tunerlada/ tunerlada/ "Pink" Rapid

komentáře | popis | fotky | tunerlada | 17.07.16 19:48 | 120x v oblíbených
Zdravím zdejší tlupu,jmenuju se Laďa.Chci vám představit svého Rapida na kterém pracuji již přes 3 roky od svých 16 let.Auto jsem tehdy pořídíl ve Strachotíně za 3000 kč a tím ho zachránil před šrotištěm kam mělo putovat.



Škoda Rapid 130

r.v.1985 Kvasiny



Karoserie

Komplet vyvařená,zesílené džáky stabilizátoru,lehce zamračená kapota,zahlazené blinkry na bocích,šachovnice v podbězích,Playboy králík na střeše po vzoru Generála Lee :))



Nápravy

Výměna svislych čepů,spojovacích materiálů a některých silentbloků,podélných ramen a následné vyztužení zadní nápravy,natřené alkytonempřední pružiny Tuner2,zadní kyvkové,všude nové tlumiče přední origo Vaz,zadní trw,podvázaná zadní náprava



Brzdy

Nové přední kotouče,destičky,vzadu nové prasátka,pakny,hadice,tru bky,kostky



Kola

Arc 5,5 r13

Pneu Semperit 185/60 r13

Barva

Bývala červená teď růžové



Interiér

Šedý origo koberec,Palubka klasika,chrom budíky gls z modrým podsvícením z diod a tachometrem v MPH,řadící páka z P405,některé detaily na bílo,odpojovač baterie pod sedadlem řidiče,hodiny pod palubni deskou,modrý neon (60cm) na zadním platě.Místo zadních sedadel stěna z dřevotřísky potáhlá zátěžákem s výklopným středem,Sportovní volant neznámého výrobce,přídavné budíky:voltmetr,tlak oleje,siréna s 3 zvuky,megafon,střední hasicí přístroj neupron pod nohy spolujezdce,stickers bomb na plechových a plastových částech



Audio příslušenství a jiné vychytávky

Dva oválné 3pásmové reproduktory jvc 2*350W,přední dvoupásmové Pioneer 60W,centrální zamykání s alarmem do budoucna uvažuji o úplném zrušení všeho audia v rámci snižování váhy



Motor

Původně 5-ti kanál 130,potom Favorit 135,uspůsobený pro zástavbu do rapidu,motor je komplet přetěsněn,snížená hlava o 0,8mm,vyleštěné ventily,kanály,zrepáslá ac pumpa a vodní z origo dílů,Elektronické zapalovaní,časem proběhne zřejmě zakoupení jiné vačky.Motor je vyčištěn zevnitř a zvenku,nalakován do stříbrné barvy,leštěné sání a víko ventilů,vyleštěný alternátor.



NYNÍ:

základ felicie mpi 50kw po kompletní go

hlava mpi, leštěný kanály slícovaný se sacím,snížená,

vačka 280,stočenej setrvák a komplet vyváženej spodek,spojka Sachs,palivové čerpadlo Pieterburg,převařený sání, karburátor 136 přetryskovanej, převařená příčka ala L/a…vše Bohouš Krejčí,leštěný alternátor a víko ventulů,malované plechy pod motorem (Hello Kitty a Medvídek škoda),palivové čerpadlo Pierburg zapojené na relé Bosch





Nějaké ty nové videa :

1:
Skoda Rapid Pink slalom


2:
skoda rapid pink


3: http://www.youtube.com/wa tch?v=9u5LjuKixtQ&feat ure=player_embedded

4. Slalom Luleč .. video č. 17 :plus.google.com/photos/.. ./5799666265493781746



17.4.2012 Tak první srazík na Slovensku v Senici dopadl i přez problémy pul hodiny před odjezdem výborně,krásně jsme si zařádily nejen autem a dovezly jsme první pohár za zručnost (díky přítelkyni které letí velká pusa ! ) A nyní se opět konečně ladí motor aby to jelo ještě lépe :)



23.6.2012 Druhý srazík tentokráte v Blansku Češkovicích a z novým motorem (favorit 135 seskládaný ze všeho co sem doma našel.. tj. blok,klika, atd..) opět poskládaným 4 dny před srazem (tudíž na sraze testovaným dopadl na výbornou! Sraz se celkově vyvedl ikdyž sme tentokrát nedovezly žádný pohár ale to vůbec nevadí! Celkově dle tabulek 10. místo ve sprintu na 400m do kopce , 7 místo v AOS denní což me velice potěšilo ! Více o srazu se dočtete ve forum jelikož se to nedá popsat slovy jak moc to byl vydařený sraz ! :-) děkuji ještě jednou všem zůčastněným a hlavně přítelkyni:-) Teď už jen rapida čeká opět uložení ke stání a tento týden frčíme sbírat inspiraci na další projekt k našim západním sousedům za oceán :))



