skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Představuji svýho žrouta času a peněz:-)
Motor:Dárcem je Saab 9000,označení motoru je 2.0 Turbo 16V kod B202i.Původní výkon Saabu byl cca 180k po výměně řídicí jednotky má nyní cca 230k(Přesně budu vědet až na válcích).Motor je uchycený na svařených držacích který jsou pevně sešroubovány do kastle.Motor s prevodovkou je spojen pomocí mezikusu vlastní výroby:-)Motor byl v takovým stavu že po odstrojení jsem na něj musel koupit vše nové(Turbo,svody,pumpa vodní,vstřikovací lišta a mnoho dalšího:-(
Převodovka:Převodovka je ZATÍM seriová 5g.Do budoucna tam půjde neco lepšího co udrží ten výkon.Přítlačák je z felicie 1.6 a lamela kovokeramicka od Feroda a nedochází k žádnému prokluzu.
Podvozek:Nápravy jsou původní akorád vyztužený a samozřejmě zrepasovaný.Na zadní nápravě bylo změněno uchycení pod převodovkou,aby nevznikal efekt Aček kol.Tlumiče jsou udělaný na zakázku od Anglický firmy AVO,jsou jak výškově tak i tuhostně štelovatelný(předek 20 a zadek 22 poloh).Mezi zadními rameny pod tlumičema je štelovací tyč na čepech(použity z předku z řízení)aby se neměnila vzdálenost mezi rameny.Přední stabilizátor je o průmeru 25mm.V předním kufru je vzpěra mezi tlumiči.
Brzdy:Kotouče jsou použity z Octavie 1.8T jak př. tak zadní.Třmeny jsou ve předu ze Saabu 9000 a vzádu ze Seatu Cupry.Náboje a uchycení třmenu jsou dělaný podle mého návrhu a náboje mají rozteč 5*100.Podotýkám že to není Made in Saky!Jelikož jsem si je u něj objednal a po 4 MĚSÍCÍCH mi zdělil že se ztratily někde v zinkovně:-)Upřimně řečeno mu dodnes nevěřim!Tak mi je zhotovyl pan MISTR Braunstein z místní vesničky nedaleko ode mě.
Kola:Kola jsou značky AEZ Paron o rozměru 9*16 na obou nápravách.Časem je nechám celý vyleštit.
Pneumatiky:Vpředu jsou použity Hankook S1 evo 215/35 R16
Vzadu jsou použity Michelin PilotExalto 215/40 R16
Barva:Je žllutá s perletí,odstín od Mazdy 6.Lak je ve 3 vrstvách.
Interiér:Je v kombinaci béžovo-černý koženky.Palubka je původem z Felicie.Budiky jsou modře plazmově podsvícený.Otáčkoměr i Tachometr je plně funkční a k nim jsem přidal budíky tlaku turba,tlaku oleje,teploty oleje a teploty vody.Kvůli odhlučnění jsem všude nalepil zevnitř auta molitan o síle 1,5cm(dveře,střecha,podla ha)
Music:Radio je JVC KD-SH1000(relativně za málo peněz špičkový rádio:-)Celkem je požito 11 reproduktorů a dva zesiky,z toho jeden basák a zesik je v předním kufru,čtyři středy v předních dveří,dva ovály za sedačkami v bocích,dva basáky ze zesikem v ozvučnici místo zadních sedaček a nakonec dva výškáče ve vydechách topení
z palubky.
Světla:Přední světla z blinkry jsou překrytý čirými kryty od fi.Ellri.Přední světla jsou osazena Bixenony z Fordu S-max a blinkry jsou zahlazeny a v nich krytky z Octavie který překrývají žárovku.Zadní světla jsou použity ze starý Tatry 148 a nebo Mates kde sloužily jako blinkry.
