VRBA / RAPID 1400 VRBA / RAPID 1400

komentáře | popis | fotky | Vrba | 30.05.22 07:16 | 305x v oblíbených
Motor:

1400cc v úpravě SPORT

Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.

Sériové písty a ojnice.

Časování 280stupňů.

Kompresní poměr 10,8:1

Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.

Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.

Omezovač zážehem na 7400rpm



skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva



skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru



www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani





Převody:

-5q SP 4,22 , rychlosti sériové



skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol





Přední náprava:

-Vyztužená ramena

-Upravené dorazy

-Upravené záklony

-Stabilizator 21mm



Zadní náprava:

-Vyztužená podle dokumentace 130LA

-Změna odklonu

-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm

-Pružiny š120 včetně horního uložení

-Upravené tlumiče š120



Brzdy:

Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo

Vzadu kotoučové brzdy VW







Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:

Rapid 1400 zrychlení + jízda


Rapid 1400 zrychlení


Rapid 1400 jízda




Novější videa:

Sprint Želiv:
Želiv 2011 vítězný sprint do 1400ccm.wmv




Zapalování:

Bezkontaktní laditelné zapalování


Laditelné zapalování - software




Se vstřikováním:

28. března 2021




EFI testing




1400Sport Injection




1400Sport Injection dyno run




Rapid 1400 , čas 13.67 , první místo














VRBA / RAPID 1400 - komentáře:

12:13:42
22.01.2012
Vrba
-> vhml: Cislo dilu nemam,ale dalo by se zjistit podle cisla toho rozdelovace,z ktereho jsem to vytahl.Reference na spolehlivost nemam,ale je to tak jednoduchý,že pokud tam nepraskne ta pružinka,tak se na tom nemá co pokazit.Na jaře otestuju a pak můžu mluvit za sebe 4
22:03:11
11.01.2012
vhml
-> Vrba: máš konkrétní číslo dílu? Za ty peníze to nevypadá zle. Máš nějaký reference že to není poruchový?
10:44:52
10.01.2012
Vrba
-> vhml: Ty otáčky tam byly nastavené na 6800,ale jde to lehko zmenit prihnutim takoveho dorazoveho plisku.Zatim to bylo na seriovem motoru nastavene na 6000 a zdalo se ze to funguje dobre (motor zacne klasicky tarokovat).Já to budu mit nastavene az podle zkousky do kdy motor pocitove stale táhne.
13:00:12
07.01.2012
Čokin
-> vhml: Viděl jsem tuhle srandu za 1000,- a otáček tam bude tolik kolik přihneš ten plíšek na palci1



www.zbozi.cz/?q=palec%20. ..



Tady na tom palci je vyražený znak AUDI, takže bych řekl , že to bude tenhle:



www.e-cat.cz/p-3315455/.. ./palec-rozdelovace-bosch. html?cPath=10_1...



Ale počkal bych až to Vrba odzkouší
upraveno 3x, naposled 07.01.2012 13:06:22
10:51:59
07.01.2012
vhml
-> Vrba: co to stojí a na kolik je otáček?
17:57:58
01.01.2012
Evž@
-> Vrba: sem zvědav jak to bude fungovat
23:01:47
31.12.2011
Čokin
-> Vrba: Ten palec nemá chybu !!!!
12:11:59
31.12.2011
Vrba
-> minno: Palec s omezovačem otáček.
00:18:09
31.12.2011
Bobesh
-> minno: Že by boší paleček?
23:51:54
30.12.2011
minno
-> Vrba: čo je to za čudo v tom vnútri rozdeľovača?
11:41:36
11.11.2011
Vrba
-> Čokin: Podložková metoda právě šla stranou a použil jsem novou metodu dělených trubiček :P
15:37:58
12.09.2011
Čokin
-> Vrba: Nový altík ala podložková metoda uchycení........pěkný!
upraveno 1x, naposled 11.11.2011 08:36:14
08:47:28
11.09.2011
Vrba
-> minno: No to asi ne,ale i tak to vypada mnohem lip a nemusim mit strach tam něco naložit.
13:16:54
10.09.2011
minno
-> Vrba: nápad na očalúnenie kufru dobrý :) ale čalúnik by z teba nebol :D
23:20:08
19.07.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> VeTeV 19.07.11 23:16:00: Tak ale Radekp, Urbi, Vrba máme vesvěs podobné brzdy takže naše debata je založená v tomto duchu 4 Je jasné, že škodovka s 2P a bubnama prostě nikdy nějak extra nebrzdila pokud není ve variantě odlehčení a s nějakýma lepšíma deskama.
23:16:00
19.07.2011
VeTeV
-> Tuner#2: tak neměls sérii brzdy ani gumy - což já mám na obou autech 4
23:15:08
19.07.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> VeTeV 19.07.11 23:04:36: Měl jsi snad pocit, že mě to nebrzdí? 5
23:04:36
19.07.2011
VeTeV
-> Syny: jako ja se o tom bavil i smanikem co tu hydru opravuje a sam rikal, ze to je pokazdy jinak - coz potvrzuje toto tvrzeni, ja to mam teda krasne davkovatelny a rozhodne to nebrzdi na prvnim cm... naopak...



-> Tuner#2: no upřímně, tento pocit, že cos nebrzdí mám po přesednutí do Karkule - citrus brzdí krásně
13:18:53
19.07.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> VeTeV: -> Syny: LOL a beztak je to těžká mrcha co nebrzdí 2



-> Urbi 19.07.11 12:26:36: JJ zadek odchází dřív a to mám na zadku 10mm kotouče co jsou původně na předek VW 1
13:11:37
19.07.2011
Syny
-> VeTeV: Zvlastni, ze pipisek mi rikal, ze chod brzdy u kantika ma tak centrimetr, diky vysokotlakej hydro konstrukci brzd citronu...
Extreme Tyres