skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nabízím úpravu rozdělovače či odladění motorů :
- skoda-virt.cz/cz/.../9172 -upravy-rozdelovacu-odlade ni-motoru
KOUPÍM :
- NOVÉ KONTAKTNÍ ROZDĚLOVAČE velký emkový typ
- karb. z CBR 900 rr r.v. 97-99 nebo jiný 4klapkový karb. Keihin, Mikuny z motorky o obsahu 900ccm a vyšší
Minulost (Žlutý Rapid 130) :
- na aute bylo téměř vse origo, krom několika zapravení laku (stříkání celého předního čela apod.)
- motor originál 130 bez úprav, sání z erka, karburátor originální zánovní, dole trapné video
Rapid 1.4 (minulý majitel - nick IvanC)
Karoserie:
- Komplet GO, vyztužená,
- rozpěrka mezi tlumiči, vepředu převařené domky pro uchycení tlumičů, vytažené lemy, plechové prahy z Felicie
- baterie v kufru
- barva glazurit - zelená 06.05.18...
Přední náprava:
- Komplet GO, poskládaná z nových dílů, vyztužená,
- otočené misky dorazů - nikomu nedoporučuji - auto chodí příliš nízko a na dorazy tlumičů, pružiny - musím předělat do roviny
- pružiny Speedpro okruh,
- převrtané a odlehčené náboje 4x100, v minulosti plynokapalinové tlumiče Sachs pro LR/B, pak GAZ, nyní Protlum Sport
Zadní náprava:
- GO, vyztužená 130 LA, náboje 4x 100,
- v minulosti plynokapalinové výškově stavitelné tlumiče Sachs, nyní GAZ uložený v tvrdých gumách.
- navařené úchyty na podélná rameno pro uchycení tlumiče Sachs - vyrobeno z pevnostních mat. 10.9,
- převařené úchyty šikmého ramene na příčce převodovky pro zachování odklonu při snížení
Kola:
- Ráfky Dotz Daytona 6,5x15
- Pneu Good Year Eagle F1 195/50 R15, v budoucnu něco měkčího... Toyo, Yokohama
- II ráfky: OZ Superleggera 7x15, 4x100 5kg, Velké díky m8rinek ! - v plánu lak + jiné středy
Brzdy:
- Vpředu 4 pístky s propojkou, chlazené kotouče s vybráními pro chlazení i náboje a zároveň odlehčení
- Vzadu kotouče s brzdičem z Octavie
Převodovka:
- minulá převodovka 4,22 z 135GLI vydržela 50km, poté slisování 3stupně na hřídeli jako u původní převodovky
- 5Q se stálým převodem 4,22, rozberáno 6 převodovek a vybrány nejlepší díly
- nová ložiska ZKL a ZVL krom ložiska s klecí, bylo jak nové,
- rozpěrka proti slisování 3 st.
- Všechny nerovnosti dosedacích ploch až úchylně srovnány,
- všechny synchrony od 5-kových kol z jiných převodovek
- všechny šruby, gufera a O-kroužky nové
- šruby utahovány na horní předepsané hodnoty Nm
- těsněno hnědým silikonem bez papírových těsnění.
- hodinkama vymezena vůle v převodu na 0,20mm, i když jsme to ladily hlavně dle sluchu na už jetém převodu
Starý motor po bývalém majiteli :
- blok Felicia, klika Fabia
- vačka 284/276, zdvihy 6,7 ; 6,5
- vrtání 75,5 mm, kompres 10,8
- hlava Felicia 50KW s min. úpravami
- přetryskovaný karburátor Sedr z 130 naladěný výrobcem vačky Muckem - nebyl ok : všechny problémy vyřešeny obrovským nákrmem hlavních systémů - trysky 130 a 155, takže zcela nesmyslné k sér. dif. a zalité v celém spektru ot.- karb. opraven/upraven
- rozdělovač z 120 s vlastní upravenou regulací, druhý bezkontaktní s jinou křivkou
- svody B Krejčí, tlumič vlastního návrhu
Tento motor to má už dlouhý čas za sebou skrz podceňěnou věc a mojí důvěřu v práci ostatních a kdysi "rádoby kamarádů" - podrazáckým mamonům.
Nový motor 1.5 byl po mnoha letech prodán:
1514ccm - vložky na zakázku, produkční písty, upravené ojnice Fab., vačka TOP rally group B, zapalování Ignitech, hlava s ventily 36/32 s max. úpravami a závodními pružinami Anglie
- skoda-virt.cz/cz/.../9172 -upravy-rozdelovacu-odlade ni-motoru
KOUPÍM :
- NOVÉ KONTAKTNÍ ROZDĚLOVAČE velký emkový typ
- karb. z CBR 900 rr r.v. 97-99 nebo jiný 4klapkový karb. Keihin, Mikuny z motorky o obsahu 900ccm a vyšší
Minulost (Žlutý Rapid 130) :
- na aute bylo téměř vse origo, krom několika zapravení laku (stříkání celého předního čela apod.)
