Tuner#2:kola maj stejny pruměr jako original 165/80,takze v tomhle je to stejny a tachometr muze premerovat,to je jasny,ale stejně by byla chyba maximalně 1sekundu kdybych to prehnal.....
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
VRBA / RAPID 1400 - komentáře:
14:31:03
19.03.2007
19.03.2007
Vrba
12:46:27
19.03.2007
19.03.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: V tom případě je to tak z 0 - 90km/h díky kolům a kecání tacho. Dej si tam digitál a nebo změř rychlost GPSkou a uvidíš kdy je skutečná 100km/h.
11:45:23
18.03.2007
18.03.2007
Vrba
-> Tuner#2: Zrychlení měřila kamoška stopkama,je jsem jí při stovce blikl brzdovyma světlama-v autě jsem sedel sam
00:12:10
18.03.2007
18.03.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
To s "tím" na sedačkách je doufám ftip - tohle bych si do tak hezkého auta teda nikdy nedal...
P.S. Jak jsi měřil zrychlení? Podle tacho a na stopky?
P.S. Jak jsi měřil zrychlení? Podle tacho a na stopky?
13:49:26
12.03.2007
12.03.2007
Vrba
-> radekp: to určitě ne-e
10:32:49
12.03.2007
12.03.2007
radekp
-> Vrba: Ahoj,byl jsem v Bystřici na dřevani,nebyl Rapid náhodou tak před 2 roky na prodej?Tuším že stál u Kovony.
21:33:48
11.03.2007
11.03.2007
Petuli
jako mooc pěkné,jen škoda těch mezer mezi koly a těmi hezkými lemy.
07:21:13
09.03.2007
09.03.2007
R@ZOR
-> VeTëV: Souhlas, ale jinak moc pekna prace
23:38:59
08.03.2007
08.03.2007
VeTeV
-> Vrba: pekne dotazene - jen si neodpustim - tu jednolitou cerven nejak nemusim - ty narazniky v cerni, kliky, i to vicko nadrze by rozbijeli tu dle me nehorazne stejnou cerven - jasne otazka vkusu, ale chybi me u toho nejakej vyraznejsi bod co by trosku rozbijel tu neskutecnou zaplavu cervene....
18:04:19
08.03.2007
08.03.2007
Vrba
-> Tuner#2: Bylo by mi ctí
16:21:47
08.03.2007
08.03.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: Pokud pojedeš na Hrocháč, tak to můžem potom porovnat - objem versus vačka :o))
15:39:38
08.03.2007
08.03.2007
Vrba
-> Tuner#2: Jeste mam v planu nasadit ten karbec 23/27 (dif),tak potom teprv uvidím co to dokáže....
15:36:29
08.03.2007
08.03.2007
Vrba
-> favo110lrs: Jo,je to nejostrejší seriova vačka vubec,ostrejsi než R nebo favo 50kw
15:30:45
08.03.2007
08.03.2007
Vrba
-> havlik: no ono když tam nikdo nesedí se to trosku zvedne,ale mam v planu to jeste strihnout tak o ctvrt zavitu,ale pockam tak 2000km až si to sedne a až pak uvidím.
11:06:50
08.03.2007
08.03.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Labros: že to táhne plynule až za 6.000 ot/min. což je s tou MPI vačkou normální. MPI má omezovač nějakých 6100 - 6200 a mě to šlo točit taky něco přes těch 6000 bez znatelné námahy.
10:34:51
08.03.2007
08.03.2007
Labros
-> Vrba: To si děláš, prdel, že ta fábka táhne až od 6000 ot
10:22:52
08.03.2007
08.03.2007
favo110lrs
-> Vrba: jj tak vona ta vačka z mpíčka je hodne dobrá.... jj já taky budu ted stavet fabii..:)
08:50:22
08.03.2007
08.03.2007
havlik
-> Vrba: máš to hezký ale nejni to vepředu trošku vysoko?
19:27:55
07.03.2007
07.03.2007
Vrba
-> favo110lrs: Jede to dobře,tahne to až kousek za 6000ot. až zapojím tachec,tak změřím zrychlení.