VRBA / RAPID 1400 VRBA / RAPID 1400

komentáře | popis | fotky | Vrba | 30.05.22 07:16 | 305x v oblíbených
Motor:

1400cc v úpravě SPORT

Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.

Sériové písty a ojnice.

Časování 280stupňů.

Kompresní poměr 10,8:1

Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.

Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.

Omezovač zážehem na 7400rpm



skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva



skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru



www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani





Převody:

-5q SP 4,22 , rychlosti sériové



skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol





Přední náprava:

-Vyztužená ramena

-Upravené dorazy

-Upravené záklony

-Stabilizator 21mm



Zadní náprava:

-Vyztužená podle dokumentace 130LA

-Změna odklonu

-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm

-Pružiny š120 včetně horního uložení

-Upravené tlumiče š120



Brzdy:

Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo

Vzadu kotoučové brzdy VW







Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:

Rapid 1400 zrychlení + jízda


Rapid 1400 zrychlení


Rapid 1400 jízda




Novější videa:

Sprint Želiv:
Želiv 2011 vítězný sprint do 1400ccm.wmv




Zapalování:

Bezkontaktní laditelné zapalování


Laditelné zapalování - software




Se vstřikováním:

28. března 2021




EFI testing




1400Sport Injection




1400Sport Injection dyno run




Rapid 1400 , čas 13.67 , první místo














VRBA / RAPID 1400 - komentáře:

13:36:32
04.09.2010
Dušan
-> Vrba: drzet bude, taky jsem jednou naklepl a drzela dalsi tisece km bez problemu. Pak uz umrel motor 3
13:33:54
04.09.2010
Vrba
-> Evž@: -> Schavi: Já jsem ji jen naklepl,takze uz s tim ted nic neudelam,ale tesní to a snad nic lítat nebude.A pokud ano,tak teda děkuju pěkně za včasnou radu 3
12:43:57
04.09.2010
Schavi - zrušená registrace
-> Vrba: Jo, shnila.Jak mi dělali motor, tak dvě vyměnili a třetí nechali, což nechápu a právě přes tu třetí se mi dostala voda do oleje. Dali novou, ale žádný silikon ani tekutý kov. Prostě jen naklepli. Ale zase na druhou stranu nynější vlastník neuchladil motor a mrázovka mu vyletěla. Tak nevím, zda lepit nebo jen zaklepnout.8
11:53:31
04.09.2010
Evž@
-> Vrba: nestraším4 ... ja daval ze začátku na barvu...a za 1.mi to netěsnilo a za 2.to lítalo ven....pak sem to lepil tekutým kovem a je klid4 ...to je jen má rada...pač sem se stim natrápil a nikomu bych to nepřál pořád měnit olej,fridex atd
10:13:59
04.09.2010
Vrba
-> Evž@: Moc mě nestraš.Já ty zátky dal jen na silikon.Ale už jsem měnil stejným zpusobem zátky na sacím potrubí,tak snad to vydrží i v té hlavě.
09:39:41
04.09.2010
Evž@
-> Vrba: já sem další případ 1 ...prorezla mi..voda vyvalila do oleje...uvařil sem to...a fouklo těsnění...A po vyměně zátky mi 2x vyletěla 9 a zničila 2 nove naplně oleje....takže pořádně přilepit doporučuju 8
09:06:45
04.09.2010
Vrba
-> Schavi: Tobě taky shnila mrazovka?To ani nevim.Ne,jsou to jiné případy.Kámoš říkal,že i na jinak pěkných hlavách bývají ty mrazovky načklé,proto je lepší je preventivně vyměnit.Jinak motor už má zase plný výkon 1
21:12:02
03.09.2010
Schavi - zrušená registrace
Teda případů
21:09:45
03.09.2010
Schavi - zrušená registrace
-> Vrba: Předpokládám, že jeden z těch dvou příkladů jsem já3
10:37:11
02.09.2010
Vrba
-> Tuner#2: Jasny,ja tam ten litr dal právě proto,aby to nerezlo.V zime stejne nejezdim,tak mi prislo bezvyznamny tam davat vic.Ze to funguje az od urcite koncentrace je věc druhá.No už se stalo.Kazdopádně je zajímavé,že některé ty zátky byly jako nové a jiné byly durch prorezlé.Nejsem jediný ,koho tohle potkalo,znám další dva případy.Tim spíš se biju do hlavy,že jsem to přešel a hned jsem sundával hlavu-zbytečně.
upraveno 1x, naposled 02.09.2010 10:43:56
10:29:44
02.09.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: Litr je strašně málo, já tam mám asi skoro 5l nemrzdy a zbytek destilka a koroze je tam jen díky starým trubkám, ale minimálně. Nemrzka má právě i antikorodační vlastnosti, chce jí tam dát víc.
10:24:31
02.09.2010
Vrba
-> Tuner#2: Je tam litr modryho fridexu od te doby,co to jezdi.Co uz ted,nenadelam nic,...
10:06:41
02.09.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: Proboha a co jezdíš za směs? Celkově ten motor je dost "zrezlej" na vložkách a bloku...
10:04:23
02.09.2010
Vrba
Prorezla uvnitř v hlavě hned vedle ventilu
10:00:42
02.09.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: A kde uvnitř v hlavě?
09:10:01
02.09.2010
jarda.u1
-> Vrba: takze uvolnena mrazovka to byla?Nebo snad prorezla?
08:33:36
02.09.2010
Vrba
-> DuriQ: Je to ten sam problém,co se stal Tobe na sraze v Brne,...a já na to stejně jako Ty přišel až po sundání hlavy...mrazovka
23:25:37
01.09.2010
DuriQ
aaaa kafeee lateee :) poznam :)) drzim palce aby to nebolo nic vazne :P
12:37:23
31.08.2010
Alenka
-> Tuner#2: tví motori fpoho, dyk na spotku nemáš nits, čeho by se fšude neváleli mraki, to scháňeňí a úprava fápkokliki bude jinačí zábavička :(
11:56:17
31.08.2010
Čokin
-> Vrba: Héén héén a Čokin šel pro Fábku na odtah3 Ale 80km/h na laně jsem ještě nejel to byl rekord1
Extreme Tyres