VRBA / RAPID 1400 VRBA / RAPID 1400

komentáře | popis | fotky | Vrba | 30.05.22 07:16 | 305x v oblíbených
Motor:

1400cc v úpravě SPORT

Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.

Sériové písty a ojnice.

Časování 280stupňů.

Kompresní poměr 10,8:1

Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.

Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.

Omezovač zážehem na 7400rpm



skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva



skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru



www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani





Převody:

-5q SP 4,22 , rychlosti sériové



skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol





Přední náprava:

-Vyztužená ramena

-Upravené dorazy

-Upravené záklony

-Stabilizator 21mm



Zadní náprava:

-Vyztužená podle dokumentace 130LA

-Změna odklonu

-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm

-Pružiny š120 včetně horního uložení

-Upravené tlumiče š120



Brzdy:

Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo

Vzadu kotoučové brzdy VW







Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:

Rapid 1400 zrychlení + jízda


Rapid 1400 zrychlení


Rapid 1400 jízda




Novější videa:

Sprint Želiv:
Želiv 2011 vítězný sprint do 1400ccm.wmv




Zapalování:

Bezkontaktní laditelné zapalování


Laditelné zapalování - software




Se vstřikováním:

28. března 2021




EFI testing




1400Sport Injection




1400Sport Injection dyno run




Rapid 1400 , čas 13.67 , první místo














VRBA / RAPID 1400 - komentáře:

13:55:40
24.06.2009
havlik
-> Tuner#2: já mam teda asi nějakou jinou verzi já mam kotouč z feldy přední
13:55:02
24.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: JJ takže máš to menší rozšíření. je to 17mm a nebo 22mm. Trochu mě mrzí ten Golf 1čka, přece jen už je to starší auto, abych pak neřešil, že ty kotouče nejsou 8
13:50:31
24.06.2009
Vrba
-> Tuner#2: Rozšíření je myslim 15mm na kazde straně.Kotouč golf1
11:00:50
24.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt: Jezdí jako drak, tak snad jo :-)



-> Vrba: Ještě doplňující info. Nevíš jakou verzi rozšíření vzadu jsi bral? Saky dělá dvě a asi vezmu tu užší a doladí se to buď podložkou a nebo jiným kolem s vhodnějším ET. Kotouče používáš z čeho?
13:24:41
23.06.2009
Nwkt
-> Tuner#2: U havlíka toho moc nepoznáš, když to nebude mít zajetý
13:21:03
23.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: Chci si to vyzkoušet u Havlíka na Hrocháči project se a zabrzdit, pak se definitivně rozhodnu.4
13:16:43
23.06.2009
Vrba
-> Tuner#2: No,ja myslim že zas tak žhavy to s těma dílama nebude,ale každopádně bych to udělal už jenom proto že to na rozdíl od bubnů trosku brzdí.
10:36:37
23.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: Díky za informace a cenné postřehy. Ano chci do toho jít, sehnal jsem dvě nová šikmá ramena a chci dozadu něco perspektivního. Když vidím jak ubývá dílů, tak časem bude problém sehnat bubny, obložení a nebo to bude za nehorázné ceny a tak jsem se rozhodl že si pomalu postavím novej zadek. Nic mě netlačí, takže to bude běh na dlouhou trať, ale když už tak to chci pořádně.4
09:25:02
23.06.2009
Vrba
-> Tuner#2: V předu mam klasiku.Bzdný účinek mi prijde tak akorat.Třeba Ivan s propojkama si pořad stěžoval že je to přebrždeny,ale mi se nezdá.Zadek mě ještě nikdy nepředjel a to uz bylo hodně krizovek s plnyma brzdama.Těžko srovnat jaka je sila oproti bubnum,to by se muselo jedině nějak změřit.Prostě můj názor je že je to dobry,jsem s brzdama spokojeny a rozhodně oproti bubnům 100pro přínos.Proč se ptáš?jdeš do toho?Z jakeho duvodu?
08:45:56
23.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: A co se brzdného účinku týče? Je to tak nastejno nebo lepší? V předu máš klasiku 2 hadice na brzdič a nebo propojky?
08:39:15
23.06.2009
Vrba
-> Tuner#2: Jsem naprosto spokojeny.Hlavně co mě štvalo u bubnů bylo to,že pri brzdení z vysoke rychlosti se to cele třepalo a když se teda povedlo vychytat třepání,tak to neskutečně hučelo a taky to po pár zabrždeních už nebrzdilo.Bubny se mi nikdy nepodařilo uplně vychytat a myslím si že to ani nejde a vždycky to bude dělat nějaky bordel.Ten naboj na fotce byla jen montažní pomůcka při výměně ložisek,jinak je tam ten naboj co je na fotce vlozeny v kotouči.
23:33:49
22.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: Chci se zeptat jak jsi spokojenej se zadníma nábojema a fukcí zadních brzd? Jak se Tě to jeví s porovnání s bubnama a 19mm anebo 22mm válečkem? Máš už najeto celkem dost, tak mě zajímají praktické zkušenosti. Na té fotce rozebrané nápravy ale vidím klasický vlečkový unašeč pokud vidím dobře? Díky za rady a poznatky.
22:07:06
21.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: Ano jako soutěž a sranda porovnání jsou světla lepší, ale pokud by mělo jít o porovnávání aut, tak právě toho jezdce musíš co nejméně eliminovat a mít dvě fotobuňky a nebo udělat letmý start. Tam se ty rozdíly v jezdci smažou, neb nejvíc chyb jde udělat na začátku, pak už většinou ne, pokud funguje auto jak má.4
21:49:27
21.06.2009
Vrba
-> Tuner#2: Jediný průser bylo vloni nefungující oranžové světlo což tu reakcní dobu značně proudlouzilo,ale tak snad bude letos všechno redy....
21:44:27
21.06.2009
Vrba
-> Tuner#2: Tak samozdřejmě to není uplne presně a zaleží i na jezdci,ale o tom to je.... Přesnost bude lepší díky fotobunce na konci.
21:32:54
21.06.2009
Kapřík
-> Nwkt: tak to jo4
21:30:53
21.06.2009
Nwkt
-> Kapřík: Semafor
21:23:16
21.06.2009
Kapřík
-> Tuner#2: já myslel, že na Hrocháči je fotobuňka??
21:04:10
21.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Kapřík: Má kratší SP, což je na 400m vteřina dolů 4



-> Vrba: Přesný čas na Hrocháči je nemožný díky reakční době. Přesný čas jedině s fotobuňkou na začátku a na konci na nějakém velkém srazu.4
Extreme Tyres