VRBA / RAPID 1400 VRBA / RAPID 1400

komentáře | popis | fotky | Vrba | 30.05.22 07:16 | 305x v oblíbených
Motor:

1400cc v úpravě SPORT

Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.

Sériové písty a ojnice.

Časování 280stupňů.

Kompresní poměr 10,8:1

Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.

Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.

Omezovač zážehem na 7400rpm



skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva



skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru



www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani





Převody:

-5q SP 4,22 , rychlosti sériové



skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol





Přední náprava:

-Vyztužená ramena

-Upravené dorazy

-Upravené záklony

-Stabilizator 21mm



Zadní náprava:

-Vyztužená podle dokumentace 130LA

-Změna odklonu

-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm

-Pružiny š120 včetně horního uložení

-Upravené tlumiče š120



Brzdy:

Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo

Vzadu kotoučové brzdy VW







Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:

Rapid 1400 zrychlení + jízda


Rapid 1400 zrychlení


Rapid 1400 jízda




Novější videa:

Sprint Želiv:
Želiv 2011 vítězný sprint do 1400ccm.wmv




Zapalování:

Bezkontaktní laditelné zapalování


Laditelné zapalování - software




Se vstřikováním:

28. března 2021




EFI testing




1400Sport Injection




1400Sport Injection dyno run




Rapid 1400 , čas 13.67 , první místo














VRBA / RAPID 1400 - komentáře:

11:46:50
20.02.2011
Dušan
osobne bych to delal jak vrba a nebo v pripade schovani hadic to pripojil na vyvod u termostatu a vracel to do svodu
11:44:49
20.02.2011
Vrba
-> Matulo: Přesně jak říká Dušan,u motorů s předehřevem sání tam ta hadička není.Tak v tomto případě ti bude výmeník fungovat jen když budeš topit.
11:42:09
20.02.2011
Dušan
-> Matulo: 135 a 136 to tam nemely
11:34:42
20.02.2011
Maťulo
-> Vrba 20.02.11 11:16:20: Ja tam tu tenucku hadicku na prepoj nemam...
11:20:45
20.02.2011
Dušan
-> m8rinek: ses si jistej ze voda koluje ? Tlacis do obou hadic stejnej tlak
11:20:03
20.02.2011
Vrba
-> m8rinek: Máš takto průtok?Je to poměrně daleko od vodní pumpy,...
11:18:36
20.02.2011
m8rinek
-> Matulo: já to mám zapojené z výstupu na předehřev sání do výměníku a z něj ke 4válci...
11:16:20
20.02.2011
Vrba
-> Matulo: No takto ti to bude fungovat jen v pripadě,že budes mit zapnute topení a nebo to poteče jen pres tu 5mm obtokovou hadičku,co je mezi trubičkama kam pripojujes topeni a to je maly prutok na takovy vyměník.
upraveno 1x, naposled 20.02.2011 11:17:14
11:06:49
20.02.2011
Maťulo
-> Vrba: No ja skusim zapojenie - vstup rovno od vodnej pumpy (namiesto tej trrubicky do kurenia) do vymennika a z vymeniika do kurenia... Mozno to bude hlupost ale uvidim...
17:39:05
18.02.2011
Vrba
-> Matulo: Hadice jsou zapojené do série s předehřevem sacího kolena.
17:22:16
18.02.2011
Maťulo
-> Vrba: Mozes sparvit nejaky detail zaber na ten vymennik tepla olej/voda? resp. na zapojenie hadic... Diky! 4
07:49:13
07.02.2011
Čokin
-> Vrba: Tak to asi určitě, vypadá to, že to místy běželo částečně na sucho, každopadně jsem zvědav co vydrží ZKL s kvalitnějším mazivem.
07:34:53
07.02.2011
Vrba
-> Čokin: řekl bych,že prvovýrobní NH2 se na tom podepsala,...
07:21:12
07.02.2011
Čokin
-> Vrba: To je jak kdyby to bylo namazaný ocelovýma šponama.....
20:38:45
06.02.2011
minno
-> Vrba: tak to ložisko za tak krátku dobu teda nič moc.
20:29:41
18.11.2010
Vrba
-> Tuner#2: To je pravda,mel jsem na zkousku totálně zkrácenou verzi te hubice a dunení bylo nesnesitelny.Takhle jak to mám ted se zvuk nezměnil a výkonový přínos nad 6000 otáček je znát.
20:25:15
18.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Dušan 18.11.10 18:49:05: Když máš výfuk jako já, tak už Tě nějaký KNko nemůže vytrhnout 4 ale pravda na sériovém výfuku to asi dunět bude, to duněl i filtrbox když se sundal ten plast.
20:08:50
18.11.2010
Vrba
-> Dušan: no právě.Jde o to dunění.Schválně jsem zkracoval tu nasavaci hubici jen tak,aby to nezačlo dunět a zároven to přestalo škrtit motor.KN připadá v uvahu jedině jako vložka do filtrboxu.Přecijen jezdím s autem každej den.
18:49:05
18.11.2010
Dušan
to KN musi byt stejne hlucny jako kdyz sundas nasavac z filtrboxu. Takovy maly letadlo 1
09:21:07
18.11.2010
Vrba
-> Tuner#2: o syceni ani tak nejde,ale spis o duneni v oblasti 3500-5000 otaček a plném plynu-asi rezonuje karoserie
Extreme Tyres