Zdenek z Lovo 08.09.09 16:14:02 napsal:
kendyšade 07.09.09 23:05:42 napsal:
nešlo by to zacvakat na třikrát?jinač bez kol a hudby by byla
cena jaká?To je snad zlej sen a za sorbitky by jsi to
nechtěl??? Prodávat to na kusy jako suvenýr nehodlám a jediný
z čeho jsem měl strach je to,aby r-a-k skončil v dobrých rukou a
existovalo jako celek na to je jediná metoda nech to doma v garáži a radši občas provětrej a nikomu neprodávej
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Představuji svýho žrouta času a peněz:-)
Motor:Dárcem je Saab 9000,označení motoru je 2.0 Turbo 16V kod B202i.Původní výkon Saabu byl cca 180k po výměně řídicí jednotky má nyní cca 230k(Přesně budu vědet až na válcích).Motor je uchycený na svařených držacích který jsou pevně sešroubovány do kastle.Motor s prevodovkou je spojen pomocí mezikusu vlastní výroby:-)Motor byl v takovým stavu že po odstrojení jsem na něj musel koupit vše nové(Turbo,svody,pumpa vodní,vstřikovací lišta a mnoho dalšího:-(
Převodovka:Převodovka je ZATÍM seriová 5g.Do budoucna tam půjde neco lepšího co udrží ten výkon.Přítlačák je z felicie 1.6 a lamela kovokeramicka od Feroda a nedochází k žádnému prokluzu.
Podvozek:Nápravy jsou původní akorád vyztužený a samozřejmě zrepasovaný.Na zadní nápravě bylo změněno uchycení pod převodovkou,aby nevznikal efekt Aček kol.Tlumiče jsou udělaný na zakázku od Anglický firmy AVO,jsou jak výškově tak i tuhostně štelovatelný(předek 20 a zadek 22 poloh).Mezi zadními rameny pod tlumičema je štelovací tyč na čepech(použity z předku z řízení)aby se neměnila vzdálenost mezi rameny.Přední stabilizátor je o průmeru 25mm.V předním kufru je vzpěra mezi tlumiči.
Brzdy:Kotouče jsou použity z Octavie 1.8T jak př. tak zadní.Třmeny jsou ve předu ze Saabu 9000 a vzádu ze Seatu Cupry.Náboje a uchycení třmenu jsou dělaný podle mého návrhu a náboje mají rozteč 5*100.Podotýkám že to není Made in Saky!Jelikož jsem si je u něj objednal a po 4 MĚSÍCÍCH mi zdělil že se ztratily někde v zinkovně:-)Upřimně řečeno mu dodnes nevěřim!Tak mi je zhotovyl pan MISTR Braunstein z místní vesničky nedaleko ode mě.
Kola:Kola jsou značky AEZ Paron o rozměru 9*16 na obou nápravách.Časem je nechám celý vyleštit.
Pneumatiky:Vpředu jsou použity Hankook S1 evo 215/35 R16
Vzadu jsou použity Michelin PilotExalto 215/40 R16
Barva:Je žllutá s perletí,odstín od Mazdy 6.Lak je ve 3 vrstvách.
Interiér:Je v kombinaci béžovo-černý koženky.Palubka je původem z Felicie.Budiky jsou modře plazmově podsvícený.Otáčkoměr i Tachometr je plně funkční a k nim jsem přidal budíky tlaku turba,tlaku oleje,teploty oleje a teploty vody.Kvůli odhlučnění jsem všude nalepil zevnitř auta molitan o síle 1,5cm(dveře,střecha,podla ha)
Music:Radio je JVC KD-SH1000(relativně za málo peněz špičkový rádio:-)Celkem je požito 11 reproduktorů a dva zesiky,z toho jeden basák a zesik je v předním kufru,čtyři středy v předních dveří,dva ovály za sedačkami v bocích,dva basáky ze zesikem v ozvučnici místo zadních sedaček a nakonec dva výškáče ve vydechách topení
z palubky.
