
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zdravím všechny, rád bych Vám představil svého Českého "Mustanga". Později představím více. Momentálně tu probíhá malá updating. ;-)
_________________________ __________________________ __________________________ __________________________ _______
POPIS VOZU:
typ: Škoda Rapid 130
rok výroby: 1986
stav tachometru: 80 000 km
Motor:
typ: 742.13
výkon: 43/5000 kW/ot.min.
palivo: BA 96
Karosérie:
výrobce: AZNP Kvasiny
Barva: Originál z výroby (pouze místy stříkaná)
Přední blatníky a čelo jsou měněny ještě minulým majitel z důvodu, že byli pomačkané. Jinak karoserie je ve velmi pěkném stavu. Prahy jsou naprosto v pořádku, jen v jednom místě byla díky poškození laku koroze. Zadní lemy jsou také v pořádku až na jeden, který měl na zadní spodní straně také korozi. Spodek vozu je raletivně v pořádku ale počítám s tím, že se v budoucnu udělá celková velká oprava a to i s lakováním náprav (vše do originálu). Dno kufru má místy korozi, ale nemyslím si, že příliš vážnou. Lak vozu je velmi žalostný. Předchozí majitel vůz místy stříkal sprejem. Při koupi byl naprosto matný (viz foto). Ale lak se již odborně řeší a byl jsem ujištěn že půjde z velké části zachránit.
_________________________ __________________________ __________________________ __________________________ _______
Rok 2007 ► Koupě vozu koncem roku.
Rok 2008 ► Zlepšní celkového stavu. (technicky i vzhledově)
Rok 2009 ► Uložena do depozitu. (propadla STK a nebyl čas jí řešit)
Rok 2010 ► Stále v depozitu.
Rok 2011 ► Stále v depozitu.
Rok 2012 ► Stále v depozitu.
Rok 2013 ► Stále v depozitu.
Rok 2014 ► Stále v depozitu.
Rok 2015 ► Stále v depozitu.
Rok 2016 ► Stále v depozitu.
Rok 2017 ► Stále v depozitu.
Rok 2018 ► Stále v depozitu.
Rok 2019 ► Stále v depozitu.
Rok 2020 ► Stále v depozitu.
Rok 2021 ► Stále v depozitu.
Rok 2022 ► Stále v depozitu.
_________________________ __________________________ __________________________ __________________________ _______
Souhrn od 2009 - 2012
V tomto časovém rozmezí rapid defakto celou dobu stál v garáži a nic se s ním nedělalo. Mimo pár věcí, které jsem koupil jako nové například zadní lampy, nové blikače v blatníkách, výměna starších klik za nové oblé kliky a asi nějaké další drobnosti. Poté proběhla úprava pár dílů jako je maska (bez nápisu), úprava originálních disků a koupě pokliček a špuntů na šrouby, výměna oleje, filtru a vzduchového filtru, seřízení motoru a geometrie a opět další věci, na které si již nyní nevzpomenu.
_________________________ __________________________ __________________________ __________________________ _______
Rok 2013 ► Stále v depozitu, ale už se připravuje na STK. :-)
_________________________ __________________________ __________________________ __________________________ _______
Rok 2014 ► Stále v depozitu, ale po mnoha letech už viděla denní světlo a ví co je voda.... :-D
_________________________ __________________________ __________________________ __________________________ _______
POPIS VOZU:
typ: Škoda Rapid 130
rok výroby: 1986
stav tachometru: 80 000 km
Motor:
typ: 742.13
výkon: 43/5000 kW/ot.min.
palivo: BA 96
Karosérie:
výrobce: AZNP Kvasiny
Barva: Originál z výroby (pouze místy stříkaná)
Přední blatníky a čelo jsou měněny ještě minulým majitel z důvodu, že byli pomačkané. Jinak karoserie je ve velmi pěkném stavu. Prahy jsou naprosto v pořádku, jen v jednom místě byla díky poškození laku koroze. Zadní lemy jsou také v pořádku až na jeden, který měl na zadní spodní straně také korozi. Spodek vozu je raletivně v pořádku ale počítám s tím, že se v budoucnu udělá celková velká oprava a to i s lakováním náprav (vše do originálu). Dno kufru má místy korozi, ale nemyslím si, že příliš vážnou. Lak vozu je velmi žalostný. Předchozí majitel vůz místy stříkal sprejem. Při koupi byl naprosto matný (viz foto). Ale lak se již odborně řeší a byl jsem ujištěn že půjde z velké části zachránit.
_________________________ __________________________ __________________________ __________________________ _______
Rok 2007 ► Koupě vozu koncem roku.
Rok 2008 ► Zlepšní celkového stavu. (technicky i vzhledově)
Rok 2009 ► Uložena do depozitu. (propadla STK a nebyl čas jí řešit)
Rok 2010 ► Stále v depozitu.
Rok 2011 ► Stále v depozitu.
Rok 2012 ► Stále v depozitu.
Rok 2013 ► Stále v depozitu.
Rok 2014 ► Stále v depozitu.
Rok 2015 ► Stále v depozitu.
Rok 2016 ► Stále v depozitu.
Rok 2017 ► Stále v depozitu.
Rok 2018 ► Stále v depozitu.
Rok 2019 ► Stále v depozitu.
Rok 2020 ► Stále v depozitu.
Rok 2021 ► Stále v depozitu.
Rok 2022 ► Stále v depozitu.
_________________________ __________________________ __________________________ __________________________ _______
Souhrn od 2009 - 2012
V tomto časovém rozmezí rapid defakto celou dobu stál v garáži a nic se s ním nedělalo. Mimo pár věcí, které jsem koupil jako nové například zadní lampy, nové blikače v blatníkách, výměna starších klik za nové oblé kliky a asi nějaké další drobnosti. Poté proběhla úprava pár dílů jako je maska (bez nápisu), úprava originálních disků a koupě pokliček a špuntů na šrouby, výměna oleje, filtru a vzduchového filtru, seřízení motoru a geometrie a opět další věci, na které si již nyní nevzpomenu.
_________________________ __________________________ __________________________ __________________________ _______
Rok 2013 ► Stále v depozitu, ale už se připravuje na STK. :-)
_________________________ __________________________ __________________________ __________________________ _______
Rok 2014 ► Stále v depozitu, ale po mnoha letech už viděla denní světlo a ví co je voda.... :-D
Škoda rapid 130 - komentáře:
-> Vencars: pokud bys chtel original tak 8000 Kc za litr 

