skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
VRBA / RAPID 1400 - komentáře:
11:56:23
30.08.2007
30.08.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> balu: kde to měříš? Uprostřed má tuším těch 40mm, ale na konci, kde nasazuješ rozvodový kolo má buď 40,5 a nebo 39mm. Nevím o tom, že by byla v sérii nějaká jiná.
11:46:18
30.08.2007
30.08.2007
balu
no tak to jo ja mam vačku 40 mm tak tu asi do fab bloku nedam
22:55:17
29.08.2007
29.08.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> balu: Pokud jsi jí měřil na prvním uložení, co je neblíže rozvodům, tak ano Fábie má 40,5mm, ale to samé má novější Felicie - taky 40,5mm. Ty staré měli uložení jako Fávo a to je 39mm
21:19:30
29.08.2007
29.08.2007
balu
saky no ja meřil fabku a ta ma 40 a pul
17:08:55
29.08.2007
29.08.2007
Saky
-> balu: obe vacky maji stejne prumery lozisek jak fabia tak nova felicia MPi
15:41:43
29.08.2007
29.08.2007
balu
ahoj jak jsi řešil tu vačku s feldy ta ma lagr 40 a fabia 40 a pul ??
12:49:32
20.07.2007
20.07.2007
Čokin
-> Vrba: To bych ho musel najít, nějak jsem ho dlouho nepoužíval a ted newím kde je nebo jestli si ho někdo nepujčil, kdyžtak zkusím sehnat od kámoše, a ještě mám doma takovou starou ruskou kuwu ale to je na h........, se stavím.
09:54:23
20.07.2007
20.07.2007
Vrba
Cokin:Jeste ne,ja jsem to vcera jen vypustil jak to bylo zahřáté a pak už jsem spěchal pryč.Dneska koupím filtr a dam to do kupy.Na sraz nejedu,nejak se mi ani extra nechce a uz jsou i jiny plany... Očekávám že mi dneska dovezeš ten stroboskop
07:20:32
20.07.2007
20.07.2007
Čokin
-> Vrba: Tak co olej vyměněnej?Si ted musí jenom chrochtat.
Nechceš jet zítra na ten tuning do slušovic?Jsou tam v poho sprinty na 400m, že by byl třeba nějakej pohár?
Nechceš jet zítra na ten tuning do slušovic?Jsou tam v poho sprinty na 400m, že by byl třeba nějakej pohár?
07:50:18
18.07.2007
18.07.2007
Vrba
Razor: No subjektivně je to lepší,objektivně zatím není změřeno.V pasmu 3500-4000 jsem se zbavil detonací,prodlouzil se zatah skoro až k 7000,ale jsem zvedavej jaký bude zmeřeno zrychlení případně 400 metrů....
23:58:40
17.07.2007
17.07.2007
R@ZOR
-> Vrba: Jak ti funguje ten rozdelovac? Jede to lip?
09:56:42
06.07.2007
06.07.2007
Vrba
-> Milos: To už jsou jeté,ale je v nich novy olej.I s pružinama jsem za ně dal 5000.
22:41:34
05.07.2007
05.07.2007
Milos
-> Vrba: co te vysli ty predni tlmice ? byli nove ?
21:04:32
05.07.2007
05.07.2007
Vrba
-> radekp: Musíš to tam kopat....
20:27:33
05.07.2007
05.07.2007
radekp
-> Tuner#2: Myslím si,že ztrácím půlvteřinu,než zařadím tu dvojku...ale repase se už řeší:-)
17:24:51
03.07.2007
03.07.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> radekp: JJ měl jsem to o fous, kecal jsem tam s Mantrou, když to Luděk začal vyhlašovat a říkám mu, že jsem bramborový za Vrbou a ejhle druhá jízda se povedla ale těch pár setin není žádný rozdíl.
17:17:33
03.07.2007
03.07.2007
radekp
-> Vrba: Jede Ti to chlape,mám co vylepšovat!! :-)
17:43:21
28.06.2007
28.06.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: Tak hlavně že jsi spokojený Mě odešla benzínová pumpa a Ty jí máš taky, tak si to ve fóru pročti na co si dát pozor - překládali jsme návod z angličtiny. Odkaz je pod fotkou u mého auta.
17:41:26
21.06.2007
21.06.2007
Vrba
-> Tuner#2: Jo,to je ono,ta pružina chycená na tlumiči a tlumič takhle pripevněnej k ramenu.Tak to ma ted Ivan na zadku.No progresivní tlumič je asi blbost,nevim jak by to fungovalo,ale chová se to tak,protože když s tím houpeš rukou,tak je to celkem měkke,ale když to dostane šupu od kola,tak je to tvrdé a ten náraz to krásně pohltí aniž by neco bouchlo o doraz.A jak jsem řikal,kolo už neodskakuje.Zatím co jsem měl moznost jet ve škodovkách s těžkýma 15kama kolama,tak to vždycky odskakovalo a bylo to na nic.Jsem rad,že tyhle tlumiče s pružinama můj problém vyřešily.Sice je auto když v něm nikdo nesedí trošku víš,ale když už tam sedí řidič,tak je to akorát a počítám že si to jeste trošku sedne.Dneska jsem byl s tím v Brne,najel jsem neco pres 200km a trošku si to už sedlo a jízda to byla opravdu jedna radost.