skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
VRBA / RAPID 1400 - komentáře:
20:41:53
11.12.2009
11.12.2009
itchy
-> Vrba: njn, diky snad to bude fungovat, drzte palce
20:24:02
11.12.2009
11.12.2009
Vrba
-> itchy: jasny no,...lanko je lanko.ale ted s odstupem času bych se te hydrauliky vůbec nebál.když dáš novej válec,tak to nebude ztrácet tlak, ze by hrozilo odbrzdění a kapalinová ručka bude mít větší učinnost.Na tech brzdičích co mám já je ta ručka nic moc,...jako brzdí dobře,ale na prasení je vhodnější kapalinová.
20:13:27
11.12.2009
11.12.2009
itchy
-> Vrba: mam aj drziak, asi :), ale nepaci sa mi riesenie komplet hydrauliky, nakolko som pocul ze to vie robit problemy a to lanko sa mi predsa len viac paci
20:10:45
11.12.2009
11.12.2009
Vrba
-> itchy: Však ty máš to řešení od PM autosport s vrtaným origo nábojem a kotoučem namontovanym zezadu,tak použij ten náboj s kotoučem a držák už je to poslední.
13:36:28
11.12.2009
11.12.2009
itchy
-> havlik: mam drziak na 4p klasicky, tak sa len dopredu informujem, mozno ho bude stacit vymedzit a ina roztec, zhanam brzdic a uvidim
12:07:33
11.12.2009
11.12.2009
havlik
-> itchy: Jako držák pro sakyho řešení je jen "kus plocháče" takže tam by stačilo jen oměřit rozteč brzdiče a pak to vyměřit jak s tim na auto
11:51:45
11.12.2009
11.12.2009
itchy
-> Vrba: diky moc, asi zozeniem brzdic a skusim to nakreslit
11:39:45
11.12.2009
11.12.2009
Vrba
-> itchy: Ahoj,bzdič je z Octavie a má lankovou ručku.Držák je součást sady,která obsahuje jiný zadní náboj,držák brzdiče,vymezovací podlozky a montážní material.Výroba Saky
18:58:42
10.12.2009
10.12.2009
itchy
-> Vrba: ahoj, prosimta z coho mas vzadu celuste na brzdy, je tam lankova rucna? Mas aj nejaky vykres k drziaku? Diky
09:34:03
25.07.2009
25.07.2009
Vrba
-> jerzy: jo
02:41:12
25.07.2009
25.07.2009
jerzy
-> Vrba: dik. a ty drazky pod oknama? to mas kytovane?
20:37:58
24.07.2009
24.07.2009
Vrba
-> jerzy: ahoj.Mokrou na suchou
21:27:19
22.07.2009
22.07.2009
jerzy
-> Vrba: Ahoj, hele, ty si nejak zahlazoval ty drazky co jsou na ty chromove listy na bocich pod oknama?
edit: jeste jedne dotaz, je jednodussi prestavet mokrou prevodovku na suchou nebo prestavet suchou 3,9 na 4,22?
edit: jeste jedne dotaz, je jednodussi prestavet mokrou prevodovku na suchou nebo prestavet suchou 3,9 na 4,22?
12:36:36
18.07.2009
18.07.2009
Vrba
-> Tuner#2: jeeee,děkuju-jsem potěšen
17:49:27
17.07.2009
17.07.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: Něco ve full ress. z Hrocháče byť jsem neměl náladu fotit.
img403.imageshack.us/i/ds c0300b.jpg
img146.imageshack.us/i/ds c0301m.jpg
img146.imageshack.us/i/ds c0302.jpg
img403.imageshack.us/i/ds c0300b.jpg
img146.imageshack.us/i/ds c0301m.jpg
img146.imageshack.us/i/ds c0302.jpg
10:10:59
25.06.2009
25.06.2009
Vrba
-> Tuner#2: Neee,v pohode.Však kdyby jsi potřeboval ještě něco vědět,klidně sem napiš.
23:01:43
24.06.2009
24.06.2009
havlik
-> Tuner#2: kdo by to chtěl:))
22:10:44
24.06.2009
24.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: Každopádně díky za rady a doufám že nevadilo, že k pokecu tu využíváme Tvé auto.
22:09:42
24.06.2009
24.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik: Woe, chci nějakou 130 na díly. Mám prd krom nový plechařiny. Takže nápravy, okna, sametky a takové ty věci co by se mohli hodit.
-> radekp: No tak Martin to už objasnil, jsem bez práce
-> radekp: No tak Martin to už objasnil, jsem bez práce