skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
VRBA / RAPID 1400 - komentáře:
00:00:48
03.07.2008
03.07.2008
jarin
-> Tuner#2: Nevím jestli mam taky poblázněný budíky, ale ze Strže dolu k Jižní spojce mi rampáč ukazal taky kilíčko na dvojku tenkrat mi to kamarad taky nechtěl věřit..... tak jsem mu to ukazal..... zvuku to vydalo vic než dost, až se to skoro rozebíralo za chodu ale fakt tam neco takoviho bylo.
23:00:15
02.07.2008
02.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Řízek: Takže kecá silně i otáčkoměr. 7000rpm uděláš tak s 290 - 300vkou vačkou a ne se sérií.
22:42:32
02.07.2008
02.07.2008
Řízek
-> Tuner#2: No...tak jinak kilo tam asi nebylo, vim ze ten tachac keca ale nevim o kolik a jak ale 6900rpm to bylo.
22:29:48
02.07.2008
02.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Řízek: Téma přímo pro Tebe: skoda-virt.cz/cz/.../8781
4-maximalni-otacky-motoru-
skoda-rozvod-ohv
-> havlik: JJ, ale najdou se tady tací, co zaručeně jezdí na dvojku kilo...
-> havlik: JJ, ale najdou se tady tací, co zaručeně jezdí na dvojku kilo...
22:27:33
02.07.2008
02.07.2008
havlik
-> Tuner#2: no těch mejch 14tkách by tam kilo na dvojku nebylo eště ani v 8tis
22:26:02
02.07.2008
02.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Řízek: Kámoš nic nepočítal, on filmoval a já jsem řekl 100 až když to naskočilo na digitálu, protože normálnímu tacho se nedá vůbec věřit a čas si můžeš změřit sám jaký mám na tom videu. Pokud jsi naměřil 12s, tak to už je reálné a dá se tomu věřit, ale tomu, že to dá na dvojku kilo ani náhodou. Dosaď si sem svoje údaje: skoda.panda.cz/clanek.php
3?id=115 a vyjde Tě 7900ot/min. a to prostě není možné ani náhodou.
22:15:35
02.07.2008
02.07.2008
Řízek
-> Tuner#2: No prosimte, nevim co pocital ten kamos ale asi bobky na slinici, protoze dneska sem jel z prace a schvalne sem si to zmeril ale cumel sem jak na rychlost tak na telefon a u toho radit no proste boj, no a tim mim merenim mi vyslo 11.93s a zmeril tak nevim co delal, jinak na tu dvojku to fakt udela stovku.
22:04:14
02.07.2008
02.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Řízek: Už jsem četl, díky. Docela by mě to zajímalo, jak Tě to jede. Pokud to dělá kilo za 8 vteřin, tak máš bednu v klasikách jistou a z Prahy to máš kousek.
21:59:37
02.07.2008
02.07.2008
Řízek
Tuner#2 02.07.08 10:21:07 napsal:
-> Řízek: Co máš za rozměr gum a kol a jakou tam máš převodovku? Jedeš na Hrocháč? Vsechno mam v popisu, na neco sem predtim zapomel, pardon A na Hrochac asi nepojedu, nevim.
-> Řízek: Co máš za rozměr gum a kol a jakou tam máš převodovku? Jedeš na Hrocháč? Vsechno mam v popisu, na neco sem predtim zapomel, pardon A na Hrochac asi nepojedu, nevim.
21:55:09
02.07.2008
02.07.2008
Řízek
Vrba 02.07.08 04:49:15 napsal:
-> Řízek: S tim natryskovanim co tam je mas pro tenhle motor chudou směs.Alespon na druhem stupni bych tu trysku prevrtal nebo vymenil za vetsi.No to sem si taky myslel ze to bude chudy ale nepocital sem s tim ze mi to bude zrat pisty, ale pruser je ten ze to je nadruhou stranu moc bohaty a to mam uplne priskrcenej sroub bohatosti.
-> Řízek: S tim natryskovanim co tam je mas pro tenhle motor chudou směs.Alespon na druhem stupni bych tu trysku prevrtal nebo vymenil za vetsi.No to sem si taky myslel ze to bude chudy ale nepocital sem s tim ze mi to bude zrat pisty, ale pruser je ten ze to je nadruhou stranu moc bohaty a to mam uplne priskrcenej sroub bohatosti.
21:03:33
02.07.2008
02.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Ivan,C: Když už Tě tady tak mám, jedeš na Hrocháč, rád bych viděl, jak Tě to jezdí a auto na živo taky.
20:51:15
02.07.2008
02.07.2008
sep
-> Vrba: :kolik ma Mrkvan taxu za GO (loziska,synchrony,nastav
eni,atd) prevodovky?
18:41:25
02.07.2008
02.07.2008
Ivan,C - zrušená registrace
Na dvojku se 100 km/h dá jet, sice to už pak netáhne, ale mám to vyzkoušený ještě se svým starým zeleným autem, neříkám že to byla skutečná rychlost kterou jelo auto, ale rychlost podle tachometru. otáčky byly někde kolem 7000 a motor měl docela děsivý zvuk. Když jsem s tím pak jel po dálnici, tak jsem točil na pětku 6500, ale kvůli malým kolům byla rychlost někde uplně jinde.
16:00:47
02.07.2008
02.07.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> petr s: 6500 na nizkych pneu uz aj s 3.9 kou je realne okolo 180Km/h..len zato nei celkom seriovy motor..mozno facko ale radsej dole z kopca
15:59:21
02.07.2008
02.07.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> petr s: ukazem len ty mi ukaz prvo nejaky brutalny kopec a daj mi pneu 175/35/13 a nejaky 5q zo 4.66 a dame to na 8000
15:57:09
02.07.2008
02.07.2008
petr s
-> gabo00000: Ale ukaž mě seriovou škodovku která na 5 pojede 6500
15:55:36
02.07.2008
02.07.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> Tuner#2: vies dobre ze ani tachometrovy udaj ani otackometrovy udaj je len taky informativny...ked to pocitas matematicky tak ti niekedy vyndu velke odchylky:) takze v pohode je mozne ze som mal blby otackomer
15:46:41
02.07.2008
02.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> gabo00000: Tak si tam zadej "105kovy motor pred smrtou na tachometrovych 80 zo seriovou 4.22 4q a vysokymi pneu" a pak mě napiš kolik jsi tam měl otáček. Uvidíme jestli dosazuješ správně.
15:44:40
02.07.2008
02.07.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> Tuner#2: ten odkaz znam uz daavnooo vela som uz cez to prepocitaval
15:12:36
02.07.2008
02.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> gabo00000: Ty jsi nezkoušel asi ten odkaz?