Reeaper / Rapid 136 - prodáno Reeaper / Rapid 136 - prodáno

komentáře | popis | fotky | Reeaper | 28.06.10 21:57 | 13x v oblíbených
Na čem se teď pracuje:

PRODÁNO - doufám, že bude dobře sloužit a že je v dobrých rukou.



28.6.2010 - zamáčknuta slza po prodeji











Trošku povídání :o) Tohle je moje druhá škodověnka a celkově také moje druhý autíčko. Původní oranžová 105L Jůlinka změnila majitele, protože byla ve stavu, kdy by ji bylo opravdu nákladný dát do dobrýho stavu, proto jsem zvolil prodej a koupi něčeho zachovalejšího, novějšího. Nějak jsem tomuto rapidovi neodolal, vzhledem k typu i stáří a stavu karoserie :o) Po pár překonaných prvotních problémech, ať už se stavem, tka s přepisem, jsem se dostal do stavu, kdy řeším věci, který chci já :o) Snažím se dělat důležitý věci dřív, než dojde na nějaký blbinky..ale samozřejmě všechno závisí na penězích, však to znáte.. S autíčkem jsem spokojený, je to můj mazlík, moc se mi líbí.. a prosět takový ty klasický řeči každýho škodovkáře :o))



A teď fakta:



jméno: zatím nepokřtěn :-( prostě to je mazel :-))

typ: Škoda Rapid 136

rok a místo narození: 1989, modelový rok 1990 (L)

AZNP expedice vozů, závod KVASINY



Stav: 2. majitel, najeto cca 70tkm

Barva: 1046 sněhobílá

Tachometrová max. rychlost: 150Km/hod

Průmerná spotřeba:cca 8l/100km



STK: 11/11

Zakoupeno: 21.5.2007





Původní zápory: unikající chladící kapalina, nefční zadní levá mlhovka, zatuhlý přední brzdy, horší kuláky, k.o. baterka, zatékající kufr

Původní klady: nová brzdová kapalina, nový olej, originální stav (až na hlavu motoru a plechovou olejovou vanu)

Původní cena: 9 000 CZK



MNOU POUŽÍVANÉ NÁPLNĚ

- Krmení: Natural95 by Shell

- Olej: Mogul 15W/40

- Převodový olej: PP90

- Fridex: G48





VÝSLEDEK PRACÍ



Motor, převodovka, elektrika

- série a dlouho bude

- vyměněná hlava

- olej Mogul GX Pro 15W-40

- zánovní startér z felicie, předělanej do škodovky

- (téměř) novej chladič a většina trubek, spínač chladiče v pilotní kabině

- ETZ, zánovní rozdělovač, překolíkovanej

- zánovní vejfuck

- výměny: svíčky - 70tkm, 89tkm

olej - 70tkm, dále průběžně papáme a doléváme

olejový filtr - 70tkm

kabely - 89tkm

vzduchový filtr - 91tkm

- 2,5mm2 kabel baterka - 1 pojistka

- druhá pojistková skříňka v kufru

- spínač kontrolky ruční brzdy

- výměna karburátoru lepší stav - se starým jsme neprošli emisema



Plány:

- nové rozvody

- nasadit hliníkovou olejovou vanu (díky Noufe!)

- sundat výfuk, minimálně natřít, nasadit :o)

- 16mm2 kabel baterka plus - startér, baterka minus - šroub startéru a převodovky

- časem kompletní GO motoru, upravená hlava, otřejší vačka, vše profi provedení..



Exteriér

Bohužel lak není dokonalej a už se projevuje stáří..

- nový přední blatníky

- pár míst na podlaze ošetřených Penetrátorem (Rust Oleum) a Body950

- přídavný přední mlhovky a dálky :oP

- vyvařený zadní lemy a zadní části prahu

- oba boky auta v novým laku, krom předních blatníků (ty už sou nový) a dveří (ty pudou taky)

- lak na dveřích, střeše a přední kapotě rozleštěn želvičkou a pomohlo to :-)

- nové zadní mlhovky, bohužel neorigo, ale taky svítí suprově :-)



Plány:

- ošetřit spodek autíka..

