Zdenek/SkodaSaab Zdenek/SkodaSaab

komentáře | popis | fotky | Zdenek z Lovo | 08.09.09 16:19 | 187x v oblíbených
Představuji svýho žrouta času a peněz:-)



Motor:Dárcem je Saab 9000,označení motoru je 2.0 Turbo 16V kod B202i.Původní výkon Saabu byl cca 180k po výměně řídicí jednotky má nyní cca 230k(Přesně budu vědet až na válcích).Motor je uchycený na svařených držacích který jsou pevně sešroubovány do kastle.Motor s prevodovkou je spojen pomocí mezikusu vlastní výroby:-)Motor byl v takovým stavu že po odstrojení jsem na něj musel koupit vše nové(Turbo,svody,pumpa vodní,vstřikovací lišta a mnoho dalšího:-(



Převodovka:Převodovka je ZATÍM seriová 5g.Do budoucna tam půjde neco lepšího co udrží ten výkon.Přítlačák je z felicie 1.6 a lamela kovokeramicka od Feroda a nedochází k žádnému prokluzu.



Podvozek:Nápravy jsou původní akorád vyztužený a samozřejmě zrepasovaný.Na zadní nápravě bylo změněno uchycení pod převodovkou,aby nevznikal efekt Aček kol.Tlumiče jsou udělaný na zakázku od Anglický firmy AVO,jsou jak výškově tak i tuhostně štelovatelný(předek 20 a zadek 22 poloh).Mezi zadními rameny pod tlumičema je štelovací tyč na čepech(použity z předku z řízení)aby se neměnila vzdálenost mezi rameny.Přední stabilizátor je o průmeru 25mm.V předním kufru je vzpěra mezi tlumiči.



Brzdy:Kotouče jsou použity z Octavie 1.8T jak př. tak zadní.Třmeny jsou ve předu ze Saabu 9000 a vzádu ze Seatu Cupry.Náboje a uchycení třmenu jsou dělaný podle mého návrhu a náboje mají rozteč 5*100.Podotýkám že to není Made in Saky!Jelikož jsem si je u něj objednal a po 4 MĚSÍCÍCH mi zdělil že se ztratily někde v zinkovně:-)Upřimně řečeno mu dodnes nevěřim!Tak mi je zhotovyl pan MISTR Braunstein z místní vesničky nedaleko ode mě.



Kola:Kola jsou značky AEZ Paron o rozměru 9*16 na obou nápravách.Časem je nechám celý vyleštit.



Pneumatiky:Vpředu jsou použity Hankook S1 evo 215/35 R16

Vzadu jsou použity Michelin PilotExalto 215/40 R16



Barva:Je žllutá s perletí,odstín od Mazdy 6.Lak je ve 3 vrstvách.



Interiér:Je v kombinaci béžovo-černý koženky.Palubka je původem z Felicie.Budiky jsou modře plazmově podsvícený.Otáčkoměr i Tachometr je plně funkční a k nim jsem přidal budíky tlaku turba,tlaku oleje,teploty oleje a teploty vody.Kvůli odhlučnění jsem všude nalepil zevnitř auta molitan o síle 1,5cm(dveře,střecha,podla ha)



Music:Radio je JVC KD-SH1000(relativně za málo peněz špičkový rádio:-)Celkem je požito 11 reproduktorů a dva zesiky,z toho jeden basák a zesik je v předním kufru,čtyři středy v předních dveří,dva ovály za sedačkami v bocích,dva basáky ze zesikem v ozvučnici místo zadních sedaček a nakonec dva výškáče ve vydechách topení

z palubky.



Světla:Přední světla z blinkry jsou překrytý čirými kryty od fi.Ellri.Přední světla jsou osazena Bixenony z Fordu S-max a blinkry jsou zahlazeny a v nich krytky z Octavie který překrývají žárovku.Zadní světla jsou použity ze starý Tatry 148 a nebo Mates kde sloužily jako blinkry.



Karoserie:Je zcela zahlazena,zavařená otvory pro nárazníky,pro kliky zadní ofuky,srovnaný zadní čelo atd.Každý to zřejmě pozná sám:-)



Osvětlení vozu:Celkem je použito 8 neonu který vyzařují modrý světlo.Z toho čtyři pod autem a čtyři v mororovým prostoru.Vše je ovládáno pomocí dálkovýho ovládaní.



Jízdní vlastnosti:K tomu nemohu zatím moc říci jelikož jsem auto nemohl řádně otestovat:-(Mohu zatím jen usoudit že ŠkodaSoob nebude nějaká ztihačka v zatáčkach,jelikož motor je kurevsky těžky a podíl má na tom i to že veškerá váha je na zadní nápravě.Ale na druhou stranu jsem to nedělal na nějaký závodění ale pro to že mě to baví a chtěl jsem tam mít od každýho odvětví tak něco(motor,muzika,vzhled atd:-)Jinak jízdy na 400m se jedou jen rovně,tak alespoň tam si mohu zařádit.



