skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
model rapid 136
Rok výroby 1989
najeto zhruba 140 000 km
Tohle autíčko jsem koupil 4.4.2007 Sice v té době už jsem jednoho rapida měl ale bylo na něm dost práce(lemy prahy kitování lak atd.) a moje schopnosti a hlavně prostředky jsou dost omezené.Takže když jsem viděl inzerát na rapida v celkem zachovalém stavu za slušný peníze,moc dlouho jsem neváhal.
Motor: 742.136
Upravená hlava felicia MPI 50 kW - ventily serie
- upravené kanály
- KP 10,8:1
Vačka 280 Krejbych
Odlehčený setrvačník na 5 kg
Odlehčená řemenice
Odlehčené nákovky na ojnicích, vyleštní ojnic
Vyvážení klikovky, řemenice, setrvačníku a ojnic
Upravený origo rozdělovač
Výměník voda-olej (pravdpodobně ho vyměním za chladič oleje, výmník moc zatěžuje chladící okruh)
Příčný výfuk (svody zatím serie)
Karburátory Keihin z Hondy CBR
Výkon: 101 koní (74,3kW) a 130,2 Nm
za pomoc s motorem děkuji Venovi136
video z brzdy od tunera#2:
Nápravy: Trvrdší a nižší pružiny
Tvrdší tlumiče
Silnější stabilizační tyč
Upravené dorazy
kola: Apollo v černém komaxitu s leštěným límcem a čely paprsků pneu yokohama A539 185/60 R13
Audio: Radio alpine
Repro: vpředu komponentní 2-pásma Helix Blue 62
více basů zajišťuje subwoofer Magnat Xpress 10 napájený zesilovačem MacAudio mpx 4000
Dálší úpravy: Centrální zamykání s alarmem, otřesovým čidlem a blokací motoru
Odemykání kufru dálkovým ovladačem, nebo tlačítkem uvnitř vozu
Elektrické stahování oken
Rok výroby 1989
najeto zhruba 140 000 km
Tohle autíčko jsem koupil 4.4.2007 Sice v té době už jsem jednoho rapida měl ale bylo na něm dost práce(lemy prahy kitování lak atd.) a moje schopnosti a hlavně prostředky jsou dost omezené.Takže když jsem viděl inzerát na rapida v celkem zachovalém stavu za slušný peníze,moc dlouho jsem neváhal.
Motor: 742.136
Upravená hlava felicia MPI 50 kW - ventily serie
- upravené kanály
- KP 10,8:1
Vačka 280 Krejbych
Odlehčený setrvačník na 5 kg
Odlehčená řemenice
Odlehčené nákovky na ojnicích, vyleštní ojnic
Vyvážení klikovky, řemenice, setrvačníku a ojnic
Upravený origo rozdělovač
Výměník voda-olej (pravdpodobně ho vyměním za chladič oleje, výmník moc zatěžuje chladící okruh)
Příčný výfuk (svody zatím serie)
Karburátory Keihin z Hondy CBR
Výkon: 101 koní (74,3kW) a 130,2 Nm
za pomoc s motorem děkuji Venovi136
video z brzdy od tunera#2:
Nápravy: Trvrdší a nižší pružiny
Tvrdší tlumiče
Silnější stabilizační tyč
Upravené dorazy
kola: Apollo v černém komaxitu s leštěným límcem a čely paprsků pneu yokohama A539 185/60 R13
Audio: Radio alpine
Repro: vpředu komponentní 2-pásma Helix Blue 62
více basů zajišťuje subwoofer Magnat Xpress 10 napájený zesilovačem MacAudio mpx 4000
Dálší úpravy: Centrální zamykání s alarmem, otřesovým čidlem a blokací motoru
Odemykání kufru dálkovým ovladačem, nebo tlačítkem uvnitř vozu
Elektrické stahování oken
Motomaniak / Rapid136 - komentáře:
14:10:02
16.02.2012
16.02.2012
Lukyn Fakír
-> Motomaniak: tož kuwa ten vyfuck je stylovej,moc peknej,dobra prace!
13:52:31
16.02.2012
16.02.2012
TT_daniel
-> Motomaniak: ten vyfuk je brutalny
12:22:14
03.12.2011
03.12.2011
Danco8
krasny rapid moc sa my luby to decentne zamračenie kapoty kvoli tej medzere to by som chcel ja ja a to víčko uplne krasne si sa vyhral 100 Bodov
12:21:24
03.12.2011
03.12.2011
m8rinek
-> Motomaniak: Krásná práce, uaa chci obráběcí centrum :))). Teď se mi líbil 5osej soustruh od Mazaku, jen pořizovačka 6míčů nebyla nic moc:(, co nástroj to 20, případně taková měřící sonda za 200.
12:14:04
03.12.2011
03.12.2011
Vojťas
-> Motomaniak: to je proste mazec
12:13:36
03.12.2011
03.12.2011
Nepér
to je porno
12:08:41
03.12.2011
03.12.2011
Motomaniak
Kdyby někoho zajímaly fotky z průběhu výroby, tak je sem hodím (ti co mě mají na facebooku mohou přeskočit )
11:39:34
03.12.2011
03.12.2011
DEKODOVAC
-> Motomaniak 03.12.11 11:33:12: nadhera
21:59:55
01.12.2011
01.12.2011
Ultim
-> Nwkt: Kde tam vidis zamek prosimte? A nerikej, ze ta dirka nahore slouzi jako dirka pro cepik. Protoze to neni pravda! Jo je "odfukovaci" dirka vis? Ty vubec nic nevis!