skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
VRBA / RAPID 1400 - komentáře:
14:17:07
11.05.2007
11.05.2007
Mar3k
-> Vrba: prosimta, chcem sa opytat na kluku fabiacku, treba donej vysustruzit dieru na nasadenie loziska? (na vystupny hriadel z prevodovky) dikes
08:40:05
10.05.2007
10.05.2007
Vrba
Nejel,mám to 500kilaku a protoze jsem vyjíždel az po práci,tak jsem prijel pozde a sprinty už byly odjety....
07:16:39
10.05.2007
10.05.2007
R@ZOR
-> Vrba: Cau, jel jsi v Besinach sprinty? Jak jsi dopadl? Nejak te tam nemuzu najit..
22:08:33
03.05.2007
03.05.2007
Vrba
-> Pavel Korbelář: Tyjo,nevim presne co mysliš,ale jestli tamten nalitek jak je tam ten kuličkovy ventil s tou zavlackou,tak mas mozna nejaky jiny ten sací koš,ja nevim,fotka by pomohla.Ja mam saci koš i vanu ze 130ky.Diry jsem nevrtal,prisel jsem na to az když jsem mel nalepeny tesnění,ze to nesedí,tak jsem jen ucpal ty diry ktery jsou navíc a novy jsem nedelal-drží to.Jen jsem musel ty dvě díry kde jsou ty M8 srouby prevrtat v te vaně.
21:26:40
03.05.2007
03.05.2007
Pavel P@nkáč
-> Vrba: ty jo me se tam neotoci klika pres to, prsa mam z FA proste tam je 1cm navic, tam jak je ta zavlacka na tom sacim kosi jak je to mozny? vana a saci kos je z 120Gl a dovrtaval jsi do vany asi par direk ne? oni vsechny nepasuji..
20:45:43
03.05.2007
03.05.2007
Vrba
-> Pavel Korbelář: To pasuje,a tamten drzak jak je to prišrubovany tou sestkou sroubem,tak ten jsem ruzně naohybal aby to sedlo a dobry...
19:38:49
03.05.2007
03.05.2007
Pavel P@nkáč
-> Vrba: koukam ted jeste na obrazek ze mas pouzity 120-covy..
19:37:13
03.05.2007
03.05.2007
Pavel P@nkáč
-> Vrba: Jak mas reseny saci kos? me se tam neotoci klika kdyz tam dam 120-covy je potreba trochu skratit ten vystupek jak v nem je ta pruzinka z kulickou, nebo mas pouzity saci kos z fabie?
11:16:44
28.04.2007
28.04.2007
Čokin
18:43:27
23.04.2007
23.04.2007
Vrba
-> Tuner#2: No jestli tam pojedem,tak se urcite potkame a muzem pokecat a zakalit!
18:30:35
23.04.2007
23.04.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: To by bylo super. Stav se u auta.
18:28:55
23.04.2007
23.04.2007
Vrba
-> Tuner#2: No klepala a hřála se,ale co byl problém že se zavzdušnovala,takže jsem vzdycky musel vytahnout hadicu z karbu a vycucnout to,ted už jede perfektně.Snížení pomohlo,ted už je to uplně na max snízeny.Mozna pojedem ja s Čokinem do Běšin,tak by sme se mohli potkat...
14:17:34
23.04.2007
23.04.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: Hezký nový foto. To snížení tomu pomohlo. Proč jsi dával pumpu takhle dolů? Co to dělalo? Když jsem jí měl já nahoře, tak hřála a začla po chvíli rachotit, jako když jde na sucho.
22:51:19
16.04.2007
16.04.2007
Vrba
-> Tuner#2: No,a já právě chci dosáhnout toho,aby se roztočila dříve...
22:49:24
16.04.2007
16.04.2007
Vrba
-> radekp: Olympie ano,Rychlov ne.
22:46:13
16.04.2007
16.04.2007
Vrba
-> babo6666: Potřeboval jsem převod 4,2 a suché jsou k mání s 3,9,tak tuhle přeskládám na suchou...
22:25:19
16.04.2007
16.04.2007
babo6666
-> Vrba: ahoj mas to fakt pekne ale s tou prevodovkou to budes mat zaujimave ona bude urcite hucat,lebo to neni do seba sadnute!!preco si si raci nezohnal hned so suchymi???
19:15:57
16.04.2007
16.04.2007
radekp
-> Vrba:
Co je to pětka????
Fotky jsou focené u Olympie v Olomouci,že?A některé mi připomínají Rychlov..??
Co je to pětka????
Fotky jsou focené u Olympie v Olomouci,že?A některé mi připomínají Rychlov..??
17:14:29
16.04.2007
16.04.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: Taky mě to lákalo a je fakt, že na 4 je to citelné a dáš za 5 a je to už bída, ale pak když se roztočí i pětka tak na dálnici není problém i do kopce. Taky o tom uvažuju, každopádně chci 3,9 do zásoby a když by byla i 4,22 tak není co řešit - beru