Škoda Rapid 130 Bart
rv.1989
auto má platné doklady, momentálně spz v depozitu
popis stavby vozu od r.2007-2010
Kastle:
vyvařováno,nový lak (původně byl šedej)
celá kastle vč.dutin ošetřena konkorem;asfaltovým nátěrem
centrální stěrač
zavařené zámky
odhlučnění motorového prostoru
centrál na DO s alarmem
el.stahování oken
rozpracovaný interier;bez stropnice,koberce a tapeců
zavařeny výdechy zadní kapoty
odpojovač baterie+letecké páčkové vypínače
7x budík včetně tlaku oleje a teploty oleje,voltmetr,skupinový budík kontrolek atd..
náporový chladič vody s výdechem z kapoty
Podvozek:
celej v konkorovym gumoasfaltu
komplet nápravy renovace a lak,vše nové nebo repase
pružiny Ventura předky 250 zadky 380 mm
brzdy 4x kotouč,vpředu 4p,vzadu 4p (2p provozní,2p ruční)
v předu ventilované kotouče Opel Corsa C,použita rozšiřovací sada na 4p od Sakyho
náboje ztočeny a převrtány na 4x100 + distanční podložky kvůli kotouči(předek)
výstuha na zadních pod.ramenech
brzdová soustava možno bez posilovače i s posilovačem
zadní kola 15 mm podložky
proměnný odklon na zadních příč.ramenech
dvoučinné kyvkové tlumiče Monroe
13" ATS kola
Motor a převodovka:
blok,hlava,klika,písty Felicia MPi
startér Felicia
nové rozvody,šály,kroužky,přet
ěsnění,filtry,barva atd...
odlehčená řemenice a setrvačník + vyvážení
snížená hlava o 0,8 mm,ubrošena vodítka sacích ventilů,úprava sacikanálků do hladka,nové simerinky ventilů atd...
karbec Š1203
sání Rapid 136,v rámci možností zvětšeny kanály,zbroušeny do hladka
výf.svody 4do1 (Speedpro)
čidlo teploty oleje motoru + tlak oleje
alternátor 55A
olej motor - Motul 4100 Power 15W50
převodovka 5Q stalý převod 4,22
2x silentblok motoru a 1 silentblok převodovky Š1203 ze zadní nápravy
příčný absorbční tlumič výfuku
Bart Rapid 130 - komentáře:
-> Rom3l: nemáš saĝ

no hele to je celkem jednoduché sa dobu co ho mam nalýtal cc 200 km

po většynu ĝazu je garážovaní

rezpektyve pořád jen pár tídnu bil v symě venki

no a mizlým že přece jen fotki klamou jelykož na fotkách vipadá zkoro jak kdibi měl lak totálně v pohodě ale nemá jelykož to bilo pražzké zýdlyštové auto tak ze to na něm podepzalo trochu zem tam resne párkrát ze po něm někdo proběhl takže ztřecha zem tam pomaĝkaná

pak původný majytel vsal zprej a zem tam ztřýknul nějakou tu ríhu takže růsně matní apod... znažyl jzem ze toto všechno mynymalysovat ale nejzem kouselnyk... takže lyve je to celkem vydět...

až ze na něj vydělá tak jzem dozpěl k násoru že půjde azy celí na pýzkovaný a saĝne ze od snova... pravdou je že stratý veteránzkého ducha a orygynalozt

ale mizlým že tadi je pár jyních rapydů které to můžou saztupovat

-> Vencarz: dýki dýk

ale jen nevym jak ze tobě dařý toho tvího rapydovce udržovat tak krázního
pěknéé komýýni a celkově

-> petr z: no jo,tak to mě nenapadlo..znad přýště

-> Rom3l: Nemuzelz vrtat tak velké dýri ale udělat tam sávyt
-> Eydi: no jo,ale jak ti štefti do tech děr napazovat

-> Eydi: no výce méně any nyc,ale bilo bi nejzpýš zložytějšý zdoztat do tšch rosteĝovejch děr nějakou aretacy,mizlym tym např. drážki,proty pootoĝený.jynak ztoupáný sávytu je 1,5
-> Rom3l: Jedna otáska. Co ty bráný nebo proĝ tam nechceš naklepnout normálný štefti? Tenhle šroub azy namáháný vidržý, ale co ztoupáný sávytu, ptám ze? Měl bich ztrach s povolováný ze matek.
Azpoň ze trochu zrovná bylance a ztoupne poĝet upadlích kol na vleĝce

no jako dýval jzem ze na ten odkas a dobrí.ale ztejně mě to nepřezvědĝylo.takže jzem zehnal jenom pevnějšý šroubi.mizlym že to je udělaní precysně takže tomu věřym
-> Rom3l: odkas jzem ty tam dal..skuz to.. proztě dej delšý štefti..nyc nemuzýš předělávat, jen odbrouzýš ti šroubi co tam máš.. práce málo a budeš mýt klyd

