skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor :
ve výstavbě...
- 742.136
- duralové řemenice
- alternátor 70A Valeo
Převodovka :
- rapidí 5q 3,9 po GO
- nový čssr silentblok
Přední náprava :
- komplet obrokovaná
- části ve žlutém zinku
- nezinkované části nastříkané 2 složkovým základem Rezistol s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- zinkované části nastříkané základem Formex
- vrchní barva je míchaná průmyslová 2 složková PUR Agrohel s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- nápravnice kompletně provařená, převařené všechny spoje a navařeny LA výztuhy řízení
- vyztužené misky dorazů v nápravnici
- převařené misky dorazů v rameni
- výztuhy na ramenech po celé délce a zakitované, u spodních navařené výztuhy uložení tlumičů
- odlehčené přední náboje
- pružiny 230mm Saky
- stabilizátor 18mm Saky
- jednoduché kotouče Ferodo
- destičky Ferodo
- tlumiče Fenox Vaz 2101 (o 25% tužší než sériové)
- upravené a zesílené uložení tlumičů
- 4pístové brzdiče po kompletní GO
- brzdové trubky komplet tahané vnitřkem
- kompletně nová ložiska, čssr svisláky, čepy ramen, pryžové části, čepy a excentry
- nápravnice včetně ramen vystříkané voskem na dutiny
- kompletní repase řízení včetně nových tyček řízení
Zadní náprava :
- kompletně obrokovaná
- základ 2 složkový PUR Rezistol s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- vrchní barva je míchaná průmyslová 2 složková PUR Agrohel s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- nová čssr podélná ramena s LA výztuhami, zesílené zadní části pro podvázání ke karoserii
- tvrdé silentbloky Rubena (Speedpro)
- šikmá ramena vyztužena
- nové silentbloky šikmých ramen
- nová ložiska
- příčka upravená převařením držáků ramen o 15mm nahoru
- pružiny kyvka
- tlumiče Koni s třípolohovou regulací tuhosti
- upravené a zesílené uložení tlumičů
- repase poloos + nové homokineťáky
- ramena i příčka vystříkané voskem na dutiny
Karoserie :
- kompletně po GO
- zavařené žlábky na střeše
- protažená kapota
- zavařený výklenek SPZ
- sportovní alu víčko nádrže
- uložení podélných ramen z 1,5mm a nástedně vyztuženo
- vevařená výstuha mezi přední tlumiče (jekl 60x20mm)
- v plánu je i zadní výstuha mezi tlumiče
Galerie z vyvařování : skoda-virt.cz/cz/.../1248 17-to-pitrs-84-vyvarovani? poffset=37...
Interiér :
ve výstavbě...
Audio :
- Rádio : Alpine 9813rb
- Zesíky : 2x Hifonics Z440 + Rainbow Kraftwerk 1KW RMS do 1 ohm
- Přední repro : Mju Dimension JR6, Kicky JR6
- Basáky : 2 x Rainbow Hammer 10"
- Kapacitor Alfatec 1F
- Kabeláž Dragster, Zealum, Rocford Fosgate
Trocha historie
ve výstavbě...
