skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
model rapid 136
Rok výroby 1989
najeto zhruba 140 000 km
Tohle autíčko jsem koupil 4.4.2007 Sice v té době už jsem jednoho rapida měl ale bylo na něm dost práce(lemy prahy kitování lak atd.) a moje schopnosti a hlavně prostředky jsou dost omezené.Takže když jsem viděl inzerát na rapida v celkem zachovalém stavu za slušný peníze,moc dlouho jsem neváhal.
Motor: 742.136
Upravená hlava felicia MPI 50 kW - ventily serie
- upravené kanály
- KP 10,8:1
Vačka 280 Krejbych
Odlehčený setrvačník na 5 kg
Odlehčená řemenice
Odlehčené nákovky na ojnicích, vyleštní ojnic
Vyvážení klikovky, řemenice, setrvačníku a ojnic
Upravený origo rozdělovač
Výměník voda-olej (pravdpodobně ho vyměním za chladič oleje, výmník moc zatěžuje chladící okruh)
Příčný výfuk (svody zatím serie)
Karburátory Keihin z Hondy CBR
Výkon: 101 koní (74,3kW) a 130,2 Nm
za pomoc s motorem děkuji Venovi136
video z brzdy od tunera#2:
Nápravy: Trvrdší a nižší pružiny
Tvrdší tlumiče
Silnější stabilizační tyč
Upravené dorazy
kola: Apollo v černém komaxitu s leštěným límcem a čely paprsků pneu yokohama A539 185/60 R13
Audio: Radio alpine
Repro: vpředu komponentní 2-pásma Helix Blue 62
více basů zajišťuje subwoofer Magnat Xpress 10 napájený zesilovačem MacAudio mpx 4000
Dálší úpravy: Centrální zamykání s alarmem, otřesovým čidlem a blokací motoru
Odemykání kufru dálkovým ovladačem, nebo tlačítkem uvnitř vozu
Elektrické stahování oken
Rok výroby 1989
najeto zhruba 140 000 km
Tohle autíčko jsem koupil 4.4.2007 Sice v té době už jsem jednoho rapida měl ale bylo na něm dost práce(lemy prahy kitování lak atd.) a moje schopnosti a hlavně prostředky jsou dost omezené.Takže když jsem viděl inzerát na rapida v celkem zachovalém stavu za slušný peníze,moc dlouho jsem neváhal.
Motor: 742.136
Upravená hlava felicia MPI 50 kW - ventily serie
- upravené kanály
- KP 10,8:1
Vačka 280 Krejbych
Odlehčený setrvačník na 5 kg
Odlehčená řemenice
Odlehčené nákovky na ojnicích, vyleštní ojnic
Vyvážení klikovky, řemenice, setrvačníku a ojnic
Upravený origo rozdělovač
Výměník voda-olej (pravdpodobně ho vyměním za chladič oleje, výmník moc zatěžuje chladící okruh)
Příčný výfuk (svody zatím serie)
Karburátory Keihin z Hondy CBR
Výkon: 101 koní (74,3kW) a 130,2 Nm
za pomoc s motorem děkuji Venovi136
video z brzdy od tunera#2:
Nápravy: Trvrdší a nižší pružiny
Tvrdší tlumiče
Silnější stabilizační tyč
Upravené dorazy
kola: Apollo v černém komaxitu s leštěným límcem a čely paprsků pneu yokohama A539 185/60 R13
Audio: Radio alpine
Repro: vpředu komponentní 2-pásma Helix Blue 62
více basů zajišťuje subwoofer Magnat Xpress 10 napájený zesilovačem MacAudio mpx 4000
Dálší úpravy: Centrální zamykání s alarmem, otřesovým čidlem a blokací motoru
Odemykání kufru dálkovým ovladačem, nebo tlačítkem uvnitř vozu
Elektrické stahování oken
Motomaniak / Rapid136 - komentáře:
19:42:32
02.10.2007
02.10.2007
Nwkt
-> Motomaniak: No podle katalogu mají stát o dost míň, teda pokud to jsou ony www.brzdy.cz/eshop/.../ka
talog_ferodo_osobni_detail
.php?brake=FDB4...
13:59:35
02.10.2007
02.10.2007
Nwkt
-> Tuner#2: No to nevim, protože na radu Pilota jsem šel nejdřív sem
11:31:37
02.10.2007
02.10.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt: A ve finále jsi byl na ceně, která je u Regnera normální ne? Já mám u něj taky slevu a ne malou, ale když jsem porovnával kdysi ceny, tak to tam měli docela natažený včetně baterek.
17:39:29
01.10.2007
01.10.2007
Nwkt
-> Tuner#2: Tak mě zase paní ve Ferodu dala 10% slevu když jsem kupoval destičky s kotoučema
14:36:15
01.10.2007
01.10.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Motomaniak: OK podívej se. Jinak tam jsou docela drahý, zkusím to přes Regnera, který objedná kde co a cena úplně někde jinde. Před půl rokem Wrcteam koupil ATEčka za asi 1300,- (ještě mu nakecali, že to je nějaká polosportovní deska) a já je měl za necelých 600,-
14:13:19
01.10.2007
01.10.2007
havlik
-> Motomaniak: no 950 je docela dost toliko snad stojí destičky z EBC brakes
14:10:31
01.10.2007
01.10.2007
Motomaniak
-> Tuner#2: Kupoval jsem je ve ferodu jak je pod elektrosoučástkama Kůs,stáli asi 950.Označení napíšu až najdu krabičku.
12:46:06
01.10.2007
01.10.2007
Nwkt
-> Tuner#2: Určitě budou mít ve Ferodu kousek od tebe
12:45:30
01.10.2007
01.10.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Motomaniak: A kde jsi je kupoval a cenu? Můžeš mě opsat jejich označení z krabičky?
23:31:54
30.09.2007
30.09.2007
Nwkt
-> Motomaniak: Aha, dobré vědět do budoucna jinak ty normální na 130 brzdí taky dobře
23:23:57
30.09.2007
30.09.2007
Motomaniak
-> Nwkt: ne ne tyhle mají bejt původně na tatru a mají větší plochu a údajně lepší materiál,taky cena se pohybuje drobet víš,ale brzdí fakt dobře
23:07:22
25.09.2007
25.09.2007
Nwkt
-> Motomaniak: Jůůů ty destičky mam taky i s kotoučema a brzdí to jako ďas
23:39:07
17.06.2007
17.06.2007
Syny
Ma to krapet snizeny ten f tej zlujet
12:06:59
11.06.2007
11.06.2007
Motomaniak
-> zufo:
20:53:31
04.06.2007
04.06.2007
zufo
ja sem nenašel rozdíl. jen v barvě
07:46:46
08.05.2007
08.05.2007
Motomaniak
-> ondie: To nějak domluvil táta u něj v práci jinak se tim ten chlapík nezabejvá.Ty co mam na těch apollech jsou upravený s těch na pavučiny(čtyři mu zbyli) tak mi to táta stočil na soustruhu.Ale myslim si že by to měl bez problémů zvládnout kdokoliv kdo má soustruh a frézku.
13:14:37
04.05.2007
04.05.2007
ondie
-> Motomaniak: hele a na kolik to teda vyjde,mě se to moc líbí..že bych si nechal taky udělat,na obyč.kola ..funguje ten chlapík i přes telefon,že bych mu třeba zavolal a on mi to poslal ?
21:06:48
29.04.2007
29.04.2007
Motomaniak
-> ondie: Matky jsou udělaný na stejnym principu jako na ty pavučiny jenom nemaj ten průměr co jde do disku a místo úkosu mají rádius