-> Čokin: Tyvoe ja uz myslel, ze to fakt myslis vazne to co si psal
-> Vrba: Tak vanu mas dole za chvilku a rovnou to muzes spojit s vymenou oleje a je to
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
VRBA / RAPID 1400 - komentáře:
10:35:27
03.03.2009
03.03.2009
Syny
10:12:42
03.03.2009
03.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MOLSO znova pojazdný: To je taky pravda
-> Vrba: Plně to chápu. V zuřivosti nad tím že něco nefunguje se vždy podaří nepochopitelné věci.
-> Vrba: Plně to chápu. V zuřivosti nad tím že něco nefunguje se vždy podaří nepochopitelné věci.
09:58:24
03.03.2009
03.03.2009
Vrba
-> Tuner#2: Příště už si dám pozor a nebudu jednat takhle zbrkle a ve spechu.Uz se stmívalo a ráno jsem s tím chtel jet do prace.Ani mě nenapadlo ze by mi to tam mohlo spadnout.Co uz ted.V sobotu pujde vana dolů
09:22:24
03.03.2009
03.03.2009
Čokin
-> Syny: to byl samozřejmě JOKE !
Původně jsem chtěl si jen trošku rýpnout do Martina, ale nějak jste se toho chytli a už se to vezlo.............
Doufám že si snad nemyslíš že bych to myslel vážně, aby písty zvládli spapat HSS závitník............prost ě tak jak psal T2 to nie možné!
Původně jsem chtěl si jen trošku rýpnout do Martina, ale nějak jste se toho chytli a už se to vezlo.............
Doufám že si snad nemyslíš že bych to myslel vážně, aby písty zvládli spapat HSS závitník............prost ě tak jak psal T2 to nie možné!
09:18:19
03.03.2009
03.03.2009
Syny
-> Čokin: Ja to tady nejak moc nechapu, ale zajima me tahle cast:
Čokin 02.03.09 16:41:52 napsal:
...a nebo protočit motor at se ten závitník rozemele o písty a
vyletí výfukem...
Čokin 02.03.09 16:41:52 napsal:
...a nebo protočit motor at se ten závitník rozemele o písty a
vyletí výfukem...
21:46:05
02.03.2009
02.03.2009
Vrba
-> Čokin: Me je to fuk,uz jsem se z toho vyspal...
20:09:14
02.03.2009
02.03.2009
Čokin
-> Vrba: Přiznal ses sám tak nechci slyšet něco o tom, že jsem to vykecal!!!
20:07:55
02.03.2009
02.03.2009
Čokin
Tuner#2 02.03.09 16:51:12 napsal: → Čokin: Ta druhá varianta je doufám JOKE. Jak chceš aqby se závitník dostal nad píst? Nehledě na to, že závitníky bývají obvykle hodně tvrdý a spíš by to udělalo paseku. Ani bych to neprotáčel, sundat vanu a vyndat.
19:03:25
02.03.2009
02.03.2009
MOLSO
Tuner#2 02.03.09 17:19:00 napsal:
→ jerrom: Při troše štěstí by se chytili na magnet
u šroubu (pokud ho tam má), ale jinak máš pravdu, je to prasárna a
nesmysl celé od začátku.
a nie su tie piliny nahodou hlinnikove ?
→ jerrom: Při troše štěstí by se chytili na magnet
u šroubu (pokud ho tam má), ale jinak máš pravdu, je to prasárna a
nesmysl celé od začátku.
a nie su tie piliny nahodou hlinnikove ?
19:03:23
02.03.2009
02.03.2009
MOLSO
Tuner#2 02.03.09 17:19:00 napsal:
→ jerrom: Při troše štěstí by se chytili na magnet
u šroubu (pokud ho tam má), ale jinak máš pravdu, je to prasárna a
nesmysl celé od začátku.
a nie su tie piliny nahodou hlinnikove ?
→ jerrom: Při troše štěstí by se chytili na magnet
u šroubu (pokud ho tam má), ale jinak máš pravdu, je to prasárna a
nesmysl celé od začátku.
a nie su tie piliny nahodou hlinnikove ?
18:16:03
02.03.2009
02.03.2009
Vrba
-> Tuner#2: Vcera jsem to byl projet po zime a ztratil jsem špuntík co jsem mel vrazeny v te dire na měrku místo měrky.Prijedu pred barak a dymec z motoru jakoby horel-otevru poklop a vsude kam se podivam olej.cca pul litra vsude kolem a nenapadlo me nic lepsiho nez vzit zavitník že tam udelam zavit na šroubek kterym to ucpu.Jenze díra je cca 11mm (coz jsem nemel zmereno) a prvni zavitník co jsem chytl do ruky a zkousel ho tam dat byl M8.Trocha nastvanosti,mastny ruky od oleje, zavitník se vzpříčil v díře a při vytakovaní nahoru mi vyklouzl.Já vím,nemusíš nic říkat....
18:08:52
02.03.2009
02.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: A jak jsi to "dokázal" Tak jak jsem psal? Stejně by jsi tam měl špony a s takovým motorem bych s klidným svědomím nejezdil.
18:05:13
02.03.2009
02.03.2009
Vrba
-> Tuner#2: Zas takovy nesmysl to není,spíš moje blbost a závitník mi leží ve vaně :-) Jsem šikovnej.
18:03:25
02.03.2009
02.03.2009
Vrba
-> Čokin: Vidíš-nakonec to schytals ty.
17:19:00
02.03.2009
02.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> jerrom: Při troše štěstí by se chytili na magnet u šroubu (pokud ho tam má), ale jinak máš pravdu, je to prasárna a nesmysl celé od začátku.
17:14:02
02.03.2009
02.03.2009
jerrom
no ale logicky, když dělá závit, tak ty špony mu padají dovnitř...to mu nevadí?
17:08:51
02.03.2009
02.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny: Třeba už to protahoval trojkou na čisto a moc ho tam zatočil a vypadlo mu to z upínáku - stát se to může, byť není důvod ho tam tak hluboko hnát.
17:08:48
02.03.2009
02.03.2009
Syny
-> Čokin: Navic i kdyby se ten zavitnik dostal nad pist, tak bych chtel videt jak by pisty rozemleli zavitnik Kdyz je muze poskodit blba elektroda ze svicky... Vzdyt ten pist je hlinikovej a nitridovanej nebo cementovane jnebo co ja vim... To kdyby se tam nekdy vzpricilo tak by to tam mohlo udelat nepekny veci...
17:04:55
02.03.2009
02.03.2009
Syny
-> Čokin: Pockej co to je za kravinu? Kdyz spadne zavitnik skrz diru do na merku, tak te sleti do olejovy vany - jak by se mel podle tebe dostat do vyfuku - skrz odvetrani venilu a karburator? A navic - aby se do diry zavit vytvoril, tak ten zavitnik logicky musi byt vetsi nez ta dira - tak nechapu, jak muze spadnout skrz tu diru dovnitr
16:51:12
02.03.2009
02.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Čokin: Ta druhá varianta je doufám JOKE. Jak chceš aqby se závitník dostal nad píst? Nehledě na to, že závitníky bývají obvykle hodně tvrdý a spíš by to udělalo paseku. Ani bych to neprotáčel, sundat vanu a vyndat.