- 742.136
- duralové řemenice
- alternátor 70A Valeo
Převodovka :
- rapidí 5q 3,9 po GO
- nový čssr silentblok
Přední náprava :
- komplet obrokovaná
- části ve žlutém zinku
- nezinkované části nastříkané 2 složkovým základem Rezistol s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- zinkované části nastříkané základem Formex
- vrchní barva je míchaná průmyslová 2 složková PUR Agrohel s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- nápravnice kompletně provařená, převařené všechny spoje a navařeny LA výztuhy řízení
- vyztužené misky dorazů v nápravnici
- převařené misky dorazů v rameni
- výztuhy na ramenech po celé délce a zakitované, u spodních navařené výztuhy uložení tlumičů
- odlehčené přední náboje
- pružiny 230mm Saky
- stabilizátor 18mm Saky
- jednoduché kotouče Ferodo
- destičky Ferodo
- tlumiče Fenox Vaz 2101 (o 25% tužší než sériové)
- upravené a zesílené uložení tlumičů
- 4pístové brzdiče po kompletní GO
- brzdové trubky komplet tahané vnitřkem
- kompletně nová ložiska, čssr svisláky, čepy ramen, pryžové části, čepy a excentry
- nápravnice včetně ramen vystříkané voskem na dutiny
- kompletní repase řízení včetně nových tyček řízení
Zadní náprava :
- kompletně obrokovaná
- základ 2 složkový PUR Rezistol s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- vrchní barva je míchaná průmyslová 2 složková PUR Agrohel s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- nová čssr podélná ramena s LA výztuhami, zesílené zadní části pro podvázání ke karoserii
- tvrdé silentbloky Rubena (Speedpro)
- šikmá ramena vyztužena
- nové silentbloky šikmých ramen
- nová ložiska
- příčka upravená převařením držáků ramen o 15mm nahoru
- pružiny kyvka
- tlumiče Koni s třípolohovou regulací tuhosti
- upravené a zesílené uložení tlumičů
- repase poloos + nové homokineťáky
- ramena i příčka vystříkané voskem na dutiny
Karoserie :
- kompletně po GO
- zavařené žlábky na střeše
- protažená kapota
- zavařený výklenek SPZ
- sportovní alu víčko nádrže
- uložení podélných ramen z 1,5mm a nástedně vyztuženo
- vevařená výstuha mezi přední tlumiče (jekl 60x20mm)
- v plánu je i zadní výstuha mezi tlumiče
Galerie z vyvařování : skoda-virt.cz/cz/.../1248 17-to-pitrs-84-vyvarovani? poffset=37...
Interiér :
ve výstavbě...
Audio :
- Rádio : Alpine 9813rb
- Zesíky : 2x Hifonics Z440 + Rainbow Kraftwerk 1KW RMS do 1 ohm
- Přední repro : Mju Dimension JR6, Kicky JR6
- Basáky : 2 x Rainbow Hammer 10"
- Kapacitor Alfatec 1F
- Kabeláž Dragster, Zealum, Rocford Fosgate
Trocha historie
BORIN - RAPOUŠ - komentáře:
21:13:45
26.02.2010
26.02.2010
strucy
-> Borin - Král tuzerů: nebude ten git časom praskať?
22:05:25
23.02.2010
23.02.2010
Borin - Král tuzerů
-> Pavel P@nkáč: Děkuju, ale bohůžel ti nepomůžu
22:05:06
23.02.2010
23.02.2010
Borin - Král tuzerů
-> tunerlada: Tak já procházej klasickou i s těma lemama a prahama...ale teď většinu úprav konzultuju s kámošem z technický...pro jistotu...už to chci mít co nejmíň nelegal, abych se mohl v klidu projet a nebejt posranej, kde za bukem sou švestky
20:55:55
23.02.2010
23.02.2010
Pavel P@nkáč
-> Borin - Král tuzerů: neco me u tebe fascinovalo psal jsem ti SZ:)
17:59:59
23.02.2010
23.02.2010
tunerlada
Borin - Král tuzerů 16.02.10 20:14:54 napsal: → Jožynek : Dík…chci aby to vypadalo pěkně a neremcali na technický, tohle ani nepostřehnou toh ose neboj když já byl na technický tak si nikdo nevšim že tam mám jiný sedadla každej se díval jen na barvu
18:27:40
21.02.2010
21.02.2010
Borin - Král tuzerů
-> Mates:
18:10:29
21.02.2010
21.02.2010
Mates
-> Borin - Král tuzerů: Tak to je paráda,díky za radu.
18:08:11
21.02.2010
21.02.2010
Borin - Král tuzerů
-> Mates: Je to barva pro průmysl a lesní a jiný stroje...máme tím nastříkanej vlek za terru asi 3 roky a žádnej problém
17:52:02
21.02.2010
21.02.2010
Mates
-> Borin - Král tuzerů: Tak to jde,hlavně aby to bylo dost odolný proti kamínkům.
