skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
VRBA / RAPID 1400 - komentáře:
19:58:07
21.06.2009
21.06.2009
Kapřík
-> Vrba: no to právě nemůžu Mám v ten den oslavu promoce Napytel jak se to slezlo dohromady
19:54:51
21.06.2009
21.06.2009
Vrba
-> Kapřík faster: Tak pojed na Hrochač a můžes to srovnat s půlkou virtu a hlavně budeš mít přesně změřený čas...
19:52:40
21.06.2009
21.06.2009
Kapřík
-> Vrba: Zdar, gratuluju ke sprintu a prvenství. Jede ti to jak utržený ze řetězu..paráda Škoda že jsem to neměl zajetý. Zajímala by mě konfrontace. Ale tak třeba někde příště
18:19:08
30.05.2009
30.05.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: Jasný, dá se s nima domluvit po mailu.
08:07:19
30.05.2009
30.05.2009
Vrba
-> Tuner#2: Dík moc.Ted řešíme s Urbim objednávku toho čidla a on si bude asi brat i budík na tech 12v (mam doma dva tlakoměry,ale na jednom je symbol na vzduch tak ho nechce)
22:38:44
29.05.2009
29.05.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: Máš u mého auta ty hodnoty jak si chtěl.
20:09:02
29.05.2009
29.05.2009
jerzy
-> Labros: ono řadilo nějak divně, ale jak jsem psal, bylo to jednoduse tím že převodovka ještě nebyla utažená na příčce a byla pootočená. až jsem se divil co to udělalo...
15:11:25
27.05.2009
27.05.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: Jasný, tlumič to dokáže podržet stejně tak i tvrdší pružina a navíc co škodovka to originál. Někomu se to nahoře opírá, jiný to má snížený ještě víc a v pohodě.
15:03:35
27.05.2009
27.05.2009
Vrba
-> Tuner#2: No tězko rict jestli to bouchne,nebo se jen opře.Třeba na Ivanovym rapidu to funguje v pohode,ale mě to mlátilo a chodilo na dorazy.To jsem měl ale celkem na prd tlumiče a je možné že s tema co mam ted by to fungovalo.Ale netřeba tak velké propružení.Stačí když je ten roraz rovně.
23:21:57
26.05.2009
26.05.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: JJ s otočenou miskou je riziko mlácení horního ramene do kasle. Když jsem to tu někomu nedávno psal, tak jsem byl za blbce.
20:49:37
25.05.2009
25.05.2009
Vrba
-> Labros: Ja myslim že se dá pokazit cokoliv.Kolega mi myslim volal že mu tam nešlo řadit,nebo šlo řadit blbě-už nevim.Myslim že mu tam tenkrat zavazela nejaká hadice.
20:45:59
25.05.2009
25.05.2009
Vrba
-> Tuner#2: No já měl ty otočené misky,ale po prvních Běšinách a jízdě s naloženym kufrem jsem tam musel nacpat takové gumy a bylo to v podstate jakoby rovně.To proto,že mi chodilo na doraz horní rameno.No a protože ta jedna guma mi z tama vypadla,tak jsem tam navařil plech a je pokoj.
20:02:30
25.05.2009
25.05.2009
Labros
Vrba 02.05.09 18:16:59 napsal: → jerzy: Cau,tak jsem rád že jsi s tím spokojenej.Bál jsem se,aby třeba kvuli případně nepovedené montáži nebyl nejaký problem.Jinak s tim tachometrem bych to videl spis na vadný budík.Prevod je tam takovy jaky tam má byt.
Převodovka se dá špatně namontovat?
Převodovka se dá špatně namontovat?
19:25:16
25.05.2009
25.05.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: Co že jsi se rozhodl udělat taky rovné dorazy?
18:16:59
02.05.2009
02.05.2009
Vrba
-> jerzy: Cau,tak jsem rád že jsi s tím spokojenej.Bál jsem se,aby třeba kvuli případně nepovedené montáži nebyl nejaký problem.Jinak s tim tachometrem bych to videl spis na vadný budík.Prevod je tam takovy jaky tam má byt.
23:54:45
28.04.2009
28.04.2009
jerzy
zdravim, takze prevodovka je v perfektnim poradku, radi paradne, zadny hluk, zatim netece, tedy naprosta spokojenost.
mam ovsem maly problem, tachometr mi ukazuje asi o 15-20 procent vetsi rychlost nez realnou (podle radaru i podle otacek). delalo mi to i s minulou prevodovkou ale myslel jsem ze je to nahonem co je v ni, protoze gumy mam 185/70 a budiky jsem zkousel i jine (opet hranate). takze se ptam jestli v te prevodovce je najisto ten nahon co tam patri a ne 4.22...?
mam ovsem maly problem, tachometr mi ukazuje asi o 15-20 procent vetsi rychlost nez realnou (podle radaru i podle otacek). delalo mi to i s minulou prevodovkou ale myslel jsem ze je to nahonem co je v ni, protoze gumy mam 185/70 a budiky jsem zkousel i jine (opet hranate). takze se ptam jestli v te prevodovce je najisto ten nahon co tam patri a ne 4.22...?
14:27:10
03.03.2009
03.03.2009
Čokin
-> Syny: Olej se měnil nedávno, spojíme to se závitem do bloku na měrku a výměnou ložisk na zadních nábojích.
Ale na tu vanu se těším to je bezva práce všechno odmastit olej bude všude prostě bezva práce, Vrba to vyloženě miluje toto byl celý štastný když zjistil že to jinak nepůjde
Ale na tu vanu se těším to je bezva práce všechno odmastit olej bude všude prostě bezva práce, Vrba to vyloženě miluje toto byl celý štastný když zjistil že to jinak nepůjde