-> Honza120L: kocour se má skvěle
A marně doufám, že se rapida někdo ujme..
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Na čem se teď pracuje:
PRODÁNO - doufám, že bude dobře sloužit a že je v dobrých rukou.
28.6.2010 - zamáčknuta slza po prodeji
Trošku povídání :o) Tohle je moje druhá škodověnka a celkově také moje druhý autíčko. Původní oranžová 105L Jůlinka změnila majitele, protože byla ve stavu, kdy by ji bylo opravdu nákladný dát do dobrýho stavu, proto jsem zvolil prodej a koupi něčeho zachovalejšího, novějšího. Nějak jsem tomuto rapidovi neodolal, vzhledem k typu i stáří a stavu karoserie :o) Po pár překonaných prvotních problémech, ať už se stavem, tka s přepisem, jsem se dostal do stavu, kdy řeším věci, který chci já :o) Snažím se dělat důležitý věci dřív, než dojde na nějaký blbinky..ale samozřejmě všechno závisí na penězích, však to znáte.. S autíčkem jsem spokojený, je to můj mazlík, moc se mi líbí.. a prosět takový ty klasický řeči každýho škodovkáře :o))
A teď fakta:
jméno: zatím nepokřtěn :-( prostě to je mazel :-))
typ: Škoda Rapid 136
rok a místo narození: 1989, modelový rok 1990 (L)
AZNP expedice vozů, závod KVASINY
Stav: 2. majitel, najeto cca 70tkm
Barva: 1046 sněhobílá
Tachometrová max. rychlost: 150Km/hod
Průmerná spotřeba:cca 8l/100km
STK: 11/11
Zakoupeno: 21.5.2007
Původní zápory: unikající chladící kapalina, nefční zadní levá mlhovka, zatuhlý přední brzdy, horší kuláky, k.o. baterka, zatékající kufr
Původní klady: nová brzdová kapalina, nový olej, originální stav (až na hlavu motoru a plechovou olejovou vanu)
Původní cena: 9 000 CZK
MNOU POUŽÍVANÉ NÁPLNĚ
- Krmení: Natural95 by Shell
- Olej: Mogul 15W/40
- Převodový olej: PP90
- Fridex: G48
VÝSLEDEK PRACÍ
Motor, převodovka, elektrika
- série a dlouho bude
- vyměněná hlava
- olej Mogul GX Pro 15W-40
- zánovní startér z felicie, předělanej do škodovky
- (téměř) novej chladič a většina trubek, spínač chladiče v pilotní kabině
- ETZ, zánovní rozdělovač, překolíkovanej
- zánovní vejfuck
- výměny: svíčky - 70tkm, 89tkm
olej - 70tkm, dále průběžně papáme a doléváme
olejový filtr - 70tkm
kabely - 89tkm
vzduchový filtr - 91tkm
- 2,5mm2 kabel baterka - 1 pojistka
- druhá pojistková skříňka v kufru
- spínač kontrolky ruční brzdy
- výměna karburátoru lepší stav - se starým jsme neprošli emisema
Plány:
- nové rozvody
- nasadit hliníkovou olejovou vanu (díky Noufe!)
- sundat výfuk, minimálně natřít, nasadit :o)
- 16mm2 kabel baterka plus - startér, baterka minus - šroub startéru a převodovky
- časem kompletní GO motoru, upravená hlava, otřejší vačka, vše profi provedení..
Exteriér
Bohužel lak není dokonalej a už se projevuje stáří..
- nový přední blatníky
- pár míst na podlaze ošetřených Penetrátorem (Rust Oleum) a Body950
- přídavný přední mlhovky a dálky :oP
- vyvařený zadní lemy a zadní části prahu
- oba boky auta v novým laku, krom předních blatníků (ty už sou nový) a dveří (ty pudou taky)
- lak na dveřích, střeše a přední kapotě rozleštěn želvičkou a pomohlo to :-)
- nové zadní mlhovky, bohužel neorigo, ale taky svítí suprově :-)
Plány:
- ošetřit spodek autíka..
