skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
model rapid 136
Rok výroby 1989
najeto zhruba 140 000 km
Tohle autíčko jsem koupil 4.4.2007 Sice v té době už jsem jednoho rapida měl ale bylo na něm dost práce(lemy prahy kitování lak atd.) a moje schopnosti a hlavně prostředky jsou dost omezené.Takže když jsem viděl inzerát na rapida v celkem zachovalém stavu za slušný peníze,moc dlouho jsem neváhal.
Motor: 742.136
Upravená hlava felicia MPI 50 kW - ventily serie
- upravené kanály
- KP 10,8:1
Vačka 280 Krejbych
Odlehčený setrvačník na 5 kg
Odlehčená řemenice
Odlehčené nákovky na ojnicích, vyleštní ojnic
Vyvážení klikovky, řemenice, setrvačníku a ojnic
Upravený origo rozdělovač
Výměník voda-olej (pravdpodobně ho vyměním za chladič oleje, výmník moc zatěžuje chladící okruh)
Příčný výfuk (svody zatím serie)
Karburátory Keihin z Hondy CBR
Výkon: 101 koní (74,3kW) a 130,2 Nm
za pomoc s motorem děkuji Venovi136
video z brzdy od tunera#2:
Nápravy: Trvrdší a nižší pružiny
Tvrdší tlumiče
Silnější stabilizační tyč
Upravené dorazy
kola: Apollo v černém komaxitu s leštěným límcem a čely paprsků pneu yokohama A539 185/60 R13
Audio: Radio alpine
Repro: vpředu komponentní 2-pásma Helix Blue 62
více basů zajišťuje subwoofer Magnat Xpress 10 napájený zesilovačem MacAudio mpx 4000
Dálší úpravy: Centrální zamykání s alarmem, otřesovým čidlem a blokací motoru
Odemykání kufru dálkovým ovladačem, nebo tlačítkem uvnitř vozu
Elektrické stahování oken
Rok výroby 1989
najeto zhruba 140 000 km
Tohle autíčko jsem koupil 4.4.2007 Sice v té době už jsem jednoho rapida měl ale bylo na něm dost práce(lemy prahy kitování lak atd.) a moje schopnosti a hlavně prostředky jsou dost omezené.Takže když jsem viděl inzerát na rapida v celkem zachovalém stavu za slušný peníze,moc dlouho jsem neváhal.
Motor: 742.136
Upravená hlava felicia MPI 50 kW - ventily serie
- upravené kanály
- KP 10,8:1
Vačka 280 Krejbych
Odlehčený setrvačník na 5 kg
Odlehčená řemenice
Odlehčené nákovky na ojnicích, vyleštní ojnic
Vyvážení klikovky, řemenice, setrvačníku a ojnic
Upravený origo rozdělovač
Výměník voda-olej (pravdpodobně ho vyměním za chladič oleje, výmník moc zatěžuje chladící okruh)
Příčný výfuk (svody zatím serie)
Karburátory Keihin z Hondy CBR
Výkon: 101 koní (74,3kW) a 130,2 Nm
za pomoc s motorem děkuji Venovi136
video z brzdy od tunera#2:
Nápravy: Trvrdší a nižší pružiny
Tvrdší tlumiče
Silnější stabilizační tyč
Upravené dorazy
kola: Apollo v černém komaxitu s leštěným límcem a čely paprsků pneu yokohama A539 185/60 R13
Audio: Radio alpine
Repro: vpředu komponentní 2-pásma Helix Blue 62
více basů zajišťuje subwoofer Magnat Xpress 10 napájený zesilovačem MacAudio mpx 4000
Dálší úpravy: Centrální zamykání s alarmem, otřesovým čidlem a blokací motoru
Odemykání kufru dálkovým ovladačem, nebo tlačítkem uvnitř vozu
Elektrické stahování oken
Motomaniak / Rapid136 - komentáře:
-> sikula: jj, následky Mostu. No doufám, že Běšiny stihnu, ale musim ještě udělat STK
-> Motomaniak: Na ten pruser, to dopadlo i tak, ještě dobře ..
-> Motomaniak 03.06.18 22:56:16: to jako každopádně
to je ten jarní drom co?

