skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
model rapid 136
Rok výroby 1989
najeto zhruba 140 000 km
Tohle autíčko jsem koupil 4.4.2007 Sice v té době už jsem jednoho rapida měl ale bylo na něm dost práce(lemy prahy kitování lak atd.) a moje schopnosti a hlavně prostředky jsou dost omezené.Takže když jsem viděl inzerát na rapida v celkem zachovalém stavu za slušný peníze,moc dlouho jsem neváhal.
Motor: 742.136
Upravená hlava felicia MPI 50 kW - ventily serie
- upravené kanály
- KP 10,8:1
Vačka 280 Krejbych
Odlehčený setrvačník na 5 kg
Odlehčená řemenice
Odlehčené nákovky na ojnicích, vyleštní ojnic
Vyvážení klikovky, řemenice, setrvačníku a ojnic
Upravený origo rozdělovač
Výměník voda-olej (pravdpodobně ho vyměním za chladič oleje, výmník moc zatěžuje chladící okruh)
Příčný výfuk (svody zatím serie)
Karburátory Keihin z Hondy CBR
Výkon: 101 koní (74,3kW) a 130,2 Nm
za pomoc s motorem děkuji Venovi136
video z brzdy od tunera#2:
Nápravy: Trvrdší a nižší pružiny
Tvrdší tlumiče
Silnější stabilizační tyč
Upravené dorazy
kola: Apollo v černém komaxitu s leštěným límcem a čely paprsků pneu yokohama A539 185/60 R13
Audio: Radio alpine
Repro: vpředu komponentní 2-pásma Helix Blue 62
více basů zajišťuje subwoofer Magnat Xpress 10 napájený zesilovačem MacAudio mpx 4000
Dálší úpravy: Centrální zamykání s alarmem, otřesovým čidlem a blokací motoru
Odemykání kufru dálkovým ovladačem, nebo tlačítkem uvnitř vozu
Elektrické stahování oken
Rok výroby 1989
najeto zhruba 140 000 km
Tohle autíčko jsem koupil 4.4.2007 Sice v té době už jsem jednoho rapida měl ale bylo na něm dost práce(lemy prahy kitování lak atd.) a moje schopnosti a hlavně prostředky jsou dost omezené.Takže když jsem viděl inzerát na rapida v celkem zachovalém stavu za slušný peníze,moc dlouho jsem neváhal.
Motor: 742.136
Upravená hlava felicia MPI 50 kW - ventily serie
- upravené kanály
- KP 10,8:1
Vačka 280 Krejbych
Odlehčený setrvačník na 5 kg
Odlehčená řemenice
Odlehčené nákovky na ojnicích, vyleštní ojnic
Vyvážení klikovky, řemenice, setrvačníku a ojnic
Upravený origo rozdělovač
Výměník voda-olej (pravdpodobně ho vyměním za chladič oleje, výmník moc zatěžuje chladící okruh)
Příčný výfuk (svody zatím serie)
Karburátory Keihin z Hondy CBR
Výkon: 101 koní (74,3kW) a 130,2 Nm
za pomoc s motorem děkuji Venovi136
video z brzdy od tunera#2:
Nápravy: Trvrdší a nižší pružiny
Tvrdší tlumiče
Silnější stabilizační tyč
Upravené dorazy
kola: Apollo v černém komaxitu s leštěným límcem a čely paprsků pneu yokohama A539 185/60 R13
Audio: Radio alpine
Repro: vpředu komponentní 2-pásma Helix Blue 62
více basů zajišťuje subwoofer Magnat Xpress 10 napájený zesilovačem MacAudio mpx 4000
Dálší úpravy: Centrální zamykání s alarmem, otřesovým čidlem a blokací motoru
Odemykání kufru dálkovým ovladačem, nebo tlačítkem uvnitř vozu
Elektrické stahování oken
Motomaniak / Rapid136 - komentáře:
16:24:54
04.11.2015
04.11.2015
Motomaniak
No to je výzva
20:16:12
03.11.2015
03.11.2015
Milan 136
-> Luky: a pneumatiku a závaží
19:53:36
03.11.2015
03.11.2015
Luky
-> Motomaniak 02.11.15 18:10:23: já jsem hlavně zvědavej jak uděláš ventilek
18:01:48
03.11.2015
03.11.2015
Šediváček
To teda čumim, bez tý černý to nebylo tak uplně ono ale takhle je to prostě bomba
18:33:13
02.11.2015
02.11.2015
Motomaniak
díky
18:15:25
02.11.2015
02.11.2015
Milan 136
-> Motomaniak: to je hodně velká paráda!
18:10:23
02.11.2015
02.11.2015
Motomaniak
-> Tuner#2: No jsem zvědav jak se mi povedou až je budu dělat v měřítku 1:24 :-D
16:12:57
02.11.2015
02.11.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Motomaniak 02.11.15 09:14:24: Na živo to je mazec jak jetam i ten nápis APOLLO
12:55:11
02.11.2015
02.11.2015
Mates
-> Motomaniak: pecka, je vidět že jsi machr
12:47:59
02.11.2015
02.11.2015
Jozka
To fakt nemá chybu..
11:05:48
02.11.2015
02.11.2015
Motomaniak
-> T: To víš, nějak se v tý práci musím zabavit :-D
10:31:53
02.11.2015
02.11.2015
TT_daniel
-> Motomaniak: moooc dobre
10:17:48
02.11.2015
02.11.2015
T
-> Motomaniak: : hustýýýý jsi se nudil v práci ?
17:33:24
26.10.2015
26.10.2015
Motomaniak
-> Mates: Trochu jsem to obohatil na trysce, ale zároveň posunul jehlu trochu níž. Hlavně jsem vyměnil čerpadlo, kvůli kterému to občas dělalo bordel v těch Lnářích. Při delším zatížení na plný plyn nestačilo dávat dost paliva, proto jsem měl ty svíčky tak bílé.
17:13:20
26.10.2015
26.10.2015
Mates
-> Motomaniak: Po Lnářích jsi to ještě přetryskoval nebo zůstalo stejné osazení?
17:07:53
26.10.2015
26.10.2015
Motomaniak