- nové přední a zadní čelo
- časem snad nový lak - už jen čela, kapoty a střecha :-)
Interiér
- tygří černobílý potahy
- vybroušená a natřená podlaha (předek i zadek) - odrezovač, 2x penetrátor Rust Oleum, navrch 2x Komaprim 3v1, odtokový díry zatmelený skelňákem, zedpod Body950
- centrál s alarmem
- střešní okýnko nezatéká :o)
- malý repráčky MTC, žádnej zázrak, ale hrajeme :o)
- nový kolečko náhonu v otáčkoměru, funkční počítadlo km :-))
- zkrácená šaltr páka o cca 6 cm
- roletky na zadním okně
- středovej panel vlastní výroby - myslím, že se celkem povedl :-)
- rádio Pioneer DEH-4000ub (díky za rady Tunerovi#2 a Kapříkovi Fasterovi)
- přední okna v elektrice (motorky Alfa33, ovladače uni mezi sedačkama)
Plány:
- komponentní repra Helix Dark Blue 62.1 16,5 cm dopředu
- vytlumit dveře a asi i zadní část kokpitu
- koberečky na dveře a zadní plato
- možná hliníkový koberce na podlahu
- doladit úplné dovírání oken
Podvozek
- série
- nový kulový a svislý čepy
- letní papučky Nokian NRe 175/70/R13
- zimní papučky Nokian W 175/70/R13
- pneu plněný plynem
Plány:
- nový brzdy
- Sakyho pružiny dopředu i dozadu - nakoupeno, montovat se budou na repas nápravách
- repas obou náprav, hlavně zadní!!!!!!!!!!!
- plastový podběhy
Co, jak, proč, s kým, za kolik a výsledek :o))
5/07
kompletní vnější i vnitřní očista :o) současně jsem zjistil, že je skrz blatník dííírka do kufru - dočasný zatmelení.
6/07
na začátek měsíce domluvena preventivní prohlídka v servise.
- z podezření na podfukující těsnění hlavy se vyklubala špatná hlava - výměna hlavy, včetně veškerého těsnění.
- současně výměna oleje, filtru
- rozhýbaný přední brzdy, seřízení brzd
(2.700 Kč)
- koupě nové baterky
- prasklá hadice chlazení, výměna (já chci rampu nebo kanál :-( )
- zabudovanej 1kg hasící prcek :o)
(1.700 Kč)
- namontovaný moje rádio
- dočasně opravený stahování oken, utěsnění dvěří fólií
- přepsáno na sebe juchůůůůůů
7/07
- opravena zadní mlhovka - záludná žárovička :o)
8/07
- opět tlakovalo do vody - srovnána a přetlakována hlava (0,3mm), nasazení, seřízení ventilů
- současně nový termostat Wahler
- 80st C, nové svíčky Brisk D15YC
(900 Kč; měněno při cca 70 500 km)
- samostatný spínač větráku chladiče
- vnitřní podlaha (předek) - očištěna, 2x základ (Penetrátor Rust-Oleum)
9/07
- pokus o repas karburátoru - výměna těsnění, gumových dílů, vyčištění atd - velký díky Pavlovi P. za ochotu poradit ;o)
(cca 300 Kč)
10/07
- výměna předních blatníků vč. laku, vyvaření, co bylo potřeba
(cca 7.200 Kč)
11/07
- předání do servisu na přípravu na STK a Emise - výměna kulových a svislých čepů, geometrie, seřízen předstih rozdělovače, seřízen karburátor
(2.700 Kč, 700 Kč stk + e)
1/08
- nový letní papučky Nokian NRe 175/70/R13, takže jezdíme minimálně a velice opatrně :o)
- utěsněny trojúhelníkový okna - už mi v autě píská jen střešní okno :oD
(3.600 Kč)
2/08
- někde se stala chyba a předstih se nastavuje sám.. takže seřízen předstih, v rámci mezí, žádnej zázrak :o(
- namotován centrál, vrtat díry bylo šílený, už jen je zatřít barvou a hotovo 8o)
(centrál + alarm cca 1.400 Kč)
- zakoupen, očištěn a nabarven zánovní feldí startér..konečně, thx Frantovi Boháčkovi :o)
3/08
flákání :-/
4/08
- namontovaný ETZ - konečně!!! Snad už bude s ele klid.. díky Feldovi1,6
(300 Kč)
- domontovanej alarm, jarní koupel, zkrácená šaltrpáka..
