skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
VRBA / RAPID 1400 - komentáře:
20:31:25
24.06.2009
24.06.2009
Vrba
-> radekp: Dřív jsem jezdil na prevrtanem,ale s bubnama.Jeste na starem autě.Nechtěl jsem podlozky a potreboval jsem 4x100
20:29:17
24.06.2009
24.06.2009
radekp
-> Vrba: Takže jsi dřív jezdil na převrtaném....a držák brzdiče jsi měl, nebo sis taky vyrobil?
19:57:28
24.06.2009
24.06.2009
Vrba
-> radekp: To jsem měl jako přípravek na montáž když jsem potřeboval stáhnout ložiska a dotahnout vnitřní matku....má to totiz montážní vyhodu že to jde na tu hřídel suvně,kdeždo naboj 4x100 se pak musí nalisovat.Ale jak jsi se ptal...převrtat to jde.Přežilo to 12tisic kilometrů a bouračku v 80ti čelně.Přitom uletel jeden šteft,kdežto náboj nepraskl
19:04:32
24.06.2009
24.06.2009
radekp
-> havlik: Jo, chápu. Na fotce č8 má náboj se zřejmě převrtanýma dírama....a to mě zmátlo.Píše, že to používá jako přípravek
18:59:58
24.06.2009
24.06.2009
havlik
-> radekp: mrkni ke mě do karty má to samá co mam já
18:59:03
24.06.2009
24.06.2009
radekp
-> Tuner#2: To mi prosím vysvětli přes SZ, vždyť vypadjí jako převrtané seriové...
18:57:44
24.06.2009
24.06.2009
havlik
-> Tuner#2: okna na garde a dam si je kam?:D pokud se jedná o podvozkový díly tak mam všechno doma v super stavu krom jednoho spodního ramena ,2 páry předních blatníků z toho jedny origo čssr a jedno přední čelo já myslim že mi to na chvíli bude stačit:)) a převodovky mam asi 3 na díly z toho dvě si myslim schopně složitelný
18:55:50
24.06.2009
24.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> radekp: To jsou nové náboje od Sakyho rovnou se 4 x 100mm
18:54:57
24.06.2009
24.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik: Uvažuju taky nad celým autem na díly, je to nejlevnější a vezmeš si i okna a další kravinky do zásoby.
18:54:49
24.06.2009
24.06.2009
radekp
-> Tuner#2: Teď se dívám, že Vrba má štefty jinde, jdou náboje převrtat na rozteč 4*100?
18:52:07
24.06.2009
24.06.2009
havlik
-> Tuner#2: no právě že už většinou i na šrotáku ví jakou to má cenu nebo je fiknou na půlku a je to v prdeli:)
18:52:00
24.06.2009
24.06.2009
radekp
-> havlik: -> Tuner#2: Můžu mít Garde za lidovku, použiju Lobra, převodovku. Ramena si asi nechám, nebo je použiju a nechám si udělat o dost širší límce, uvidíme jak to dopadne, zatím je všechno jen v hlavě...
18:50:29
24.06.2009
24.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik: Však já taky nescháním a nekřesťanské prachy bych nekoupil. Ale ve šroťáku za cenu železa, tak proč ne že? Na FCC měli teď nový poloosy na 130 a kus za 3.800,- Vím jak jinak investovat peníze.
18:48:05
24.06.2009
24.06.2009
havlik
-> Tuner#2: tak já nevim lobra sou fajn ale když ty tripody drží taky tak proč schánět něco jinýho. obvzláště za takový nekřestanský prachy jako se to prodává
18:46:16
24.06.2009
24.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: Aha, počkám až co mě odpoví Saky, pak to sem pro info dám.
-> radekp: Jo tak Lobra bych taky bral, ale jinak Garde je moc úzké, teď tam máš přece Mkové nápravy nebo ne?
-> radekp: Jo tak Lobra bych taky bral, ale jinak Garde je moc úzké, teď tam máš přece Mkové nápravy nebo ne?
18:23:35
24.06.2009
24.06.2009
radekp
-> Tuner#2: -> Vrba: Kdyžtak se připojím k diskuzi o zadních kotoučích, taky plánuju. Navíc se mi teď rýsuje Garde(Lobra, ramena, převodovka....:-)
18:13:56
24.06.2009
24.06.2009
Vrba
-> Tuner#2: Ja uz nevim,hledal jsem to podle katalogu a byl to kotouc na vic ruznych aut a taky na golf1 , takze tak...
13:57:32
24.06.2009
24.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik: To by se mě líbilo víc. Řeším to se Sakym, snad mě řekne jaké auta na jaké rozšíření.
13:55:40
24.06.2009
24.06.2009
havlik
-> Tuner#2: já mam teda asi nějakou jinou verzi já mam kotouč z feldy přední
13:55:02
24.06.2009
24.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: JJ takže máš to menší rozšíření. je to 17mm a nebo 22mm. Trochu mě mrzí ten Golf 1čka, přece jen už je to starší auto, abych pak neřešil, že ty kotouče nejsou