- nové přední a zadní čelo

- časem snad nový lak - už jen čela, kapoty a střecha :-)







Interiér

- tygří černobílý potahy

- vybroušená a natřená podlaha (předek i zadek) - odrezovač, 2x penetrátor Rust Oleum, navrch 2x Komaprim 3v1, odtokový díry zatmelený skelňákem, zedpod Body950

- centrál s alarmem

- střešní okýnko nezatéká :o)

- malý repráčky MTC, žádnej zázrak, ale hrajeme :o)

- nový kolečko náhonu v otáčkoměru, funkční počítadlo km :-))

- zkrácená šaltr páka o cca 6 cm

- roletky na zadním okně

- středovej panel vlastní výroby - myslím, že se celkem povedl :-)

- rádio Pioneer DEH-4000ub (díky za rady Tunerovi#2 a Kapříkovi Fasterovi)

- přední okna v elektrice (motorky Alfa33, ovladače uni mezi sedačkama)



Plány:

- komponentní repra Helix Dark Blue 62.1 16,5 cm dopředu

- vytlumit dveře a asi i zadní část kokpitu

- koberečky na dveře a zadní plato

- možná hliníkový koberce na podlahu

- doladit úplné dovírání oken







Podvozek

- série

- nový kulový a svislý čepy

- letní papučky Nokian NRe 175/70/R13

- zimní papučky Nokian W 175/70/R13

- pneu plněný plynem



Plány:

- nový brzdy

- Sakyho pružiny dopředu i dozadu - nakoupeno, montovat se budou na repas nápravách

- repas obou náprav, hlavně zadní!!!!!!!!!!!

- plastový podběhy





Co, jak, proč, s kým, za kolik a výsledek :o))



5/07

kompletní vnější i vnitřní očista :o) současně jsem zjistil, že je skrz blatník dííírka do kufru - dočasný zatmelení.



6/07

na začátek měsíce domluvena preventivní prohlídka v servise.

- z podezření na podfukující těsnění hlavy se vyklubala špatná hlava - výměna hlavy, včetně veškerého těsnění.

- současně výměna oleje, filtru

- rozhýbaný přední brzdy, seřízení brzd

(2.700 Kč)

- koupě nové baterky

- prasklá hadice chlazení, výměna (já chci rampu nebo kanál :-( )

- zabudovanej 1kg hasící prcek :o)

(1.700 Kč)

- namontovaný moje rádio

- dočasně opravený stahování oken, utěsnění dvěří fólií

- přepsáno na sebe juchůůůůůů



7/07

- opravena zadní mlhovka - záludná žárovička :o)



8/07

- opět tlakovalo do vody - srovnána a přetlakována hlava (0,3mm), nasazení, seřízení ventilů

- současně nový termostat Wahler

- 80st C, nové svíčky Brisk D15YC

(900 Kč; měněno při cca 70 500 km)

- samostatný spínač větráku chladiče

- vnitřní podlaha (předek) - očištěna, 2x základ (Penetrátor Rust-Oleum)



9/07

- pokus o repas karburátoru - výměna těsnění, gumových dílů, vyčištění atd - velký díky Pavlovi P. za ochotu poradit ;o)

(cca 300 Kč)



10/07

- výměna předních blatníků vč. laku, vyvaření, co bylo potřeba

(cca 7.200 Kč)



11/07

- předání do servisu na přípravu na STK a Emise - výměna kulových a svislých čepů, geometrie, seřízen předstih rozdělovače, seřízen karburátor

(2.700 Kč, 700 Kč stk + e)



1/08

- nový letní papučky Nokian NRe 175/70/R13, takže jezdíme minimálně a velice opatrně :o)

- utěsněny trojúhelníkový okna - už mi v autě píská jen střešní okno :oD

(3.600 Kč)



2/08

- někde se stala chyba a předstih se nastavuje sám.. takže seřízen předstih, v rámci mezí, žádnej zázrak :o(

- namotován centrál, vrtat díry bylo šílený, už jen je zatřít barvou a hotovo 8o)

(centrál + alarm cca 1.400 Kč)

- zakoupen, očištěn a nabarven zánovní feldí startér..konečně, thx Frantovi Boháčkovi :o)



3/08

flákání :-/



4/08

- namontovaný ETZ - konečně!!! Snad už bude s ele klid.. díky Feldovi1,6

(300 Kč)

- domontovanej alarm, jarní koupel, zkrácená šaltrpáka..