Světla:Přední světla z blinkry jsou překrytý čirými kryty od fi.Ellri.Přední světla jsou osazena Bixenony z Fordu S-max a blinkry jsou zahlazeny a v nich krytky z Octavie který překrývají žárovku.Zadní světla jsou použity ze starý Tatry 148 a nebo Mates kde sloužily jako blinkry.
Karoserie:Je zcela zahlazena,zavařená otvory pro nárazníky,pro kliky zadní ofuky,srovnaný zadní čelo atd.Každý to zřejmě pozná sám:-)
Osvětlení vozu:Celkem je použito 8 neonu který vyzařují modrý světlo.Z toho čtyři pod autem a čtyři v mororovým prostoru.Vše je ovládáno pomocí dálkovýho ovládaní.
Jízdní vlastnosti:K tomu nemohu zatím moc říci jelikož jsem auto nemohl řádně otestovat:-(Mohu zatím jen usoudit že ŠkodaSoob nebude nějaká ztihačka v zatáčkach,jelikož motor je kurevsky těžky a podíl má na tom i to že veškerá váha je na zadní nápravě.Ale na druhou stranu jsem to nedělal na nějaký závodění ale pro to že mě to baví a chtěl jsem tam mít od každýho odvětví tak něco(motor,muzika,vzhled atd:-)Jinak jízdy na 400m se jedou jen rovně,tak alespoň tam si mohu zařádit.
Tak jsem si udělal radost pod stromeček a koupil jsem si dva Magnáty Destruktor 1000:-)
Časem opět něco připíši:-)
!!!!!!!!!PRODÁM ZA 55000KČ,vše kompetní.!!!!!!!!!
edit:tak r-a-k jde nakonec do DOBRÝCH rukou kde vim že se nebude huntovat,ničit,tuzingovat atd ba naopak budu na přání kupujícího dávat převodovku z porsche aby měl svatý pokoj.Prodej byl za 60000Kč + Kč za práci a cenu převodovky
Motor:Dárcem je Saab 9000,označení motoru je 2.0 Turbo 16V kod B202i.Původní výkon Saabu byl cca 180k po výměně řídicí jednotky má nyní cca 230k(Přesně budu vědet až na válcích).Motor je uchycený na svařených držacích který jsou pevně sešroubovány do kastle.Motor s prevodovkou je spojen pomocí mezikusu vlastní výroby:-)Motor byl v takovým stavu že po odstrojení jsem na něj musel koupit vše nové(Turbo,svody,pumpa vodní,vstřikovací lišta a mnoho dalšího:-(
Převodovka:Převodovka je ZATÍM seriová 5g.Do budoucna tam půjde neco lepšího co udrží ten výkon.Přítlačák je z felicie 1.6 a lamela kovokeramicka od Feroda a nedochází k žádnému prokluzu.
Podvozek:Nápravy jsou původní akorád vyztužený a samozřejmě zrepasovaný.Na zadní nápravě bylo změněno uchycení pod převodovkou,aby nevznikal efekt Aček kol.Tlumiče jsou udělaný na zakázku od Anglický firmy AVO,jsou jak výškově tak i tuhostně štelovatelný(předek 20 a zadek 22 poloh).Mezi zadními rameny pod tlumičema je štelovací tyč na čepech(použity z předku z řízení)aby se neměnila vzdálenost mezi rameny.Přední stabilizátor je o průmeru 25mm.V předním kufru je vzpěra mezi tlumiči.
Brzdy:Kotouče jsou použity z Octavie 1.8T jak př. tak zadní.Třmeny jsou ve předu ze Saabu 9000 a vzádu ze Seatu Cupry.Náboje a uchycení třmenu jsou dělaný podle mého návrhu a náboje mají rozteč 5*100.Podotýkám že to není Made in Saky!Jelikož jsem si je u něj objednal a po 4 MĚSÍCÍCH mi zdělil že se ztratily někde v zinkovně:-)Upřimně řečeno mu dodnes nevěřim!Tak mi je zhotovyl pan MISTR Braunstein z místní vesničky nedaleko ode mě.
Kola:Kola jsou značky AEZ Paron o rozměru 9*16 na obou nápravách.Časem je nechám celý vyleštit.
