MOTOR :
original 742.136, ( piesty 135kove :( )
komplet generalka
vacka 265/265 6.6mm,
komplet upravena hlava FAVO , KP 10.3:1
upravene sanie 26mm
karburator S105 - dif 22/25mm, nutene otvaranie druhej komory, pretryskovany
vyfuk 4-2-1 , stredny , koncovy priechodny tlmic + racing tlmic
teraz odmerany motor fabia - 93 PS /140 Nm
MOTOR cislo 2:
Fabia 1.4 (75,5x78) - KP 8:1
vacka 265/265 na velkom ulozeni
piesty Fabia frezovane, upravene ojnice,capy
hlava Fabia - upravne vsetko
odlahceny zotrvak, lamela S120 , pritlacny tanier Fel 1.6
olejova vana s vymenikom tepla
vyfukove potrubie Fabia + custom priruba T2/T3
turboduchadlo IHI vl7, vodou chladene
vyfukova cast s tlmicom a Lambda sondou
sacie potrubie R5 GTT prevarene na hlavu
karburator Solex 32 DIS, regulator tlaku paliva, el. pumpa GTT
intercooler Galloper 2.5 TDi - celohlinnikovy
zapalovanie IMF, TCI 6.1 - zatial bez
odmeraný výkon
122 PS (5200-5500rpm)
231 Nm (2635rpm)
200 Nm k dispozícii medzi 2000-4000 rpm
PODVOZOK :
tvrdsie tlmice, tvrdsie nizsie struny, tvrde ulozenie
nove drziaky predneho stabilizatora, tvrde ulozenie origo stabilizatora
predna naprava po GN (generalne natretie) alkytonom :)) , 4p po GO
zadna po GO, vystuzena, tlmice KYB
PREVODOVKA :
pretesnena 5 rychlostna sucha, synchro OK
INTERIER :
volant, paka, upravene budiky, predne sedacky Honda Civic, uz aj 4 bod. pas na racing ucely
VIDEJKA ZO SPRINTOV
Skoda Rapid 1/4 mile sprint
NEW !!! .....jedno zabudnute video z leta 2007....
Gemini / RapiT 136 - komentáře:
-> Gemini: NJ to jsem si přesně myslel

Chtělo by to nějaký mechanicky ovládaný VTEC. Na srazy se doplazit s 260°a pak to přenastavit na 290° a hurá na sprinty

-> Tuner#2: tak to ta 265ka je lepsia, ked ides vela km.......to uz na 2000 kucka a neda stym ist dobre po meste, musis mat min 2500-3000 ot
-> Gemini: Já na to koukám právě na ty průběhy, nejde ani tak o čísla, ale "vadí" mě, že výkon už je posunutý o dost výš. Uvažuju, že bych šel s vačkou dál, ale tohle mě odrazuje. Je to logické, to vím, ale najedu poměrně dost km a motor chci aby co nejdél vydržel.
-> Tuner#2: dik.....ten motor co som brzdil bol uplne iny ako je pisana tedajsia konfiguracia a bol velmi zle postavany, napriek tomu isiel velmi dobre.......bola tam vacka 278/270 od chovanca......velmi maly KP cca 10:1 - tak som stratil vyznamnu cast krutaku, karburatory dellorto neboli nijako naladene a maju velky difuzor, cize dalsie minus....a vyfuk som uz dost okomentoval......nebol vobec vhodny na to co mi Jiri H nasluboval.......krutak bol nizky ale v pomerne sirokom rozsahu
-> Gemini: Gratulace.
Mám dotaz, ten graf z brzdy je na konfiguraci motoru co píšeš? Tady máš vačku 262/265 a přitom všude chválíš a píšeš, že máš 278/265? Díval jsem se na výkon a je vůči mě posunutý už zase výš (což je logické, pokud tam máš tu 278čku) A ta vačka je předpokládám od Chovance?
2 miesto na zavodoch dovrchu
nove videjko zo sprintov.....
-> Yogi55: ano to je ta smerovka od teba :)) chcem original stav
-> Gemini: Vtiaj. To je ta moja smerovka? Vypada to pekne, ale preco si espravil blatniky ako boli predtym?
Gemini: Tak gemco kukam ze rapide uz neni ani trosku vidiet ze dostala facku na Babe. Pekna robota,aj ked trosku mi tam chyba ta zmracena kapota,ale ja viem ty si setris sily na inaksie zihadlo

uz je cely novy predok v plnici, v sobotu bude mozno aj v laku
nabuduci tyzden uz robime aj rapidu
-> Gemini: nj, niekedy nás okolnosti donútia robiť niečo, čo sa nám ešte nechcelo, skôr, ako by sa nám začalo chcieť :) tiež to tak už u mňa par krát s autom bolo...

-> favo110lrs: menim cely predok, blatniky aj celo boli uz riadne dotlcene a hrdzave, tak som to aj planoval robit, len som nevedel ze to bude uz teraz

pěkne si ho upravil:)troska tmelu a bude jako novej.)
-> Gemini: pekny auticko :-)
-> pistaa: tak tak, niektore komponenty tam vydrzali iba tyzden......no vies, musel som velku hmotnost a maly vykon nejako kompenzovat, tak som pridaval viac ako sa na trening patri
-> Yogi55: uz je i pokrstena... ako som pocul..
-> Yogi55: a dufam ze neodpadne

-> Gemini: pekne ti tam tá náprava padne