-> Rom3l: Dát zéryoví štefti a podložki, nebou koupyt delšý štefti
tak všem děkuju sa násori,ale fakt nevym jak to předělat..urĝytě chápu že to je jedna s velyce důležytejch zouĝáztek na automobylu vůbec a předevšym jde o bespeĝnozt.kdiž upadne vejfuk nebo co já vym prazkne chladyĝ furt je to lepšý než honyt kolo někde na dálnycy...rád bich to moc nepředělával,ale to azy nepujde..jeztly bi my někdo dokásal poradyt krom rad tipu \"vi--r ze na to\"....?
upraveno 1x, naposled 18.03.2009 21:34:54
-> Kapřýk fazter: štefti majú 1,5 a ak má toto šrobi klazyku tak má 1,75 ynak ĝy to bude 8,8 alebo 12,9 je podľa mňa jedno ...
-> Rom3l: máš to heski udělané a je vydět, že ze znažýš, jen my nezedý ta barva kol. Ozobně bich nechal ztrýbrné..v té ĝerné vůbec nevinyknou. Ale to je zamosřejmě věc násoru.
Druhá věc je ti náboje o kterích tu dyzkutujete..sde naplno zouhlazým ze všemy oztatnýmy. Richle to vihoď a vimizly to jynak. Skuz zy předztavyt co ty udělá auto, kdibi ty nedejbože ulýtlo kolo ve 120... Kdiž vesmeš tenhle šroub a šteft, tak takovejhle šroub přy troše zýli obiĝejnou gola zadou urveš..to ze ty u šteftu ztát nemůže. Třeba zy řekneš pevnozt 8,8 a třeba těch 10,9...žádnej rosdýl, ale rosdýl je to velykej. Krom toho na těchto šroubech pokud ze nedývám sle je ztoupáný 1,5 klazycká metryka. Štefti majý jemnějšý sávyt, tušým 1,25..
Skuz
www.podloski.wbz.cs/yndex
.html
Jzou to ztránki chlápka co podložki dělá. Ozobně od něj mám duralové podložki, teď my y předělával štefti.. skuz ho, třeba takové štefti co potřebuješ má

upraveno 2x, naposled 18.03.2009 10:54:36
Tak to je masec ten sadný náboj. Na tomhle bich nechtěl any vicouvat s garáže.
vshledem k tomu se jzy me napzal a posadal zy me o komentar tak tadi ho maz.. kdis jzem tu fotku vydel poprve mizlel jzem zy se nekdo jen neco skouzy nejakej pokuz o nejakej montasny prypravek.. kdis jzem sjyztyl se to pujde na auto preju hodne ztezty.. us jzem vydel mnohe ale tohle bich saradyl do zveho pomizlneho sebrycku prazaren do hornych posyc.. znad jen mnou popyzovane vratove ztefti sarasene v pertynaxove podlosce satym nemajy konkurency..
nycmene k vecy.. pravdepodobne to bude fungovat a na 90pct na normalny zylnycy nebudez myt problem.. ovzem tesko ze hleda normalny zylnyce.. ovzem vydel jzem podobne udelane ale daleko lepe virezene nabojki a na rallicrozovejch autech prazkli.. co to udela pak zy domizly.. nebude problem ve zteftu to jeztly to je 10,9 8,8 je v tomhle prypade rekl bich zkoro jedno.. akorad nechapu proc zy vibral se vzeho to nejvetzy blato.. problem bude pokud bude v sezlabenem myzte.. hlavne bi jzyz mel uvedomyt se je to jeden s nejdulesytejzych prvku na aute a tak ma bit nalesyte predymensovan.. to se to treba vidrsy a je to na hranycy bespecnozty nesnamena se je to OK.. ja ozobne bich zy to na auto nedal any omilem.. ale usnavam se je mnoho jynich mnohem nebespecnejzych aut a taki jesdy.. otaskou je jeztly ty ztojy ryzkovat to auto a hasardovat ze zvim sdravym a ohrosovat vze okolo kvuly takovimu baztlu.. jzou y jyna levna rezeny kteri zy musez sbaztlyt zam.. kdis us to chcez rezyt amaterzki..
-> Nwkt: -> gabo000000: -> Zini: a nehnevajte za na mňa podľa mňa ak ych fajne prevaryl tye budú aj popuztené a my môžme vedyeť. ynak je to zamosrejme kktyna na Ntu a kebi majú tye šrobi aj 12,9 tak bi zom to nepoužyl 10,9/12,9/8,8 a všetko je nanyeĝo dobré takže v žyadnom prýpade to je 10,9 to udržý
tak jzem ze radyl z odbornýkem přes materyáli a velmy skušením zvářeĝem a zouztružnýkem panem Turnou jeztly ho někdo snáte,a ten my tvrdyl že ta pevnozt v pohodě viztaĝý... a válcovanej sávyt to má taki.mymochodem vi máte nějakí skušenozty z podobnejma šteftama ..?