5/08
- namontovaná roletka na zadním okně - tam je teda ku*evskej přístup :-)
- přední podlaha ve finální barvě
- projetej kousek dálnice Bohumín - Bílovec, vč. visutýho mostu a Klimkovickýho tunelu, max. rychlost 150Km/hod, cca 4k ot/min - spokojenost!! :o)
- zadní podlaha ve finální barvě.. a teď se tejden nebude jezdit, takže barva bude schnout a pořádně tvrdnout :-P >>>KONEČNĚ :O))
6/08
- namontěný přední dálky a mlhovky
- zapojenej spínač kontrolky ruční brzdy
- vyčištěná přístrojovka, tjůnink alobalem pro lepší svítivost a výměna většiny žároviček (fakt to pomáhá!)
- opravený blatníky..čekal jsem rozhodně víc, ale už to nepraská..
7/08
-jen tak na rychlo jsem si udělal středovej panel.. chce to ještě došperkovat, ale jinak spokojenost :-)
- úspěšně jsme dojeli na Hrocháč a z5 :-)
8/08
- vyvařený a zakitovaný zadní lemy vč zadní části prahu - zalakovány oba boky auta kromě dvěří a předních blatníků
(6000 Kč)
- vystříkány dutiny, teda spíš vylity rezistinem, naředěným technickým benzínem - velký dík Klubkovi za pomoc a obratný shánění pistole :o))
(500Kč)
9/08
- vyměněny svíčky
- byli jsme nabouráni na pravej zadek, karoserie opravena, zavařena. Trošku hnutej nosník, geometrie a ostatní v pořádku, takže žádnej problém. S kvalitou provedení jsem spokojenej, mohu vřele doporučit - super domluva, zkušenosti, prostě pohoda.
10/08
- sehnány náhradní nápravy, rozebírají se - co pude koupit nový, bude nový. Písek, komaxit, alkyton
(2000 kč)
- koupeno 5 ks ementálů, dva kopnutý, opraví se. pude na ně komaxit a nějaký pěkný barvy a leštění..jen vymyslet co.
- zadní čelo v super stavu
(600 kč)
11/08
- původní rádijko odmítalo spolupracovat, tak jsem si koupil nový - Pioneer DEH-4000ub, velice pěkná hračka. Pokračovat se bude komponentním reprem Helix Dark Blue 62.1 dopředu.
(3190 kč)
- vymeněný vzduchový filtr (najeto cca 91 000)
(60 Kč)
- očištěný motor, dotáhnuty hadice chlazení
- vypuštěny 4l vody, dolity 4l Fridexu G48
- koupeny stahovačky na okna z Alfy33, spínače, náký káblíky
(cca 1000 Kč)
1/09
- dorazily Sakyho pružiny
(3600 Kč)
4/09
- sehnány šikmé ramena v super stavu
4/09
- pozimní očista
- domontována elektrika na obě okna, předělány ovladače mezi sedačky
- kontrola podlahy uvnitř i zespod
- několikrát přetěsněna palivová pumpa.. a stejně pod ní teče olej :-/
5-10/09
kvůli neodstatku času se na rapidu nepohnula ani kapka oleje :-(
11/09
- předání do servisu na přípravu na STK a Emise
- nové brzdové destičky
- uvolněna přední brzda (ztuhlý pístek), seřízena ruční brzda
- nový zadní mlhovky (neorigo)
- výměna karbecu za karbec v lepším stavu (díky Pavlovi P.) - se starým jsme neprošli emisema.
(cca 1500 Kč STK, Em.)
28/06/2010
- prodáno
Thanks:
Za všeobecný rady, trpělivost, online help a neposlání do háje :-) - Pavel.P (univezrzální on-line rádce:-D ) , DAVID, Gryzly, Pedros, Slynty, Kapřik Faster, Klubko_, Bobesh (ach ta elektrika) atd :-)
A samozřejmě spoustě ostatních lidí tady z Virtu - nebýt Virtu, asi byl bych úplně normální a zdravej :-D
PRODÁNO - doufám, že bude dobře sloužit a že je v dobrých rukou.