Karoserie:Je zcela zahlazena,zavařená otvory pro nárazníky,pro kliky zadní ofuky,srovnaný zadní čelo atd.Každý to zřejmě pozná sám:-)
Osvětlení vozu:Celkem je použito 8 neonu který vyzařují modrý světlo.Z toho čtyři pod autem a čtyři v mororovým prostoru.Vše je ovládáno pomocí dálkovýho ovládaní.
Jízdní vlastnosti:K tomu nemohu zatím moc říci jelikož jsem auto nemohl řádně otestovat:-(Mohu zatím jen usoudit že ŠkodaSoob nebude nějaká ztihačka v zatáčkach,jelikož motor je kurevsky těžky a podíl má na tom i to že veškerá váha je na zadní nápravě.Ale na druhou stranu jsem to nedělal na nějaký závodění ale pro to že mě to baví a chtěl jsem tam mít od každýho odvětví tak něco(motor,muzika,vzhled atd:-)Jinak jízdy na 400m se jedou jen rovně,tak alespoň tam si mohu zařádit.
Tak jsem si udělal radost pod stromeček a koupil jsem si dva Magnáty Destruktor 1000:-)
Časem opět něco připíši:-)
!!!!!!!!!PRODÁM ZA 55000KČ,vše kompetní.!!!!!!!!!
edit:tak r-a-k jde nakonec do DOBRÝCH rukou kde vim že se nebude huntovat,ničit,tuzingovat atd ba naopak budu na přání kupujícího dávat převodovku z porsche aby měl svatý pokoj.Prodej byl za 60000Kč + Kč za práci a cenu převodovky
Motor:Dárcem je Saab 9000,označení motoru je 2.0 Turbo 16V kod B202i.Původní výkon Saabu byl cca 180k po výměně řídicí jednotky má nyní cca 230k(Přesně budu vědet až na válcích).Motor je uchycený na svařených držacích který jsou pevně sešroubovány do kastle.Motor s prevodovkou je spojen pomocí mezikusu vlastní výroby:-)Motor byl v takovým stavu že po odstrojení jsem na něj musel koupit vše nové(Turbo,svody,pumpa vodní,vstřikovací lišta a mnoho dalšího:-(
Převodovka:Převodovka je ZATÍM seriová 5g.Do budoucna tam půjde neco lepšího co udrží ten výkon.Přítlačák je z felicie 1.6 a lamela kovokeramicka od Feroda a nedochází k žádnému prokluzu.
Podvozek:Nápravy jsou původní akorád vyztužený a samozřejmě zrepasovaný.Na zadní nápravě bylo změněno uchycení pod převodovkou,aby nevznikal efekt Aček kol.Tlumiče jsou udělaný na zakázku od Anglický firmy AVO,jsou jak výškově tak i tuhostně štelovatelný(předek 20 a zadek 22 poloh).Mezi zadními rameny pod tlumičema je štelovací tyč na čepech(použity z předku z řízení)aby se neměnila vzdálenost mezi rameny.Přední stabilizátor je o průmeru 25mm.V předním kufru je vzpěra mezi tlumiči.
Brzdy:Kotouče jsou použity z Octavie 1.8T jak př. tak zadní.Třmeny jsou ve předu ze Saabu 9000 a vzádu ze Seatu Cupry.Náboje a uchycení třmenu jsou dělaný podle mého návrhu a náboje mají rozteč 5*100.Podotýkám že to není Made in Saky!Jelikož jsem si je u něj objednal a po 4 MĚSÍCÍCH mi zdělil že se ztratily někde v zinkovně:-)Upřimně řečeno mu dodnes nevěřim!Tak mi je zhotovyl pan MISTR Braunstein z místní vesničky nedaleko ode mě.
Kola:Kola jsou značky AEZ Paron o rozměru 9*16 na obou nápravách.Časem je nechám celý vyleštit.
Pneumatiky:Vpředu jsou použity Hankook S1 evo 215/35 R16
Vzadu jsou použity Michelin PilotExalto 215/40 R16
Barva:Je žllutá s perletí,odstín od Mazdy 6.Lak je ve 3 vrstvách.