5/08

- namontovaná roletka na zadním okně - tam je teda ku*evskej přístup :-)

- přední podlaha ve finální barvě

- projetej kousek dálnice Bohumín - Bílovec, vč. visutýho mostu a Klimkovickýho tunelu, max. rychlost 150Km/hod, cca 4k ot/min - spokojenost!! :o)

- zadní podlaha ve finální barvě.. a teď se tejden nebude jezdit, takže barva bude schnout a pořádně tvrdnout :-P >>>KONEČNĚ :O))



6/08

- namontěný přední dálky a mlhovky

- zapojenej spínač kontrolky ruční brzdy

- vyčištěná přístrojovka, tjůnink alobalem pro lepší svítivost a výměna většiny žároviček (fakt to pomáhá!)

- opravený blatníky..čekal jsem rozhodně víc, ale už to nepraská..



7/08

-jen tak na rychlo jsem si udělal středovej panel.. chce to ještě došperkovat, ale jinak spokojenost :-)

- úspěšně jsme dojeli na Hrocháč a z5 :-)



8/08

- vyvařený a zakitovaný zadní lemy vč zadní části prahu - zalakovány oba boky auta kromě dvěří a předních blatníků

(6000 Kč)

- vystříkány dutiny, teda spíš vylity rezistinem, naředěným technickým benzínem - velký dík Klubkovi za pomoc a obratný shánění pistole :o))

(500Kč)



9/08

- vyměněny svíčky

- byli jsme nabouráni na pravej zadek, karoserie opravena, zavařena. Trošku hnutej nosník, geometrie a ostatní v pořádku, takže žádnej problém. S kvalitou provedení jsem spokojenej, mohu vřele doporučit - super domluva, zkušenosti, prostě pohoda.



10/08

- sehnány náhradní nápravy, rozebírají se - co pude koupit nový, bude nový. Písek, komaxit, alkyton

(2000 kč)

- koupeno 5 ks ementálů, dva kopnutý, opraví se. pude na ně komaxit a nějaký pěkný barvy a leštění..jen vymyslet co.



- zadní čelo v super stavu

(600 kč)



11/08

- původní rádijko odmítalo spolupracovat, tak jsem si koupil nový - Pioneer DEH-4000ub, velice pěkná hračka. Pokračovat se bude komponentním reprem Helix Dark Blue 62.1 dopředu.

(3190 kč)

- vymeněný vzduchový filtr (najeto cca 91 000)

(60 Kč)

- očištěný motor, dotáhnuty hadice chlazení

- vypuštěny 4l vody, dolity 4l Fridexu G48

- koupeny stahovačky na okna z Alfy33, spínače, náký káblíky

(cca 1000 Kč)



1/09

- dorazily Sakyho pružiny

(3600 Kč)



4/09

- sehnány šikmé ramena v super stavu





4/09

- pozimní očista

- domontována elektrika na obě okna, předělány ovladače mezi sedačky

- kontrola podlahy uvnitř i zespod

- několikrát přetěsněna palivová pumpa.. a stejně pod ní teče olej :-/



5-10/09

kvůli neodstatku času se na rapidu nepohnula ani kapka oleje :-(



11/09

- předání do servisu na přípravu na STK a Emise

- nové brzdové destičky

- uvolněna přední brzda (ztuhlý pístek), seřízena ruční brzda

- nový zadní mlhovky (neorigo)

- výměna karbecu za karbec v lepším stavu (díky Pavlovi P.) - se starým jsme neprošli emisema.

