skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
VRBA / RAPID 1400 - komentáře:
08:36:13
07.06.2011
07.06.2011
Čokin
-> Vrba: Nahoď další dva poháry z Blanska Celkem úspěch dva srazy za 14 dní a tři poháry
23:25:11
27.05.2011
27.05.2011
petřík
trošku mimo ale regaly jezdim už skoro rok na zadku na kadettu na slalomech a jsem spokojenej, směs je měká a při zahřátí drží opravdu pěkně, foukám je sice víc abych eliminoval měký boky který tio prostě má ale ne nějak vyrazně prostě měký jako každý seriová guma. ale za ty prachy jsem spokojenej a na vodě taky perfektní odvod vody a adheze, na předku mám maxsport rb5. ale jak řikám drží to pěkně, a při zahřátí to funguje opravdu velice pěkně . samozřejmě nelze to srovnávat s těma maxsportama ale na zadku mi to naprosto vyhovuje je to o třídu jinde než seriová dunlop SP sport a po zahřátí je to ještě o kus lepší a když sou teplý tak i na zadku krásně řvou :-D
20:52:43
20.05.2011
20.05.2011
Vrba
-> ondrej.: Z které fotky tak soudíš?Ted foukam 1,8/2,2
20:43:59
20.05.2011
20.05.2011
ondrej.
Ako tie pneu hustíš? Zdá sa mi, že by si mohol skúsiť trocha pridať, akoby moc uhýbali na taký nízky profil...
08:35:41
13.05.2011
13.05.2011
Vrba
-> vhml: Tak jako byla zahrata.Nevim teda jak moc ma byt,ale tepla byla na muj vkus dost.Geomka by mela byt taky v pohode,protože předtím nebyl žadny problem.Dokonce po prehozeni tehle gum na predek a na zadek seriovky se ta riditelnost zlepsila.
08:31:02
13.05.2011
13.05.2011
vhml
-> Vrba: a máš tu gumu ohřátou? Studenou vůbec nemůžeš řešit.
Případně geometrie atd.?
Případně geometrie atd.?
08:26:39
13.05.2011
13.05.2011
Vrba
-> vhml: Nemam info o tom ,ze by to mel byt protektor.Musim nechat nekoho ridit a divat se co ta guma dela.Pri rovné jízdě je auto rozplavane a citlive na volant,...v zatacce kousek ujede a pak se jakoby zasekne a jede cistou stopu.Fakt nevim co si o tom myslet,nemam s takovyma gumama zadne zkusenosti.
08:24:49
13.05.2011
13.05.2011
vhml
-> MOLSO: to na situaci nic nemění :-)
08:21:58
13.05.2011
13.05.2011
MOLSO
-> vhml: pokial viem vrba ma 15ky
08:18:24
13.05.2011
13.05.2011
vhml
-> Vrba: nech jí sednout, hlídej si tlak a případně jí zkus dát někde trošku na prdel ať se pořádně ohřeje a obrousí.
Druhá věc je, že pokud jsou to protektory (nevím) jsi mohl narazit na kus udělanej z horší kostry. Proto Maxsport přestal vyrábět 13", protože nebyli schopný sehnat kvalitní kostry, ve 14" s tím problém nemaj.
Druhá věc je, že pokud jsou to protektory (nevím) jsi mohl narazit na kus udělanej z horší kostry. Proto Maxsport přestal vyrábět 13", protože nebyli schopný sehnat kvalitní kostry, ve 14" s tím problém nemaj.
08:14:23
13.05.2011
13.05.2011
Vrba
-> vhml: Prave to řeším,...jestli je to skluz nezajete gumy a nebo mekky bok.Ale zase kdyby mela takovej skluz,tak by uklouzla uplne a ne ze se po chvilce zastavi a jede cistou stopu.Chování je dost divné.Najeto cca 100km
08:02:30
13.05.2011
13.05.2011
vhml
-> Vrba: kolik měli najeto? Prvních aspoň 100km je guma mastná a nemůže fungovat.
Pak taky pozor na tlak, tyhle měkký směsi je lepší foukat dusíkem, protože tlak vzduchu se v nich kvůli teplotám dost mění
Pak taky pozor na tlak, tyhle měkký směsi je lepší foukat dusíkem, protože tlak vzduchu se v nich kvůli teplotám dost mění
23:16:54
12.05.2011
12.05.2011
Čokin
-> Dušan: Řekl bych že směs drží dobře tady bude problém spíš v konstrukci běhounu. Nevím no směs a vzorek je třeba dobrý. Nevím no dobrá sportovní guma a za 1200,- to je taky divný.
21:58:08
12.05.2011
12.05.2011
Dušan
-> Vrba: setrvej chvili a ty gumy se teprve jak rika MOLSO odmasti, resp sjed ta kluzka vrstva
20:35:03
12.05.2011
12.05.2011
Vrba
-> MOLSO: Na asfaltu drží,ale houpe se v bocích.
20:33:41
12.05.2011
12.05.2011
Vrba
-> Tuner#2: Tak ja jsem zvyklej že auto reaguje na volant přesně.Tady zatoci podle volantu a po chvilce jeste zatoci jak se sveze guma a pak je to moc a musi se korigovat volantem zpatky.A po rozhoupání volantem je na hraně smyku,...ja nevim no,ale spotrovní gumu si predstavuju uplne jinak.
20:31:56
12.05.2011
12.05.2011
MOLSO
-> Vrba: a kolko si na nich najazdil ? ja som tie moje nexeny obul až po ceste na zraz a po 20 km kludnej jazdy som chcel zobrať kruháč a skoro som sa vysypal ... ešte boli mastné na povrchu alebo čo ... proste neboli zabehnuté. Po 60 - 100 km začali držať
20:27:37
12.05.2011
12.05.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba 12.05.11 20:11:22: To se mě nějak nezdá... Ono se semislickem to chce se naučit jezdit, je to úplně jiné svezení a po všech tě pochvalných reakcích na autohifiklubu se mě tomu nechce věřit, že by Turanzy byli lepší...
20:11:22
12.05.2011
12.05.2011
Vrba
Tak mě Regaly sklamaly na plné čáře.To auto prostě nesedí,...na zadku jsem je nemohl mít vůbec,protože maji tak měkke boky že to auto bylo pri vyšší rychlosti v zatáčkách neovladatelné.Vracím se k ER300 ,ktere byly nesrovnatelně lepší.
19:41:34
12.05.2011
12.05.2011
Martin136COUPE
Kamarád mě loni v práci vozil E30kou 325i s Regalama 195/50 R15 a oba sme si je pochvalovali. A to měl předtim Yokohamy A539ky což jsou taky výborný pneu. Prubnul je i v Brně na okruhu a vrátil se vysmátej a prý byl spokojen i na mokru.