-> Majkl: jo jo vim že lambo perlet stojí kotel peněz
ale tak ta zelená lambo perlet neni konečné rozhodnutí
zatím jen návrh


-> Vena: no budou se kutit obě škůdky rapid je v cajku na 120 budu dělat hodně a na rapidovi méně (jestli vůbec) a pak tu mam ještě pár škodovek na veteránskou renovaci
ale 120 má samozdřejmě VIP je na prvnim místě 


-> Vencars: budes davat lambo zelenou perlet? pokud ano tak si priprav hooodne penizku a taky te privitam v klubu lambo barev 

-> Vencars: JJ zkoušel jsem rozleštit svou pracovní škůdku a ruce u toho zabolí to je fakt
Co budeš dělat se 120kou když teď kutíš rapida?

-> myschaak: mooc díík
RZ je ale poupravená 


tak ten teda prokouk,to klobouk dolů...
jinak hezká RZ


-> Vena: no tak lešlil jsem to ručně takže ted vypadam jak kulturista
on ten lak neni moc zdravej i když tahle docela vypadá... takže stříkat se bude muset určitě!! nebyl garážovaný tak i tak vypadá i když jako práhy má zdravý
a ta zelená je jen studie takže to neni definitivní rozhodnutí 






->Vencars: moc pěkný rapídek,s tím lakem jsis asi hodně pohrál co?,takhle to rozlešit.... Jinak já bych nechal origo šedou,vypadá to fakt super! Nevím ale ta zelená mi ke škodovce prostě nějak moc nesedí.... ale každému se líbí něco jiného
Tak aď se daří

-> capuccino: dííky
no límce mam dvě sady ale tři druhy... v jedné sadě tři stejné které na to seděj jak pr.. na hrnec ale jeden je jiný
a v druhé sadě jsou dva stejné a dva stejné ale ty zas odstávaj od disků
takže je to takové nalevačku....
potřeboval bych sehnat jeden k té sadě po třech co tak dobře sednou
a tady jí máš s límcema





to jo vypadá to hezky skus sehnat orig.chrom límce snima to vypadá moc hezky!!! čus

-> TT_daniel: mooc dííky
práce s tím byla
ale docela to ještě šlo... je na něm práce jak na kostele
ale neni čas 




-> mb136gl: dííky
no ta zelená je daleká budoucnost
a nebo blízký když bude čas a peníze





akoze klobuk dole..vazne mas paradne auticko
mne sa paci, s tou zelenou to bude zaujimave

-> Pavel P.: zachovalá no jaxe to veme
tady už vypadá k světu
jinač vypadala příšerně!! ale po klempířské stránce je docela v poho...
to jo




vypadá to zachovale... 

-> ondie: jj MIG-19 je super
musim udělat nějáké lehké úpravy na motoru abych MIGu stačil






-> Antony: -> ondie: -> Pavel P.: páánovéé nejsou peníze na alu a zatím jsem si nesehnal ani podložky
a plecháče když se pěkně udělaj tak taky nejsou k zahození





