skoda.virt.cz odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
VRBA / RAPID 1400 - komentáře:
20:23:43
02.10.2013
02.10.2013
Vrba
-> Alenka: Komunikuje. Nepozoruju zatím žádnej problém kromě toho ,že 0 je cca 10 realita. Ale to je to poslední. Otestoval jsem to s korekcí v programu a až na starty super.
20:18:52
02.10.2013
02.10.2013
Vrba
-> minno: Karburátor je super věc....pro tyto motory naprosto dostačující. Je ale náchylnej na těsnost (falešný vzduch). V tom bych viděl příčinu většiny problémů. Jinak neměl jem nikdy problémy s cukáním nebo tak,...vždycky to jelo odspoda plynule. Je potřeba tomu věnovat pozornost hlavně při montáži.
20:18:29
02.10.2013
02.10.2013
Alenka
-> Vrba: komunikuje ti to s PC pri bezicim motoru?
20:15:29
02.10.2013
02.10.2013
Vrba
-> Klubko_: Kupodivu na první nakopnutí,jen musím jeste zkorigovat 0-0
18:39:29
02.10.2013
02.10.2013
Klubko_
-> Vrba: tak uz ti to elektrocnicky zapaluje?
12:07:38
02.10.2013
02.10.2013
Vrba
-> Eidy: Uvidíme,myslím si,že nebude problém,...
12:07:03
02.10.2013
02.10.2013
minno
-> Vrba: Ja zas chcem postupovať opačne. V prvom rade sa chcem zbaviť karburátora.
V súvislosti s tým mám otázku aj na teba. Tebe sa podarilo pri súčasnej konfigurácia motora (SEDR + mechanický rozdeľovač) vyladiť motor tak, aby dobre fungoval bez cukania aj v nižších otáčkach (2000 - 2500)? Ja s tým stále bojujem a už neviem čo s tým robiť.
V súvislosti s tým mám otázku aj na teba. Tebe sa podarilo pri súčasnej konfigurácia motora (SEDR + mechanický rozdeľovač) vyladiť motor tak, aby dobre fungoval bez cukania aj v nižších otáčkach (2000 - 2500)? Ja s tým stále bojujem a už neviem čo s tým robiť.
10:51:28
02.10.2013
02.10.2013
Eidy
-> Vrba: A to máš z oceli? Bude to fungovat? Držáky by měly bejt z nemagnetických materiálů, aby neovlivňovaly funkci snímače.
10:47:39
02.10.2013
02.10.2013
Vrba
-> minno: Jen se chci zbavit rozdělovače,takže bez vstřiků. Level1
10:08:02
02.10.2013
02.10.2013
minno
-> Vrba: to mi teda pomohlo:D Robíš prestavbu na programovateľné zapalko, alebo nebodaj vstreky?
09:59:03
02.10.2013
02.10.2013
Vrba
-> minno: To je držák snímače.
09:42:59
02.10.2013
02.10.2013
minno
-> Vrba: k čomu bude slúžiť ten prípravok na poslednej fotke?
07:35:56
04.09.2013
04.09.2013
Vrba
-> Alenka: Snad přínosné,...
20:28:47
03.09.2013
03.09.2013
Alenka
-> Vrba: jake vychytavky? :)
20:24:21
03.09.2013
03.09.2013
Vrba
-> minno: Jo,hodil jsem ho po dovolene do sklepa Ted budu na motoru řešit jiné vychytávky
08:48:59
03.09.2013
03.09.2013
minno
-> Vrba:
Nasávanie vzduchu si už doriešil?
Nasávanie vzduchu si už doriešil?
08:40:44
03.09.2013
03.09.2013
MOLSO
-> Vrba:
05:06:46
03.09.2013
03.09.2013
Vrba
-> ŠKODA 120 GLS: Jel jsem sám,nesmíš být posera
22:39:41
02.09.2013
02.09.2013
ŠKODA 120 GLS
-> OndraKrupi: -> Vrba: jasný, že s Luckou, ale já se ptal jestli jelo víc aut nebo jen on sám (např. kdyby se něco vysralo na autě)
08:29:08
02.09.2013
02.09.2013
Don Carlos
-> Vrba: Jéé, tak to jsme se tam minuli. Já sem tam byl do 23.8. a kousek dolů.