Pneumatiky:Vpředu jsou použity Hankook S1 evo 215/35 R16
Vzadu jsou použity Michelin PilotExalto 215/40 R16
Barva:Je žllutá s perletí,odstín od Mazdy 6.Lak je ve 3 vrstvách.
Interiér:Je v kombinaci béžovo-černý koženky.Palubka je původem z Felicie.Budiky jsou modře plazmově podsvícený.Otáčkoměr i Tachometr je plně funkční a k nim jsem přidal budíky tlaku turba,tlaku oleje,teploty oleje a teploty vody.Kvůli odhlučnění jsem všude nalepil zevnitř auta molitan o síle 1,5cm(dveře,střecha,podla ha)
Music:Radio je JVC KD-SH1000(relativně za málo peněz špičkový rádio:-)Celkem je požito 11 reproduktorů a dva zesiky,z toho jeden basák a zesik je v předním kufru,čtyři středy v předních dveří,dva ovály za sedačkami v bocích,dva basáky ze zesikem v ozvučnici místo zadních sedaček a nakonec dva výškáče ve vydechách topení
z palubky.
Světla:Přední světla z blinkry jsou překrytý čirými kryty od fi.Ellri.Přední světla jsou osazena Bixenony z Fordu S-max a blinkry jsou zahlazeny a v nich krytky z Octavie který překrývají žárovku.Zadní světla jsou použity ze starý Tatry 148 a nebo Mates kde sloužily jako blinkry.
Karoserie:Je zcela zahlazena,zavařená otvory pro nárazníky,pro kliky zadní ofuky,srovnaný zadní čelo atd.Každý to zřejmě pozná sám:-)
Osvětlení vozu:Celkem je použito 8 neonu který vyzařují modrý světlo.Z toho čtyři pod autem a čtyři v mororovým prostoru.Vše je ovládáno pomocí dálkovýho ovládaní.
Jízdní vlastnosti:K tomu nemohu zatím moc říci jelikož jsem auto nemohl řádně otestovat:-(Mohu zatím jen usoudit že ŠkodaSoob nebude nějaká ztihačka v zatáčkach,jelikož motor je kurevsky těžky a podíl má na tom i to že veškerá váha je na zadní nápravě.Ale na druhou stranu jsem to nedělal na nějaký závodění ale pro to že mě to baví a chtěl jsem tam mít od každýho odvětví tak něco(motor,muzika,vzhled atd:-)Jinak jízdy na 400m se jedou jen rovně,tak alespoň tam si mohu zařádit.
Tak jsem si udělal radost pod stromeček a koupil jsem si dva Magnáty Destruktor 1000:-)
Časem opět něco připíši:-)
!!!!!!!!!PRODÁM ZA 55000KČ,vše kompetní.!!!!!!!!!
edit:tak r-a-k jde nakonec do DOBRÝCH rukou kde vim že se nebude huntovat,ničit,tuzingovat atd ba naopak budu na přání kupujícího dávat převodovku z porsche aby měl svatý pokoj.Prodej byl za 60000Kč + Kč za práci a cenu převodovky
Zdenek/SkodaSaab - komentáře:
19:00:20
08.09.2009
08.09.2009
havlik
16:14:02
08.09.2009
08.09.2009
Zdenek z Lovo
kendyšade 07.09.09 23:05:42 napsal:
nešlo by to zacvakat na třikrát?jinač bez kol a hudby by byla
cena jaká?To je snad zlej sen a za sorbitky by jsi to nechtěl??? Prodávat to na kusy jako suvenýr nehodlám a jediný z čeho jsem měl strach je to,aby r-a-k skončil v dobrých rukou a existovalo jako celek
nešlo by to zacvakat na třikrát?jinač bez kol a hudby by byla
cena jaká?To je snad zlej sen a za sorbitky by jsi to nechtěl??? Prodávat to na kusy jako suvenýr nehodlám a jediný z čeho jsem měl strach je to,aby r-a-k skončil v dobrých rukou a existovalo jako celek
23:05:42
07.09.2009
07.09.2009
kendyšade
nešlo by to zacvakat na třikrát?jinač bez kol a hudby by byla cena jaká?