Tak jsem si udělal radost pod stromeček a koupil jsem si dva Magnáty Destruktor 1000:-)



Časem opět něco připíši:-)







!!!!!!!!!PRODÁM ZA 55000KČ,vše kompetní.!!!!!!!!!



edit:tak r-a-k jde nakonec do DOBRÝCH rukou kde vim že se nebude huntovat,ničit,tuzingovat atd ba naopak budu na přání kupujícího dávat převodovku z porsche aby měl svatý pokoj.Prodej byl za 60000Kč + Kč za práci a cenu převodovky





Zdenek/SkodaSaab - komentáře:

21:29:16
03.09.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> gldkljsas: Mě spíš bude zajímat srovnání tebe a TUNERa. Klásek to má čistě jen na sprinty a s tím co teď tlačí, tak tam bude už mít daleko víc, ale kolik to bez brzdy budou jen dohady. Ale ten čas z Mimoně je z říše snů.
17:49:24
03.09.2007
Zdenek z Lovo
Hm,tak to je velice pěkný:-)Turbo je Turbo.Měl by tam mít asi 280 koní co jsem slyšel a ten v tom černým Erku má nitro.Tak jasný je že turbo má lepší využitelnost než nitro.Tak asi proto ho zpráskal.No nic tak budu vždy jen třetí ze třech,to není tak špatný:-))Bohužel jsem to nedělal jen pro závody tak se snima nemohu tak zrovnávat:-)
17:43:44
03.09.2007
Zdenek z Lovo
Význam tý tuby?Tu jsem tam dal proto aby kufr nebyl prázdný a i pro funčnost.Na delší vzdálenost jsou basy silnější a hlubší než z vozu:-)A převodovka zatím v poho,ale až mě bude sr...t neustálá výměna převodovek tak tam napasuji jinou která pobere ten výkon.
17:43:04
03.09.2007
pickup
Jo a s tou škodovkou co tam ma 2.2 20V turbo z audi tak nevim nevim,protoze mu to jede mooc pekne.Ted v Mimoni rosekal to cerny eRko jak tam ma Vr6 z golfu a to ma 300koni.Ale uvidis no,jinak moc krasny a doufam ze to nekdy uvidim nazivo

17:37:19
03.09.2007
pickup
moooooooooooc pekny
17:31:33
03.09.2007
Zdenek z Lovo
Zdravým chlapy,detailní foto co si přejete časem poskytnu.Jinak k tlumičům AVO:Nechal jsem si dělat podle svých požadavků jak délka tlumičů,vyhotovení tlumiče podle toho jaká váha na ně působí uchycení na nápravu,uhel sklonu v jakým pracuje atd.Prostě co si poručíte to vám udělají.I repasi tlumičů vám taky udělají.Vše jsem diskutoval přes firmu MK Racing a ty zas s Anglanama.Samozřejmě že by bylo jednoduší nechat vyrobit u české firmy HP Sporting,ale kvůli srovnatelný ceně jsem se rozhodl pro AVO.A spokojenost?Nadevše:-)Jak zpracování tak nastavení tak i funkčnost.Jinak podvozek není nějak extra upravený.Sice je zesílený a vyztužený ale to je asi tak vše.Jo vlastně taková maličkost tam je navíc:-)Mezi zadními rameny pod tlumičema je štelovací tyč na čepech řízení(použity z předku z řízení),která umožní to aby se při brutálním rozjezdu nerozjížděli nápravy a prujezdem v zatáčkách taky.A aby to fungovalo i na nerovnostech,jsem tam dal ty čepy.Prostě ten výkon a ta váha motoru dělají divy:-)
17:26:13
03.09.2007
Soda
tak to je krutýýýý 4
13:48:21
03.09.2007
Zdenek z Lovo
Správně ty světla jsou z Matesu.To jsem nečekal že na to tak rychle někdo přijde:-)1
12:57:23
03.09.2007
Vojtik
Paráda, taky by mě zajímal podvozek. Jinak ty zadní světla jsou blinkry z Matesu?
20:07:30
02.09.2007
havlik
paráda akorát mi trošku uniká vyznám tý tuby v kufru
20:06:54
02.09.2007
boda
wostrý a co převedovka jak to snáší
19:27:43
02.09.2007
milan711 - zrušená registrace
hej nadhernej rapid fakt se ti povedl hele nesvezl by si me nekdy na tuningu stim motorem???
17:01:17
02.09.2007
gabo000000 - zrušená registrace
wow9
11:05:05
02.09.2007
Yogi55
nádhera
23:36:43
01.09.2007
MerHanz
Nádherná prácička
23:19:32
01.09.2007
Vencars
vypadá to fakt moc zajímavě!! ale pěkná práce!! a co podvozek?? jak moc upravenej?6
21:45:03
01.09.2007
itchy
pekne pekne
21:15:22
01.09.2007
Pavel P@nkáč
Krasa4
20:36:30
01.09.2007
Pepčas
jo fakt goood jen víc fotek motoru a uchycení

19:33:53
01.09.2007
deathcat
Pěkný kousek, jak si spokojený s tlumičema AVO. Můžeš se podělit o nějaké dojmy.
Extreme Tyres