Interiér:Je v kombinaci béžovo-černý koženky.Palubka je původem z Felicie.Budiky jsou modře plazmově podsvícený.Otáčkoměr i Tachometr je plně funkční a k nim jsem přidal budíky tlaku turba,tlaku oleje,teploty oleje a teploty vody.Kvůli odhlučnění jsem všude nalepil zevnitř auta molitan o síle 1,5cm(dveře,střecha,podla ha)
Music:Radio je JVC KD-SH1000(relativně za málo peněz špičkový rádio:-)Celkem je požito 11 reproduktorů a dva zesiky,z toho jeden basák a zesik je v předním kufru,čtyři středy v předních dveří,dva ovály za sedačkami v bocích,dva basáky ze zesikem v ozvučnici místo zadních sedaček a nakonec dva výškáče ve vydechách topení
z palubky.
Světla:Přední světla z blinkry jsou překrytý čirými kryty od fi.Ellri.Přední světla jsou osazena Bixenony z Fordu S-max a blinkry jsou zahlazeny a v nich krytky z Octavie který překrývají žárovku.Zadní světla jsou použity ze starý Tatry 148 a nebo Mates kde sloužily jako blinkry.
Karoserie:Je zcela zahlazena,zavařená otvory pro nárazníky,pro kliky zadní ofuky,srovnaný zadní čelo atd.Každý to zřejmě pozná sám:-)
Osvětlení vozu:Celkem je použito 8 neonu který vyzařují modrý světlo.Z toho čtyři pod autem a čtyři v mororovým prostoru.Vše je ovládáno pomocí dálkovýho ovládaní.
Jízdní vlastnosti:K tomu nemohu zatím moc říci jelikož jsem auto nemohl řádně otestovat:-(Mohu zatím jen usoudit že ŠkodaSoob nebude nějaká ztihačka v zatáčkach,jelikož motor je kurevsky těžky a podíl má na tom i to že veškerá váha je na zadní nápravě.Ale na druhou stranu jsem to nedělal na nějaký závodění ale pro to že mě to baví a chtěl jsem tam mít od každýho odvětví tak něco(motor,muzika,vzhled atd:-)Jinak jízdy na 400m se jedou jen rovně,tak alespoň tam si mohu zařádit.
Tak jsem si udělal radost pod stromeček a koupil jsem si dva Magnáty Destruktor 1000:-)
Časem opět něco připíši:-)
!!!!!!!!!PRODÁM ZA 55000KČ,vše kompetní.!!!!!!!!!
edit:tak r-a-k jde nakonec do DOBRÝCH rukou kde vim že se nebude huntovat,ničit,tuzingovat atd ba naopak budu na přání kupujícího dávat převodovku z porsche aby měl svatý pokoj.Prodej byl za 60000Kč + Kč za práci a cenu převodovky
Zdenek/SkodaSaab - komentáře:
16:09:28
06.09.2007
06.09.2007
Vita ze Sudet
-> pickup: neházej haldy
09:44:44
06.09.2007
06.09.2007
Zdenek z Lovo
Jestli se chcete zjistit více o tlumičích AVO,tak tady máte odkaz: www.mk-racing.cz/main-aut
o2.php?location=a...
09:42:48
06.09.2007
06.09.2007
Zdenek z Lovo
Jj,zadařilo se.Díky
07:46:28
06.09.2007
06.09.2007
deathcat
-> gldkljsas: Podvozek je fakt nádherný
20:04:00
05.09.2007
05.09.2007
Zdenek z Lovo
Ani ne,za to co vsechno je u nich možno .Stejně vycházeli HP Sporting ale raději jsem věřil Anglanům
17:33:15
05.09.2007
05.09.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> gldkljsas: To není tak hrozný... díky.