- motor originál 130 bez úprav, sání z erka, karburátor originální zánovní, dole trapné video
Rapid 1.4 (minulý majitel - nick IvanC)
Karoserie:
- Komplet GO, vyztužená,
- rozpěrka mezi tlumiči, vepředu převařené domky pro uchycení tlumičů, vytažené lemy, plechové prahy z Felicie
- baterie v kufru
- barva glazurit - zelená 06.05.18...
Přední náprava:
- Komplet GO, poskládaná z nových dílů, vyztužená,
- otočené misky dorazů - nikomu nedoporučuji - auto chodí příliš nízko a na dorazy tlumičů, pružiny - musím předělat do roviny
- pružiny Speedpro okruh,
- převrtané a odlehčené náboje 4x100, v minulosti plynokapalinové tlumiče Sachs pro LR/B, pak GAZ, nyní Protlum Sport
Zadní náprava:
- GO, vyztužená 130 LA, náboje 4x 100,
- v minulosti plynokapalinové výškově stavitelné tlumiče Sachs, nyní GAZ uložený v tvrdých gumách.
- navařené úchyty na podélná rameno pro uchycení tlumiče Sachs - vyrobeno z pevnostních mat. 10.9,
- převařené úchyty šikmého ramene na příčce převodovky pro zachování odklonu při snížení
Kola:
- Ráfky Dotz Daytona 6,5x15
- Pneu Good Year Eagle F1 195/50 R15, v budoucnu něco měkčího... Toyo, Yokohama
- II ráfky: OZ Superleggera 7x15, 4x100 5kg, Velké díky m8rinek ! - v plánu lak + jiné středy
Brzdy:
- Vpředu 4 pístky s propojkou, chlazené kotouče s vybráními pro chlazení i náboje a zároveň odlehčení
- Vzadu kotouče s brzdičem z Octavie
Převodovka:
- minulá převodovka 4,22 z 135GLI vydržela 50km, poté slisování 3stupně na hřídeli jako u původní převodovky
- 5Q se stálým převodem 4,22, rozberáno 6 převodovek a vybrány nejlepší díly
- nová ložiska ZKL a ZVL krom ložiska s klecí, bylo jak nové,
- rozpěrka proti slisování 3 st.
- Všechny nerovnosti dosedacích ploch až úchylně srovnány,
- všechny synchrony od 5-kových kol z jiných převodovek
- všechny šruby, gufera a O-kroužky nové
- šruby utahovány na horní předepsané hodnoty Nm
- těsněno hnědým silikonem bez papírových těsnění.
- hodinkama vymezena vůle v převodu na 0,20mm, i když jsme to ladily hlavně dle sluchu na už jetém převodu
Starý motor po bývalém majiteli :
- blok Felicia, klika Fabia
- vačka 284/276, zdvihy 6,7 ; 6,5
- vrtání 75,5 mm, kompres 10,8
- hlava Felicia 50KW s min. úpravami
- přetryskovaný karburátor Sedr z 130 naladěný výrobcem vačky Muckem - nebyl ok : všechny problémy vyřešeny obrovským nákrmem hlavních systémů - trysky 130 a 155, takže zcela nesmyslné k sér. dif. a zalité v celém spektru ot.- karb. opraven/upraven
- rozdělovač z 120 s vlastní upravenou regulací, druhý bezkontaktní s jinou křivkou
- svody B Krejčí, tlumič vlastního návrhu
Tento motor to má už dlouhý čas za sebou skrz podceňěnou věc a mojí důvěřu v práci ostatních a kdysi "rádoby kamarádů" - podrazáckým mamonům.
Nový motor 1.5 byl po mnoha letech prodán:
1514ccm - vložky na zakázku, produkční písty, upravené ojnice Fab., vačka TOP rally group B, zapalování Ignitech, hlava s ventily 36/32 s max. úpravami a závodními pružinami Anglie
Petr/Rapid 1.5 - komentáře:
17:24:49
25.07.2014
25.07.2014
Star LC20
-> MOLSO: ty kondo! ty mi dáváš všude čeky! (check-y)
15:36:45
24.07.2014
24.07.2014
majop3k
-> MOLSO:
15:35:21
24.07.2014
24.07.2014
MOLSO
-> Star LC20: tvůj komentář vole
15:05:25
24.07.2014
24.07.2014
Star LC20
-> Urbi: co je v této kartě nového?
