VRBA / RAPID 1400 VRBA / RAPID 1400

komentáře | popis | fotky | Vrba | 30.05.22 07:16 | 305x v oblíbených
Motor:

1400cc v úpravě SPORT

Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.

Sériové písty a ojnice.

Časování 280stupňů.

Kompresní poměr 10,8:1

Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.

Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.

Omezovač zážehem na 7400rpm



skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva



skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru



www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani





Převody:

-5q SP 4,22 , rychlosti sériové



skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol





Přední náprava:

-Vyztužená ramena

-Upravené dorazy

-Upravené záklony

-Stabilizator 21mm



Zadní náprava:

-Vyztužená podle dokumentace 130LA

-Změna odklonu

-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm

-Pružiny š120 včetně horního uložení

-Upravené tlumiče š120



Brzdy:

Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo

Vzadu kotoučové brzdy VW







Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:

Rapid 1400 zrychlení + jízda


Rapid 1400 zrychlení


Rapid 1400 jízda




Novější videa:

Sprint Želiv:
Želiv 2011 vítězný sprint do 1400ccm.wmv




Zapalování:

Bezkontaktní laditelné zapalování


Laditelné zapalování - software




Se vstřikováním:

28. března 2021




EFI testing




1400Sport Injection




1400Sport Injection dyno run




Rapid 1400 , čas 13.67 , první místo














VRBA / RAPID 1400 - komentáře:

13:06:11
19.07.2011
VeTeV
-> Urbi: prave proto velebime xantii - ma chod podobnej sades a da se krasne davkovat
13:03:45
19.07.2011
Vrba
-> Urbi: Ten delší chod jde eliminovat pouzitím valce 22mm a nebo poradnym serizenim toho stelovatka na posilovači a nebo alespon sestelovat pedal kousek vys.
12:26:36
19.07.2011
Petr Urban
-> Tuner#2: Přesně ty samé zkušnosti mám, šlapu v bráchové oktávce nebo jakémkoli novém autě na brzdu a to je na rozbití huby, ale v krizovce už není kam jít pro lepší brždění, navíc to teda rychle uvedá u těch nových aut kde je normální váha 1500kg a více. Na škodovce je to dávkování super, sem plně spokojen z brzdama i tím delším chodem pedálu oproti novým autům, navíc s chladákama vepředu se mi to zdá skoro nemožné uvařit, to i zadek s kotouči z oktávky se zahřívá více.
21:35:02
18.07.2011
Vrba
-> radekp: Mám jen přední tlumiče,vzadu je stále upravená série.
16:54:24
18.07.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> radekp 18.07.11 16:25:29: Pedál je měkčí, respektive šlápneš hloubš, ale dá se to dávkovat. U nových aut položíš sotva nohu na pedál a jdeš na přední okno, ale když je krizovka tak není pro co si kam zajít jak říkáš. Prostě víc už tam není 3
upraveno 1x, naposled 18.07.2011 16:54:52
16:25:29
18.07.2011
radekp
-> Tuner#2: do posledního slova souhlas, zadek mi už začíná fungovat4. Jen musím zkusit až se někdy potkáme tuhost pedálu, protože mi můj příjde dost měkký...možná jsem zvyklý z novějších aut na tvrdý pedál...tady to prostě brzdí dobře, ale je třeba si pro to zajít až skoro na podlahu...
16:22:37
18.07.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> radekp 18.07.11 16:06:28: U Molčana vychází extra krátká pružina díky konstrukci, takže je logické, že vlečkový tlumič je moc dlouhý 4 u vlečky no problem i při ráně v Mostě kde jsem poloosou brousil o kasli 8 Předek se utrhne dřív 4
16:06:28
18.07.2011
radekp
-> Vrba: A zadní Gaz jsi zkoušel? můj Spax je vepředu OK, ale vzadu to mám asi moc snížené - musel jsem posunout níž spodní držák, jinak mi tlumič taky seděl na svém dorazu...



když pořádně zabrzdíš, které kola se ti dřív utrhnou? přední?
20:31:22
17.07.2011
Petr Urban
-> Vyspu: Dneska sem to s Martinem řešil, pokud máš doraz na nápravě rovný plech, tak je to ok a vyhází to cca o ten 1cm před dorazem tlumiče i při největším propružení kdy se doraz mačká na polovinu své výšky,jenže tak jak jsem po tom skákali dnes to za provozu určitě více chodit nebude. Možná by šlo ještě nějaké řešení, aby to šlo nahnat na tlumiči, protože jak je vespod držák vypodložený o cca 1,5cm je na stres na našich cestách, o to víc pokud používáte 13 kola, která naštěstí nemáme :)
upraveno 1x, naposled 17.07.2011 20:32:57
14:19:15
17.07.2011
Vyspu
-> Vrba: Já to mám taky dost fousový, takže přemejšlim že bych ho taky vyndal, ale bojim se o tlumič, kdyby to doraz na nápravě pustil níž, aby se nepoškodil...
13:52:00
17.07.2011
Vrba
-> Vyspu: No musel jsem,jinak to na něm leželo.Ale i tak ho musím mít vypodložený a vychazí to tak-tak.Chtělo by to ještě nekde nahoře nahnat alespon 1cm.
13:50:11
17.07.2011
Vyspu
-> Vrba: takže si ten gumovej doraz sundal, jo?
13:47:20
17.07.2011
Vrba
-> m8rinek: Musel jsem ho zkratit kvuli snížení - vymontovat z něj doraz na kterém to jinak leželo.
upraveno 1x, naposled 17.07.2011 13:48:12
13:41:30
17.07.2011
m8rinek
Zajímavé, co je to za typ ten kratší Gaz? Pružiny mi jsou povědomé :))).
09:27:24
17.07.2011
škodec
a jo pravda gumova je ta krytka..a dlzka asi aby sa tam nedostaval prach a necistota, lebo pri uplnom vysunuti zakryva celu piestnicu.
09:13:21
17.07.2011
Vrba
-> Eidy: To je jen návlek a je to z gumy-asi aby to nepoškrábalo tlumič jak už to tak vždycky bývá.
23:30:40
16.07.2011
škodec
-> Eidy: je plastová a nie je skladacia.
23:19:00
16.07.2011
Eidy
-> Vrba: Ta modrá krytka na tlumiči je gumová nebo plastová? Přijde mi dlouhá, skládá se jako harmonika?
23:06:40
16.07.2011
Star LC20
-> Vrba: Marťas ty si teda dopřáváš 1
16:25:38
19.06.2011
Alex41
-> Vrba: Tak jsem si tě našel... Psal jsem ti přes youtube ;-) Máš pěknej stroj :-)
Extreme Tyres