skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
VRBA / RAPID 1400 - komentáře:
18:49:05
18.11.2010
18.11.2010
Dušan
to KN musi byt stejne hlucny jako kdyz sundas nasavac z filtrboxu. Takovy maly letadlo
09:21:07
18.11.2010
18.11.2010
Vrba
-> Tuner#2: o syceni ani tak nejde,ale spis o duneni v oblasti 3500-5000 otaček a plném plynu-asi rezonuje karoserie
08:07:32
18.11.2010
18.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: U mě to syčí akorát na sytič, bez něj to nedokážu kvůli výfuku posoudit
07:36:35
18.11.2010
18.11.2010
Vrba
-> Tuner#2: i tuhle moznost jsem uvazoval,ale kdysi jsem mel serizlej filtrbox,takze vlastne holej filtr a bylo to moc hlučný,takze predpokládám,že kn na tom bude podobně.
22:26:34
17.11.2010
17.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: Tak dlouho to budete zkracovat, až si koupíte KNko na karbec
17:45:55
17.11.2010
17.11.2010
Petkar1
-> Vrba: Ještě zkus vymyslet přívod vzduchu od spojlírku v kapotě a bude to dobrý!!
15:45:11
17.11.2010
17.11.2010
Vrba
-> Dušan: Jo.Měl jsem půjčený uřezaný konec,ale bylo to moc a byl tam hroznej hluk.Takhle je to hlučné stejně a jede to v oblasti maxima maličko líp.Na sprintovací rovince to udělalo + necelých 5km/h
14:13:48
17.11.2010
17.11.2010
Dušan
-> Vrba: tak uz ses taky prihnul zariznuti nasavace ?
14:03:54
17.11.2010
17.11.2010
MOLSO
fakt je to urezanie cítiť ? sila
12:32:26
17.11.2010
17.11.2010
magik
cauko, osobne mam tie toyo proxes, a sedia naozaj skvele na prednej naprave a zadna tiez perfekt. a rezat zakruty mozes jedna radost, a opotrebenie som za 8000km moc nespoznal, takze len tak:)
23:50:22
16.10.2010
16.10.2010
minno
-> MOLSO: bol a ja už rozmýšľam či som ja debil alebo kto je debil
skoda-virt.cz/cz/.../2325 -lucka-136-gl-1400
Ale aj tak hľadám inú fotku, zrejme od niekoho iného, a nemôžem to nájsť.....
skoda-virt.cz/cz/.../2325 -lucka-136-gl-1400
Ale aj tak hľadám inú fotku, zrejme od niekoho iného, a nemôžem to nájsť.....
23:28:29
16.10.2010
16.10.2010
MOLSO
-> minno: nebol to vojtik ?
23:27:21
16.10.2010
16.10.2010
minno
-> Vrba: že by som si ťa splietol? :) proste myslím opravenú nádrž vloženým Téčkom na prepojovacej hadici.....
19:08:47
16.10.2010
16.10.2010
Vrba
-> minno: Co,co?Vůbec nevím o čem je řeč,...
14:09:31
08.10.2010
08.10.2010
minno
-> Vrba: čau, kedysi si tu mal fotku ako máš opravenú nádrž - náustok na benzínovú hadičku. Môžeš ju tu prosím ešte dať? Chcem si niečo pozrieť. Resp. to Téčko, z čoho si to použil?
15:57:23
04.09.2010
04.09.2010
Dušan
-> Vrba: podle me to nevyleti, zatka je jiny material nez hlavaa podle me diky rozdilnym roztaznym vlastnostem za tepla to drzi vic nez si myslime
13:56:15
04.09.2010
04.09.2010
Vrba
-> Dušan: Myslíš teda že pokud nevylítla po pořádném natlakování ted hned,tak už nevyletí nikdy,jo?
13:49:37
04.09.2010
04.09.2010
Vrba
-> Dušan: To se mi povedlo vcera.Po otevření expanzky to víčko málem vylítlo na měsíc
13:44:35
04.09.2010
04.09.2010
Dušan
-> Vrba: me to udelalo na felde co jsem mel, jak rikam tak po vymene uz to bylo ok, jen si dej pozor prvnich par km a poradne tomu naloz at ti to udela tlak v trubkach
13:41:40
04.09.2010
04.09.2010
Vrba
-> Dušan: Můj motor už seděl hrobařovi na lopatě.Naštěstí jsem si toho všiml zavčas,protože jsem vyjel a porad sledoval teplotu,abych veděl jestli už mu můžu dávat plné otáčky.No a ten olej,co jsem z tama vypustil by asi plný plyn moc dlouho nezvládl,....