budou vědět :)) za jakoukoliv pomoc a podporu, které se mi tu dostalo. Věřte, že to pro mne bylo mnohdy dost podstatné. Takže dík ;)
Karoserie a Exteriér:
- kastle komplet vyvařena, opravena a ošetřena
- odstraněny mřížky z "C" sloupků, zámky ze dveří a nerezové lišty
- lak PPG 8151 Corrida (Fabia I)
- drobnosti (bílé směrovky, zpětná zrcátka Vitaloni Californian)
Motor:
- 742.136
- objem 1341ccm
- vrtání/zdvih 77/72
- písty Almet HK; vyvážena kliková hřídel s řemenicí a setrvačníkem (obojí odlehčeno); odlehčené a svážené ojnice; upravená hlava (spalovací prostory, kanály); vačka Motor Excel 265/258; karburátor SEDR 136; K&N filtr; L/A výfuk (Lukáš Žandovský); upravené uložení agregátu; startér 1kW - Felicia
Podvozek a převodovka:
- repasované nápravy, zadní vystužená dle L/A; většina brzdové soustavy nová, trubky taženy interiérem; repasované řízení; přední pružiny by Tuner#2, zadní kyvkové; tlumiče HP Sporting; vzpěra mezi předními tlumiči; převodovka s SP 4,22 by DAVON, upravená kulisa řazení
Kola:
- Jupiter MK2 a MK3, Semperit Comfort-Life 175/60 R13
- Ryesa 7x14 ET: hrozně malý - otázka budoucnosti, jestli na ně dojde, vzadu je vše OK, ale vpředu jsou vedle auta :)
Interiér:
- přední sedadla Suzuki Swift GTi, zadní origo (oboje přečalouněno); nová stropnice; nové koberce a tapecírunky; středový tunel; semiš volant Speedpro; přepínače pod volantem, pásy a vnitřní zpětné zrcátko Felicia
Tímto bych rád poděkoval mnohým lidem z Virtu (oni budou vědět :)) za jakoukoliv pomoc a podporu, které se mi tu dostalo. Věřte, že to pro mne bylo mnohdy dost podstatné. Takže dík ;)
Rapid05 - komentáře:
-> Ondra: Souhlas 

tohle je přesně ta správná barva 

-> Tuner#2: Jj, zoom, ale ruka není tak pevná jak by měla
Snad nám to počasí klapne, měl by jet i Tomáš s érem, těším se moc.

-> Rapid05 22.08.10 22:39:37: To jsi zoomoval?
Jinak když bude hezky, dorazím na Křivku.
Jinak když bude hezky, dorazím na Křivku.

-> deathcat: OK, beru je.
Pánové díky za info
Pánové díky za info

-> Rapid05: Jsou z mnohem silnějšího materiálu než polský nebo turecký např z kelly. PetrDnx je nedávno dával na auto

-> petr s: -> Nwkt: Tzn. Autodemont? Takže poměrně dobrý?
-> petr s: jo
-> Rapid05: Asi horka
Mám nabídku od jednoho místního člena na podélný ramena z OB autodílů. Víte někdo co je to zač - výroba, kvalita? V současný nabídce už jsem je nenašel a tady ve fóru jen zmínku, že se v OB prodávaly originály. Máte někdo zkušenosti?
-> Rapid05: : no podle popisu, máš pěknou sestavu na podvozek...tak se s tím musíš trošku asi zžít a počkat, až to všechno posedá...já se v tom sice vrtám,ale ikdyž nevrtám, tak mi přijde každá jízda lepší a lepší
a to mám geo originál,asi budu muset taky zasáhnout na geo trošku 


-> Tuner#2: Pořídím kyvku, stovka lítala parádně
Zkusím sehnat origo ramena, to je asi jediný schopný řešení
-> death: V takovým případě už bych asi uvažoval rovnou o vyhození příčky a napasování úchytů do kastle a nakonec bych skončil u Molčanovy nápravy, to radši ne...


-> death: V takovým případě už bych asi uvažoval rovnou o vyhození příčky a napasování úchytů do kastle a nakonec bych skončil u Molčanovy nápravy, to radši ne...

-> Tuner#2: ještě je možné o něco posunout příčku převodovky, sic jen o málo
-> Rapid05: Aha takže šikmý nadoraz vzadu a pořád velká zbíhavost? Tak jedině propilovat ovál pro šroub kostky, ale ono pak k pružině už moc místa není od šikmého a může tam dřít. A neb ho přesadit na konci v silentbloku / sehnat origo ramena
NJ to víš na 100vce jsi měl kyvku to jsou hned jiné jízdní vlastnosti

NJ to víš na 100vce jsi měl kyvku to jsou hned jiné jízdní vlastnosti

-> Tuner#2: Vpředu 2mm, vzadu podstatně víc, mám docela problém s podélnýma ramenama - v podstatě jsem tam na dorazu a rozbíhavost bych vzadu nenastavil ani náhodou, ty druhovýrobní šmejdy nebyly dobrá volba, ale byl jsem varován, tak si nemůžu stěžovat
Pneu samosebou není nic extra, ale na stovce jsme Semperity jezdili celkem bez problémů. Zkrátka příčin je víc a v součtu je to prostě na prd. Aspoň je prostor k vývoji 


-> Rapid05 30.07.10 10:03:56: Jak máš nastavenou zbíhavost? Obávám se, že za to ale ve velké míře můžou gumy.
-> T: Nějaký testovací jízdy proběhly a upřímně řečeno, nejsem z podvozku zrovna nadšenej. Přestože jsem po geometrii, tak auto v určitých rychlostech dost plave, chybí mi znatelnější odezva od volantu. Prostě zatím ta jízda není nic moc, budu muset laborovat.
-> Bubbooo: Neblbni, jsou (a budou) tu lepší
-> Bubbooo: Neblbni, jsou (a budou) tu lepší

-> Rapid05: . takže koukám, pořádná testovací jízda konečně...a jaký je pocit?
jinak klidně mi pošli zprávu ohledně dělítek

jinak klidně mi pošli zprávu ohledně dělítek