16:15:29
27.08.2009
27.08.2009
Zdenek z Lovo
Majkl 22.08.09 22:56:22 napsal:
Prodavas jo? :( neprijedes aspon na Doksy?Prodávám ale určitě neprodám jelikož to nikdo nekoupí.Možná na kukandu pojedu do Doks tak bych se stavil na kus řeči
Prodavas jo? :( neprijedes aspon na Doksy?Prodávám ale určitě neprodám jelikož to nikdo nekoupí.Možná na kukandu pojedu do Doks tak bych se stavil na kus řeči
16:14:11
27.08.2009
27.08.2009
Zdenek z Lovo
Kapřík 19.08.09 20:55:37 napsal:
→ Zdenek z Lovo: zavři to do garáže a třikrát za rok
se v tom projeď Ty prachy co za to dostaneš ti za prodej
nestojí Ale konej jak myslíš Pokud i tak budeš prodávat tak
ať se dostane do dobrých rukouto tedy za to ty prachy opravdu nestojí.
→ Zdenek z Lovo: zavři to do garáže a třikrát za rok
se v tom projeď Ty prachy co za to dostaneš ti za prodej
nestojí Ale konej jak myslíš Pokud i tak budeš prodávat tak
ať se dostane do dobrých rukouto tedy za to ty prachy opravdu nestojí.
16:12:50
27.08.2009
27.08.2009
Zdenek z Lovo
Tuner#2 19.08.09 10:59:30 napsal:
→ radekp: Tu už měl Zdeněk dávno před tím, ale
nechápu proč to prodáváš? → Zdenek z Lovo: Než aby mi to stalo v garáži tak ať si to tuní někdo jiný,mě už to nebere.
→ radekp: Tu už měl Zdeněk dávno před tím, ale
nechápu proč to prodáváš? → Zdenek z Lovo: Než aby mi to stalo v garáži tak ať si to tuní někdo jiný,mě už to nebere.
01:04:28
23.08.2009
23.08.2009
škodík - zrušená registrace
at se dostane do dobrých rukou
22:56:22
22.08.2009
22.08.2009
Majkl
Prodavas jo? :( neprijedes aspon na Doksy?
20:55:37
19.08.2009
19.08.2009
Kapřík
-> Zdenek z Lovo: zavři to do garáže a třikrát za rok se v tom projeď Ty prachy co za to dostaneš ti za prodej nestojí Ale konej jak myslíš Pokud i tak budeš prodávat tak ať se dostane do dobrých rukou
11:40:32
19.08.2009
19.08.2009
UFO13
kamarat nadherny kusok
10:59:30
19.08.2009
19.08.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> radekp: Tu už měl Zdeněk dávno před tím, ale nechápu proč to prodáváš? -> Zdenek z Lovo:
21:20:07
18.08.2009
18.08.2009
David V6
-> Zdenek z Lovo: je mi to jasný tak zatím tuningu zdar a úspěšný prodej
21:12:30
18.08.2009
18.08.2009
radekp
-> Zdenek z Lovo: A něco začíná...rodina?
21:03:14
18.08.2009
18.08.2009
Zdenek z Lovo
David V6 15.06.09 21:41:07 napsal:
→ Zdenek z Lovo: tak jak pokračuješAhoj Davide,už nepokračuji.Všechno jednou končí
→ Zdenek z Lovo: tak jak pokračuješAhoj Davide,už nepokračuji.Všechno jednou končí
21:41:07
15.06.2009
15.06.2009
David V6
-> Zdenek z Lovo: tak jak pokračuješ
15:15:15
23.04.2009
23.04.2009
Nechy
Naprosto skvostnej rapídek :)
15:18:45
30.01.2009
30.01.2009
David V6
-> TUNER: budu si to muset taky někde prohlídnout
14:43:23
30.01.2009
30.01.2009
TUNER
Nj,když je teď ta krize ... ))
Tak já už to zkouknul....ale jen vobrázky...
Tak já už to zkouknul....ale jen vobrázky...
10:18:36
30.01.2009
30.01.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: -> MATTESS: Ty wole, že zrovna Vy dva jste takový socky
10:16:29
30.01.2009
30.01.2009
MATTESS
-> TUNER: já taky