28.6.2010 - zamáčknuta slza po prodeji
Trošku povídání :o) Tohle je moje druhá škodověnka a celkově také moje druhý autíčko. Původní oranžová 105L Jůlinka změnila majitele, protože byla ve stavu, kdy by ji bylo opravdu nákladný dát do dobrýho stavu, proto jsem zvolil prodej a koupi něčeho zachovalejšího, novějšího. Nějak jsem tomuto rapidovi neodolal, vzhledem k typu i stáří a stavu karoserie :o) Po pár překonaných prvotních problémech, ať už se stavem, tka s přepisem, jsem se dostal do stavu, kdy řeším věci, který chci já :o) Snažím se dělat důležitý věci dřív, než dojde na nějaký blbinky..ale samozřejmě všechno závisí na penězích, však to znáte.. S autíčkem jsem spokojený, je to můj mazlík, moc se mi líbí.. a prosět takový ty klasický řeči každýho škodovkáře :o))
A teď fakta:
jméno: zatím nepokřtěn :-( prostě to je mazel :-))
typ: Škoda Rapid 136
rok a místo narození: 1989, modelový rok 1990 (L)
AZNP expedice vozů, závod KVASINY
Stav: 2. majitel, najeto cca 70tkm
Barva: 1046 sněhobílá
Tachometrová max. rychlost: 150Km/hod
Průmerná spotřeba:cca 8l/100km
STK: 11/11
Zakoupeno: 21.5.2007
Původní zápory: unikající chladící kapalina, nefční zadní levá mlhovka, zatuhlý přední brzdy, horší kuláky, k.o. baterka, zatékající kufr
Původní klady: nová brzdová kapalina, nový olej, originální stav (až na hlavu motoru a plechovou olejovou vanu)
Původní cena: 9 000 CZK
MNOU POUŽÍVANÉ NÁPLNĚ
- Krmení: Natural95 by Shell
- Olej: Mogul 15W/40
- Převodový olej: PP90
- Fridex: G48
VÝSLEDEK PRACÍ
Motor, převodovka, elektrika
- série a dlouho bude
- vyměněná hlava
- olej Mogul GX Pro 15W-40
- zánovní startér z felicie, předělanej do škodovky
- (téměř) novej chladič a většina trubek, spínač chladiče v pilotní kabině
- ETZ, zánovní rozdělovač, překolíkovanej
- zánovní vejfuck
- výměny: svíčky - 70tkm, 89tkm
olej - 70tkm, dále průběžně papáme a doléváme
olejový filtr - 70tkm
kabely - 89tkm
vzduchový filtr - 91tkm
- 2,5mm2 kabel baterka - 1 pojistka
- druhá pojistková skříňka v kufru
- spínač kontrolky ruční brzdy
- výměna karburátoru lepší stav - se starým jsme neprošli emisema
Plány:
- nové rozvody
- nasadit hliníkovou olejovou vanu (díky Noufe!)
- sundat výfuk, minimálně natřít, nasadit :o)
- 16mm2 kabel baterka plus - startér, baterka minus - šroub startéru a převodovky
- časem kompletní GO motoru, upravená hlava, otřejší vačka, vše profi provedení..
Exteriér
Bohužel lak není dokonalej a už se projevuje stáří..
- nový přední blatníky
- pár míst na podlaze ošetřených Penetrátorem (Rust Oleum) a Body950
- přídavný přední mlhovky a dálky :oP
- vyvařený zadní lemy a zadní části prahu
- oba boky auta v novým laku, krom předních blatníků (ty už sou nový) a dveří (ty pudou taky)
- lak na dveřích, střeše a přední kapotě rozleštěn želvičkou a pomohlo to :-)
- nové zadní mlhovky, bohužel neorigo, ale taky svítí suprově :-)
Plány:
- ošetřit spodek autíka..
