skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
VRBA / RAPID 1400 - komentáře:
11:46:50
20.02.2011
20.02.2011
Dušan
osobne bych to delal jak vrba a nebo v pripade schovani hadic to pripojil na vyvod u termostatu a vracel to do svodu
11:44:49
20.02.2011
20.02.2011
Vrba
-> Matulo: Přesně jak říká Dušan,u motorů s předehřevem sání tam ta hadička není.Tak v tomto případě ti bude výmeník fungovat jen když budeš topit.
11:42:09
20.02.2011
20.02.2011
Dušan
-> Matulo: 135 a 136 to tam nemely
11:34:42
20.02.2011
20.02.2011
Maťulo
-> Vrba 20.02.11 11:16:20: Ja tam tu tenucku hadicku na prepoj nemam...
11:20:45
20.02.2011
20.02.2011
Dušan
-> m8rinek: ses si jistej ze voda koluje ? Tlacis do obou hadic stejnej tlak
11:20:03
20.02.2011
20.02.2011
Vrba
-> m8rinek: Máš takto průtok?Je to poměrně daleko od vodní pumpy,...
11:18:36
20.02.2011
20.02.2011
m8rinek
-> Matulo: já to mám zapojené z výstupu na předehřev sání do výměníku a z něj ke 4válci...
11:16:20
20.02.2011
20.02.2011
Vrba
-> Matulo: No takto ti to bude fungovat jen v pripadě,že budes mit zapnute topení a nebo to poteče jen pres tu 5mm obtokovou hadičku,co je mezi trubičkama kam pripojujes topeni a to je maly prutok na takovy vyměník.
11:06:49
20.02.2011
20.02.2011
Maťulo
-> Vrba: No ja skusim zapojenie - vstup rovno od vodnej pumpy (namiesto tej trrubicky do kurenia) do vymennika a z vymeniika do kurenia... Mozno to bude hlupost ale uvidim...
17:39:05
18.02.2011
18.02.2011
Vrba
-> Matulo: Hadice jsou zapojené do série s předehřevem sacího kolena.
17:22:16
18.02.2011
18.02.2011
Maťulo
-> Vrba: Mozes sparvit nejaky detail zaber na ten vymennik tepla olej/voda? resp. na zapojenie hadic... Diky!
07:49:13
07.02.2011
07.02.2011
Čokin
-> Vrba: Tak to asi určitě, vypadá to, že to místy běželo částečně na sucho, každopadně jsem zvědav co vydrží ZKL s kvalitnějším mazivem.
07:34:53
07.02.2011
07.02.2011
Vrba
-> Čokin: řekl bych,že prvovýrobní NH2 se na tom podepsala,...
07:21:12
07.02.2011
07.02.2011
Čokin
-> Vrba: To je jak kdyby to bylo namazaný ocelovýma šponama.....
20:38:45
06.02.2011
06.02.2011
minno
-> Vrba: tak to ložisko za tak krátku dobu teda nič moc.
20:29:41
18.11.2010
18.11.2010
Vrba
-> Tuner#2: To je pravda,mel jsem na zkousku totálně zkrácenou verzi te hubice a dunení bylo nesnesitelny.Takhle jak to mám ted se zvuk nezměnil a výkonový přínos nad 6000 otáček je znát.
20:25:15
18.11.2010
18.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Dušan 18.11.10 18:49:05: Když máš výfuk jako já, tak už Tě nějaký KNko nemůže vytrhnout ale pravda na sériovém výfuku to asi dunět bude, to duněl i filtrbox když se sundal ten plast.
20:08:50
18.11.2010
18.11.2010
Vrba
-> Dušan: no právě.Jde o to dunění.Schválně jsem zkracoval tu nasavaci hubici jen tak,aby to nezačlo dunět a zároven to přestalo škrtit motor.KN připadá v uvahu jedině jako vložka do filtrboxu.Přecijen jezdím s autem každej den.
18:49:05
18.11.2010
18.11.2010
Dušan
to KN musi byt stejne hlucny jako kdyz sundas nasavac z filtrboxu. Takovy maly letadlo
09:21:07
18.11.2010
18.11.2010
Vrba
-> Tuner#2: o syceni ani tak nejde,ale spis o duneni v oblasti 3500-5000 otaček a plném plynu-asi rezonuje karoserie