-> Čokin: Posunulo se to o level výše a zlepšily se studené starty,ale hlavní příčina byly s nějvětší pravděpodobností vadné svíčky (pomalu začínám chytat averzi ke značce BOSCH at uz je to cokoliv)
-> matoo: Upravená BMM
skoda.virt.cz odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
VRBA / RAPID 1400 - komentáře:
06:20:48
21.11.2013
21.11.2013
francomk
-> matoo: mne sa podobá na kus z BMM
21:26:27
20.11.2013
20.11.2013
matoo
-> Vrba: co je to za cievku?
19:09:44
20.11.2013
20.11.2013
Čokin
-> Vrba: Výměna cívky pomohla?
16:38:11
20.11.2013
20.11.2013
Vrba
-> ŠKODA 120 GLS: Tak vypadá to,že motor bude konečně fungovat jak si představuju
14:48:18
20.11.2013
20.11.2013
ŠKODA 120 GLS
-> Vrba: tak snad budeš konečně spokojený s tím elektronickým zapalováním
07:57:48
24.10.2013
24.10.2013
Vrba
-> DuriQ: Jako jo,určitě je to i o tom jak jses zvyklej jezdit a nebo co ti více vyhovuje. S těma 15 kolama je ta 3,9 už opravdu natahaná s tím,že teoretickou maximálku by to auto asi nedalo. Ted mám reálnou Vmax okolo 185km/h a pak už mě zastaví omezovač na 6500ot. Ovšem není problém tu Vmax dát na kdejaké rovince. S tou 3,9 jsem to většinou pětkou zabil. Pokud by byl stejnej motor a treba 14 kola,tak bych dal jedině 3,9. Ostatně to takto i doporučuju,pokud se staví nějaká převodovka "do provozu". Ted když se jede dílnice,tak se většinou pohybuju od 4500-6000ot,což mi příjde vzhledem k naladění motoru ideální pásmo :-)
07:48:22
24.10.2013
24.10.2013
DuriQ
-> Vrba: z lahkou nohou mozes ist aj na 3,9 :) je jasne ze ked budes mas zaradeny 5q tak 3,9 bude citelne lenivsia, ale zas ked chcem predbiehat tak tam prcnem 3q ono ak si to dobre pamatam tak rozdiel medzi 3,9 a 4,2 je rozdiel cca 500rpm vramci kvaltov, ja osobne preferujem radsej komfort keby bol k mani prevod 3,6 tak nevaham ani sekundu to by bolo pozuzlanicko ale vseobecne plati ze cim nizsie otacky tym lepsia spotreba skor som to myslel tak, je uplne samozrejme, ze ten motor to musi zvladnut ;)
06:54:45
24.10.2013
24.10.2013
Vrba
-> DuriQ: To si nemyslim. Rekl bych,ze je lepší mít motor pořád v ideálních otáčkách a jet na méně plynu než ho dusit na delším převodu. Ona ta spotřeba i takto vychází poměrně slušná a pružnost oproti 3,9 je někde jinde. Jen Vmax není taková jaká by mohla byt. Ale jsem spokojenej :-) ps: ono to zas takové štreky nejsou. Clověk dá párkrát plný plyn a hned je tam ,kde potřebuje :-)
23:10:24
23.10.2013
23.10.2013
DuriQ
Vrba: neni lepsie mat na take streky dlhu prevodovku
14:29:45
16.10.2013
16.10.2013
Vrba
-> sep: Kvuli oktanum,pač jsem to měl krapet rozdrbané...tak proto.
13:23:08
16.10.2013
16.10.2013
sep
-> Vrba: :to je hodně pěkný průměr,to Ečko kvůli oktanům?
13:17:37
16.10.2013
16.10.2013
Vrba
-> sep: 7 litrů pruměr. Na litr jsem přidával 1dl E85. Jel jsem docela svižně,...
12:12:07
16.10.2013
16.10.2013
sep
-> Vrba: :možná jsem to tu přehlédl,ale za kolik jsi cca jel to moře,myšleno spotřeba?
12:04:15
16.10.2013
16.10.2013
minno
-> Vrba: tak o tom nasávaní potom poreferuj :)
15:47:14
15.10.2013
15.10.2013
MOLSO
-> Vrba: bezcharakterny kopírovač
ale nie v pohode ... kludne kopiruj
ale nie v pohode ... kludne kopiruj
15:42:46
15.10.2013
15.10.2013
Vrba
-> MOLSO: Tak to před tebou vždycky sundám,aby sis myslel,ze to tam nemám
14:23:21
15.10.2013
15.10.2013
Nwkt
-> MOLSO: Tak je to asi tak všechno co můžeš dělat
14:20:50
15.10.2013
15.10.2013
MOLSO
-> Vrba: a ked budem protestovat ?
13:45:42
15.10.2013
15.10.2013
Vrba
-> minno: Neřešil ,ten problém,kterej jsem si myslel že to způsobovalo byl v nepřesnosti regulace předstihu.Takže jsem to neřešil,ale mám v plánu vytvořit nasávání podobné jako má Molso (pokud nebude protestovat)