skoda.virt.cz odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
VRBA / RAPID 1400 - komentáře:
19:07:12
12.03.2014
12.03.2014
Vrba
21:32:44
11.03.2014
11.03.2014
ŠKODA 120 GLS
já myslel, že rapida umývá jenom Lucka
18:28:53
10.01.2014
10.01.2014
Vrba
-> Eidy: Jo :-) Hlavně když 10x nastartujes a pak ve meste pred obchodem vytřískáš baterku a nastartujes az na roztlaceni,..super zažitky s tím byly . Zvláštní věc bylo škubání motoru,...nezávisle na ničem po přidání plynu. Nevím,zda po dovoléné odešly svíčky a nebo se to jen s tímhle začlo projevovat v důsledku jiné křivky a nebo co já vím čeho jiného. Najezdil jsem stím 300 kilometrů,měnil indučky,natáhl 20 metrů kostřících kabelů a nakonec pomohly 4 nové svíčky. Ale i tak se to povedlo vychytat v docela krátkém čase.
18:16:16
10.01.2014
10.01.2014
Eidy
-> Vrba: Jasně. Celek se skládá z detailů.
17:55:47
10.01.2014
10.01.2014
Vrba
-> Eidy: V podstatě svíčkama,ale předělal jsem tam více věcí najednou,tak těžko říct,...něco pomohlo nastavení SW a něco i předělání HW,protože se to chovalo při každém startu trošku jinak i když se do ničeho nesahalo.
17:53:48
10.01.2014
10.01.2014
Eidy
-> Vrba: A čím to bylo? Něco špatně?
17:41:16
10.01.2014
10.01.2014
Vrba
-> Eidy: No ono to chytilo na drc i zastudena,jen jsem musel 3x po sobe zapnout klicek aby se naplnil karbec palivem. Se špatnými starty jsem bojoval na začátku,kdy motor chytal bud zpětné rázy a nebo chytil až po vrácení klíčku a vypnutí startéru. Ted už to funguje jak má.
17:27:38
10.01.2014
10.01.2014
Evž@
-> Vrba:
17:25:58
10.01.2014
10.01.2014
Eidy
-> Vrba: Jsem si říkal, jestli to bylo teplý nebo ne, ale i tak. Pěkně to funguje a běží to fakt hladce.
16:07:47
10.01.2014
10.01.2014
Jindas
-> Vrba: Tak ono bylo trošku jasný,že ho takhle nebudeš točit,když bude studenej... ale jak řikám stejně je to hodně pěkný
16:06:40
10.01.2014
10.01.2014
Vrba
-> Jindas: Nenech se zmást,ono už to bylo zahřáté,protože jsem to byl projet po městě,...
16:04:59
10.01.2014
10.01.2014
Jindas
-> Vrba 10.01.14 15:51:02: Ty jo pěkný! Krásně to reaguje
15:51:02
10.01.2014
10.01.2014
Vrba
10:18:31
25.12.2013
25.12.2013
Vrba
Vánoční dárek od přítelkyně. Prej se mi to moc naklání. O dárku jsem nevěděl
21:13:50
19.12.2013
19.12.2013
minno
-> Alenka: myslíš niečo takéto? :D
cdn.dailyautofix.com/wp-c ontent/.../M3-CSL-0713.jpg
-> Vrba: tak to aj ja :)
cdn.dailyautofix.com/wp-c ontent/.../M3-CSL-0713.jpg
-> Vrba: tak to aj ja :)
19:35:22
19.12.2013
19.12.2013
Alenka
-> minno: duvodem je hlavne hluk. Cim mensi dira, tim mensi kraval.
Kdyz je prioritou vykon, staci se podivat na airbox E46 CSL :)
Kdyz je prioritou vykon, staci se podivat na airbox E46 CSL :)
15:34:28
18.12.2013
18.12.2013
Vrba
-> minno: už se těším na cílovou rovinku sprintů
12:12:40
18.12.2013
18.12.2013
minno
-> Eidy: nojo rádoby závodníci :D
10:58:25
18.12.2013
18.12.2013
Eidy
-> minno: Jde o to, že každá překážka je prostě překážka a zhoršuje schopnost plnění motoru. Nebavíme se tu o 10 koních, ale halíře dělají talíře. U hodně výkonných motorů se lepším sáním dají nahnat řádově desítky koní.
09:40:04
18.12.2013
18.12.2013
minno
-> Vrba: škrtenie áno, škrtí sa to už len tým, že je tam filter :) + nie celkom vhodný tvar nasávania. To druhé (podtlak / plniaci tlak) však ostáva asi naozaj len v rovine teórie :)