21:43:57
23.01.2014
23.01.2014
Petr Urban
-> bigfavo: nejen to, dělám od základu motor. Sání řeším, něco vyrábím, mám dost náročné požadavky na kvalitu hlavně u samotné svojí práce, takže to není hned. Mám v soupisu cca 25 věcí k řešení na motoru.
20:05:36
20.01.2014
20.01.2014
bigfavo
-> Urbi: este vyrobit sania a mozes ist nato
14:18:59
19.01.2014
19.01.2014
Petr Urban
-> bigfavo: mám doma karb. z průměry klapek=difuzoru 38, 40 i 42, vše v perfektním stavu. Takže se možná bude testovat na brzdě co a jak jede. Ale z čeho všechny jsou tady říkat nebudu. Já nejen tady všem něco radím a pomáhám a jako vděk jsou pomluvy, na to bych se mohl už z vysoka ...
10:09:16
15.01.2014
15.01.2014
bigfavo
-> Urbi: aky mas premer klapiek ?,,,,moje su z 900, priemer 38 ale na tie co som mal pred rokom doma z hondy 1100 fireblade to nema, mali primer 42 mm
Za sanie dik, robota tak na dva dni, lebo sa mi stym nechcelo velmi hrat, este tam treba daco dokoncit ale na prvy pohlad to vyzera pekne
Za sanie dik, robota tak na dva dni, lebo sa mi stym nechcelo velmi hrat, este tam treba daco dokoncit ale na prvy pohlad to vyzera pekne
13:41:35
14.01.2014
14.01.2014
Petr Urban
-> vhml: nevím, všecky japan jsou podobný, když jsou z té samé doby, stačí mi vědět že je tam největší díra co jde sehnat
13:39:43
14.01.2014
14.01.2014
Petr Urban
-> bigfavo: tak ony jsou všechny stejné konstrukce, jde o vybraný motocykl a průměr dif., aby se s tím dalo pak dobře domluvit na motoru a mělo to svůj význam. Ty máš zajímavý sání k karb.
08:38:33
14.01.2014
14.01.2014
vhml
-> bigfavo 13.01.14 07:24:45: to jest z jaké motorky?
07:24:45
13.01.2014
13.01.2014
bigfavo
-> Urbi: aha, take iste karburatory mas ako ja
22:22:58
12.01.2014
12.01.2014
merfolk
Jsem zvědav, až to bude co to bude (jak to pojede) . Držím palce.
09:46:39
12.01.2014
12.01.2014
Petr Urban
petr42.rajce.idnes.cz/Hla
va_1.5_Felicia_OHV Není tam ještě všechno.
Mohu upravit celou hlavu. I jinak než je na foto. Kdo by měl zájem, do zpráv.
Mohu upravit celou hlavu. I jinak než je na foto. Kdo by měl zájem, do zpráv.
10:40:55
04.09.2013
04.09.2013
Petr Urban
-> Vinetou: zatím netuším, neřeším to...nikde to nejelo, brzo bude zkušební provoz v jiném autě, tak mohu poreferovat pak. Ale ze zkušeností u jiných kde jsme to zkoušeli, tak to funguje výborně a má to mraky možností nastavení - je to nekompromisní řešení pro nejlepší výkon zapal. soustavy.
10:23:55
04.09.2013
04.09.2013
Vinetou
-> Urbi: Čus, hele vidim že máš el. zápalko od ignitechu. Jak jseš s tím spokojen?
07:12:47
04.09.2013
04.09.2013
Ivan,C - zrušená registrace
-> Urbi: zdvihy jsem ti říkal určitě přesně takový jaký tam byly to vím jistě, spíš si to nepamatuješ. Ted už bych si nevzpoměl protože mě to už vůbec nezajmá ale tenkrát jsem to věděl na 100 pro.
00:23:46
04.09.2013
04.09.2013
Petr Urban
-> Ivan,C: Ten papír je tady na fotce, více než co je zde na foto k tomu nemám a pro nastavení v motoře je to 100% informací, ale o tom co to je za vačka nic. O údaji zdvihu jsme se nikdy v hodnotách nebavili, jen stylem "jsou moc velké" Teď už je to úplně jedno i mě, takže je popis upraven.
14:01:22
03.09.2013
03.09.2013
Ivan,C - zrušená registrace
-> Urbi: Nevim kolik už ty zdvihy tenkrát byly ale určitě jsem je měl změřený a říkal jsem ti to, na papíru bylo časování, číslo vačky a jak vačku správně načasovat a ještě něco to už ale ani nevím co přesně a dneska mě to už ani nezajmá. Tak nepiš blbosti že jsou hodnoty neznámé.