Toto jest muj rapídek, ktereho jsem vyměnil s taťkou za skodu formana, páč po rapidu jsem toužil už od mala když nás v něm tata vozyl po výletech a když ho chtěl začít využívat na ježdění do práce musel jsem zasáhnout, přišla mi ho na to škoda!!! Je to na muj vkus krásná kára!!! I když deně v práci projíždím moderní i luxusní stroje, tak mě k nim nejak nic neláká.
Asi jako každy mlady tuner jsem mel sve napady a i když nebyli koruny tak jsem ladil a ladil, asi nebylo vždy vše uplne nejlepší ale dělal jsem vse se snahou o hezke spracovani a funkčnost!
Asi jedina dosavadní uprava ktera si zaslouži komentař byl new motor osazen vstřikovaním BMM s malími upravami. makalo to celkem hezky až na problemi se směsí při volnoběhu, coš se pak take vyresilo ale moturek sel opět ven pač muj tok myslenek mýři jinam.
Niní už se pracuje a vydeláva a me představy o rapidu se uceluji, tak jen doufam že to dotahnu do konce a bude z rapidka pěknej sportacek na nedelni vyjiždku.
Niní Rapídek spinká v garáži bez STK a já na nej nemám vůbec čas
Velký plány, když budou velký koruny ;-)
Podvozek
- Kola Mangels 15/7 + 15/8 pěkně v chromu a 0 et .... bohužel když jsem na ně ušetřil tak už je přestali vyrábět :-( tak přišla nahradní alternativa Borbet BS 15" taktež dva rozměry 7 a 8"
- pneu Toyo T1R 195/50 R15 a 215/45 R15
- HP tlumiče + pera
- 19 stabilizator
- new svislí + všechny čepi, zavěsy a silembloky-ty co pujdou sehnat tak tvrdší
- samosebou vystužení náprav dle LA + asi i více a v jistých místech vystužení i karoserie
Motor
- budou dva asi na sřídačku lechce poladěna origo 136 a pak pořadna Kobyla 1.8 16ventil..... možná ještě poladěná a mooožná se bude laborovat s turbem?? ... to má ale čas, nad tím budu uvažovat až po pocitech jaky budou po svezeni s originalem
Výfuck
- v plánu je v chromu a na štorc
Převodovka
-budu duvěřovat serii 5Q se stálím zaběrem 3.9 a když mě opustí tak se hold bude šetřit na sportovní upravu pro více koní
Brzdy
- 22 brzd. válec
- v předu vnitřně chlazene kotouče a navedení naporoveho vzduchu přímo k nim .... aby nedocházelo k přehřivání a snížení učinku
- v zadu skusím zachovat bubny a budou 22válečky, ale....jelikoš bude zadek o něco těžší kvuli jinému motoru tak možná přijdou na řadu i kotouče?
Karoserie
- uprava, možná změna lemů díki širokým kolům
- možná náporový přítlak .... vedení vzduchu přes chladič nad kapotu
- přemístění akumulátoru nebo nadrže do kufru??? to si taky ještě promyslím
- křidilko ale to jen jestli bude opravdu elegantní jinak žadné laminátové srandičky na nej plácat nebudu
Interier
- přečalounění sedadel muj sen je modrá alcantra, nebo semiš lemovaná kůží
- přečalounění stropnice
- v preparovat střešní šíbr (elektricky)
- palubní PC (Wv)
- vakuové pokovení skel do zrcadlové barvy
Audio
- to se uvidí, na to to nejede takže žadná masírka, ale hrát bude
Něco z Mišakovy produkce.......... díky bracha ;-)
Tak dne 12.10.08 cca v 16:15 jsem skurvil co jsem mohl!!! Rapídek nemá předek :-(
Tak rychle si člověk muže posrat svuj sen, ale co se da delat Rapidek už je řadne obrečen a ted bude hold trochu vic prace.
Rozebran předek, zjištěny škody....nakoupeny dili, v mezičase jsem vyndal spojku, pač po nehode zustala zasperovana 3 a rapidek byl netlacitelny.
A ted opět cheeení pod dekou a asi chvili cheneti bude.