skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zdravím všechny, rád bych Vám představil svého Českého "Mustanga". Později představím více. Momentálně tu probíhá malá updating. ;-)
_________________________ __________________________ __________________________ __________________________ _______
POPIS VOZU:
typ: Škoda Rapid 130
rok výroby: 1986
stav tachometru: 80 000 km
Motor:
typ: 742.13
výkon: 43/5000 kW/ot.min.
palivo: BA 96
Karosérie:
výrobce: AZNP Kvasiny
Barva: Originál z výroby (pouze místy stříkaná)
Přední blatníky a čelo jsou měněny ještě minulým majitel z důvodu, že byli pomačkané. Jinak karoserie je ve velmi pěkném stavu. Prahy jsou naprosto v pořádku, jen v jednom místě byla díky poškození laku koroze. Zadní lemy jsou také v pořádku až na jeden, který měl na zadní spodní straně také korozi. Spodek vozu je raletivně v pořádku ale počítám s tím, že se v budoucnu udělá celková velká oprava a to i s lakováním náprav (vše do originálu). Dno kufru má místy korozi, ale nemyslím si, že příliš vážnou. Lak vozu je velmi žalostný. Předchozí majitel vůz místy stříkal sprejem. Při koupi byl naprosto matný (viz foto). Ale lak se již odborně řeší a byl jsem ujištěn že půjde z velké části zachránit.
_________________________ __________________________ __________________________ __________________________ _______
Rok 2007 ► Koupě vozu koncem roku.
Rok 2008 ► Zlepšní celkového stavu. (technicky i vzhledově)
Rok 2009 ► Uložena do depozitu. (propadla STK a nebyl čas jí řešit)
Rok 2010 ► Stále v depozitu.
Rok 2011 ► Stále v depozitu.
Rok 2012 ► Stále v depozitu.
Rok 2013 ► Stále v depozitu.
Rok 2014 ► Stále v depozitu.
Rok 2015 ► Stále v depozitu.
Rok 2016 ► Stále v depozitu.
Rok 2017 ► Stále v depozitu.
Rok 2018 ► Stále v depozitu.
Rok 2019 ► Stále v depozitu.
Rok 2020 ► Stále v depozitu.
Rok 2021 ► Stále v depozitu.
Rok 2022 ► Stále v depozitu.
_________________________ __________________________ __________________________ __________________________ _______
Souhrn od 2009 - 2012
V tomto časovém rozmezí rapid defakto celou dobu stál v garáži a nic se s ním nedělalo. Mimo pár věcí, které jsem koupil jako nové například zadní lampy, nové blikače v blatníkách, výměna starších klik za nové oblé kliky a asi nějaké další drobnosti. Poté proběhla úprava pár dílů jako je maska (bez nápisu), úprava originálních disků a koupě pokliček a špuntů na šrouby, výměna oleje, filtru a vzduchového filtru, seřízení motoru a geometrie a opět další věci, na které si již nyní nevzpomenu.
_________________________ __________________________ __________________________ __________________________ _______
Rok 2013 ► Stále v depozitu, ale už se připravuje na STK. :-)
_________________________ __________________________ __________________________ __________________________ _______
Rok 2014 ► Stále v depozitu, ale po mnoha letech už viděla denní světlo a ví co je voda.... :-D
_________________________ __________________________ __________________________ __________________________ _______
POPIS VOZU:
typ: Škoda Rapid 130
rok výroby: 1986
stav tachometru: 80 000 km
Motor:
typ: 742.13
výkon: 43/5000 kW/ot.min.
palivo: BA 96
Karosérie:
výrobce: AZNP Kvasiny
Barva: Originál z výroby (pouze místy stříkaná)
Přední blatníky a čelo jsou měněny ještě minulým majitel z důvodu, že byli pomačkané. Jinak karoserie je ve velmi pěkném stavu. Prahy jsou naprosto v pořádku, jen v jednom místě byla díky poškození laku koroze. Zadní lemy jsou také v pořádku až na jeden, který měl na zadní spodní straně také korozi. Spodek vozu je raletivně v pořádku ale počítám s tím, že se v budoucnu udělá celková velká oprava a to i s lakováním náprav (vše do originálu). Dno kufru má místy korozi, ale nemyslím si, že příliš vážnou. Lak vozu je velmi žalostný. Předchozí majitel vůz místy stříkal sprejem. Při koupi byl naprosto matný (viz foto). Ale lak se již odborně řeší a byl jsem ujištěn že půjde z velké části zachránit.
_________________________ __________________________ __________________________ __________________________ _______
Rok 2007 ► Koupě vozu koncem roku.
Rok 2008 ► Zlepšní celkového stavu. (technicky i vzhledově)
Rok 2009 ► Uložena do depozitu. (propadla STK a nebyl čas jí řešit)
Rok 2010 ► Stále v depozitu.
Rok 2011 ► Stále v depozitu.
Rok 2012 ► Stále v depozitu.