- nové přední a zadní čelo
- časem snad nový lak - už jen čela, kapoty a střecha :-)
Interiér
- tygří černobílý potahy
- vybroušená a natřená podlaha (předek i zadek) - odrezovač, 2x penetrátor Rust Oleum, navrch 2x Komaprim 3v1, odtokový díry zatmelený skelňákem, zedpod Body950
- centrál s alarmem
- střešní okýnko nezatéká :o)
- malý repráčky MTC, žádnej zázrak, ale hrajeme :o)
- nový kolečko náhonu v otáčkoměru, funkční počítadlo km :-))
- zkrácená šaltr páka o cca 6 cm
- roletky na zadním okně
- středovej panel vlastní výroby - myslím, že se celkem povedl :-)
- rádio Pioneer DEH-4000ub (díky za rady Tunerovi#2 a Kapříkovi Fasterovi)
- přední okna v elektrice (motorky Alfa33, ovladače uni mezi sedačkama)
Plány:
- komponentní repra Helix Dark Blue 62.1 16,5 cm dopředu
- vytlumit dveře a asi i zadní část kokpitu
- koberečky na dveře a zadní plato
- možná hliníkový koberce na podlahu
- doladit úplné dovírání oken
Podvozek
- série
- nový kulový a svislý čepy
- letní papučky Nokian NRe 175/70/R13
- zimní papučky Nokian W 175/70/R13
- pneu plněný plynem
Plány:
- nový brzdy
- Sakyho pružiny dopředu i dozadu - nakoupeno, montovat se budou na repas nápravách
- repas obou náprav, hlavně zadní!!!!!!!!!!!
- plastový podběhy
Co, jak, proč, s kým, za kolik a výsledek :o))
5/07
kompletní vnější i vnitřní očista :o) současně jsem zjistil, že je skrz blatník dííírka do kufru - dočasný zatmelení.
6/07
na začátek měsíce domluvena preventivní prohlídka v servise.
- z podezření na podfukující těsnění hlavy se vyklubala špatná hlava - výměna hlavy, včetně veškerého těsnění.
- současně výměna oleje, filtru
- rozhýbaný přední brzdy, seřízení brzd
(2.700 Kč)
- koupě nové baterky
- prasklá hadice chlazení, výměna (já chci rampu nebo kanál :-( )
- zabudovanej 1kg hasící prcek :o)
(1.700 Kč)
- namontovaný moje rádio
- dočasně opravený stahování oken, utěsnění dvěří fólií
- přepsáno na sebe juchůůůůůů
7/07
- opravena zadní mlhovka - záludná žárovička :o)
8/07
- opět tlakovalo do vody - srovnána a přetlakována hlava (0,3mm), nasazení, seřízení ventilů
- současně nový termostat Wahler
- 80st C, nové svíčky Brisk D15YC
(900 Kč; měněno při cca 70 500 km)
- samostatný spínač větráku chladiče
- vnitřní podlaha (předek) - očištěna, 2x základ (Penetrátor Rust-Oleum)
9/07
- pokus o repas karburátoru - výměna těsnění, gumových dílů, vyčištění atd - velký díky Pavlovi P. za ochotu poradit ;o)
(cca 300 Kč)
10/07
- výměna předních blatníků vč. laku, vyvaření, co bylo potřeba
(cca 7.200 Kč)
11/07
- předání do servisu na přípravu na STK a Emise - výměna kulových a svislých čepů, geometrie, seřízen předstih rozdělovače, seřízen karburátor
(2.700 Kč, 700 Kč stk + e)
1/08
- nový letní papučky Nokian NRe 175/70/R13, takže jezdíme minimálně a velice opatrně :o)
- utěsněny trojúhelníkový okna - už mi v autě píská jen střešní okno :oD
(3.600 Kč)
2/08
- někde se stala chyba a předstih se nastavuje sám.. takže seřízen předstih, v rámci mezí, žádnej zázrak :o(
- namotován centrál, vrtat díry bylo šílený, už jen je zatřít barvou a hotovo 8o)
(centrál + alarm cca 1.400 Kč)
- zakoupen, očištěn a nabarven zánovní feldí startér..konečně, thx Frantovi Boháčkovi :o)
3/08
flákání :-/
4/08
- namontovaný ETZ - konečně!!! Snad už bude s ele klid.. díky Feldovi1,6
(300 Kč)
- domontovanej alarm, jarní koupel, zkrácená šaltrpáka..