9.9.2012 A nakonec třetí srazík tentokrát v Pasohlávkách u Mikulova. Sraz dopadl velice dobře ikdyž domů jedeme boužel opět bez poháru.. auto fungovalo na jedničku,motor šlapal tak švýcary a nezlobil. Užili jsme si srandy na Aos a taky na slalomu a při blbnutí v mezičase aos :) večer po cestě domů sme pěkně topili,přes den chladili.Zkrátka až na pískající brzdy (po minulém sraze kdy se mi je podařilo značně přehrář mojí vinnou) auto funguje skvěle.Horší baterii nepočítám.. Pomalu se blíží konec sezony, no ani nevím kolik sem zas najezdil ale moc to nebude ale tento rok bez jediného problému nebo i náznaku a to jsem auto zatěžoval vždy jak to šlo abych si to užil ! Takže suma sumárum pár popojížděk ještě bude, možno jeden mini sraz ale zatím jedeme krásně :) jakoby to auto už vědělo že do roka půjde pryč a snaží se mě přesvědčit že je čímdál lepší a nechce :)





... bylo nebylo a taky to zkončilo...

dne 13.12.2012 byla kastle odvezena na sešrotování a většina dílů je rozprodána nebo je rozprodávám ještě co mi zbylo.. S tímto autem jsem zažil hlavně ze začátku zatím svoje nejlepší roky života,v době jeho pořízení,musím když se dívám zpět uznat, že jsem byl opravdu šťastný.. Byly to nejen s rapidem první dojmy a poznávání všeho možného a strašně rád bych si tuhle dobu zopakoval.. Boužel je to pryč.Z rapidem sem začal jako náctiletý čerstvý šestnáctník a zkončil jako skoro dva a dvacátník.Naučil jsem se na něm strašně moc věcí a technik mě neznámých a poznal jsem díky němu spoustu skvělých lidí, zvláště tady na virtu a poté na srazech.Taky mi umocnil ještě více moji zálibu v autech a nasměroval mě na správný směr úprav takže jsem víceméně přešel na vyzrálejší úpravy než jsou spoilery a mega křídla. Boužel jak jsem auto dělal a učil se, nebylo to ono a tak jsem rozhodl,že dávat auto do stavu aby se mi líbilo a bylo 100%by bylo dražší a pracnější než bych sám i stihl časově a finančně tak šel pryč.. o kastli seriozní zájem moc nebyl což mě mrzí protože až na pár much to byla pěkná zdravá kastle s novým rozvodem brzd.. ale co už. Mrzí mě to ale mám hodně pěkných a usměvných vzpomínek které budu snad jednou vykládat svému synovi..Po rapidu mi zbylo krom dílů a vzpomínek spousty fotek a videí které chci uchovat nejen na CD a prostřednictvím Youtube ale také po novém roce bych rád nechal udělat fotoknihu jako památku na moje krásné začátky které budu míst v paměti nadosmrti , a doufám že i vy a moje okolí si bude pamatovat tu růžovou škodovku o které se občas ještě mluví :) Goodbay Baby!





10.7.2016 téměř po 4 letech bez Rapida a 10 let po koupi prvního se začíná psát nový příběh.. byl zakoupen z nostalgie nový Rapid ! uvidíme co z něj bude.. nějaká plechovka s určitou barvou mi ještě ve sklepě zbyla :)

tunerlada/ "Pink" Rapid - komentáře:

21:49:34
05.05.2009
tunerlada
-> J3STER: tady je slíbené foto..ve skutečnosti to ae vypadá líp ,na fotce to vypadá strašně šedý a matný 8
zvětšit tunerlada/
21:37:31
05.05.2009
tunerlada
-> Tuner#2: joo ono škodovka je celkově běh na dlouhou trať a peněz to sežere víc než králíci trávy3 -> aceboss: ono nejhorší co na vlečce je je ten debilní spoj to mi dáš za pravdu4
21:13:23
05.05.2009
aceboss
-> Tuner#2: Mě je to jané a cháputo chápu i některé ,,dnes nepochopitelné'' rozhodnutí STRANY4 jen píši co si myslím a zdaleka nejsem sám a vím že si toto myslí i lidí kteří něco dolazali a mají u spoustu zkušeností 4 .Více méně jsem narážel na to,že dát do eRka vlečku+lamináty a říkat tomu RS je pro mě prasárna,ale to by jsme se dostali někam jinam.