Rok 2013 ► Stále v depozitu.
Rok 2014 ► Stále v depozitu.
Rok 2015 ► Stále v depozitu.
Rok 2016 ► Stále v depozitu.
Rok 2017 ► Stále v depozitu.
Rok 2018 ► Stále v depozitu.
Rok 2019 ► Stále v depozitu.
Rok 2020 ► Stále v depozitu.
Rok 2021 ► Stále v depozitu.
Rok 2022 ► Stále v depozitu.
_________________________ __________________________ __________________________ __________________________ _______
Souhrn od 2009 - 2012
V tomto časovém rozmezí rapid defakto celou dobu stál v garáži a nic se s ním nedělalo. Mimo pár věcí, které jsem koupil jako nové například zadní lampy, nové blikače v blatníkách, výměna starších klik za nové oblé kliky a asi nějaké další drobnosti. Poté proběhla úprava pár dílů jako je maska (bez nápisu), úprava originálních disků a koupě pokliček a špuntů na šrouby, výměna oleje, filtru a vzduchového filtru, seřízení motoru a geometrie a opět další věci, na které si již nyní nevzpomenu.
_________________________ __________________________ __________________________ __________________________ _______
Rok 2013 ► Stále v depozitu, ale už se připravuje na STK. :-)
_________________________ __________________________ __________________________ __________________________ _______
Rok 2014 ► Stále v depozitu, ale po mnoha letech už viděla denní světlo a ví co je voda.... :-D
Škoda rapid 130 - komentáře:
02:33:17
13.05.2013
13.05.2013
Vencars
KOUPÍM ORIGINÁL LIŠTY NA BLATNÍKY A DVEŘE. Prosím vás, kde se dají sehnat? (jestli vůbec)
01:07:08
11.05.2013
11.05.2013
Vencars
Doufám, že již po několika letech s ním letos vyjedu.
23:19:43
13.02.2011
13.02.2011
Vencars
-> LUKÁŠ PD: díky díky
23:19:19
13.02.2011
13.02.2011
Vencars
-> jerzy: bohužel to nejslabší a to tří litra příště už volim jedině čtyř litra
15:38:41
08.01.2011
08.01.2011
LUKÁŠ PD
pekne plechačiky
19:51:09
20.12.2010
20.12.2010
jerzy
-> Vencars: ta e32 je nadherna! jaky tam mas motor?
12:10:03
20.12.2010
20.12.2010
DEKODOVAC
a ten nasavac na kapote bi som dal do ciernej farby bolo bi to isto lepsie ako vo farbe auta tak ako to bolo od vyrobi
12:05:09
20.12.2010
20.12.2010
DEKODOVAC
ti to si riadne vilestil vyzera ako kebi si ho skorej striekal fakt paradbe vylestena fu krasa
23:19:08
09.11.2010
09.11.2010
Vencars
-> Qwak: co jsem se bavil tak ano ten kdo by mi dělal podložky ted to musí spočítat a pak mi to řekne ale mělo by to jít aniž by to bylo nějak špatně namáhané =))
23:07:00
09.11.2010
09.11.2010
Qwak
-> Vencars: 5ti díru tam nedáš
22:27:31
09.11.2010
09.11.2010
Vencars
-> tunerlada: já jsem je právě kupoval bud na bmw jako zimáče nebo na rápo =) a jako rápu by sekli tak jsem ted v rozpacích =DD
22:26:14
09.11.2010
09.11.2010
Vencars
-> tunerlada: dííky moc =) a jaké máš?? foto ;-)
21:41:08
09.11.2010
09.11.2010
tunerlada
ty bbs vypadají moc luxusně taky občas přemýšlím zda si je tam dát sic mám docela jíné
23:10:18
12.10.2010
12.10.2010
Vencars
zatím zůstne dvoudílná
16:41:00
04.08.2010
04.08.2010
palinator
-> skodovak:
Jednodílnou!!
Jednodílnou!!
00:58:12
04.08.2010
04.08.2010
skodovak
nenenene dvoudílnou
00:48:05
04.08.2010
04.08.2010
palinator
Hlasuju za jednodílnou.
15:07:07
21.06.2010
21.06.2010
Vencars
s tou maskou máte asi všicí pravdu jen jsem koukal na staré foto a někdy mi přišla lepší jednodílná ta dvou dílná je lepší už jen v tom že je upravená takže originální
-> tonek.favo: děkuji budu se snažit je oba udržovat v slušném stavu
-> tonek.favo: děkuji budu se snažit je oba udržovat v slušném stavu
15:47:09
02.06.2010
02.06.2010
ŠKODA 120 GLS
-> Bajou: souhlasím, 2-dílná maska se dávala na ty lepší škodovky hodně lidí by 2-dílnou masku bralo hnedjsem mezi nimi
14:58:21
02.06.2010
02.06.2010
tonek.favo
Rapídek moc pěknej, spotřebáček je ale taky dost luxusní držím palce při udržování obou