(cca 1500 Kč STK, Em.)







28/06/2010

- prodáno







Thanks:

Za všeobecný rady, trpělivost, online help a neposlání do háje :-) - Pavel.P (univezrzální on-line rádce:-D ) , DAVID, Gryzly, Pedros, Slynty, Kapřik Faster, Klubko_, Bobesh (ach ta elektrika) atd :-)

A samozřejmě spoustě ostatních lidí tady z Virtu - nebýt Virtu, asi byl bych úplně normální a zdravej :-D







Reeaper / Rapid 136 - prodáno - komentáře:

23:34:32
30.07.2008
Reeaper
-> Jozynek: 3 stačí oddělat ty plasty, co tam sou 2 ale jelsit to je jen na rápu, to nevím 6 Každopádně to mám pod nohama výš, takže v tom mám víc zaraženej zadek 473
19:21:03
30.07.2008
Jožynek
-> MATTESS: aha, dík, to vidim prvy krat6
22:40:07
29.07.2008
MATTESS
-> havlik: 3 2
22:37:46
29.07.2008
havlik
-> MATTESS: rozmazlený fobiatiku:)) já to mam v Corse na kličku jako od okna:D pod sedačkou
22:36:50
29.07.2008
MATTESS
-> havlik: myslel jsem oproti pumpovaní páčkou1
21:14:00
29.07.2008
havlik
-> MATTESS: co je na tom komplikovaného povolit 4 šrouby?:))
21:08:28
29.07.2008
MATTESS
-> Jozynek: to má Rapid seriově, sedadlo se dá vertikálně posunovat. Sice trochu komplikovaně, ale lze
19:32:16
29.07.2008
Jožynek
-> Reeaper: na tej foto ako mas hasicak a mas tam kolanicky na sedadlo ty vies regulovat vysku? tam pozeram mas nejake zapadky bo co to je...9
22:29:30
10.06.2008
Reeaper
-> Klubko_: ty s tím snad máš náký problémy? 473
21:57:50
10.06.2008
Klubko_
Reeaper 14.05.08 12:40:43 napsal: -> kaprik faster: mno momentálně mě tvrdne podlaha :-) takže něco se dělo, pak budeme pokračovat.. :-)aby ti neztvrdlo neco jinyho 3
22:03:08
28.05.2008
Reeaper
-> Vilda: oh, děkuji 2
00:23:27
28.05.2008
Vilda - zrušená registrace
Pěknej Rapídek 4
12:40:43
14.05.2008
Reeaper
-> kaprik faster: mno momentálně mě tvrdne podlaha :-) takže něco se dělo, pak budeme pokračovat.. :-)
11:36:11
12.05.2008
Kapřík
-> Reeaper: tak co novýho? Doufám že se neflákáš4 1
09:42:58
07.04.2008
Reeaper
tak a zase jezdíme.. doufám, že bez problémů, než budeme dělat brzdy.. 18
00:56:38
17.02.2008
Reeaper
-> Doyle: určitě a navíc jakmile se oteplí, budu su hrát s alarmem a pak už budu jen mačkat čudlíky na ovladači 82
11:09:14
16.02.2008
Doyle
-> Reeaper: no pokud to provedeš jednou dvakrát, tak si to zapamatuješ.A když zamáčkneš, tak máš přeci ještě druhé dveře, pokud je teda nemáš spárované, ale to bys zase slyšel.Zvykneš si, je to super4
09:10:16
15.02.2008
Reeaper
-> Doyle: mno fakt je, že to je hned pohodlnější :-) ale už se těším, až budu mít zavřený dveře a automaticky zamáčnu čudl u spolujezdce a prásknu z dveřma a pak budu vejrat na klíčky v zapalování 3 ještě mě čeká tahat alarm a prodlužovat kabely 8
22:18:37
14.02.2008
Doyle
-> Reeaper: je to super takhle otvírat, co?Jinak s tím vrtáním buď rád, že máš jen dvoje dveří3
Extreme Tyres