skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130 Bart
rv.1989
auto má platné doklady, momentálně spz v depozitu
popis stavby vozu od r.2007-2010
Kastle:
vyvařováno,nový lak (původně byl šedej)
celá kastle vč.dutin ošetřena konkorem;asfaltovým nátěrem
centrální stěrač
zavařené zámky
odhlučnění motorového prostoru
centrál na DO s alarmem
el.stahování oken
rozpracovaný interier;bez stropnice,koberce a tapeců
zavařeny výdechy zadní kapoty
odpojovač baterie+letecké páčkové vypínače
7x budík včetně tlaku oleje a teploty oleje,voltmetr,skupinový budík kontrolek atd..
náporový chladič vody s výdechem z kapoty
Podvozek:
celej v konkorovym gumoasfaltu
komplet nápravy renovace a lak,vše nové nebo repase
pružiny Ventura předky 250 zadky 380 mm
brzdy 4x kotouč,vpředu 4p,vzadu 4p (2p provozní,2p ruční)
v předu ventilované kotouče Opel Corsa C,použita rozšiřovací sada na 4p od Sakyho
náboje ztočeny a převrtány na 4x100 + distanční podložky kvůli kotouči(předek)
výstuha na zadních pod.ramenech
brzdová soustava možno bez posilovače i s posilovačem
zadní kola 15 mm podložky
proměnný odklon na zadních příč.ramenech
dvoučinné kyvkové tlumiče Monroe
13" ATS kola
Motor a převodovka:
blok,hlava,klika,písty Felicia MPi
startér Felicia
nové rozvody,šály,kroužky,přet ěsnění,filtry,barva atd...
odlehčená řemenice a setrvačník + vyvážení
snížená hlava o 0,8 mm,ubrošena vodítka sacích ventilů,úprava sacikanálků do hladka,nové simerinky ventilů atd...
karbec Š1203
sání Rapid 136,v rámci možností zvětšeny kanály,zbroušeny do hladka
výf.svody 4do1 (Speedpro)
čidlo teploty oleje motoru + tlak oleje
alternátor 55A
olej motor - Motul 4100 Power 15W50
převodovka 5Q stalý převod 4,22
2x silentblok motoru a 1 silentblok převodovky Š1203 ze zadní nápravy
příčný absorbční tlumič výfuku
rv.1989
auto má platné doklady, momentálně spz v depozitu
popis stavby vozu od r.2007-2010
Kastle:
vyvařováno,nový lak (původně byl šedej)
celá kastle vč.dutin ošetřena konkorem;asfaltovým nátěrem
centrální stěrač
zavařené zámky
odhlučnění motorového prostoru
centrál na DO s alarmem
el.stahování oken
rozpracovaný interier;bez stropnice,koberce a tapeců
zavařeny výdechy zadní kapoty
odpojovač baterie+letecké páčkové vypínače
7x budík včetně tlaku oleje a teploty oleje,voltmetr,skupinový budík kontrolek atd..
náporový chladič vody s výdechem z kapoty
Podvozek:
celej v konkorovym gumoasfaltu
komplet nápravy renovace a lak,vše nové nebo repase
pružiny Ventura předky 250 zadky 380 mm
brzdy 4x kotouč,vpředu 4p,vzadu 4p (2p provozní,2p ruční)
v předu ventilované kotouče Opel Corsa C,použita rozšiřovací sada na 4p od Sakyho
náboje ztočeny a převrtány na 4x100 + distanční podložky kvůli kotouči(předek)
výstuha na zadních pod.ramenech
brzdová soustava možno bez posilovače i s posilovačem
zadní kola 15 mm podložky
proměnný odklon na zadních příč.ramenech
dvoučinné kyvkové tlumiče Monroe
13" ATS kola
Motor a převodovka:
blok,hlava,klika,písty Felicia MPi
startér Felicia
nové rozvody,šály,kroužky,přet ěsnění,filtry,barva atd...
odlehčená řemenice a setrvačník + vyvážení
snížená hlava o 0,8 mm,ubrošena vodítka sacích ventilů,úprava sacikanálků do hladka,nové simerinky ventilů atd...
karbec Š1203
sání Rapid 136,v rámci možností zvětšeny kanály,zbroušeny do hladka
výf.svody 4do1 (Speedpro)
čidlo teploty oleje motoru + tlak oleje
alternátor 55A
olej motor - Motul 4100 Power 15W50
převodovka 5Q stalý převod 4,22
2x silentblok motoru a 1 silentblok převodovky Š1203 ze zadní nápravy
příčný absorbční tlumič výfuku
Bart Rapid 130 - komentáře:
-> Rom3l: Jako na tomhle bi vijel fakt blasen (ztefti u kol jzou mizlym taki z jynim ztoupanym a s nejaki jyni ocely, ale to us bich mosna kecal). Fakt to predelej - tohle je hodne o hubu... Navyc to tam maz y docela na prd prybodovani (jen s jedni ztrani). Tahle pevnozt co tam maz ze dava treba na uchiceny tlumycu k ramenu a us zem to vydel nekolykrat uztryhnuti - tak zy predztav co bi to udelalo kdibiz z nalosenim autem vimet nekde dyru...
no tak dobře,děkuju sa uposorněný,muzym přysnat že jzem udělal chibu,tak to nějak muzym předělat..
-> Rom3l: 10,9 a ještě k tomu jzou sávyti válcovaní
a kolyk teda je pevnozt kolovích šteftů?
-> Rom3l: to je na kolove zrubi zakra malo..to je kalzycka pevnzot...urve za t kolo jak nyc..ovzem ked pro pry dotahovany matyc neurvez savit

-> Rom3l: V tom prypade upravuju co zem pzal, a preju te abiz ujel alezpon 1km a sabyl jen zebe a ne oztatny...
-> Rom3l: Tivoe to zy dleaz fakt prdel... Y na predny naprave je vyc nes tam maz ti
Tivoe tohle muse udelat fakt akorat blasen, to ze na me neslob...

-> Rom3l: 8,8 zez sblásnyl ne?
-> gabo000000: zakra promyň,skuzym světšyt
-> gabo000000: nekvalytný fotka,ale hle,našel jzem fotku kde je něco vydět
-> Rom3l: ako ked na hlavycke nyc napyzane nevydym?
-> Rom3l: Vyz jakou pevnozt majy ztefti? Jezte ze ptej co v tom vydym sa prazarnu, kdis zy navaryz myzto zteftu zroubi... Dit te to nekde prazkne tijo...
-> gabo000000: jzou pevnoztný ale přeznou hodnotu budu vědět sýtra
-> Nwkt: j ..zom zlepi
-> Rom3l: aku pevnozt maju tye zrubi?
-> Rom3l: aku pevnozt maju tye zrubi?
-> Rom3l: To uvydýš až poběžý tvoje kolo před tebou nebo až ho nepovolýš
-> Rom3l: vcera tu ezte bolo foto aku zo v tich nabojoch nabodovane nejake zrubi..us tu ne je alebo ho len nevydym?