skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Představuji svýho žrouta času a peněz:-)
Motor:Dárcem je Saab 9000,označení motoru je 2.0 Turbo 16V kod B202i.Původní výkon Saabu byl cca 180k po výměně řídicí jednotky má nyní cca 230k(Přesně budu vědet až na válcích).Motor je uchycený na svařených držacích který jsou pevně sešroubovány do kastle.Motor s prevodovkou je spojen pomocí mezikusu vlastní výroby:-)Motor byl v takovým stavu že po odstrojení jsem na něj musel koupit vše nové(Turbo,svody,pumpa vodní,vstřikovací lišta a mnoho dalšího:-(
Převodovka:Převodovka je ZATÍM seriová 5g.Do budoucna tam půjde neco lepšího co udrží ten výkon.Přítlačák je z felicie 1.6 a lamela kovokeramicka od Feroda a nedochází k žádnému prokluzu.
Podvozek:Nápravy jsou původní akorád vyztužený a samozřejmě zrepasovaný.Na zadní nápravě bylo změněno uchycení pod převodovkou,aby nevznikal efekt Aček kol.Tlumiče jsou udělaný na zakázku od Anglický firmy AVO,jsou jak výškově tak i tuhostně štelovatelný(předek 20 a zadek 22 poloh).Mezi zadními rameny pod tlumičema je štelovací tyč na čepech(použity z předku z řízení)aby se neměnila vzdálenost mezi rameny.Přední stabilizátor je o průmeru 25mm.V předním kufru je vzpěra mezi tlumiči.
Brzdy:Kotouče jsou použity z Octavie 1.8T jak př. tak zadní.Třmeny jsou ve předu ze Saabu 9000 a vzádu ze Seatu Cupry.Náboje a uchycení třmenu jsou dělaný podle mého návrhu a náboje mají rozteč 5*100.Podotýkám že to není Made in Saky!Jelikož jsem si je u něj objednal a po 4 MĚSÍCÍCH mi zdělil že se ztratily někde v zinkovně:-)Upřimně řečeno mu dodnes nevěřim!Tak mi je zhotovyl pan MISTR Braunstein z místní vesničky nedaleko ode mě.
Kola:Kola jsou značky AEZ Paron o rozměru 9*16 na obou nápravách.Časem je nechám celý vyleštit.
Pneumatiky:Vpředu jsou použity Hankook S1 evo 215/35 R16
Vzadu jsou použity Michelin PilotExalto 215/40 R16
Barva:Je žllutá s perletí,odstín od Mazdy 6.Lak je ve 3 vrstvách.
Interiér:Je v kombinaci béžovo-černý koženky.Palubka je původem z Felicie.Budiky jsou modře plazmově podsvícený.Otáčkoměr i Tachometr je plně funkční a k nim jsem přidal budíky tlaku turba,tlaku oleje,teploty oleje a teploty vody.Kvůli odhlučnění jsem všude nalepil zevnitř auta molitan o síle 1,5cm(dveře,střecha,podla ha)
Music:Radio je JVC KD-SH1000(relativně za málo peněz špičkový rádio:-)Celkem je požito 11 reproduktorů a dva zesiky,z toho jeden basák a zesik je v předním kufru,čtyři středy v předních dveří,dva ovály za sedačkami v bocích,dva basáky ze zesikem v ozvučnici místo zadních sedaček a nakonec dva výškáče ve vydechách topení
z palubky.
Světla:Přední světla z blinkry jsou překrytý čirými kryty od fi.Ellri.Přední světla jsou osazena Bixenony z Fordu S-max a blinkry jsou zahlazeny a v nich krytky z Octavie který překrývají žárovku.Zadní světla jsou použity ze starý Tatry 148 a nebo Mates kde sloužily jako blinkry.
Karoserie:Je zcela zahlazena,zavařená otvory pro nárazníky,pro kliky zadní ofuky,srovnaný zadní čelo atd.Každý to zřejmě pozná sám:-)
Osvětlení vozu:Celkem je použito 8 neonu který vyzařují modrý světlo.Z toho čtyři pod autem a čtyři v mororovým prostoru.Vše je ovládáno pomocí dálkovýho ovládaní.