17:48:43
21.02.2010
21.02.2010
Borin - Král tuzerů
-> Mates: S těma přísadama stojí kilo barvy s tužidlem a ředidlem necelý pětikilo, ale táta si u nich nechává míchat i barvy na auta, tak to je s jeho slevou... Jo a u týhle barvy je možnost namíchat jakoukoliv ze vzorníku RALu
17:41:43
21.02.2010
21.02.2010
Mates
-> Borin - Král tuzerů: Chci to na podvozek,bude opískován a v základovce.Nejdřív jsem to chtěl udělat alkytonem,ale když jsem zjistil,že toho moc nevydřží,tak chci jinou barvu.
Zkusím se na ní zeptat u pána co míchá barvy,ten se v barvách vyzná,tak mi snad poradí.Jaká je zhruba cena??
Zkusím se na ní zeptat u pána co míchá barvy,ten se v barvách vyzná,tak mi snad poradí.Jaká je zhruba cena??
17:35:14
21.02.2010
21.02.2010
Borin - Král tuzerů
-> Mates: Já to stříkal i přes ten Formex, a není problém...ta barva není nijak agresivní...základovky od synorexu neznám, ale tohle ti řeknou, tam, kde si jí necháš namíchat...není to barva z drogerie, jako třeba ten hnusnej Alkyton na vorezlý ploty Já s tím budu stříkat i komplet podvozek, ale s jejich základem
17:31:29
21.02.2010
21.02.2010
Mates
-> Borin - Král tuzerů: Čau,chci se zeptat ohledně té barvy Pur Agrohel.Musí se pod ní dávat speciální základní barva,nebo můžu dát třeba od Synorexu.
Jinak hezká práce a budu sledovat,jak budeš pokračovat.Už je v oblíbených.
Jinak hezká práce a budu sledovat,jak budeš pokračovat.Už je v oblíbených.
13:13:48
21.02.2010
21.02.2010
Borin - Král tuzerů
Tak jsem se dokopal udělat nějaký ten popis...
21:09:57
16.02.2010
16.02.2010
Borin - Král tuzerů
-> ZdenoR: K tomu už jsem se vyjadřoval...toho kitu tam je minimálně, tak to praskat nebude....
21:01:52
16.02.2010
16.02.2010
ZdenoR
-> Borin - Král tuzerů: Ramena pekne jenom si rikam jestli ten tmel nebude praskat protoze neverim tomu ze se nekrouti.
20:14:54
16.02.2010
16.02.2010
Borin - Král tuzerů
-> Jožynek : Dík...chci aby to vypadalo pěkně a neremcali na technický, tohle ani nepostřehnou
19:21:06
16.02.2010
16.02.2010
Jožynek
-> Borin - Král tuzerů: Tie ramená su brutal..
19:17:45
16.02.2010
16.02.2010
Borin - Král tuzerů
-> Fifa: Tak diskuzi na téma zinek uzavřeme...
19:12:18
16.02.2010
16.02.2010
Fifa
-> Bedřich: Zrovna u těhlice mi zrovna nejde o to že nazinkovaná hezky vypadá. Je to pouze boj proti korozi,nemám rád když lezou z pod barvy bublinky. I když bude tloušťka vrstvy zinku různá tak podle mě u galvanického zinku nehrozí že bude vyšší než jen několik mikrometrů. Zinkování čepu náboje je určitě sporadické a jako konstruktér bych jej určitě nepředepsal. Jenže velkosériová výroba si může dovolit máčet jen část dílu v lázni. To já si dovolit v galvanovně nemůžu, aniž bych nad nimi stál. To je trochu mimo moje možnosti.Myslím že je to i nad možnosti ostatních. Kolik zinku sedřeš při lisování ložisek náboje kol? Mě tedy většinou šly nasadit ručně. A pokud sedřeš je to tak stopové množství. Jak velkou čistotu máš v běžné dílně? Větší pravděpodobnost je že se do ložisek nanese nějaká nečistota. Vymačkávání- opět mikrovrstva. O zinkování svislých čepů se nepřu, to je opravdu s prominutím hovadina. Sám jsem je nezinkoval. Pouze nechal obrousit, tvrdochromovat a obrousit na nominální rozměr+dobrousit plošku. Tam by mělo smysl jen zinkovat hlavici pro silentblok.A toto je většinou nad možnosti jak jsem psal výš.