Jinak je mi jasné a jsem stím smířený,že 100% repliku RS mít nebudu.Nějaké ramena měl už táta v hledáčku,ale pro stav a cenu od nich upustil,ale myslím si,že dnes je několik dobrých výrobců (neoriginálních zadních ramen) pro Rs které jsou daleko vhodnějsí něž vlečná náprava Š130.
16:33:47
05.05.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> aceboss: Jenže LR a RS nejde namontovat do sériové kasle a nemá ani jeden díl schodný s kyvkou, což byl tehdejší požadavek na sériovou výrobu a popravdě vznikat vlečka dnes, tak to bude ještě větší "bastl" neb se dnes šetří ještě víc a jeden podvozek jezdí 10 aut různých kategorií sdružených výrobců. Takže bych Tvé slova mírnil. Chválím, že pokud chceš stavět RSo, tak s RS nápravou, ale tenhle sen je dnes dost nereálný, kamarád co jezdí velmi úspěšně rally se o tuhle nápravu taky pokouší, ale je to běh na dlouhou trať a hlavně finančně Tě to dost slušně vycucne.
16:28:35
05.05.2009
aceboss
-> tunerlada: Co má proti vlěčce?Ono tato náprava není bůchcví jak povedené je to taková na rychlo upravená kyvka.Kdyby tehdy v MB dělali něco jako RS či LR ramena tak neřeknu ani bů,ale takhle je vlečka pro ně z nouze řešení.
16:20:45
05.05.2009
tunerlada
-> Pepčas: no čas je ale auto není hotový8 ja počítam že do toho června to ale bude 4 znáš to práce jak na kostele a času málo 10 a co převodovka..pořád zlobi ?7
16:19:21
05.05.2009
tunerlada
Ultim 04.05.09 16:21:01 napsal: → tunerlada: bys mel super karu … Lepsi jak Vlastik 3 takový narážky tady 3 no ja o tym pořád přemejšlim uvidim jak se stim borcem domluvim a kolko by to ve vysledku stálo 6 -> aceboss: no jejhůr nevypadá řek bych že vypadá moc dobře4 ono když máš kde rs mít tak to nech zaležet a dělej pomalu a jistě4 jo a co máš proti vlečce ?? 119 131 3
21:28:19
04.05.2009
Pepčas
Tak chlape kdy vyrazíš už je pomalu čas
17:44:46
04.05.2009
aceboss
-> Ultim: To jo teda47 to bych rači nechal kyvku než tam dát vlečku ze 1303
17:17:40
04.05.2009
Ultim
-> aceboss: Ty tam jako nebudes mit vlecku jo? 3 3 3
17:03:37
04.05.2009
aceboss
-> tunerlada: No renovovat budu,ale až časem1 zatím TeReska jezdí a to je důležíté a tamy nevypada nejhůř tak to zatím nijak nehrotím 4 A co se týč mé RS3 tak to je běh na dlouhou trat a spousta starostí10 .Chci,aby za něco stála a nebyla to jen nějaká splátanina na podvozku Š1304 tak jak to mnozí mají.





Ultim 04.05.09 16:21:01 napsal:

→ tunerlada: Do morde z RS jdi,to bys mel super karu … Lepsi

jak Vlastik


Jak jsi to myslel co?40
16:43:08
04.05.2009
Vitek
-> Ultim: -> tunerlada: jj chlapci pokud mohu vstoupit do debaty ,tak ta co je na rs je uplně parádní a na rapidu by to vypadalo dobře pokud bys udělal do zlata ty kola
16:23:06
04.05.2009
Ultim
-> aceboss: 2
16:21:01
04.05.2009
Ultim
-> tunerlada: no zatim me jenom lezi na pude a nemam pro ne zadne vyuziti a ani matky... tak nevim,zkus se optat,zda by je opravdu chtel a pak se o tom pobavime .... Do morde z RS jdi,to bys mel super karu ... Lepsi jak Vlastik
upraveno 1x, naposled 04.05.2009 16:22:30
14:30:00
04.05.2009
tunerlada
-> Ultim: noo tk ja to zkusim jak řikaš4 barvu aute etě ubec nwm sem přemejšlel červenou ae měl bych možnost za pár korun modrou barvu co se dává na nový ocávky rs tk nwm mno7 jo viš jak sme se tenkrat bavily na mototechně jak si řikal že bys prodal kopretiny?kamoš shání tk estli je ceš prodat už ted tk bych mu řek 6 -> aceboss: héj ty voe jak to mysliš?3 ty nebudeš renovovat Teresku a dodělávat rs ?9 mi neříkej že si upe zkončil9
10:22:43
04.05.2009
aceboss
3 Kluci kluci stejně něž vy ty auta doděláte(než se s níma svezete) tak Vám je Bursík zakáže3 a bude se na ně jen chodit dívat 3
21:57:55
03.05.2009
Ultim
-> tunerlada: ARVOU ne BARVOU... Jo nahod foto ... Jinak jsem se te chtel zeptat,ty budes menit barvu auta? Nebo je nejaky jiny duvod ze mas palubku a casti motoru v modre? Protoze kdybys sel do modre i z venku,tak by jsme byly jak brachove 5 A navic by k tomu ty zlate kola pasovaly....
21:54:02
03.05.2009
tunerlada
-> Vitek: jakou barvo? normoš třeba něakym obyč základem ?
20:22:52
03.05.2009
Vitek
-> tunerlada: napatli to arvou nech pusobit a pak to vem vapkou
Extreme Tyres