Jízdní vlastnosti:K tomu nemohu zatím moc říci jelikož jsem auto nemohl řádně otestovat:-(Mohu zatím jen usoudit že ŠkodaSoob nebude nějaká ztihačka v zatáčkach,jelikož motor je kurevsky těžky a podíl má na tom i to že veškerá váha je na zadní nápravě.Ale na druhou stranu jsem to nedělal na nějaký závodění ale pro to že mě to baví a chtěl jsem tam mít od každýho odvětví tak něco(motor,muzika,vzhled atd:-)Jinak jízdy na 400m se jedou jen rovně,tak alespoň tam si mohu zařádit.
Tak jsem si udělal radost pod stromeček a koupil jsem si dva Magnáty Destruktor 1000:-)
Časem opět něco připíši:-)
!!!!!!!!!PRODÁM ZA 55000KČ,vše kompetní.!!!!!!!!!
edit:tak r-a-k jde nakonec do DOBRÝCH rukou kde vim že se nebude huntovat,ničit,tuzingovat atd ba naopak budu na přání kupujícího dávat převodovku z porsche aby měl svatý pokoj.Prodej byl za 60000Kč + Kč za práci a cenu převodovky
Motor:Dárcem je Saab 9000,označení motoru je 2.0 Turbo 16V kod B202i.Původní výkon Saabu byl cca 180k po výměně řídicí jednotky má nyní cca 230k(Přesně budu vědet až na válcích).Motor je uchycený na svařených držacích který jsou pevně sešroubovány do kastle.Motor s prevodovkou je spojen pomocí mezikusu vlastní výroby:-)Motor byl v takovým stavu že po odstrojení jsem na něj musel koupit vše nové(Turbo,svody,pumpa vodní,vstřikovací lišta a mnoho dalšího:-(
Převodovka:Převodovka je ZATÍM seriová 5g.Do budoucna tam půjde neco lepšího co udrží ten výkon.Přítlačák je z felicie 1.6 a lamela kovokeramicka od Feroda a nedochází k žádnému prokluzu.
Podvozek:Nápravy jsou původní akorád vyztužený a samozřejmě zrepasovaný.Na zadní nápravě bylo změněno uchycení pod převodovkou,aby nevznikal efekt Aček kol.Tlumiče jsou udělaný na zakázku od Anglický firmy AVO,jsou jak výškově tak i tuhostně štelovatelný(předek 20 a zadek 22 poloh).Mezi zadními rameny pod tlumičema je štelovací tyč na čepech(použity z předku z řízení)aby se neměnila vzdálenost mezi rameny.Přední stabilizátor je o průmeru 25mm.V předním kufru je vzpěra mezi tlumiči.
Brzdy:Kotouče jsou použity z Octavie 1.8T jak př. tak zadní.Třmeny jsou ve předu ze Saabu 9000 a vzádu ze Seatu Cupry.Náboje a uchycení třmenu jsou dělaný podle mého návrhu a náboje mají rozteč 5*100.Podotýkám že to není Made in Saky!Jelikož jsem si je u něj objednal a po 4 MĚSÍCÍCH mi zdělil že se ztratily někde v zinkovně:-)Upřimně řečeno mu dodnes nevěřim!Tak mi je zhotovyl pan MISTR Braunstein z místní vesničky nedaleko ode mě.
Kola:Kola jsou značky AEZ Paron o rozměru 9*16 na obou nápravách.Časem je nechám celý vyleštit.
Pneumatiky:Vpředu jsou použity Hankook S1 evo 215/35 R16
Vzadu jsou použity Michelin PilotExalto 215/40 R16
Barva:Je žllutá s perletí,odstín od Mazdy 6.Lak je ve 3 vrstvách.