5/08
- namontovaná roletka na zadním okně - tam je teda ku*evskej přístup :-)
- přední podlaha ve finální barvě
- projetej kousek dálnice Bohumín - Bílovec, vč. visutýho mostu a Klimkovickýho tunelu, max. rychlost 150Km/hod, cca 4k ot/min - spokojenost!! :o)
- zadní podlaha ve finální barvě.. a teď se tejden nebude jezdit, takže barva bude schnout a pořádně tvrdnout :-P >>>KONEČNĚ :O))
6/08
- namontěný přední dálky a mlhovky
- zapojenej spínač kontrolky ruční brzdy
- vyčištěná přístrojovka, tjůnink alobalem pro lepší svítivost a výměna většiny žároviček (fakt to pomáhá!)
- opravený blatníky..čekal jsem rozhodně víc, ale už to nepraská..
7/08
-jen tak na rychlo jsem si udělal středovej panel.. chce to ještě došperkovat, ale jinak spokojenost :-)
- úspěšně jsme dojeli na Hrocháč a z5 :-)
8/08
- vyvařený a zakitovaný zadní lemy vč zadní části prahu - zalakovány oba boky auta kromě dvěří a předních blatníků
(6000 Kč)
- vystříkány dutiny, teda spíš vylity rezistinem, naředěným technickým benzínem - velký dík Klubkovi za pomoc a obratný shánění pistole :o))
(500Kč)
9/08
- vyměněny svíčky
- byli jsme nabouráni na pravej zadek, karoserie opravena, zavařena. Trošku hnutej nosník, geometrie a ostatní v pořádku, takže žádnej problém. S kvalitou provedení jsem spokojenej, mohu vřele doporučit - super domluva, zkušenosti, prostě pohoda.
10/08
- sehnány náhradní nápravy, rozebírají se - co pude koupit nový, bude nový. Písek, komaxit, alkyton
(2000 kč)
- koupeno 5 ks ementálů, dva kopnutý, opraví se. pude na ně komaxit a nějaký pěkný barvy a leštění..jen vymyslet co.
- zadní čelo v super stavu
(600 kč)
11/08
- původní rádijko odmítalo spolupracovat, tak jsem si koupil nový - Pioneer DEH-4000ub, velice pěkná hračka. Pokračovat se bude komponentním reprem Helix Dark Blue 62.1 dopředu.
(3190 kč)
- vymeněný vzduchový filtr (najeto cca 91 000)
(60 Kč)
- očištěný motor, dotáhnuty hadice chlazení
- vypuštěny 4l vody, dolity 4l Fridexu G48
- koupeny stahovačky na okna z Alfy33, spínače, náký káblíky
(cca 1000 Kč)
1/09
- dorazily Sakyho pružiny
(3600 Kč)
4/09
- sehnány šikmé ramena v super stavu
4/09
- pozimní očista
- domontována elektrika na obě okna, předělány ovladače mezi sedačky
- kontrola podlahy uvnitř i zespod
- několikrát přetěsněna palivová pumpa.. a stejně pod ní teče olej :-/
5-10/09
kvůli neodstatku času se na rapidu nepohnula ani kapka oleje :-(
11/09
- předání do servisu na přípravu na STK a Emise
- nové brzdové destičky
- uvolněna přední brzda (ztuhlý pístek), seřízena ruční brzda
- nový zadní mlhovky (neorigo)
- výměna karbecu za karbec v lepším stavu (díky Pavlovi P.) - se starým jsme neprošli emisema.
(cca 1500 Kč STK, Em.)