-> T: černý s proužkem si nějak moc nedovedu představit jak by vypadalo.
-> Motomaniak: a co černý s proužkem po obvodu v barvě auta ?
-> Motomaniak: určitě bych neleštil hrany. Jednak by to mohlo oslabit paprsky když by se to muselo ubrat víc, a jednak mi to (čistě subjektivně) připadá dost kolotočářsky, na moderních kolech se mi lestěná čela eklujou, a na dobových je respektuju, ale vlastně se mi moc nelíbí
Ač nemám rád kola barevně splývající s pneu, možná bych tu zůstal u tmavě šedé/antracitu. Nebo naopak u bílé. Soutěžní kola "musí" být bílá.
A nebo ta zlatá barva, ale jen díky modré metle na autě. Pak už na to jen "zlatý prouški", pár nápisů 555, pod kapotu boxera, a já bych to bral


Ač nemám rád kola barevně splývající s pneu, možná bych tu zůstal u tmavě šedé/antracitu. Nebo naopak u bílé. Soutěžní kola "musí" být bílá.
A nebo ta zlatá barva, ale jen díky modré metle na autě. Pak už na to jen "zlatý prouški", pár nápisů 555, pod kapotu boxera, a já bych to bral


-> Motomaniak: zkusil bych zlatou mozna se k te modre tolik nehodi ale mohlo by i překvapit nakonec...
-> Motomaniak: jj kriklava zlta ta to uz skazit nemoze 

-> Motomaniak: mozna nejlepsi no... ja ted budu nejspis na cerny auto kupovat Rondell 02RZ a stejne zustanu u stribrny klasiky, i kdyz delaji hodne jinych kombinaci. Chce to zkusim v graf. programu a uvidi se na konkretnim aute
-> Motomaniak 03.02.17 18:23:54: Na živo je to hodně pěkné, třeba nedávno jsem viděl svoje ATSa na červeném Cooperu v černé lesklé a byla to pecka.
-> Tuner#2: Jak to co tam je, tak černá mi přijde, že vůbec nevynikne tvar kol a v celku se ztratí. No jsem na to zvědav co nakonec vyberu. Už aby jsem měl v práci trochu času, udělal zadní podložky a mohl se do kol pustit, jinak nad tím budu přemýšlet pořád 

-> Motomaniak: Leštěné bych nedělal, za mě buď antracit (něco jako tam je) a nebo černé lesklé. K tomu by to chtělo tu černou masku



-> U-Geen: Jasný, každýmu se líbí něco jinýho. A čím víc názorů, tím líp. No, jsem zvědav, co nakonec vyberu, asi se budu muset naučit s fotoshopem a zkusit to kombinovat :-D
-> Motomaniak: me se to k tve barve karoserie hodi :) asi jsem konzerva
-> U-Geen: No barva co je na nich původní, ta mi přijde taková hodně nevýrazná
-> castrol: i to mě jednu chvíli napadlo, dát tam nějakou křiklavě žlutou :-D
-> MATTESS: No uvidím taky jakej bude v dannou chvíli rozpočet. Základní práškový barvy by jsem měl zdarma, ostatní by jsem asi musel dát někam stříkat mokrou barvou.
-> castrol: i to mě jednu chvíli napadlo, dát tam nějakou křiklavě žlutou :-D
-> MATTESS: No uvidím taky jakej bude v dannou chvíli rozpočet. Základní práškový barvy by jsem měl zdarma, ostatní by jsem asi musel dát někam stříkat mokrou barvou.
-> Motomaniak: dal bych tmavsi sedou, jako bejvaj tyhle kola origo. jinak za me kola super, o dost lepsi nez apolla
-> Motomaniak: chce to nejaku zvrhlu reflexnu farbu 

-> Motomaniak: Já bych volil tmavší stříbrnou
-> Eidy: Tak udělat je jako apolla bylo první co mě napadlo, ale muselo by se pár milimetrů ubrat, aby vznikla nějaká rovná plocha, protože jsou paprsky zakulacený celkem dost. Další věc je nechat někde změřit tvar, pak to dát někam na cnc a to už zase zaniká myšlenka kol za pár korun. Vím co s tím bylo starostí a shánění, když jsem dělal apolla.