Interiér:Je v kombinaci béžovo-černý koženky.Palubka je původem z Felicie.Budiky jsou modře plazmově podsvícený.Otáčkoměr i Tachometr je plně funkční a k nim jsem přidal budíky tlaku turba,tlaku oleje,teploty oleje a teploty vody.Kvůli odhlučnění jsem všude nalepil zevnitř auta molitan o síle 1,5cm(dveře,střecha,podla ha)
Music:Radio je JVC KD-SH1000(relativně za málo peněz špičkový rádio:-)Celkem je požito 11 reproduktorů a dva zesiky,z toho jeden basák a zesik je v předním kufru,čtyři středy v předních dveří,dva ovály za sedačkami v bocích,dva basáky ze zesikem v ozvučnici místo zadních sedaček a nakonec dva výškáče ve vydechách topení
z palubky.
Světla:Přední světla z blinkry jsou překrytý čirými kryty od fi.Ellri.Přední světla jsou osazena Bixenony z Fordu S-max a blinkry jsou zahlazeny a v nich krytky z Octavie který překrývají žárovku.Zadní světla jsou použity ze starý Tatry 148 a nebo Mates kde sloužily jako blinkry.
Karoserie:Je zcela zahlazena,zavařená otvory pro nárazníky,pro kliky zadní ofuky,srovnaný zadní čelo atd.Každý to zřejmě pozná sám:-)
Osvětlení vozu:Celkem je použito 8 neonu který vyzařují modrý světlo.Z toho čtyři pod autem a čtyři v mororovým prostoru.Vše je ovládáno pomocí dálkovýho ovládaní.
Jízdní vlastnosti:K tomu nemohu zatím moc říci jelikož jsem auto nemohl řádně otestovat:-(Mohu zatím jen usoudit že ŠkodaSoob nebude nějaká ztihačka v zatáčkach,jelikož motor je kurevsky těžky a podíl má na tom i to že veškerá váha je na zadní nápravě.Ale na druhou stranu jsem to nedělal na nějaký závodění ale pro to že mě to baví a chtěl jsem tam mít od každýho odvětví tak něco(motor,muzika,vzhled atd:-)Jinak jízdy na 400m se jedou jen rovně,tak alespoň tam si mohu zařádit.
Tak jsem si udělal radost pod stromeček a koupil jsem si dva Magnáty Destruktor 1000:-)
Časem opět něco připíši:-)
!!!!!!!!!PRODÁM ZA 55000KČ,vše kompetní.!!!!!!!!!
edit:tak r-a-k jde nakonec do DOBRÝCH rukou kde vim že se nebude huntovat,ničit,tuzingovat atd ba naopak budu na přání kupujícího dávat převodovku z porsche aby měl svatý pokoj.Prodej byl za 60000Kč + Kč za práci a cenu převodovky
Zdenek/SkodaSaab - komentáře:
22:45:15
27.07.2012
27.07.2012
Qwak
dneska sem ho tam očumoval.. no a jako pěkný :) ale chudák už má nějaky ty bolístky jako třeba: bouchly přední čelo,.. zadní lem nebo vypadlej kroužek od xenonu.. a asi nejhorší jsou ty značky.. ale jinak je to kára pěkná no ale za tu cenu .. prodejce mi do hlavy hustil tohle a tamto .. ale zpraocvaní interieru a i motoru super.. škoda že sem neudělal nejaky fotky převodovky a tak .. :-/
16:55:32
26.07.2012
26.07.2012
havlik
www.tipcars.com/skoda-rap
id/20-turbo-tuning-2795111
0.html s přírážkou 44tis opět na prodej
21:36:00
19.10.2011
19.10.2011
Nwkt
-> Tunningkiller: Tipuju že vnitřní lemy 120
21:34:56
19.10.2011
19.10.2011
Tunningkiller
Cus pěkný fáro, z čeho jsou ty lemy prosímtě?
05:57:03
16.02.2011
16.02.2011
anubis
-> tuner969: viděl bych to na 915 převodovku... dávala se do 964 911 a asi ještě jiných typů...
homepage.eircom.net/~veew rx/.../915box.jpg
toto je ono... ale problém bude v ceně... to už bych radši sháněl buď renault UN-1 (dá se otočit diff) popř bych koupil audi a nechal převařit uložení diferáku aby se dal dát obráceně...
homepage.eircom.net/~veew rx/.../915box.jpg
toto je ono... ale problém bude v ceně... to už bych radši sháněl buď renault UN-1 (dá se otočit diff) popř bych koupil audi a nechal převařit uložení diferáku aby se dal dát obráceně...