28/06/2010
- prodáno
Thanks:
Za všeobecný rady, trpělivost, online help a neposlání do háje :-) - Pavel.P (univezrzální on-line rádce:-D ) , DAVID, Gryzly, Pedros, Slynty, Kapřik Faster, Klubko_, Bobesh (ach ta elektrika) atd :-)
A samozřejmě spoustě ostatních lidí tady z Virtu - nebýt Virtu, asi byl bych úplně normální a zdravej :-D
Reeaper / Rapid 136 - prodáno - komentáře:
21:11:45
02.03.2010
02.03.2010
Reeaper
22:57:25
09.02.2010
09.02.2010
Reeaper
nn žádnej chvilkovej stav.. nechci, aby mi stál na dvoře a reznul, tak ho raději pustím do světa..
23:53:28
07.02.2010
07.02.2010
Honza120L
-> Reeaper: jak se vede, co kocour a proc prodej?
23:44:59
07.02.2010
07.02.2010
Doyle
-> Reeaper: jakto, že je naprodej?chvilkový stav?
23:44:59
16.09.2009
16.09.2009
Klubko_
-> Reeaper: jak pokracujeme pantato? Uz zas oxiduju v ove, ze bych zajel zkontrolovat, esi neco delas?
00:01:38
28.04.2009
28.04.2009
Reeaper
-> gabo000000: hej, som Akorát je nedostatek financí na cokoliv, natož na shánění dílů na nápravy..takže vyčkávám na nemocenskou.. a pak snad bude lépe
14:08:49
26.04.2009
26.04.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Reeaper: tak ako? uz si zdravy?
17:32:26
09.02.2009
09.02.2009
Reeaper
-> Kapřík faster: ahoj, nápravy už jsou dávno sehnaný, už jsou skoro rozebraný, ale teď mi berrle brání v tom, abych mohl pořádně něco dělat.. každopádně, jak budu trochu víc fit, je třeba je dorozebírat, nasyslit díly a začít stavět.
Audio v autě není, zatím jen rádio, peníze chci teď investovat do těch náprav a navíc teď jezdím služebním, takže repráčky byhc stejně nevyužil.
Takže tak
Audio v autě není, zatím jen rádio, peníze chci teď investovat do těch náprav a navíc teď jezdím služebním, takže repráčky byhc stejně nevyužil.
Takže tak
21:10:58
08.01.2009
08.01.2009
Kapřík
-> Reeaper: zdarec Tak co? Děje se tu něco? Už máš sehnané nápravy? Už se renovuje? Audio je v autě?
16:15:51
16.10.2008
16.10.2008
Reeaper
-> pitrs-84@: ok,dovezu ti ji, aby ses nenudil
16:15:29
16.10.2008
16.10.2008
Reeaper
-> su.tech: opravený už je všechno, perfetkní práce, naprostá spokojenost
22:09:00
29.09.2008
29.09.2008
pitrs-84@
kapotu spravime,tam ta stoji za prd4
13:49:11
15.08.2008
15.08.2008
Reeaper
-> Doyle: díky, opraví.. jen sehnat blatník, to mě brzdí..
-> VeTëV: nj info..info.. je to jenbouchnutý čelo a pozohýbanej zadní p blatník no..fotky budou
-> VeTëV: nj info..info.. je to jenbouchnutý čelo a pozohýbanej zadní p blatník no..fotky budou
22:41:21
14.08.2008
14.08.2008
VeTeV
-> Reeaper: nejaky info- ty vole taky stastlivec
21:43:13
14.08.2008
14.08.2008
Doyle
-> Reeaper: tak ať se co nejdřív opraví
14:21:43
13.08.2008
13.08.2008
Reeaper
-> Kapřík faster: já neboural, já byl nabouranej o to víc mě to sere.. jj oprava se už řeší, samozřejmě že to tak nezůstane
Fotky budou časem zase nějaký
Fotky budou časem zase nějaký
19:21:22
12.08.2008
12.08.2008
Kapřík
-> Reeaper: tak tys boural jo? No hlavně že jsi vpořádku a rapid se snad dá taky dohromady. Hele a co takhle nějaký fotky?
15:50:14
03.08.2008
03.08.2008
Jožynek
-> gabo00000: uz radsej nepis cesky
23:39:58
30.07.2008
30.07.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> Reeaper: jo tak se lip sedi..aj na to ze sem nizkej mam v kadetesedadloc elkem v predu ale na podlahu spustene a sedi sa mi tak fajn