17:31:15
05.09.2007
05.09.2007
Zdenek z Lovo
Aha,už jsem myslel že jsem jen takový blazen jen já že do škůdky rvu tolik peněz .Ty tlumiče vyšli kolem 23000 Kč i s dopravou.
16:18:37
05.09.2007
05.09.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> gldkljsas: Já jsem myslel ty tlumiče. V autě jsem bez 50tkč za stejno a let snad ještě víc
16:16:55
05.09.2007
05.09.2007
Zdenek z Lovo
Jj koukal jsem taky na to a stejnak ani lépe to nejde vymysled.Ale jinak díky.Jinak se ani neptej na kolik mě to vyšlo.Věř nebo nevěř tak něco přes 300 000Kč a 3,5 roku práce
15:29:58
05.09.2007
05.09.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> gldkljsas: Když to teď nese celou váhu auta, tak by to chtělo něco jako tohle: skoda-virt.cz/cz/.../1195
9
nebo skoda-virt.cz/cz/.../4114 6
ale jinak to vypadá na dobrou práci. Na kolik to přesně vyšlo?
nebo skoda-virt.cz/cz/.../4114 6
ale jinak to vypadá na dobrou práci. Na kolik to přesně vyšlo?
15:19:45
05.09.2007
05.09.2007
Zdenek z Lovo
Zatím ještě ne
15:04:06
05.09.2007
05.09.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> gldkljsas: Tak ten podvozek vypadá luxusně. Koukám stavitelný i předek - to máš spodní rameno nějak přeplátovaný, aby to ten tlumič udrželo?
14:58:26
05.09.2007
05.09.2007
Zdenek z Lovo
Tak přibilo pár fotek
11:39:35
04.09.2007
04.09.2007
Zdenek z Lovo
Tak to je pěknýKoukám že Vr6 jsou už dávno za zenitem i ta hodně dlouho ohlašovaná Corsa Bi-moto Jj,dáme si s Tunerem souboj,snad mi neuletí převodovka
11:04:28
04.09.2007
04.09.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> gldkljsas: www.t-base.cz/vysledky/mi
mon07b.pdf
Měl 12,357 sekundy což je úplně někde jinde než jezdí Víťa nebo TUNER a myslím že i Ty, ale on to má čistě jen na sprinty, takže se to nedá srovnávat Jak říkám, že zajímá souboj Tebe a TUNERa.
Měl 12,357 sekundy což je úplně někde jinde než jezdí Víťa nebo TUNER a myslím že i Ty, ale on to má čistě jen na sprinty, takže se to nedá srovnávat Jak říkám, že zajímá souboj Tebe a TUNERa.
07:25:55
04.09.2007
04.09.2007
Zdenek z Lovo
Tuner#2 03.09.07 21:29:16 napsal: -> gldkljsas: Mě spíš bude zajímat srovnání tebe a TUNERa. Klásek to má čistě jen na sprinty a s tím co teď tlačí, tak tam bude už mít daleko víc, ale kolik to bez brzdy budou jen dohady. Ale ten čas z Mimoně je z říše snů.Kolik měl čas na Mimoni:-)Jinak s tunerem si píši už nějakou dobu a i jsem mu nabízel souboj,ale co si pamatuji tak se mu moc do toho nechtělo:-)Asi chapu proč.
07:21:35
04.09.2007
04.09.2007
Zdenek z Lovo
Wrcteam 03.09.07 23:33:58 napsal: -> gldkljsas: na kolik vysli ty tlumice cenove jestli to nejni nejak moc tajny a nejaky detailnejsi fotky by byli mozny?:)JJ,jestli myslíš fotky těch tlumičů tak ty mam,dam je sem zítra.Jinak cena není tajna:-)23000 za všechno.
23:33:58
03.09.2007
03.09.2007
Wrcteam - zrušená registrace
-> gldkljsas: na kolik vysli ty tlumice cenove jestli to nejni nejak moc tajny a nejaky detailnejsi fotky by byli mozny?:)