VRBA / RAPID 1400 VRBA / RAPID 1400

komentáře | popis | fotky | Vrba | 30.05.22 07:16 | 305x v oblíbených
Motor:

1400cc v úpravě SPORT

Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.

Sériové písty a ojnice.

Časování 280stupňů.

Kompresní poměr 10,8:1

Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.

Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.

Omezovač zážehem na 7400rpm



skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva



skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru



www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani





Převody:

-5q SP 4,22 , rychlosti sériové



skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol





Přední náprava:

-Vyztužená ramena

-Upravené dorazy

-Upravené záklony

-Stabilizator 21mm



Zadní náprava:

-Vyztužená podle dokumentace 130LA

-Změna odklonu

-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm

-Pružiny š120 včetně horního uložení

-Upravené tlumiče š120



Brzdy:

Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo

Vzadu kotoučové brzdy VW







Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:

Rapid 1400 zrychlení + jízda


Rapid 1400 zrychlení


Rapid 1400 jízda




Novější videa:

Sprint Želiv:
Želiv 2011 vítězný sprint do 1400ccm.wmv




Zapalování:

Bezkontaktní laditelné zapalování


Laditelné zapalování - software




Se vstřikováním:

28. března 2021




EFI testing




1400Sport Injection




1400Sport Injection dyno run




Rapid 1400 , čas 13.67 , první místo














VRBA / RAPID 1400 - komentáře:

22:55:17
29.08.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> balu: Pokud jsi jí měřil na prvním uložení, co je neblíže rozvodům, tak ano Fábie má 40,5mm, ale to samé má novější Felicie - taky 40,5mm. Ty staré měli uložení jako Fávo a to je 39mm4
21:19:30
29.08.2007
balu
saky no ja meřil fabku a ta ma 40 a pul
17:08:55
29.08.2007
Saky
-> balu: obe vacky maji stejne prumery lozisek jak fabia tak nova felicia MPi
15:41:43
29.08.2007
balu
ahoj jak jsi řešil tu vačku s feldy ta ma lagr 40 a fabia 40 a pul ??
12:49:32
20.07.2007
Čokin
-> Vrba: To bych ho musel najít, nějak jsem ho dlouho nepoužíval a ted newím kde je nebo jestli si ho někdo nepujčil, kdyžtak zkusím sehnat od kámoše, a ještě mám doma takovou starou ruskou kuwu ale to je na h........, se stavím.
09:54:23
20.07.2007
Vrba
Cokin:Jeste ne,ja jsem to vcera jen vypustil jak to bylo zahřáté a pak už jsem spěchal pryč.Dneska koupím filtr a dam to do kupy.Na sraz nejedu,nejak se mi ani extra nechce a uz jsou i jiny plany... Očekávám že mi dneska dovezeš ten stroboskop4
07:20:32
20.07.2007
Čokin
-> Vrba: Tak co olej vyměněnej?Si ted musí jenom chrochtat.

Nechceš jet zítra na ten tuning do slušovic?Jsou tam v poho sprinty na 400m, že by byl třeba nějakej pohár?
07:50:18
18.07.2007
Vrba
Razor: No subjektivně je to lepší,objektivně zatím není změřeno.V pasmu 3500-4000 jsem se zbavil detonací,prodlouzil se zatah skoro až k 7000,ale jsem zvedavej jaký bude zmeřeno zrychlení případně 400 metrů....
23:58:40
17.07.2007
R@ZOR
-> Vrba: Jak ti funguje ten rozdelovac? Jede to lip?
09:56:42
06.07.2007
Vrba
-> Milos: To už jsou jeté,ale je v nich novy olej.I s pružinama jsem za ně dal 5000.
22:41:34
05.07.2007
Milos
-> Vrba: co te vysli ty predni tlmice ? byli nove ?
21:04:32
05.07.2007
Vrba
-> radekp: Musíš to tam kopat....
21:01:10
05.07.2007
radekp
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
20:27:33
05.07.2007
radekp
-> Tuner#2: Myslím si,že ztrácím půlvteřinu,než zařadím tu dvojku...ale repase se už řeší:-)
17:24:51
03.07.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> radekp: JJ měl jsem to o fous, kecal jsem tam s Mantrou, když to Luděk začal vyhlašovat a říkám mu, že jsem bramborový za Vrbou a ejhle druhá jízda se povedla4 ale těch pár setin není žádný rozdíl.
17:17:33
03.07.2007
radekp
-> Vrba: Jede Ti to chlape,mám co vylepšovat!! :-)
17:43:21
28.06.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: Tak hlavně že jsi spokojený4 Mě odešla benzínová pumpa a Ty jí máš taky, tak si to ve fóru pročti na co si dát pozor - překládali jsme návod z angličtiny. Odkaz je pod fotkou u mého auta.4
17:41:26
21.06.2007
Vrba
-> Tuner#2: Jo,to je ono,ta pružina chycená na tlumiči a tlumič takhle pripevněnej k ramenu.Tak to ma ted Ivan na zadku.No progresivní tlumič je asi blbost,nevim jak by to fungovalo,ale chová se to tak,protože když s tím houpeš rukou,tak je to celkem měkke,ale když to dostane šupu od kola,tak je to tvrdé a ten náraz to krásně pohltí aniž by neco bouchlo o doraz.A jak jsem řikal,kolo už neodskakuje.Zatím co jsem měl moznost jet ve škodovkách s těžkýma 15kama kolama,tak to vždycky odskakovalo a bylo to na nic.Jsem rad,že tyhle tlumiče s pružinama můj problém vyřešily.Sice je auto když v něm nikdo nesedí trošku víš,ale když už tam sedí řidič,tak je to akorát a počítám že si to jeste trošku sedne.Dneska jsem byl s tím v Brne,najel jsem neco pres 200km a trošku si to už sedlo a jízda to byla opravdu jedna radost.
17:31:13
21.06.2007
Vrba
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
16:37:24
21.06.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: Ta zadní Sachsy taky pár lidí má, třeba Michal: skoda.stable.cz/cz/index. php?id=4&i...



a nebo Tomáš na Rapidu, ale nevěděl jsem, že by sachs dělal i přední pružiny k těm tlumičům. Takže se vám podařilo vyštrachat od někoho staré zásoby... to se někdo má 1 Jinak tlumič progresivní být nemůže, to dělá pružina, která je buď dělená ze dvou a nebo namotána hustěji v jedné části.
Extreme Tyres