02:02:40
16.02.2011
16.02.2011
Kurier Grobar
masaker, to tie kuzele na kolesach si si daval robit?
11:07:22
30.11.2010
30.11.2010
havlik
-> tuner969: tu stejne nezaplatis ať byla z jakéhokoliv modelu:D
09:16:34
30.11.2010
30.11.2010
tuner969
zdar hoši nevíte z jakýho modelu mnela být ta prevodofka PORSCHE? dik
23:27:50
28.02.2010
28.02.2010
Péďa17
Schejby 17.02.10 18:43:46 napsal: auto.bazos.cz/inzera
t/.../SKODA-RAPID-2 3l-TURBO-SAAB.php
A nejlepší je takovéto vlastní výroby :D
Tak to je smutné že je zase na prodej,jinak jenom mohu doufat že se dostane do dobrých rukou
A nejlepší je takovéto vlastní výroby :D
Tak to je smutné že je zase na prodej,jinak jenom mohu doufat že se dostane do dobrých rukou
20:13:52
20.02.2010
20.02.2010
Borin - Král tuzerů
-> Josef Ollé/JOlle: Auto podle popisu prodal a kolik to žere ve městě ti asi neřekne, protože pochybuju, že s tím po městě jezdil, když na srazy jezdil na podválu...a taky podle toho co vidím tu pomalu půl roku nebyl
13:23:51
20.02.2010
20.02.2010
Josef Ollé/JOlle
Ty jo, mít takovouto škůdku, tak o ní pečuju jak o mou přítelkyni :-) ta by pomalu nevylezla z garáže... bych měl strach, aby se nezašpinil podvozek :-)
ještě by mě zajímalo, kolit to žere ve městě, když je v tom srdce Saaba, to nebude málo ty jo...
ještě by mě zajímalo, kolit to žere ve městě, když je v tom srdce Saaba, to nebude málo ty jo...
19:54:53
17.02.2010
17.02.2010
maca
Zdenek z Lovo 08.09.09 16:14:02 napsal:
kendyšade 07.09.09 23:05:42 napsal:
nešlo by to zacvakat na třikrát?jinač bez kol a hudby by byla
cena jaká?To je snad zlej sen a za sorbitky by jsi to
nechtěl??? Prodávat to na kusy jako suvenýr nehodlám a jediný
z čeho jsem měl strach je to,aby r-a-k skončil v dobrých rukou a
existovalo jako celek
koukám bohužel dobré ruce to nejsou,když je zase na prodej
kendyšade 07.09.09 23:05:42 napsal:
nešlo by to zacvakat na třikrát?jinač bez kol a hudby by byla
cena jaká?To je snad zlej sen a za sorbitky by jsi to
nechtěl??? Prodávat to na kusy jako suvenýr nehodlám a jediný
z čeho jsem měl strach je to,aby r-a-k skončil v dobrých rukou a
existovalo jako celek
koukám bohužel dobré ruce to nejsou,když je zase na prodej
18:43:46
17.02.2010
17.02.2010
Schejby
18:00:33
17.02.2010
17.02.2010
Rider skoda
Tak pry ho novy majitel prodava zase dale a to za 90tis na Sbazaru:-(
22:38:07
10.09.2009
10.09.2009
anubis
Jinak doufám že nový majitel zůstane na virtu a bude pokračovat v tvé práci
11:51:45
10.09.2009
10.09.2009
Majkl
uz je prodanej jo? komu pak pls?
00:20:37
09.09.2009
09.09.2009
anubis
-> Zdenek z Lovo: co budeš dávat za převodovku? normál 915? z jakýho typu?
20:37:20
08.09.2009
08.09.2009
michal.tuareg
Gratulace.
19:20:43
08.09.2009
08.09.2009
havlik
-> Zdenek z Lovo: a komu si to prodal jestli to nejni tajný?.))
19:17:06
08.09.2009
08.09.2009
Qwak
máš nejaky fotky z montáze ty prevodovky? a z jakeho typu porsche to bylo? dekuju..